Derbi hakkındaki Görüşleriniz
Reklamlar
-
Reklamlar
-
hata bende çoluk cocukla uğraşıyorum. mete han kardeşim ben derbi motor kötü demedim sadece türkiyede iki zamanlı böyle bir motor satmaz diyorum. kilometrede yağla birlikte en az 150- 200 tl masrafın olur. üstelik servis problemleri ve masrafları cabası. cbr 125 kilometrede 65-70 tl yakıyor. diğer bütün artılarını saymıyorum. aklı başında biri değerlendirmeyi yapsın. kasa olarak
bişey diyemiyorum o zevk meselesi. fakat bir resim gördüm 1.80 boylarında birinin altında derbi 125 vardı ufak kalmış biraz. benim birader 1.82 boyunda onda
gayet şık duruyor.
-
zeronero arkadaşım, cbr125 kullanıyorsun, kimse kendi malına kötü demez, hondaya da gözün kapalı sağlam dersin cbr125e de, olabilir, ama başkalarının fikirlerine de saygı duy. Sen satmaz masraflı olur filan diyorsun, belki o masrafı göze alacak insanlar da olabilir, mesela ben alırdım. Sorulan 100 kişiden honda cevabını vermeyen birinci kişi ben olayım. En güzeli motosiklet piyasaya çıkana kadar uğraşmayın birbirinizle, çıktıktan sonra sattı satmadı sorun çıkardı çıkarmadı gitti gitmedi tartışırsınız.
-
zeronero arkadasım ben sana laf atmıyorum ki sen diyorsunki türkiyede derbi görmedim görmezsin tabi motoru kımse getirmedi getirdigi zaman goreceksin zaten bak yazıyorum buraya ama cbr 125 i geçecek bu motorun hakkında birçok biilgi edindim
kanada ve ingiltre motor fuarında ödül almış eğer araştırırsan sende görürsün
ve sağlmalığı moto gp teknelojisi ile yapılmış sağlamlığı ise bir çok japan firmadan çok daha üstünde olduğuna dair belge almış ben kimsenin motorunu kötülemiyorum ama sadece haksızlık ve emeğe saygılı olmak isityorum biz belki senden küçüğüz diye çoluk çocuk diyip konusmuyorsan sitenin çoğunla konusma ozmn
-
Arkadaşlar ben dün akşam saat 9 sularında Galatasaray'dan Fransız Sokağı'na inen yolda bir tane kırmızı Derbi 125 gördüm! i:
Yanlış görmüşsündür falan demeyin çünkü daha önce burdaki resimleri incelemiştim ve motorun üstünde ne yazdığından da gayet eminim.Motorun sahibi aramızda mı acaba?
Bu motor Türkiye'ye geldi mi? O motor oraya nerden geldi yahu?
-
abi ben dergide zaten okumuştumda bence hondanın yerini tutmaz ya kim ne derse desin yamaha honda en ucuz servisi en iyi motorlar rahat güzelde bence en iyi seçenek
-
sonra en iyisi honda cbr125 yada yamaha ybr125 yada honda cbf 250 en kral amatörler için hemde şehir içi için iyi yani ben cbf250yi zapt edemiyorum çok güzel ama ehliyetim yok ancak babamın arkasında gidiyorum
-
Arkadaşlar bu motoru Temmuz sonu Maslak'ta gördüm.
aşağıdaki yazıyı başka bir sitede de yayınlamıştım.
biraz araştırma yaptım, Piaggio'yu getiren firma getiriyor. Telefonla görüştüm, motor Park Orman girişindeki Piaggio standında gidip görebilirsiniz dedi. Hala orada mıdır bilmiyorum. fiyatı henüz belli değildi ama CBR125'ten çok yukarıda olacakmış. CBR 125'i 4500 YTL'ye aldım dediğimde o kadar ucuz olmayacak dediler.
GPR125 race grenajlı olan model. bir de naked modeli var ki o da çok güzel. naked olan orada yoktu ama geçtiğimiz haftalarda F1 yarışlarında sanırım son günü otoparkta gördüm onu da inceleme fırsatı buldum. naked bence grenajlı olanından daha da güzel. tabi estetik olarak.
Neyse Park orman'a gittim görüştüm. Motorun heryerini inceledikten sonra hiç beklemediğim bir şey söyledi oradaki arkadaşlar, istersen bi test sürüşü yap dedi..
Tabi dedim neden olmasın..
İlk izlenimler:
Önce tüm dışından başlıyayım.
Motor uzaktan çok hoş duruyo. Ama yakından bence bir hayal kırıklığı. Gerçekten sükutu hayal’e uğradım. Tüm grenaj plastik. Tabii plastik olacak ama çok yumuşak, esnek bir plastik, kalın bir bidon plastiği gibi. Acaip esniyo. Güven vermiyo. Belki bu daha iyidir hafif olur, küçük darbelerde zarar görmez ama yüksek hızda da rijit olmaz.
Motor CBR 125'ten daha heybetli duruyo, yüksek ve geniş. Lastikler fıstık gibi. Aynadaki sinyaller uzaktan hoş durmasına rağmen yakından sinyalin tüm iç aynası ve ampül dahil detaylar gözüküyor, sırıtıyor. Ama arka sinyaller LED ve harika. Amortisör sertliği ayarlanabiliyor. Motor made in Japan. Su soğutmalı 2 zamanlı. Selenin altında minnacık bir eşya gözü var ve kesinlikle yetersiz. Minik bir bez ve disk kilidi ancak girebilir.
Vee motora bindim. İlk izlenim selenin CBR'a göre çok yüksek olduğuydu. Ayrıca ped'ler daha geride ve gidon daha aşağıda. CBR 600RR gibi. Tahmin edeceğiniz gibi rahat bir pozisyon değil. Gösterge takımında dev gibi devir göstergesi var altında digital km göstergesi. Veee şok: ne benzin ne hararet göstergesi var. Hararet ışığı var. Ama benzin göstergesi olmamasına inanamıyorum. benzin ile ilgili ışık da göremedim. oradaki görevlilere sorduğumda onlar da bilemedi. galiba depo kapağını açıp bakıyorsun. Debriyaj orta sert ama gaz taş gibi çoook sert hiç hoşuma gitmedi.
Başladımm tur atmaya, arkadan felaket duman geliyor. 2 zamanlı olduğu için. Eksoz tam artada olduğu için ve arkada biri oturuyorsa arkadan bakan için çok komik bir görütü olacaktır. Neyse bildik 2 zamanlı zırıltısı eşliğinde gazladım. 3000 devire kadar zayıf ama sonra birden kopuyor. Çok hoş. Ama sonra anlayamadım 6000-7000 devir civarı kesiliyor neredeyse teklemeye başlıyo. Belki jikle açık kaldı veya motor soğuk olduğu içindir. Tabii ibi de motora acemilik ve parkura yabancı olduğum için olabilir. İlk dikkatimi çeken şey hep öne doğru takla atacakmışsın gibi olan oturma pozisyonu=bütün yük kollarda. Bi de aynalar çok esnek plastiğe monte olduğundan ve arkadan bi metal destek olmadığından İstanbul'da bolca rastlanan bozuk zeminde sürekli sallanan aynalar çok kötü. CBR 125, 5 basar. Neyse sağ elimin işaret parmağıyla frene dokunup ayaklarımı koyarak dönme çabasında iken çok sert sola kırdım ve işaret parmağım fren kolu ile grenaj arasına sıkıştı. (farın olduğu bölgenin arkasına) demek ki gidonu tam çevirince fren tam limite dayanıyor (basılmadan). belki ayar bozukluğuydu. Neyse Park Ormanda yokuş aşağı bir yerde dönmeye çalıştım. Motora yabancı olduğum için işi şansa bırakmadım ve durup ayaklarımı yere koyarak yokuşta dönmeye calıştım ama stop ettirdim. Tekrar çalıştırdım, biraz fazla gaz vermişim kıç attı. Orada gençler falan vardı artistik oldu.. (DD kuralları: etrafla ilgilenme…) neyse geri döndüm.
Özetle motor bende hayal kırıklığı yarattı. Aslında safkan spor motor olduğu belli. çok iyi bir race motoru olur. GPR125 cup falan yapılabilir. Şase, amortisörler falan çok sağlam, estetik hoş ama bişeyler eksik sanki. Kesinlikle öğrenme motoru değil. trafikte aralardan rahat kaçacağınız bir motor değil. Bilen birinin kullanabileceği bir motor. Pist motoru gibi, şehir içi kullanmaya elverişli değil.. Bir Grup A yarış arabası gibi mekanik çok sağlam ama estetik yok, çok rahatsız ama sıkı. Beygir gücünü henüz bilmiyorlardı ama CBR125’ten daha atak olduğu belli. vitesi 3 ten yukarı atamadım parkurdan dolayı. yüksek süratte nasıl bir karakteristiği var hiç bilmiyorum.
o motordan inip CBR125'e bindiğimde çok daha rahat ve istikrarlı geldi. GPR'yi gördüğümde estetik olarak çok etkilenmiştim ve motorumu değişmeyi düşündüm ama şimdi pek düşünmüyorum.
özetle bence öğrenme ve rahat geziler yapmayı düşünenler için pek uygun değil. ama iyi bilenler, nadir bulunan bir motorum olsun, safkan race şaseli bir motor ve 2 zamanlı motoru da seviyorum diyenler için ideal gibi gözüküyor.
-
Msx yazın biraz taraflı geldi.Yada CBR 125 sahibi olduğu için herhalde ben öyle düşünüyorumdur.Çünkü cbr'ye alışmıssın.Ayrıca Cbr 125 racing sayılmaz.Commuter sınıfına daha uygun.Derbi tam racing sert gelmesi normal.Ama genede bilgin ve deneyimlerin için saol bize ayrıntı oluyor
-
Duncan, 13 hp'lik honda için racing sayılmaz commuter diyosun ama 23 HP'lik Derbi için tam racing diyosun. bu nasıl çelişkidir sen hiç racing motorlar bilmem kaç HP'den başlar, boyu şu kadar olur, kilosu bu kadar olur diye bi şeyler duydun mu?
Not: Memlekette herkes tasarımcı, mühendis. dünyanın en büyük motor ve motosiklet üreticisi koskoca Honda, cbr 125'e racing demiş biz ise yok abi ne racing'i commuter o kurye motoru diyip alay ediyoruz.
-
_nsx_, izlenimlerini bizimle paylaştığın için çok saol. yazdıklarından gpr'ın güzel ve zevkli bir motosiklet olduğu izlenimine vardım. evim parkorman'a çok yakın, en kısa zamanda gidip ben de gpr'ı test etmeyi deneyeceğim ve görüşlerimi burada sizlerle paylaşacağım.
-
işte arkadaşlar motor bike dergisinde çıkan test yazısı:
SESİ DE GÖRÜNTÜSÜ DE ARI GİBİ DERBI GPR 125 RACING
Motosiklet tutkusu gençlikte başlar yani motosikletin kişiselliğin ilk simgesi olarak görüldüğü zamanlarda ve daha sportif, yenilikçi, yarışçı bir görünüme duyulan arzuyla gelişir. Derbi 18 yaş üzerindekilerin daha büyük silindirli makinalara sahip olmayı beklemeksizin düşlerini gerçekleştiriyor.
Derbi mühendislerinin tutkusu ve motosiklet yarışlarının zirvesinde geçen kırk yıllık deneyimleri GPR 125 ile sergileniyor. Küçük kızkardeşi 50cc ile olduğu gibi, bu motosiklet de mükemmelik arayışlarının her detayın geliştirilmesine katkıda bulunduğuna şahit oldu.
Sonuç kompakt, hafif, 600cc rakipleriyle kıyaslandığında teknik yeniliklerle donatılmış bir motosiklet ortaya çıkmış.
Prototip GPR’ın gelişimi daha büyük bir motor kullanımıyla sağlandı ve sonuçta geçen sezonun en rekabetçi görünümündeki mopedinin görünümüydü. Şimdi ise GPR125 ile motosiklet dünyasına giriş yapıldı.
Yeni GPR 125’in teknik mükemmelliği şasesi ve alümiyum arka makasından kaynaklanıyor. Bunlar GP motosikletinden türetilmiş olan bileşenler. Süspansiyonda 40mm ters çevrilmiş çatal ve fren sisteminde çift piston radial frenler mevcut. Derbi, dijital devir sayacı ve hız, toplam kilometraj ve yolculuk kilometrajı ayrıntılarını içeren ve LCD ekran, saat ve uyarı lambalarıyla cadde kullanımı için yapılmış yarış motosikleti etkisinden hiçbirşey kaybetmiyor.
Bununla birlikte yeni GPR 125 iki zamanlı motoruyla gerçek spor motosiklet performansı sunuyor. Her ne kadar ilk bakışta 50cc kızkardeşine çok benzer olsa da daha yakından incelendiğinde şasesinin daha uzun olduğu, şase rijitliğinin daha geliştirilmiş olduğu, yeni boyutlarına uygun bir ağırlık dağılımı, motorun gücünü iyileştirmek için yeni bir eksoz, daha geniş lastikler ve tekerleklere sahip olduğu görülebilir.
GPR 125, bir GP makinasından alınan yarış ruhuyla genç binicilerin yeni referans noktası olacak. Elbette, bu sezona kadar 125cc sınıfında 5 podyum ve iki GP kazanan Jorge Lorenzo’nun motosiklet kullanımı da bu makinanın ilham kaynağı.
Makina'nın 23 beygirlik motoru özellikle 6- 7 bin devirden sonra çok iyi tork veriyor. Bir arıyı andıran kafa grenajını, motorun sesi doğruluyor. iki zamanlı motorun tiz sesi kullanıcıyı gaza getiriyor. Frenler güvenli duruş mesafesi veriyor. Eğer racing motosiklet seviyorsanız bu motosiklet gerçekten mükemmel. Kullanımı, kontrolu rahat ve kolay. Tek bir sorunu var o da sert selesi. Dizaynı keskin hatlarıyla çok dikkat çekiyor. Özellikle motosiklet kullanmaya yeni başlayanlar için şiddetle tavsiye ederim.
GPR 125 R TEKNİK ÖZELLİKLER
Motor Tek silindirli 2 zamanlı Euro 2
Silindir hacmi 124,76 cc
Karbüratör Mikuni 28
Soğutma Suyla
Marş Elektrikli
Kompresyon oranı 12,5 : 1
Maksimum güç 23 hp
Yağlama sistemi Otomatik mikser
Ateşleme Elektronik C.D.I.
Vites kutusu 6 vitesli
Ön süspansiyon 40mm ters çatal-Kurs 120 mm
Arka süspansiyon Tek amortisör-Kurs 110 mm
Lastikler 110/70x17” 130/70x17”
Ön fren 300mm disk-çift piston radyal kaliper
Arka fren 180mm disk-çift piston kaliper
Aks arası 1.355 mm
Maksimum yükseklik 1.130 mm
Sele yüksekliği 810 mm
Toplam uzunluk 2.024 mm
Toplam genişlik 760 mm
Yakıt deposu 13 litre
Yağ deposu 1,5 litre
Ağırlık 125 Kg.
DERBİ YENİDEN TÜRKİYE'DE
İspanyol stilinin en cazibeli markası Derbi motosikletleri yeni distribütörü Ferco Motor ile yeniden Türkiye motosiklet pazarına merhaba dedi. Derbi Marka Müdürü Örsan Örs yaptığı açıklamada hedeflerinin 18-30 yaş arası kullanıcı grubunun olduğunu, özellikle motosiklete yeni başlayanlar için çok uygun bir motosiklet olduğunu belirtti. İlk etapta GPR 125 Racing ve GPR 125 Nude Senda modelleriyle piyasaya gireceklerini talebe göre de başka modelleri getirmeyi planladıklarını belirtti.
DERBI GPR 125 NUDE
Derbi GPR 125 modelinin çıplak versiyonu diyebileceğimiz, Derbi Nude 125'in GPR'dan tek farkı ön takımı. Gidon ve ön çatallar super moto kullanımına uygun tasarlanarak ortaya farklı bir model çıkartılmış.
Daha geniş kategorideki motosiklet görünümünde, 50cc versiyonunda kullanılan muhteşem teknolojisiyle bu model dikkat çekici. Nude’un biçim ve hatları özgürlüğü simgeliyor. GPR’ın motor grenajıyla, çift optik farlı ön kısım ustaca yer değiştirilmiş. Sonuç oldukça etkileyici. Bu tasarım kensinden daha büyük ve daha maliyetli motosikletleri alt ederek Paris motor show’da “En iyi Açık Tasarım”I kazandı ve MDA (Motosiklet Tasarım Derneği) tarafından ödüllendirildi.
Estetik yanı bir tarafa, yeni bir Nude geliştirmenin nedeni motorunda gizli. Motosiklet, güçlü 125cc iki zamanlı motor ünitesiyle güvenilir, sessiz, performanslı ve düzgün kullanılabilirliğe sahip. Aynı zamanda Eoru 2 kurallarının gerektirdiği düşük seviyeli emisyona da oldukça uygun. Gazı açın ve iki zamanlı motorun nasıl baştan çıkarıcı bir şekilde hırıldadığına dikkat edin. Şimdilik Nude ile ilgili bilgiler bu kadar önümüzdeki sayı test izlenimlerimizi paylaşacağız.
-
ilnapoli adlı üyeden alıntı
Duncan, 13 hp'lik honda için racing sayılmaz commuter diyosun ama 23 HP'lik Derbi için tam racing diyosun. bu nasıl çelişkidir sen hiç racing motorlar bilmem kaç HP'den başlar, boyu şu kadar olur, kilosu bu kadar olur diye bi şeyler duydun mu?
Not: Memlekette herkes tasarımcı, mühendis. dünyanın en büyük motor ve motosiklet üreticisi koskoca Honda, cbr 125'e racing demiş biz ise yok abi ne racing'i commuter o kurye motoru diyip alay ediyoruz.
Bence fazla tepki gösteriyorsun.Önce beni küçümseceğine fikirlere saygı duy.Benim öyle bir iddiam yok.Ne mühendisim ne tasarımcı.Ayrıca motosikletleri çocukluğumdan beri takip ediyorum.Hangisinin kaç hp kaç tork olduğunu bilirim.Ve birşey daha arkadaşa tşk ettim.Yazdığı yazı için herhalde sen ters okudun.Ve bende CBR 125R almayı düşünenlerdenim.Ayrıca ben kurye motoru demedim.Ama bu işle ilgilenen ustaların yorumları böyle CBR125 tam racing değil diye..Derbi'ye racing demem ise daha önce yarışlara katılması ve sert bir kullanışı olduğu için söyledim.Yane tam yarış için dizayn edilmiş.Ama CBR 125 R ona göre yumuşak kalıyor.
Ve CBR neden tam racing olmadığını söyleyebilirim.Ayrıca Nsx yazısını okuduktan ve bazı yazıları okuduktan sonra karar verdim.Ayrıca ww.honda.com.tr ve www.honda.com girerken CBR 125 R hangi sınıfa koyduklarını görürsün.Ve CBR 125 niye Ybr ile kıyaslanıyor o zaman???
-
neyse Duncan, konuyu uzatmayacağım kimseyi küçümsediğim de yok. başka şeyler söyleyeceksen özelden mesaj at ordan devam edelim..
-
valla arkadaşlar ben çok önce demiştim bu motoru ama kimse beni dinlemedi
ama aklın yolu bir
işte geldi sonunda
ben mail attım fiyat sordum bakalım cevaplarlarsa yazarım buraya
-
Duncan, yazım taraflı değildi. tabi bir CBR125 sahibi olduğum için bu motora çok alışık olduğum doğru. motoru hakkını verecek şekilde test edecek bir ortam olmadığı için sadece tasarım ve ergonomi ile ilgili hoşuma giden ve gitmeyen yönlerini yazmaya, küçük bir gezi sonrası ilk izlenimlerimi paylaşmaya çalıştım.
dergide çıkan testte özellikle 6-7000 devir sonrası çok iyi tork olduğu yazıyor. ben kullandığımda ise o devirlerde motor kesilmişti ve zaten bu bana çok anlamsız gelmişti. zaten yazıda da var belki jikle açık kaldı veya sorun vardı gibi. ama zaten motorun 3000 devirden sonra çok atak olduğunu yazdım. demek ki o motorda sorun olmasaydı 6-7000 devirden sonra iyice kopacaktı.
sürüş olarak CBR den çok daha atak. ama ergonomi olarak oturuş pozisyonu CBR'den daha yorucu. CBR'den daha heybetli, yüksek bir motor. benzin deposu daha büyük ve oturuş pozisyonu nedeniyle depoyu sarıyorsunuz. ama önceden söylediğim gibi trafikte aralardan geçerken falan kollarınıza çok yük binecektir. kollar çabuk ağrıyor. ama uzun bir yol olsa yüksek süratle CBR'den daha rahat olması gerekir diye düşünüyorum. Hoşuma gitmeyen başka birşey de arkada oturanın selesinin çok küçük olduğu idi. bunun, hep eşimle dolaştığım için onu çok rahatsız edeceğine eminim.
yeni aklıma gelen birşey de motorun yan ayağı. yan ayak yaylı bir mekanizmaya sahip, motora oturup motoru düzelttiğinizde ayak yay sayesine hemen kapanıyor. bu binerken çok hoşuma gitti. ama inerken sorun gibi geldi. hem sol ayağınızla yan ayağı yere indiriyorsunuz hem de motoru sola yaslıyorsunuz ama ayağınızı yan ayaktan çekemezsiniz. bu iyi bir denge ve alışkanlık istiyor ve açıkçası ben motordan inip ayağı açabildim.
yazımın sonunda bu aracı almayacağım şeklindeki yorum sadece bana aittir. benim beklentilerimi karşılamadığı için. fiyat olarak bazı sitelerde CBR'nin 2 katı ve fazlası olduğu söyleniyor. bu doğru ise zaten bence şansı kalmıyor. bu rakamlara çıkıldığında alternatifleriniz çoğalıyor. aynı kategoride değil ama yıl sonu gelecek olan Kawasaki ER-6n'yi incelemenizi tavsiye ederim. Türkiye fiyatı 6700€ civarında olacakmış. alın size sıradışı dizaynı olan hemde güçlü kuvvetli ve testlerde yazdığına göre yeni başlayacak olanlar için bile kullanımı çok rahat olan bir araç.
özetle 4 aracıda kullandığım için şöyle bir benzetme yapayım:
CBR 125 bir Porsche ise GPR125 bir Ferrari.
Porsche, güçlü, kuvvetli, hızlı bir spor araç olmasının yanında gündelik kullanabileceğiniz, ailenizle Migros'a bile gidip alışveriş yapabileceğiniz kadar kullanımı rahat bir araç.
Ferrari ise daha pahalı, güçlü, atak ve daha estetik olmasına rağmen gündelik kullanabileceğiniz kadar rahat bir araç kesinlikle değildir.
bu benzetmemin iki motor ile örtüştüğünü düşünüyorum.
-
harbiden güzelmiş.birazdaha mı bekleseydik ne diyorum ama hondanın da hakkını yememek lazım..
-
arkadaşlar, motorbike dergisi ekim sayısındatest sürüşü raporu yayınlacak bence o yazıda daha etraflı bir bilgi edinilebilir.
-
iki zamanlı olması düşündürüyo ama gerçekten çok güzel tasarım.olay budur arkadaşlar
-
Arkadaşlar,
Dev fotoyu incelerseniz motorun üzerinde made in japan yazıyor...bu bence olumlu...250 cc ye kadar cogu büyük markanın çin de motorlarını ürettiği bilgisine ulaşmıştım...Ayrıca benzin parasını hesap ederek nası zevk almayı düşünüyosunuz bilmiyorum...bazı şeylerin maliyeti önemli deildir çünkü zevk tir o keyiftir...koyun 20 milyon 1 saat te bitirin...tıpkı go kart lara 3 tura verilen 5 yada 10 milyon gibi...alt devirlerde kullanıldıgında da 2 zamanlı makineler cok büyük rahatsızlık vermiyecektir ekonomi bakımından...Honda Cbr 125 R kullanıcıları bence (nsx hariç)haksızlık ediyolar...benim bu motoru almaya niyetim olmadıgı halde konusuyorum...bu iki motor kesinlikle aynı sınıfta deil...ybr 125 te kullandım cbr 125 r da...arada ki tek fark malzeme kalitesi ve estetik gorunum bakımından honda biraz daha ii onun haricinde kesinlikle cbr da ybr de derbi ile kıyaslanamaz...kulvarları hakikaten cok farklı...honda yazıyo olabilir racing diye....bu onun ürün gamı ile alakalı bi olay...onlarda farkındadır cbr 125 r ın racing olmadıgının ben adım gibi biliyorum...yani aprilia extreme 125 ile 0 dan 100 e 5 saniyede falan cıktım...derbi de en fazla 6 saniye sürer...hala honda 5 cakar diyenler...bi kronometre alsınlar ölcsünler cbr larını....karsılastırdıgım tek unsur performans ve sınıf...diger yonlerden honda üstün olabilir....servisi olmasın param olsun...2 sene sora koyarım salona durur biblo yaparım mantıgındayım...kimse kırılmasın darılmasın....
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler