Tamirci ustanin dedigine gore 19 numara, benim T1'e elindeki 21'i takti, ilk kalkis torqu biraz dustu gibi ama, yuksek suratlerde daha iyi.stavro adlı üyeden alıntı
Benim onerim, eger varsa 20 denemeli.
Tamirci ustanin dedigine gore 19 numara, benim T1'e elindeki 21'i takti, ilk kalkis torqu biraz dustu gibi ama, yuksek suratlerde daha iyi.stavro adlı üyeden alıntı
Benim onerim, eger varsa 20 denemeli.
Merhaba asyacılar uzun aradan sonra döndüm bu arada motorda far değiştirdim 55 wat ampul taktım ( 35 bulamadım balıkesirde ) güzel aydınlatıyor ama akü bitiyorşimdi istanbuldayım 35 w takıcam.
herkeze selamlar.
bu kayış olayı bi muallak olay.
ben 4000 de değiştim yolda kalmayayım dedim. sonra 5200 km de bilya değiştirirken dedilerki kayış uzama yapmış değişmeli. ii dedim değiştirin dedim yenisi takıldı ama para vermedim.
tam 800 km sonra 6000 km de kayışım koptu.
falla uazayan kayışı değiştirirken gözümle görmedim ama günahlarını almayayım boşa.
neyse verdim parayı değiştim kayışı yine. bakalım nolcek.
geri kalan herşeyden memnunum. beni gayet güsel idare ediyor.
renault sport
Teşekkürler arkadaşlar...
Kartal23,peki ben gecen gün kayışın bulundugu yerdeki vidaları sökerken Alt vidayı söktüğümde yağ fışkırtır gibi oldu ve bende vidayı tekrar sıktım.Gerçekten asya yazan kapağın altında yağlı bir bölüm mü var?Bu konuda bilgisi olan var mı?Birde Bukayışların içöinde en kalitelisi hangi marka biliyorsanız bana yardımcı olun.
Kapagin orda yagli bir bolge yok.foresight adlı üyeden alıntı
Arkasinda debraj balatasi ve kayis var zaten
Kayis markasi olarka bilmiyorum motosikletler icin var midir
Dyco ve goodyear en iyileridir.
millet size benim eski asyamın parçalanmış kayışının resmlerini gösteriyorum...
gözünüzü korkutmak gibi bir niyetim yok ama otobanın ortasında parçalandığını yada ıssız bir yerde koptuğunu varsayarsak bayağı önemli bence...
foresight
dostum sen tahliye bölümünü düzenli bir şekilde boşaltıyomusun... yoksa benim gözümün önünde usta açtı.. damla yok hemde diğer bir usta da gene kayış kopartan bir gelmişti 2 usta kayış değiştirdi ve yerde 1 damla yağ yok... sen motorunu bir kontrol ettir istersen...
evet millet eskiden yazmıştım bu tekik servis olayını gene yazıyorum... 3000km bakım mı geldi gidin servise baktırın ve kaşeletin kağıdı sonra gidin kendi bulduğunuz bir ustaya motorunuz kendine gelsizn... belki biraz pahalı olucak hem teknik servis parası hem kendi ustanızın parası ama hiç değilse gözünüz arkada kalmaz...
Motorumu Sattım Kendimi Garip ve Yanlız Hissediyorum
( A RH + ) Türkçe' ye Sahip Çık, Yok Olmasına İzin Verme...
Aşkın Bir Sabun İse Köpürt Beni Pakize
selamlar saygılar.Variatör kayış olayına takılan arkadaşlar için BANDO marka 235(285 te olabilir silinmiş bir kısmı) 20 30 numarası 6000 km de değişti şimdiki km 13985 dün söktüm full debriyaj kayış tas ve ön variatör bölgesine bakalım bir ne var ne yok diye kayış dışında herşey dökülüyor.Full debriyajı ve tası ile ön variatör tekerlek ya da misket tabir edilen zımbırtıları değiştim.Şimdilik bir problem yok. Bando marka kayış bayağı sağlammış doğrusu ama yolda koparsa diye hele gece yada ıssız bir yolda yanınıza muhakkak tas sökme aparatı bulundurun.Yoksa işiniz zor.Yanınızda sekiz on anahtar ile onyedi anahtar bulundurun.kayış olayında kesin lazım.Herkese sonsuz saygılar.
selam arkadaslar T1 in 3000 bakımını yaptırdım fakat kayışı ve balatalarını nezaman deiştirmem gerekio motorum 3700 de.baska deiştiriceğim ciddi bişi varmı acaba??
sen hiç gitmeyecek gibisin degilmi, o gidenlerde senin gibiydiler...
O fiskiran yag, sanziman yagi. Benim motorda da ayni sekilde, kayis degistirmek icin sokerken, tamircinin ciragi yanlislikla o vidayi soktu, ustaya soyledim bisi olmaz dedi ama sonra yag koydu mu bilmiyorum.foresight adlı üyeden alıntı
Motorda ust uste garip problemler yasiyorum, aklima takilmadi degil o sanziman yagi. Bence o yag eksik olmamali ama nereden eklenio bilmiyorum, bir ustaya danismakta fayda var.
compass tam yazacaktım sen yazmışsın.
kesin şanzıman yağı seviye vidasını gevşetmiştir. hatta o vidadan 2 tane var. biri altta diğeri üstte. üsttekini söktüysen sorun yok o seviye kontrolü için. yine gevşet ama az gevşet yağ grliyosa yeterli yağ var demekti yoksa da 90 numara yağ al şırınga ya çek o delikten taşana kadar içeri doldur. taşma başlar başlamaz hemen de deliği kapat.
kayış çok önemli. ben servisten aldığım kayş ve başıma gelenleri yukarıda da ve daha önceki syfalarda yazdım. en iisi dışardan almak
renault sport
arkadaşlar birazda motorlarınızı hor kullandığınız için kayışlar erkenden yıpranıyor olmasınmı,ben 8000 km'deyim orjinal kayışı kullanıyorum,performansı ve yakıt sarfiyatı her zaman aynı.bakarsan bağ,bakmazsan dağ olur.
[SIZE="2"][B][FONT="Comic Sans MS"][COLOR="Red"]gerçekleri [/COLOR][COLOR="Yellow"]tarih [/COLOR][COLOR="Red"]yazar[/COLOR],[COLOR="Yellow"]tarihi [/COLOR][COLOR="Red"]galatasaray[/COLOR] [COLOR="Yellow"]yazar[/COLOR][/FONT][/B][/SIZE]
valla kahraman34 kardeşim.
ben o kadar özenerek kullanıyorum ki anlatamam. öle ara gazıymış, 100-110 km lere kadar çıkmakmış falan yapmıyorum.
benim ki biraz fazla yıkamaktan oldu sanırım (5250 km de gaz teli paslanmaktan koptu da)
şaka bi yana bunlar kapalı kutu herkezin ki farklı çıktı. yaryatörde olacak mm bir eğrilik bile kayışın ömrünü kısaltır. şans işi ben de 4000 km de orjinal kayışı değiştirip çöpe attım. atmaz olaydım. kayışda hiç bişe yoktu ama gözüm korktu ya koparsa die.
neyse şimdi çok şükür mis gibi götürüyo beni
renault sport
Arkadaşlar, herkese selamlar...
Bu c.tesi sabah çok erken saatlerde istanbuldan bozcaadaya doğru yolculuğa çıkıyorum. Tatil amaçlı bu gezinin toplam uzunluğu 800 km. civarı olacak hesaplamalıma göre. Motorum şu anda 2.150 li kilometrelerde, yolda kalma riskini minimize etmek için, çıkmadan önce ne tür kontrol ve bakımlar yapmamı önerirsiniz?
Saygılar..
selam,
yola çıkarken yanına alınacaklar adlı bi başlık vardı diye hatırlıyorum. istersen bi arat çok detaylı yazılmıştı.
riski minimuna indirmek istiyorsan bence t1 ile ilgili yanına en az alman gerekenler,
- aktarma kayışı
- gaz teli
- 1 litre yağ
- ve bu yukarıda belirttiklerimi söküp takabilecek el aleti.
haa bide internetten gideceğin güzergah üzerindeki asya bayi telefon numaralarınıda yanına al derim.
şimdiden iyi yolculuklar.
renault sport
naaptın kardeş, moral bozdun. Bunları yanıma alırsam kendimiz için eşya alamayız... ben en iyisi servislerin numaralarını alayım yeter... bide bi kaç dua kitabı
LedZeppelin adlı üyeden alıntı
dostum güveli28 arkadaşımızın yazdığı listedeki malzemeler... montunun cebine bile sığar niye problem ettin ki... hele hele takım anahtarın yoksaa (lokma tk) yolda kaldığında ahhh ahhh.. dersin...
Birde kaliteli buji al derim sana... NGK bujı al ama rezistanslımı termostatlımı ne diyorlar en iyisi onlarmış... onlardan 1 tane al... yedek sigorta bulundur yanında... 20Amper çok iyi... motordaki sigorta 15Amper en ufak bişeyde çok çabuk atıyor...
yolun uzun seni tutmayalım... hayırlı yolculuklar kazası belasız sürüşler diliyorum...
Motorumu Sattım Kendimi Garip ve Yanlız Hissediyorum
( A RH + ) Türkçe' ye Sahip Çık, Yok Olmasına İzin Verme...
Aşkın Bir Sabun İse Köpürt Beni Pakize
Walla arkadaşım iyi bi usta bulursan buraya bana yerini yazzana bende servise gitmek pek istemiyorum açıkçası sıfır ilgi.Compass adlı üyeden alıntı
Yada bildiğiniz iyi bi usta varsa yazı verin bi zahmet. ( Not : mümkünse istanbul avrupa yakası , amma çok oldum haa )
hepinize kolay gelsin
150t-1 de lastik degistiren var mi ne lastik taktiniz ?
Stavros fm Istanbul
slm millet, 150 t1 in lastikler en sağlıklı kaç basınçla iyi oluyo??
2kişi binildiğini düşünerek tabi... saygılar............
High Hopes....
dunlop tavsiye edenler var... ama orj kadar tam ebat değiller sanırım...
Motorumu Sattım Kendimi Garip ve Yanlız Hissediyorum
( A RH + ) Türkçe' ye Sahip Çık, Yok Olmasına İzin Verme...
Aşkın Bir Sabun İse Köpürt Beni Pakize
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)