Arkadaşlar bu metzeller lastik anadolu yakasında nerede satılıyor yardımcı olursanız sevinirim.
Arkadaşlar bu metzeller lastik anadolu yakasında nerede satılıyor yardımcı olursanız sevinirim.
Herkesin üç kişiliği vardır; Ortaya çıkardığı , sahip olduğu , sahip olduğunu sandığı. Alphonse Karr
babaçi sende sisfarları veya ek farmı var??
ışıkları güçlendirmek istiyorum ama alternatörün kapasitesi malum
üzerindeki lambalar 18x2 ampulu değiştirsem 35wx2yapsam tartarmı acaba???
orcunemre lastiklerle sorun yaşamamışsın şanlımısın bilmiyorum bukonuda
suda sakın yan yatma sudan geçerkende duanı eksik etme çok sakat kaçkişi lastik yüzünden düştü dikkat et.
burçlardan sonra birde tekerlek bilyaları da çıktı başımıza
soruyorum bunuda nedir bu tekerlek bilyaları?
ozkansava anadolu ykasında satan dükkanların bikaçının websitesi var forumda 82.sayfadan geriye doğru git... bulursun sanırım
Merhaba Sevgili Arkadaşlar.Bu tekerlek burçları nedir?Şanzıman yağı nasıl değişir?Ne kadar hangi yağdan koyulur?Bir arkadaş çift akü takmıştı yanlış hatırlamıyorsam.Bunu hangi akülerle yaptığını ve nasıl sonuç aldığını söylerse sevinirim.Ve bu lastik değişiminde bazı arkadaşlar 110/100-12 bazıları 110/90-12 bazıları da 120/70-12 den bahsediyor.En makul olanı hangisi?Bu konularda mümkünse yardımlarınızı bekliyorum.(örneğin burç parçası tam nerededir?mümkünse resim üzerinde gösterelim.)Ayrıca arkadaşlar ben buT-1 in farlara angel eye uygulaması,arka stopa da kırmızı transparan boya düşünüyorum.Sizce nasıl olur?Bende çok soru sordum ama neyse.Teşekkürler yardımlarınız için.
kentacdis,şanslı olmak biyana motorsikletin hangi modelinde olursa olsun ön ve arka freni kombine kullandığın zaman yani ikisini aynı anda uygun dozda sıktığın zamançok daha güvenli durur veya yavaşlayabilirsin.bizim lastikler zaten sırt deseni olarak kaymaya çok müsait ve motorda ağır olduğundan ani olarak arka freni sıkınca hiç şansın yok arka hemen sağa atıyor veya virajdaysan yattığın yöne uçuyorsun.Bu sebebten ön arka beraber sıkarsanız çok sağlıklı.Ben birkaç kez şehir içi trafikte ve yağmurlu havada scooteri vasıtadan saymayan bazı dangalak oto sürücülerinin ara yoldan fırlaması veya aniden önüne kırması gibi durumlarda sert fren yapmak zorunda kalmama rağmen düşmeden çit fren kullanarak durabildim
öncelikle foresight arkadaşım,bu t1 lerin farlarıda stoplarıda hiçbir tadilata gelmiyor malesef,en fazla yapabileceğin far içi stopları led lamba yapmak ve farlarını 55 w H4lerle değiştirmek,bunun içinde akünü 10 amperin üzerinde bir aküyle ve altarnatörünüde yeni tip 150Tlerin ( t1 değil) altarnatörü ile değiştirmelisinyoksa birkaç saatte piller bitiyor.
Lastik meselesine gelince üzerindekiler malum,yenisini takarken öne 110/90/12 arkaya 120 veya 130/70/12 takarsan yol tutuşu ve virajlarda yatma kabiliyeti artıyor,kötü yanıda motorun altı 2 cm. kadar alçalıyor.Yok benim motorumun altı yüksek kalsın diyorsan arkayada 110/90/12 takacaksın zaten metzeler kalitesinde bir lastik her iki ebattada sorun yaratmaz(benim kişisel görüşüm ve 1984 ten bu yana büyük motor deneyimim)
Ön tekerlekte jantın her iki yanında göbeklerde,göbek mili üzerinde çalışan iki bilya var,arkada da şanzıman tarafındakiler haricinde sağ çatalın üzerinde(arka teker sökülürken eksozun altında çıkanparça)iki tane yanyana bilya konmuş.bunlar dandik çiin malı olduğundan sürat yapınca ve sert çukurlara düşünce 10bin km yi bulmadan ses yapıyor ve bozuluyor iyisiyle değiştirmekte fayda var şanzıman yağını teknik bilgin yoksa serviste iyi marka bir yağla değiştirtebilirsin
babaçi pardon ben litre okumuşum,saygılar
[QUOTE=kentacdis;560585]babaçi sende sisfarları veya ek farmı var??
ışıkları güçlendirmek istiyorum ama alternatörün kapasitesi malum
üzerindeki lambalar 18x2 ampulu değiştirsem 35wx2yapsam tartarmı acaba???
olmazmı kardeş hemde 35 değil 55 watt.çatır çatır da kaldırıyor.ampuller osram sislerin.far h4 osram 55 watt yinede tamamını birden açmayın.zaten osramın h4 ünü takarsan sislere gerek kalmıyor.osram 55 watt far 4 ytl kendiniz değiştirebilirsiniz ama duyun uyduğunda emin olun saygılar
125 cc dorado marka motor kullanıyorum şu an 9300 km oldu orjinal kayışı ile devam ediyorum yakın bir zamanda tedbir olarak değiştirmeyi düşünüyorum. motor içerisinde ilk gelen yağ ile rodajın 500 km sini yaptım. fabrka yağı ile motoru sıkıştırmadan kullanılması gerekir. ilk konulmuş olan yağ üretim sırasında bulunan çapakların temizlenmesi ve parçaların alışması için gerekli. bunu yanında çin üretimi motorlar genellikle parçaların gerekli tork ile sıkılmamasından kaynaklı arızalar veriyor. alınca ilk olarak motorun parçalarının sıkılık kontrolü yapılmasında fayda rodaj her ne kadar 1500 km deselerde ilk 3000 km boyunca limitlerde kullanmak ve motoru çık sıkıştırmamak gerekiyor. parçalar ancak yerlerini buluyor. 5000 km bitiminde sübap ayarları yapılmasında fayda var. motor yağının her 2000 - 2500 kmde kaliteli bir yağ ile değiştirilmesi ve önerilen yağdan fazla konulmaması gerekir. fazla yağ koulduğu zaman keçelerden sızdırma ve patlama yapıyor. bazı servislerin bilerek fazla yağ koydukları ve keçelerin patlamasıyla başka arızalar ile gelmesine neden olduğu yerler konusunda bir kaç kişiden uyarılar geldi.
çinli motorlar başlangıç için bence iyi bir seçim motor ile ilgili bilginin artmasına ve olası problemlerde daha uygun fiyata tamir imkanı olması açısından gözönünde bulundurulması gereken güçlü bir alternatif. japon motorların periyodik bakımları ve parçaları oldukça pahalı mesela honda servisleri ücretsiz ilk bakımda 3 -5 liralık yağı 25 ytl gibi bir rakama satıyorlarsa normal bakımda gittiğimizde nasıl olacak. aynı zamanda bazı japon servislerin kalitesi tartışılıyor. demekki çevrede servis imkanı en iyi olan motoru almak daha iyidir.
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
burç olayını bende merak ediyom, sanırım şanzıman yağıdeğişimi kolay birşey değil bunun yanında dikkat ettiyseniz arkadaşlar disk frenlerin hidroligide var bunların seviyesi nerde olmalı? nezaman yenilemeli acep..
lastik orjinal 4inch oda 4x2,5desek 10cmi biraz geçer..
110/90 nın yanağı 9.9cm
110/100 ün 11cm (benim kafama yatanbu motoru yukseltmek istersen 1-2cm, ama bende suan 110/90yenitakıldı)
120/70in yanağı 8,4cm
orjinal üstündekini cetvelle usta ölçmüştü kaç hatırlamıyorum..
sana zahmet ölçüver metreyi jantın kenarından dışa dogu ölç(merkezden dışa) yanağın boyunu bakalım kaç çıkacak burayada bildir sonucu bende unuttum kaçtı..
önfarlar belki t19gibi yuvarlak olsaydı angel eye olurdu buna olacağını sanmam amatabi bilene sormak lazım.
arka stoplar transparan daha 1haft önce gördüm.. mecidiyeköyde alisamiyenin karşı sırasında aralıklardan birinde şeffaf stıoplu gördüm ama sanırım çelik motorunki.. fena durmamıştı
saygılar.
Motorumda lastik değiştirdik arka freni kaybettik, Farları 35 w yaptık marş basmayı unuttuk ( soran arkadaşa 35w giderken sorun yapmıyor ama durunca marş basmıyor ) akü, alternatör, fren bitmiyor yaw. Bide düştük aslında makine boyada istiyorya neyse.
Tatlı su motorcusu. Yamura çamura gelmez.
lastikten sonra benimde frenlerde zayıflama oldu diyebilirim 2kişi binersen özellikle daha zayıf ama sorun yok kötü değil durmuyor değil tabi :D küçük birzayıflama var. servise götürülüp kont. ettirilmesi en iyisi basit olacağını sanıyorum vaktim olursa ben servise gidicem.....
far oalyını hala araştırıyorum üstündeki önfarlar 36w(2tane)
35lik takılırsa 70yaptığı için kesin sorun çıkarır diye düşünüyorum.
philipslere bakıyorum suan onların teknolojisi iyiymiş daha çok aydınlattığını sölüyorlar tek sorun 18watt bulmak...
asya 125 t kullanan arkadaşlar lastikleri biraz daha geniş olanlarla değiştireniniz oldumu.takılabiliyormu fiat ve adres verebilirmisiniz teşekkürler
arkadaşlar bana bir servis tavsiye edin lütfen.. motorumu bırakıcam iki lastiğinide metzellerle değiştirsinler,fren balatalarını değiştirsinler,karbüratörüne ayar çeksinler,granaj ın bi kaç plastik vida tutan ayakları kırık oraları sabitlenmesi gerekiyo, bi de 10000 km ye yaklaşıyor şöle sağlam bi bakım yapsın.. varmı bildiğiniz böyle bi servis?
[URL="http://http://img221.imageshack.us/img221/7554/02102006933op4.jpg"]http://http://img221.imageshack.us/img221/7554/02102006933op4.jpg[/URL]
bendede asya 150t var suan 12000km fakat yasamadıgım problem kalmadı
servısler gercekten berbat iş bilen adam yok dogrudurust bı muhattab bulamıyorsunuz. her 3000km kayısdegıstırıyorum cunku 3500 gormuyo kasısları ve kopuyo. su anda debrıyaj degısmesı lazım dıyolar daha yenı 250 ytl masraf yaptım ama motor durmuyo arka fırenın balataları degıstı ama degısen bısey yok hanı paranızla rezıl olmak derlerya asya tam anlamıyla bunu yasatıyo insana en sonunda kendıme honda cfb 250 aldım
eşşekten inip ata bınmek bu olsa gerek asya ya bu ısı adam gıbı yapsın yada yapanlara bıraksın
ben artık kımseye asyayı tavsıye etmıyorum ,cunku bı sorunun olunca adamlar cozum bulcana sankı dalga gecıyolar bırgun yıne yokda bıraktı aldıgım yer bana yol yardımı var bu numarası dıye bı tel no verdıler
adamı aradım adam nerdesın dedı e5 kenarındayım dedım ordan bı kamyon veya kamyonet gecıyomu dedı
bende evet dedım
i ozaman bırını durdur o zaman ne beklıyon dedı
boyle lakayıt bı şirket merkeze imail attım donen olmadı ben sattım kurtuldum darısı basınıza
arkadaşlar bir haftadır falan asya motorun web sitesi açılmıyor, battı mı nedir bu firma acaba? bilgisi olan var mı?
Baya oldu batalı daha doğrusu el değiştirdi belki yeni firma siteyi düzenliyor.
Tatlı su motorcusu. Yamura çamura gelmez.
Arkadaşlar bizim motor yeniden satışa başlamış ancak fiyatı 3.150. ytl olmuş değerlendi yane motorumuz bilginize benimde acil motoru toparlamam lazım ya neyse.
Tatlı su motorcusu. Yamura çamura gelmez.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)