Asya Motor Scooter'ları Hakkında
Reklamlar
-
12 Ocak 2007, 21:03
#1601
Evet Cromn site adresini ben vermiştim.İşine yaramış ve yardımcı olmuş olması doğrusu beni çok mutlu etti.Ve o adresi tekrar vereyim.Çünkü arkadaşlar Salcano'nun bu modeli bizim Asya T-1 ile birebir aynı.Bu pdf formatında ki katalog birçok işimizi görmeye yardımcı olacaktır.http://www.salcano.com/dokumanlar.html
Ayrıca Asya AS 150 T kullanıcıları,Asya AS 200 GY-2 kullanıcıları içinde bu adreste dökümanlar var.Umarım daha birçok arkadaşımız işini bu sayede görebilir.Herkese kazasız sürüşler...
Reklamlar
-
13 Ocak 2007, 13:50
#1602
valla ben asya 125t aldım aldğıma da bin pişmanım keşke almasaydım size tavsiyem almayın servisi rezalet çin malı sonuçta umarım benim yaşadıklarımı yasamazsınız.
-
13 Ocak 2007, 17:39
#1603
arslanfb adlı üyeden alıntı
valla ben asya 125t aldım aldğıma da bin pişmanım keşke almasaydım size tavsiyem almayın servisi rezalet çin malı sonuçta umarım benim yaşadıklarımı yasamazsınız.
125t kullanıp memnun olanlar var, ben kullanmadığımdan birşey diyemiycem fakat birazda şans galiba, bazı üretimler kalitesiz oluyor fab.çıkıştan montaj hataları oluyor malesefki yeterli derece kalite kontrol yapmadıklarından hatalı üretimlerde piyasaya sürülüyor..
-
16 Ocak 2007, 16:11
#1604
Foresight güzel çalışma sağolasın eksozuda tamir eden arkadaş bak şimdi kafamda bir ışık yatın sağolasın.
Tatlı su motorcusu. Yamura çamura gelmez.
-
16 Ocak 2007, 21:59
#1605
Merhaba Arkadaşlar!
Aranızda 150 T-1'de egzosta modifiyeye giden var mı?Yani ekzosu deiştimeden oksijenle açarak içinde tadilat yapıp tekrar kapayan.Daha önce bu sitede öyle bir çalışma KTM için yapılmıştı.Bilenler vardır.Bu konuda fikri olan arkadaşlardan katılım bekliyorum.Teşekkürler...
-
17 Ocak 2007, 21:03
#1606
-
21 Ocak 2007, 02:00
#1607
Ben cumartesi günü yeni lastikleri taktırttım metzeller marka desen yukarıdaki desenle aynı.
İzlenimlerim; taktırttığım 110/90 12 janta uydu sorun yok ama üzerindeki orjinal lastik tahminimce 110/100 12 yani yanak 100 çünkü yan yana koyduğumda üzerindeki lastik daha yüksek durdu, Bu arada arka lastiği değiştirmek baya bela işmiş.
Metzelleri tavsiye ederim çünkü yumuşak hamurlu lastikmiş sarsıntıda hissedilir derecede azalma oldu, fren performansı mükemmel, Freni iyi olan lastiğin tutuşuda iyidir, Saygılar düşünenler şahsi fikrim 110/100 12 taksınlar çünkü orjinal ölçü bu aldığınız yer takıyorsa kıyaslama daha kolay olur.
Bu arada lastiği taktık eksozda sorun çıktı sökülünce motora giren yerde 1 vida eksikmiş ama şimdiye kadar idare etti şimdi chopper gibi sesi var bi egsozcu yolu göründü bize.
Tatlı su motorcusu. Yamura çamura gelmez.
-
21 Ocak 2007, 20:28
#1608
Arkadaslar acaba lastıklerımı ben bırdahakı kısa degıstırsem mantıklımıdır, kısın bıtmesıne bırkac ay kaldı malum yazın sıcak havada yumusayan lastıgın yolu daha ıyı tutacagını dusunuyorum su an 2500 deyım yanı sıfır gıbı lastıgı bırakmakta ıstemıyorum "maddı acıdan zorluyor". Fakat su an bazen ole oluyorkı lastıklerım ecel terı dokturuyor asfalt yamaları kuru zemınde gıderken ıslak zemınden gecmek "kı bu duyguyu emınım bırcok arkadasım yasıyordur" acaba lastık degıstırmekle bunlar ortadan kalkacakmı yoksa asıl problem motorun kendısındenmı kaynaklanıyor. Mesela foresıght kullananlar bunu yasıyormu bu arada foresıght kullanan fazla yok, neden?
-
22 Ocak 2007, 10:09
#1609
Değiştir kardeşim yeme içme değiştir... motorla alakalı değil.. sadece lastik... İnan bize.. canının kıymeti bir çift lastikten fazla ise değiştir...
-
22 Ocak 2007, 10:29
#1610
Cromn adlı üyeden alıntı
Arkadaslar acaba lastıklerımı ben bırdahakı kısa degıstırsem mantıklımıdır, kısın bıtmesıne bırkac ay kaldı malum yazın sıcak havada yumusayan lastıgın yolu daha ıyı tutacagını dusunuyorum su an 2500 deyım yanı sıfır gıbı lastıgı bırakmakta ıstemıyorum "maddı acıdan zorluyor". Fakat su an bazen ole oluyorkı lastıklerım ecel terı dokturuyor asfalt yamaları kuru zemınde gıderken ıslak zemınden gecmek "kı bu duyguyu emınım bırcok arkadasım yasıyordur" acaba lastık degıstırmekle bunlar ortadan kalkacakmı yoksa asıl problem motorun kendısındenmı kaynaklanıyor. Mesela foresıght kullananlar bunu yasıyormu bu arada foresıght kullanan fazla yok, neden?
Kardeş bunun yazı kışı yok derim değiştir bence çünkü orjinal lastik yazın bile kayıyor fark etmiyor, metzelleri tavsiye ederim motorun sarsıntısı ciddi biçimde azaldı yumuşak hamurlu lastik ve sert fren yapmama rağmen arka lastik kolay kitlenmiyor motor hemen duruyor, Yani yol tutuşun yanında frenlerinde daha performanslı oluyor, Foresight çiler bunu yaşıyacağını sanmam hondalarda brigeston var onlarda güzel lastiktir.
Bu arada dün biraz motoru kullandım lastikler ufaldığı için şimdi kilometre iyicene yüksek gösteriyordur ama ivmelenme arttı dediğim gibi orjinal ölçü 110/100 12 ama 110/90 12 ninde bi zararı olmaz.
Tatlı su motorcusu. Yamura çamura gelmez.
-
22 Ocak 2007, 18:58
#1611
Oglen vaktı bızım buradakı motor tamırcısıne ugradım lastık ısı ıcın 20YTL ye degıstırebılecegını soyledı dunlop yada metzeller takalım dedım adam bu motora bu kadar masraf yapma dedı. Yanlıs anlama olmasın motora dısardan baktı, marka olarak deger bıcıyor. Sırınevlerden adres verdı, aybasında oradan lastıklerı alacagım artık. Donerken benzıncıden yag aldım "kendım degıstırecegım" numarasından emın olamadıgım ıcın baska bır tamırcıye ugradım tamırcı kapalıydı,o sırada gelen bır baska motosıkletlı arkadasa sordum "buyagmıydı motor ıcın" "castrol magnetıc 10w/40 18YTL" evet yag bu ama bu motora bu kadar pahalı yag almasanda olurdu dedı, sustum kaldım.
Bn bu motorla bu yaz 3000km lık gezıye cıkmayı dusunuyorum, Nonstop degıl 9 gun surecek. Hatta kafamda tasarladıgım gezıyı sızınlede paylasıp fıkır alacagım. Ama canım sıkıldıyaa. Ben bu motorla corluya gıttım geldım 240km yaptım yedıgım soguk harıcınde bır sıkıntı yasamadım ama ınsanların motorumu demır yıgını olarak gormesı ne bılıım,zoruma gıttı.
Derdımı paylastım sagolun
-
22 Ocak 2007, 19:03
#1612
Salla o lavukları bu motora değmezmiş.. bunları motora değil kendine alıyorsun unutma...
-
22 Ocak 2007, 23:26
#1613
Walla bu motor öyle demir yığını değil tabi parasına göre çok iyi değil ama çok kötüde değil iş görüyor, Yağ olayına gelince önce o yağın araba yağı olmadığına emin ol 1, diğeride zaten castrol scooter özel yağı vardı yeni ürün gayet güzel ondan alsaydın derim oda 16 ytl yani yağa okadar pahalı demiş usta ne yani 5 milyonluk yağmı koyalım motora söyle o ustaya, Castrol koydum inan motorun titreşimi bile azalmıştı.
Tatlı su motorcusu. Yamura çamura gelmez.
-
23 Ocak 2007, 19:48
#1614
Cromn adlı üyeden alıntı
Oglen vaktı bızım buradakı motor tamırcısıne ugradım lastık ısı ıcın 20YTL ye degıstırebılecegını soyledı dunlop yada metzeller takalım dedım adam bu motora bu kadar masraf yapma dedı. Yanlıs anlama olmasın motora dısardan baktı, marka olarak deger bıcıyor. Sırınevlerden adres verdı, aybasında oradan lastıklerı alacagım artık. Donerken benzıncıden yag aldım "kendım degıstırecegım" numarasından emın olamadıgım ıcın baska bır tamırcıye ugradım tamırcı kapalıydı,o sırada gelen bır baska motosıkletlı arkadasa sordum "buyagmıydı motor ıcın" "castrol magnetıc 10w/40 18YTL" evet yag bu ama bu motora bu kadar pahalı yag almasanda olurdu dedı, sustum kaldım.
Bn bu motorla bu yaz 3000km lık gezıye cıkmayı dusunuyorum, Nonstop degıl
9 gun surecek. Hatta kafamda tasarladıgım gezıyı sızınlede paylasıp fıkır alacagım. Ama canım sıkıldıyaa. Ben bu motorla corluya gıttım geldım 240km yaptım yedıgım soguk harıcınde bır sıkıntı yasamadım ama ınsanların motorumu demır yıgını olarak gormesı ne bılıım,zoruma gıttı.
Derdımı paylastım sagolun
yağ en basit en kolay değişen şeylerden biridir ve iyisini kullanmalısın
ilk çalıştırmada motorun üstüne binip gitmeden 2dk yağın dağılmasını beklemelisin, yağ kötü olursa motora zarar verir çekiş düşer ses yapar titeşim yapar zor çalışır saymakla bitmez.
kendi motorumda fab koydugu yagı değiştirip mobil1e geçtiğimde motorun sesi değişti.
sen o ustamıdırnedir onu bırak, motorun kötü bile olsa avrupa veya japon olmasa bile bu ona kötü mal koyulması-kullanılması gerektigi anlamına gelmez.
lastik değiştirirsen 2sinide değiştir. sirkeceide mesela arkayı değiştirelim sana yeter mantığı vardır.
saygılar.
-
25 Ocak 2007, 22:25
#1615
Bencede lastikleri değiştireceksen 2 sinide değiştirmekte fayda var çünkü busefer ön arka tutuş farkı olur güvenip sert girersin değişmeyen lastik kayar merhaba asfalt deme ihtimalin yükselir allah korusun.
Tatlı su motorcusu. Yamura çamura gelmez.
-
26 Ocak 2007, 10:03
#1616
Bence Merhaba Asfalt demeye bile fırsatın olmaz...
direk öpme olayına girersin....
-
27 Ocak 2007, 23:04
#1617
evet arkadaşlar en sonunda ilk hasarımı aldım her zaman gelip gittiğim yolda
gece asfalt çokmüş en az 20cm çukura frensiz düştüm arkadaki topcase aynen
uçtu daha takalı 3ay ancak oldu kendinin kırıldığını boşverdim içindekilerde
hoşaf oldu tek çukur zarar 250 ytl çantayı kaskodan aldım 180 kağıdı kurtardık
sizlere tavsiyem kesinlikle çanyanın dibinden vida atın eger benim gibi kilit
tırnaklarına güvenirseniz sonuç budur vede kasko yaptırmadan binmeyin
herkese kazasız sürüş diliyorum...
-
27 Ocak 2007, 23:23
#1618
walla çok geçmiş olsun daha bu belediye çukurlarından başımıza ne gelecek bendede topcase wardı 3 ay kullandım çok ses yapmaya başladı resmen dans ediyodu alttaki civatalar dayanamamış hemen kırılmış allahtan farkettim yoksa bi masraf çıkkcaktı arkastopları falan söktüm civataları tutan somuna sadece 2 punta atmışlar direk kırılmış hemen onları kestim kalın demirle destek yaptım sağlam civata ve somun kaynattım 3 aydır kullanıyom tık yok walla ii oldu topcase kullananlar hemen o civataları değiştirsinler yoksa yeni topcase almak zorunda kalırlar yeniden geçmiş olsun...
üç kuruşluk adama beş kuruş değer verirsen yarın seni bir kuruşa satar...[B][I][CENTER]:pr: [/CENTER][/I][/B]
-
27 Ocak 2007, 23:48
#1619
2005 model 125 t min son durumu:9800 km deyim 9200 de kayış sıkıntım olmadığı halde tedbiren değiştirdim.artık servise bakımlar için gitmiyorum,arıza için hiç gitmedim bujisini kendim değiştirdim.buji anahtarını düşünen olursa asyanın küçük çantasının içinde mevcut.frenlerim hala orjinal akümde en ufak bir sorun yok sadece çukurlarda ayak bastığımız yerin yan tarafındaki plastikler kenarından patladı.pazar günü şile gezisine gittim 210 km yol yaptım sadece 1 kez gaz yemedi onun haricinde beni utandırmadı.210 km 12 ytl benzin yaktım.bu fiyata bu performans bence çok iyi bir de şans işi servisten çıkamayan 125 t ler var.saygılar
-
28 Ocak 2007, 14:41
#1620
babaçi motorunun sorunsuz olmasına sevindim.zaten bakımlarını düzenli yaptırıp limitlerinde kullanırsan aslında parasına göre gayet sağlam ve güzel motorlar..benim t1 im 95 model ve şu an 16.000 kilometreyi geçti,şimdiye kadar hiç yolda kalmadım ve yaz-kış kullanıyorum.Yanlız senin yakıt tüketimi biraz yüksek gibi geldi bana.Ben T1 e sürekli 2 kişi biniyorum(97+73 kkg) ve 11 lt benzinle 280-300 km yol alabiliyorum şehir içinde.Hava filtren tıkalı ya da karbratöründe bir ayarsızlık olabilir gaz yememeyi bu sebebten yapmış olabilir.
Ben motorumu aldığımdan buyana lastiklerle ilgili tehlikeli bir deneyim yaşamadım(yağmurdada çok sürüş yaptım)hala da orj. lastikleri kullanıyorum.Ama geçenlerde T1 ci başka bir arkadaşın motorunu kullandığımda ki önde 110/90/12 arkada 120/70/12 metzeler takılıştı,gerçekten yol tutuşunun,konforun ve lastik sessizliğinin mükemmel olduğunu gördüm.Arkadaşlar lastiklerinizi değiştirirken tekerlek bilyalarınıda mutlaka iyi bir marka ile değiştirin,sessizlik ve güvenlik açısından çok önemli.Zaten bu mtorları daha sıfır alıralmaz kayışı,bujiyi,teker bilyalarını ve tekerini bile döndürmeden motor yağı ve şanzımanın yağını(görenler varsa içinden çıkan yağa bile benzemiyor) kaliteli markalarla değiştirirseniz kolay kolay sorun çıkarmıyorlar.Tüm arkadaşlara kazasız sürüşler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler