Asya Motor Scooter'ları Hakkında
Reklamlar
-
06 Ekim 2006, 21:19
#1341
hayırlı uğurlu olsun arkadaşım kazasız günler dilerim.fiat çok makul
exper arkadaşım galiba sırf haber vermek için bugün üye olmuş sağ
olsun inşallah asya motor hissesenedi almamıştır yoksa hali harap
saygılar...
mehmetyargan adlı üyeden alıntı
en son bınıcenız motor asya olsun arkadaslar...
bu arkadaşımızda sağ olsun herhalde asya motordan düşmüşki
bize binmeyin diye uyarıyor oda sırf uyarmak için dün üye olmuş...
Reklamlar
-
06 Ekim 2006, 23:06
#1342
DAYI adlı üyeden alıntı
hayırlı uğurlu olsun arkadaşım kazasız günler dilerim.fiat çok makul
exper arkadaşım galiba sırf haber vermek için bugün üye olmuş sağ
olsun inşallah asya motor hissesenedi almamıştır yoksa hali harap
saygılar...
bu arkadaşımızda sağ olsun herhalde asya motordan düşmüşki
bize binmeyin diye uyarıyor oda sırf uyarmak için dün üye olmuş...
Dayı,teşekkür ederim aslında bu arkadaşlara cevep vermemek lazım ama artık bende bir Asya kullanıcısı olduğum için duramadım ne yapmaya çalışıyorlar anlamadım forum burda herkesin görüşleri yazıyor kimseyede illaki asya al diye baskı yapılmıyor aklı yatan alır yatmayan alanlara saygı gösterip fikirlerini bindikleri motor hakkında söylerler onlara asya alıyımmı diye sorn yok alakaları olmadığı bir motor hakkında görüş belirtiyorlar bu hiç güzel birşey değil fikirlere saygı duymak en büyük yüceliktir.
-
07 Ekim 2006, 00:50
#1343
Karabatu arkadaşım hayırlı olsun...Kazasız belasız binmen dileğiyle saygılar...
-
07 Ekim 2006, 12:16
#1344
mondialcii adlı üyeden alıntı
Karabatu arkadaşım hayırlı olsun...Kazasız belasız binmen dileğiyle saygılar...
Mondialcii,çok teşekkür edrim. Allah hepimize kaza bela vermesin.
-
07 Ekim 2006, 13:37
#1345
karabatu adlı üyeden alıntı
Mondialcii,çok teşekkür edrim. Allah hepimize kaza bela vermesin.
Sağol......
-
09 Ekim 2006, 17:40
#1346
Arkadaşlar birsüredir asyamotor iflas satıldı bilmenmne diye gidiyor bildiğim kadarıyla el değiştirdi ama ne olduğunu net bilen varmı servise gittim asya yazısını silmiş adamlar ( maslak )
-
09 Ekim 2006, 21:54
#1347
alialince' den alınma
'Motosiklette ihracat dönemi'
26/08/2006 09:58:54
İSTANBUL - Hedef, dünya markası
Otomotiv ve mobilya sektörlerinde de faaliyet gösteren Soysal Grup, Nazilli'de bir motosiklet montaj tesisine de sahip Asya Motor'u marka ve isim hakları da dahil olmak üzere 16 milyon dolara satın aldı. Soysal Grup, ihracata ve iç piyasaya dönük üretim yaparak "dünya markası" olmayı hedefliyor.
İthalata vergi yaradı
Yönetim Kurulu Başkanı Yılmaz Soysal, ithalatta motosiklet başına 300 dolar ek vergi getirilmesiyle yerli üretimin artacağını belirtti. Soysal, "Küçükler yavaş yavaş piyasadan çekilecek, ithalatçı sayısı düşecek ve güçlü yerli firmalar ayakta kalacak. Biz de sektörde liderlik hedefliyoruz" dedi.
Otomotiv, mobilya ve ev aletleri sektörlerinde faaliyet gösteren Soysal Grup, Türkiye'nin önde gelen motosiklet firmalarından Asya Motor'u bünyesine kattı. Yıllık 100 bin motosiklet üretmeyi planlayan Soysal, bu alanda dünya markası olmayı hedefliyor.
Soysal Grup Yönetim Kurulu Başkanı Yılmaz Soysal, grup olarak kendilerine yeni bir vizyon çizdiklerinin belirterek, bu amaçla Asya Motor'u 16 milyon dolara satın aldıklarını ifade etti. Satın almayla birlikte motosiklet sektöründe önemli bir yer edindiklerini söyleyen Soysal, amaçlarının ihracat ve istihdama katkı sağlamak olduğunu belirtti. Soysal Sanayi Bakanlığı'nın ithal edilen her motosiklet için 300 dolar ek vergi getirilmesini öngören kararnamesiyle birlikte yerli motosiklet üretiminin artacağını belirterek, "Küçük firmalar yavaş yavaş piyasadan çekilecek, sektördeki ithalatçı sayısı giderek düşecek ve güçlü yerli firmalar ayakta kalacak. Biz de bu gelişmeler doğrultusunda sektörümüzde lider konuma gelmeyi hedefliyoruz" dedi.
Hedef; küresel marka
Türkiye'de geçen yıl satılan 350 bin adet motosikletin 48 bini Asya Motor tarafından satıldı. Soysal Grup Yönetim Kurulu Başkanı Yılmaz Soysal, bu rakamların, Asya Motor'un sektöründe üçüncü sırada bulunduğunun bir göstergesi olduğunu ifade etti. Soysal kaliteli ürün üreterek dünya pazarlarında rekabet edeceklerini ve bu sektörde dünya ölçeğinde bir 'Türk markası' yaratacaklarını söyledi.
Yılda 100 bin üretim
Soysal Grup Asya Motor Koordinatörü İhsan Bakırcı da, bundan böyle grup olarak çok sınırlı sayıda ithalat yapacaklarını, buna karşılık 1 Ocak 2007'den itibaren Nazilli'deki tesislerde yılda 100 bin motosiklet üreteceklerini bildirdi. Bakırcı, bu üretimden dünyanın birçok ülkesine ihracat yapacaklarını söyledi. 2007 yılında yurtiçi satışlardan ve ihracattan 100 milyon dolarlık ciro hedeflediklerini belirten Bakırcı, böylelikle bir dünya markası yaratacaklarını iddia etti.
3 bin kişiye iş imkanı
Asya Motor'un şu anda bütün bayilikleriyle birlikte bin 500 civarında istihdam yarattığını söyleyen Bakırcı, yeni fabirkanın faaliyete geçmesiyle birlikte 400 yeni istihdam sağlayacaklarını ifade etti. Yan sanayi ihtiyaçlarını da Türkiye'den karşılayacaklarını belirten Bakırcı, böylelikle yaklaşık 3 bin kişiye istihdam sağlayacaklarını açıkladı.
İthalata vergiyi biz istemedik bakanlık çok isabetli karar aldı
Soysal Grup Asya Motor Koordinatörü İhsan Bakırcı, motosiklet fabrikalarında yüzde 30 yerli katkı şartı arandığına işaret ederek, son teknolojiyle kurulan Nazilli'deki tesislerde bu oranın daha da üzerine çıkmayı hedeflediklerini anlattı. Bakırcı, Türkiye'nin oto yan sanayiindeki başarısını motosiklete indirgemenin çok kolay olduğunu vurguladı. Bakırcı, motosiklet ithalatına 300 dolar vergi getirilmesi kararıyla bir ilgilerinin olup olmadığı sorusu üzerine şöyle dedi:
"Biz istemedik ama bence çok doğru bir karar. Niye dışa bağımlı yaşayalım. Bakanlık kısıtlamadan ziyade kontrol niyetiyle yola çıktı. Zaten projeksiyonumuzda asıl olarak ihracat vardı. Bakanlığın kararı iç piyasada da bize ciddi olumlu katkı yapacak. Cebinde 350-400 bin YTL'si olan kişiler motosiklet getirip ben distribütörüm demeye başladılar. Bu insanlar 10 yıl boyunca yedek parça ve satış sonrası servis desteğini arkasında duramaz. İyi bir planla, iyi bir pazarlamayla bu mümkün. Bu bir bayrak yarışı, hedefimiz dünya markası olmak."
http://www.haberler.com/haberf.asp?haber=452668
Asya Motor krizden el değiştirerek çıktı
Asya ülkelerinden motosiklet ithalatına damping soruşturması açıldığı bugünlerde önde gelen ithalatçılardan Asya Motor el değiştirdi. Otomotiv ve elektrikli ev aletleri sektöründe faaliyet gösteren Soysal Grup, Asya Motor'un sahibi konumundaki Asya Dış Ticaret ve Makine Sanayi'yi satın aldı. Soysal Grup Başkanı Yılmaz Soysal, "Kendi işlerimizi büyütmek istiyoruz. Bu nedenle Asya Motorla ilgilendik ve aldık" dedi. Asya Motor'un piyasada borçlarının yüksekliğinin son günlerde çok fazla konuşulduğunu sorduğumuz Soysal, "Çok iyi organizasyonu olan bir şirket. Dağıtım ağları çok yaygın. Sadece reklam harcaması için 3.5 milyon dolar tutarında bütçe ayırmışlar" diye konuştu. Satın almanın mali detayları hakkında bilgi vermeyen Soysal, "Asya Motor'un son iki aydır devam eden likidite problemi vardı. Soysal Grup'un satın almasıyla borçlar tamamen temizlendi" dedi.
FABRİKA AÇACAKTI
Satış resmen temmuzda gerçekleşirken Asya Motor'un eski sahibi Mehmet Ali Aytan haziran ayında beş yıllık plan açıklamıştı. Türkiye'nin ilk üç markasından biri olmak istediklerini söyleyen Aytan, yapımı devam etmekte olan fabrikayı ağustosta açacaklarını açıklamıştı.
Seçkin ÜREY-EKONOMİ
http://www.sabah.com.tr/2006/08/25/eko105.html
Soysal Grup, Asya Motor'u bünyesine kattı
29/08/2006 11:49:10
İSTANBUL - Soysal Grup, sürdürülebilir büyüme stratejisi kapsamında motorsiklet sektöründe faaliyet gösteren Asya Motor'u bünyesine kattı.
Soysal Grup'tan yapılan açıklamaya göre, grup 2007 yılı için hedeflediği 100 milyon dolarlık üretim planlaması kapsamında ihracat ve istihdama katkı sağlamayı hedefliyor. Soysal Grup, Asya Motor'un yılda 100 bin adet motorsiklet üretimi hedefi doğrultusunda bu kapasiteye sahip 21 bin metrekare kapalı alan üzerine kurulu fabrikasını da üretime hazır hale getirdi. Asya Motor, yeniden yapılanma süreci içerisinde yurt içinde bayii ağını hızla ve etkin bir şekilde genişletme kararı aldı.
http://www.dunyagazetesi.com.tr/news...sale_id=276423
Arkadaşlar gazete ilanları ile arkadaşımız açıklamış kaynaklarının liklerinide vermiş.
BUYRUN
-
09 Ekim 2006, 23:15
#1348
mükemmel bir açıklayıcı yazı olmuşşş...
Motorumu Sattım Kendimi Garip ve Yanlız Hissediyorum
( A RH + ) Türkçe' ye Sahip Çık, Yok Olmasına İzin Verme...
Aşkın Bir Sabun İse Köpürt Beni Pakize
-
10 Ekim 2006, 06:38
#1349
arkadaşlar selede sürücüyle artçı oturma yerinin arasındaki dikiş noktasından ufak bi yırtık oluşmuştu, 5cm kadar büyüdü zaman içinde dahada büyüsün istemiyorum rahatsız ediyor zaten görünüşü sizce ne yapıyım dikiş atılırmı oraya yada yama yapılırmı? 0 sele almak çok pahalıya gelir ve yırtılmama garantisi yok diye düşünüyorum....
-
10 Ekim 2006, 10:02
#1350
kentacdis adlı üyeden alıntı
arkadaşlar selede sürücüyle artçı oturma yerinin arasındaki dikiş noktasından ufak bi yırtık oluşmuştu, 5cm kadar büyüdü zaman içinde dahada büyüsün istemiyorum rahatsız ediyor zaten görünüşü sizce ne yapıyım dikiş atılırmı oraya yada yama yapılırmı? 0 sele almak çok pahalıya gelir ve yırtılmama garantisi yok diye düşünüyorum....
Yırtık için koltukmu değişirmiş bilemedin git bir döşemeciye elindeki parça derilerden koltuğunu yeniden döşer tahminim 35 ytl gibi bi fiyata çıkar ama. ( çağlayanda birsürü döşemeci vardır git birine ama kesinlikle gerçek deri olsun dikkat et. )
-
10 Ekim 2006, 14:32
#1351
Moderatör (forrap)
beto_977 adlı üyeden alıntı
Yırtık için koltukmu değişirmiş
Ben kapanan serviste 4 tane koltuk değiştirttim(sonuncusu oldukça kaliteli) 1 ytl bile vermedim hemde.İzmir de öyleydi Niran motor varken.Şimdi kapandı Niran motor,şimdi başka servisler açılmış,daha gitmedim...Sanmıyorum ama inşallah onlarda niran motor kadar iyilerdir bu konuda.
Yırtık koltuğu garantiden değiştirmezler aslında kolay kolay,çünkü motor aksamı içinde değil...Siz en güzeli serviste şansınızı deneyin,eğer değiştirmezlerse yeni koltuk fiyatını sorun,pahalı gelirsede bir döşemecinin yolunu tutun...Yama,yüz yenileme vs. için çok para gitmez tahminimce...
-
10 Ekim 2006, 22:27
#1352
kentacdis adlı üyeden alıntı
arkadaşlar selede sürücüyle artçı oturma yerinin arasındaki dikiş noktasından ufak bi yırtık oluşmuştu, 5cm kadar büyüdü zaman içinde dahada büyüsün istemiyorum rahatsız ediyor zaten görünüşü sizce ne yapıyım dikiş atılırmı oraya yada yama yapılırmı? 0 sele almak çok pahalıya gelir ve yırtılmama garantisi yok diye düşünüyorum....
arkadaşım t1 lerde ki eski bir kronik arıza ye ni modellerde bu sorun
daha dayanıklı bir deri ile halledildi tüm servisler eski döşemeleri
garanti kapsamında değiştiriyorlar hiç merak etme.bana sorarsan
ben değiştiremedim zira döşeme gelene kadar ben gerçek deri ile
kaplattırmıştım artık böyle bir şansım yok şimdide kıyamıyorum yazık olacak,
-
11 Ekim 2006, 12:36
#1353
Slm arkadaslar bu asya motorlarin koltugunu mondial 150 re nin koltuguyla degistirebilirmiyiz acaba ..Koltuk hic rahat degil..Hele arka taraf hem one kayıyor hemde sıfır konfor ..motorun koltuk olculeri aynı ..Bide sizin motorlarin suspansiyonu nasil benimki sifir suspansiyon
http://www.ugur.com/mondial/imaj/-150re.jpg
-
11 Ekim 2006, 13:09
#1354
Bradley eğer motoru seneyede kullanırsam kesin amortisör ve lastik değişimi yapıcam sadece asya değil ( mondiali bilmem ) bütün çinlilerde kazık gibi amortisor var biraz bozuk yolda sanki rodeo yapıyoruz
-
11 Ekim 2006, 13:58
#1355
arkadaşlar ben asya tı kullandım 3500 km yol yaptım. ve sattım ve fitesli motor aldım. kısa mesafelerde kullanacaksanız güzel motor uzak mesafelerde kullanacaksanız yeterli değil alırken ihtiyacınıza göre karar verin
-
11 Ekim 2006, 18:44
#1356
evet beto ole amartisorler cok sert
-
12 Ekim 2006, 22:32
#1357
Amortisörleri değiştirmeme rağmen gerekli esneklik sağlanamadı ancak
lastik değişimi yapabilirsem sanırım daha konforlu sürüş sağlanacak
zira motoru yaz kış kullanıyorum.satmayı düşünmediğimden alışmak
daha kolay geliyor .bir tamirci arkadaş amortisör tepe yaylarını kısaltmayı
önerdi en kötü ihtimalle takırtı sesini kesmek için deneyeceğim.
-
13 Ekim 2006, 10:07
#1358
DAYI adlı üyeden alıntı
arkadaşım t1 lerde ki eski bir kronik arıza ye ni modellerde bu sorun
daha dayanıklı bir deri ile halledildi tüm servisler eski döşemeleri
garanti kapsamında değiştiriyorlar hiç merak etme.bana sorarsan
ben değiştiremedim zira döşeme gelene kadar ben gerçek deri ile
kaplattırmıştım artık böyle bir şansım yok şimdide kıyamıyorum yazık olacak,
kaça mal oldu ve nezaman yaptırdın??
maksat kafamda aşşağı yukarı bi rakam oluşsun...
DAYI adlı üyeden alıntı
Amortisörleri değiştirmeme rağmen gerekli esneklik sağlanamadı ancak
lastik değişimi yapabilirsem sanırım daha konforlu sürüş sağlanacak
zira motoru yaz kış kullanıyorum.satmayı düşünmediğimden alışmak
daha kolay geliyor .bir tamirci arkadaş amortisör tepe yaylarını kısaltmayı
önerdi en kötü ihtimalle takırtı sesini kesmek için deneyeceğim.
bende bu amortisör problemi yok mesela..
gayet yumuşak hatta daha yumuşamasını istemem, motora 2kişi biniyorum genelde ve şehir içi(agresif) kulandığımdan belki yeterince yumuşamış olabilir..
-
13 Ekim 2006, 12:04
#1359
Arkadaslar bizim bu asyalara xenon far takabiyozmu takan varmi icinizde
-
13 Ekim 2006, 14:20
#1360
Evet 150 T1 in amortisörleri çok kötü eee türkiyede kaymak gibi asfalt bulmak da zor alıştım artık 1 senedir eskisi kadar rahatsız etmiyor. Bakalım şimdi kış dönemine giriyoruz akülere çok dikkat kışın sorun çıkartıyorlar ben aküyü büyük motorlardaki kuru akü ile değiştirdim 7-8 aydır hiç sorun çıkatmadı ama asıl önemli olan kışın sorun çıkarmaması zira geçen kış benim motor 2-3 gün yatsa çalışmıyordu bu sene olmaz umarım.
Bu arada benim km sayacı hiç bir proglem yok defalarca otobanda denedim hiç şaşmıyor.fazla km göstermiyor yani. ancak motor 70 km hızdan sonra ibre farklı gösteriyor. bir kaç kez test ettim 70 kmye kadar dogru gösteriyor ama 100 kmye çıktığını zannettiğinde aslında 90 km hızla gidiyorsun.
KARTAL GOL GOL GOL
54 SD 534 B RH+
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler