belki makineye hayabusa motoru koymuştur iyice incelemek lazım
eğer öyleyse kesin alınır kaçırmamak lazım
belki makineye hayabusa motoru koymuştur iyice incelemek lazım
eğer öyleyse kesin alınır kaçırmamak lazım
Tatlı su motorcusu. Yamura çamura gelmez.
Böyle bir makinam olsa üstünde uyurum herhalde.Hayran olmamak elde değil Harleyde böyle bir makine ik defa görüyorum. Haklısın tebrikler doğrusu.
Harleyin seri üretim ilk spor makinesi bu 2005 sonunda başladı üretime ve x men 3 filmindede hemen başrolü kapıverdi.
Tatlı su motorcusu. Yamura çamura gelmez.
arkadaşlar fotografını ekleyemiyorum malesef
geçen gün 3saat kadar kullandım motoru.. ol kenarına bırakıyordumki egzosdan dumanlar yukseldigini gordum..
duman tam egzosun susturucuna gelmeden genişleyen koni şeklini almış kısmı var ya ordan geliyordu,
baktm hemen ustune birşey dökülmüş sanırım delik yoktu..
birşey dökülmüş dedim çünkü böyle dumanın çıktıgı nokta egzosun ustu bembeyazdı yuvarlak şeklinde
aklıma o an gelen olası durumlar şunlar oldu
-yolda geçerken biyerden bişeysıçradı
-üstüne bişey döktüm(olamaz)
-herhangibir hortum kopmustu hidrolik vs..
biraz eğildim seleninaltına baktım bitane hortumparçası gibi birşeyin sarktıgını gördüm şeffaf hortumdu
arkadaşlar bu akünün ordan gelen su atma hortumumu??
hiçbiyere baglıdegil boşta sarkıyordu daha sonra motoru incelemek için vaktim yoktu garaja koydum.
eğer aküden gelen hortumsa asitli bi sıvı dökülmüş olabilirmi egzosa bukadar duamn çıkaran? eğer öyleyse zararı olurmu acaba
Kentacdis bence bi aküyü sök bak sulu aküise suyu akmış olabilir, Eksozun üstüne su dışında ( Mazot, Yağ, Belki aküsüyu ) gelirse ısıdan beyaz duman attırır hemde baya süre atar, Motor çevresinede bak derim yağ kaçağı varmı dışından. ( özellikle motor contalarını bi göz gezdir yağ kaçağı varmı ) Böyle durumda en kötü senaryo motordan yağ kaçırması motor yağ eksiltir okadar, Akünün su kaçırması bence motor soğumadan yanaşma zehirlenme ihtimalin olabilir asit gaz haline geçerken.
Tatlı su motorcusu. Yamura çamura gelmez.
arkadaşlar bu asya motorun müzmin hastalığı sanırım.çünkü kime sorsam aynı sorundan şikayetçi.benim motor ( 150 T1 ) 10000 kmde ve 1 senedir kullanıyorum.en büyük sorunum motorun soğuk havalarda elle çalışmasındaki sorunlar. benim motor bunu sürekli yapıyor. bu yüzden aküyü kuru akü ile değiştirdi. havalar iyiyken hiçbir sorun yoktu taki 1 hafta öncesine kadar.bir hafta önce markete kadar güzel çalışıyor markette çıktım motoru çalıştır çalıştırabilirsen aküde bir sorun yok akü güç veriyor ama motor ateş almıyor.
sanırım sorun ateşleme bölümünde şu anda motor aküsü de sürekli çalıştırmaya çalışmaktan bogulmuş ve bitmiş durumda ayaktan da çalışmıyor.
benim sormak istediğim hiç motorunuz için asya servisi çağırdınız mı yani ne kadar para alıyorlar. motoru arabayla halatla baglayıp servise götürmeyi düşünüyorum ama çekiçi masrafı fazla değilde asyanın servisi de çağırabilirim.
bu konuda bilgisi olan var mı acaba.bu arada çok şükür motor bu sorunu eve yakın bir yerde yaptı ya gece okulda dönüşte yapsaydı ne olurdu bilemiyorum
KARTAL GOL GOL GOL
54 SD 534 B RH+
Nurgül ayakla çalıştırırken gaz verme bende bikere gazı yarım ve tam olarak verdim kesinlikle motor çalışmadı, Tahminim bujiler ıslanıyor ozaman,
Ayakla çalıştırma : Ayak pedalı boşluğu alın, ilk denemede hiç gaz vermeyin çalışırsa çok az gaz verin. Gazssız çalışmazsa tel boşluğunu alıp 2 mm kadar gaz verin ( çok çok az bir gaz ) ozaman zaten çalışıyor benim motor 1 ay yattı gene ayakla 2. defada çalıştı öle çok korkmayın marş işinden. Saygılar
Tatlı su motorcusu. Yamura çamura gelmez.
slm arkadaşlar. as125 t var bende klasik tarz olanlardan. nisan 2005 de aldımve 7000 km de. bugüne kadar tık demedi. ben o ufaklıkla yaylalara kalelere çıktım. otobanda kamyonlarla vals yaptım. yolda hiç kalmadım. bugüne kadar benzin şamandırası dışında asla beni yaralamadı.9 ay yattı(askere gitmiştimde)yinede orjinal aküsü cayır cayır elektrik verdi. en soğuk günlerde bile 3 sn den uzun sürmedi ateşleme. 1 defa bile kickstart kullanmadım(öğrenme-merak için 2-3 deneme dışında) ve hala 1 lt benzin ile 42 km yol alıyor.
as 125 t ler zaten sorunsuzmuş genelde bende öyle biliyorum, Çağlayanda 1 tane görmüştüm ama makine dışarıdan harabe haldeydi ( düşmüş, boya solmuş, koltuk yırtıkpırtık, pis dışarıdan 10 senelik gibi duruyor ) sahibine sordum nasıl diye çok memnunum sorunu hiç yok tavsiye ederim demişti
Aslında bizim t1 lerde fena makine değil ama çok iyi birinin elinden geçmesi yane biraz masraf edilmesi lazım bence modial zat tan daha iyi zat yakış için 4.4 lt / 100 km diyenler var yaa asyalar ben zannetmiyom okadar yaksın ben ençok 3.5 lt gördüm, Aslında benim aküde iyiydi ama farları 35 w yapınca gece sürüşlerde akü yetmemeye başladı şarj olamıyor.
Tatlı su motorcusu. Yamura çamura gelmez.
orjinal akü ile geçen sene çok ayakla çalıştırmak zorunda kaldım aküleri
yenileyince çok şükür bir daha sorun yaşamadım .yakıt sarfiatı 60 km ile
devamlı kullanırsam 3lt yi geçmiyor.
ayakla çalıştırmada gaz verirseniz fazla yakıt geldiği için boğma yapıyor
çok uğraştırır beto arkadaşımın da dediği gibi çok az gaz vererek
çalıştırmak en iyi yol
Bugün bizim düldülü bi dolaştırdım sanki titrememi artmış nedir yada banamı öyle geldi, Belki soğuk havalarda biraz titriyordur.
Beşiktaştan eminönune gidip geldim ama 10 gündürde kullanmıyordum zaten kasımdan itibaren 10 günde bir kullanıyorum.
Bişey soracam bizim motorlar vurdurma ile çalışırmı ( Pek ihtimal vermiyorum meraktan sordum saygılar )
Tatlı su motorcusu. Yamura çamura gelmez.
beto_977 demiş ki:
Bugün bizim düldülü bi dolaştırdım sanki titrememi artmış nedir yada banamı öyle geldi, Belki soğuk havalarda biraz titriyordur.
Beşiktaştan eminönune gidip geldim ama 10 gündürde kullanmıyordum zaten kasımdan itibaren 10 günde bir kullanıyorum.
Bişey soracam bizim motorlar vurdurma ile çalışırmı ( Pek ihtimal vermiyorum meraktan sordum saygılar )
Maalesef bizim motorlar vurdurma ile çalışmıyor.Çünkü teker varyatör aracılığı ile motora bağlıVurdurma ile çalıştırmak istediğinde hareket motora iletilmeyecektir.Boş vitesteki vitesli motoru vurdurma gibi sonuçsuz kalır..Vitesli motorlarda olduğu gibi direkt bir bağlantı yok.Yani kayış ve zincir ile tahrik olayı birbirinden farklı.Mobiletlerde de kayış var ancak otomatik vitesli motorlarda sistem biraz daha farklı.Umaım yardımcı olabilmişimdir.Kazasız sürüşler...
benim bildiğim kadarı ile belirli bir sürate ulaşınca kavrama çekiyor motoru
çevirmeye başlıyor.motor yokuş aşağı bu hıza ulaşırsa motor çalışır.
deneme için yolda giderken ana kesiciyi kapatın motor stop edecek
tekrar açınca çalışma devam ediyor tabi sürat çok düşükse kavrama
bırakacagından vites boşta gibi olacak çalışma olmayacaktır
bol güneşli günler dileğiyle...
Arkadaşlar bugün ilk düşüşümü yaşadım İstinbulda bilen varsa barbarosta dentis istanbulun yanındaki yokuştan ıhlamur kasrına inerken eve 1 km kala yokuş aşağı yere düştüm. ben 15 metre motor 40 metre sürüklendi ve bir arabaya vurdu durdu, Ben çok yavaştım noldu anlamadan yerdeyim, Bende hiç birşey yok allaha şükür, Motorda ön takım hasar gördü önden çarptı arabaya bence direksyon biraz zor dönüyor bide ön fren bozuldu.
İyi motor tamir yapan birine şimdi gerçekten ihtiyacım var işte.
Tatlı su motorcusu. Yamura çamura gelmez.
beto geçmiş olsun kardeş
@ beto_977
Geçmiş olsun...
düşmene sebep olan ne?
anlayamadım da
[COLOR="Red"][B]geçmişte BUnReCU idi[/B][/COLOR]
[B]ama hâââLâââ[/B]
[B][COLOR="Magenta"]chica del viento[/COLOR][/B] [B]of 01 [/B] :cherry: & [B][COLOR="Lime"]miss dr[/COLOR][/B] ::159::
Teşekkür ederim, Düşmeme sebebi bende anlamadım ama yokuş biraz dikti bide asfaltı bilirseniz tırtıklıydı ( kazınmış asfalttı tırtık tırtık )
hızımda yoktu ve viraj orta sertti birden arkayı kaybedi verdim, Hemen motordan attım kendimi yokuşun dik olması sebebi ile düşünce motorda bende hız kazandık.
Tatlı su motorcusu. Yamura çamura gelmez.
tekrar geçmiş olsun...
t-1'ler kadar kayan başka scooter var mı?
gerçekten bilmediğim için soruyorum
(laf atma falan yok yani)
[COLOR="Red"][B]geçmişte BUnReCU idi[/B][/COLOR]
[B]ama hâââLâââ[/B]
[B][COLOR="Magenta"]chica del viento[/COLOR][/B] [B]of 01 [/B] :cherry: & [B][COLOR="Lime"]miss dr[/COLOR][/B] ::159::
Bence bu çin malı scooter lerin hepsi aynıda lastiğine kadar, Galiba sendede t1 var benim şöyle bir teorim var bu motor diğerlerinde ağır ama lastik tutuşu diğerleri ile aynı sonuç olarak diğerleri daha hafif oldukları için lastiğe çok baskı gelmiyor ama t1 ler ağır ondan lasitiğe daha çok baskı yapıyor diyorum kendi kendime.
Tatlı su motorcusu. Yamura çamura gelmez.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)