Asya Motor Scooter'ları Hakkında
Reklamlar
-
17 Mayıs 2006, 13:40
#881
valla ben t1imden çok memnunum.ilk başlarda biraz ufak sorunlar oldu ama artık motor canavar gibi.sürüşü çok rahat önde cam olması sürüşte çok önemli bence rüzgarı bayağı kesiyor. selesi büyük olduğu için uzun yolda da rahat ediyorsun ayrıca çok yakmıyor.her zaman dediğim gibi ben bir depoyla 380 km yol yapabiliyorum.serilik olarak da çok memnunum.asyanın diğer modellerini bilmediğim için bir şey söylemeyeceğim ama zatla kıyaslamak gerekirse evet zatın daha güzel bir görünümü var ama bir kere altı yere çok yakın zatçılar da bundan çok şikayetçi sürekli eksoz parçalıyorlar bu yüzden .ben t1le kaldırımdan bile iniyorum.ayrıca t1in fiyatı çok daha uygun.
KARTAL GOL GOL GOL
54 SD 534 B RH+
Reklamlar
-
17 Mayıs 2006, 14:02
#882
nurguldemirbay adlı üyeden alıntı
valla ben t1imden çok memnunum.ilk başlarda biraz ufak sorunlar oldu ama artık motor canavar gibi.sürüşü çok rahat önde cam olması sürüşte çok önemli bence rüzgarı bayağı kesiyor. selesi büyük olduğu için uzun yolda da rahat ediyorsun ayrıca çok yakmıyor.her zaman dediğim gibi ben bir depoyla 380 km yol yapabiliyorum.serilik olarak da çok memnunum.asyanın diğer modellerini bilmediğim için bir şey söylemeyeceğim ama zatla kıyaslamak gerekirse evet zatın daha güzel bir görünümü var ama bir kere altı yere çok yakın zatçılar da bundan çok şikayetçi sürekli eksoz parçalıyorlar bu yüzden .ben t1le kaldırımdan bile iniyorum.ayrıca t1in fiyatı çok daha uygun.
zatla karistirilmamali bu
en büyük fark aralarında 1.150 fiyat farkı olması
o paranın üstüne 3-5 bişi koyup 125 lik bir tane daha alınabilir
-
17 Mayıs 2006, 15:14
#883
Rglad adlı üyeden alıntı
Sevgili Superdude, yazdıkların hemen heyecanlanmama sebep oldu
Benim bütçem sınırlı ve Kasım ayında büyük bi ihtimalle askere gidecegim için gidip "0" motora bi dünya para baglamak istemiyorum, bugün gidip bi tane 2.el 125T bakıcam, sence nelerine dikkat etmeliyim?
Çocuk telefonda hiç bi sorunu yok önden küçük bi vurugu vardı onu da yaptırdım dedi, sen ne dersin?
Saygılarımla
Valla bu konuda birşey söyleyemem, önemli olan motorun rodaj süresince ilk 1000 km'de nasıl kullanıldığı... Bunu da bilmek mümkün değil.. Ben olsam 0 alırdım ama ikinci el alacaksan zaten 1000 YTL civarı birşey vereceksindir, fazla pimpiriklenmeye gerek yok, vuruğu çiziği yoksa al gitsin..
Havalı tiplerin içi boştur çünkü "hava" boşlukları doldurur. Balonun içinde de hava vardır...
-
17 Mayıs 2006, 22:38
#884
uzun bir aradan sonra tekrar selamlar.
t1 le tam 5085 km yol yaptım ve sonunda ilk kez yolda kaldım. :(
inanılmaz sinir bozucu birşey. hemde motoruma o kadar ii bakıyorum ki. neyse olayı anlatayım. son 10 gündür egzost tan çıtırtılar gelmeye başlamıştı. bende bu hafta izinliyim bi servise göstereyim dedim. servise 300 metre mesafede GAZ TELİ koptu. yaf ne sini bozucu bişeymiş yolda kalmak.
eh itekleyerekten servise götürdüm(esasında servisten biri yardıma geldi ama ettiğine yardım denmez, başka bişey denir)
vee bombaaa, sen motoru bırak biz bitince seni ararız, tahminen 2 gün sürer dediler.
tabiii bende tüm ipler koptu. topu topu 15 dakika sürecek bi iş için 2 gün motor yatıran bir servis zihniyetine tahammül edilemez bir durum.(BENCE)
neyse yapcak bişe yoktu ve mecbur bıraktım motoru.
şimdi bekliyoruz, bakalım ne zaman çıkıcak.
-
17 Mayıs 2006, 23:29
#885
as 125 t bencede cınlılerın arasında en sorunsuzu az yakıo ıyı kacıo(abartı var bıaz tabı) ıkı kısı rahatlıkla gezılebılen bı motor..bence as125 t al..guvvelı 28 gecmıs olsun sana..
-
17 Mayıs 2006, 23:31
#886
belki yeni arkadaşlara faydalı olur,
bakım tarihçem
300 km - yağ değişimi 10 ytl
1000 km - yağ değişim 10 ytl
2000 km - yağ + buji değişimi + hava filtre temizliği 20 ytl
3000 km - yağ değişim 10 ytl
4000 km - yağ + buji + hava filtresi + aktarma kayışı değişimi 75 ytl
5000 km - yağ değişimi 10 ytl
yağ değişimlerinde hep castrol magnatech 10-40 kullandım, gayet mennunum. ayrıca değişimleri hep kendim yaptım. bujileri ve hava filtresini servisten temin ettim, kayışı da diğer arkadaşlarda yaşanan kopma olaylarını görünce servise değiştirttim.
bakım masraflarının haricinde 1 kere kilometre teli kırdım çünkü disk kilidini çıkarmayı unuttum.
4 kere fren müşürü değiştirdim(garantiden)
arka balatanın ucunun diske sürmesini engellemek için balatnın uc kısmını taşlattım.(servise)
motorumu alalı tam 11 ay oldu.
sadece hafta sonları kullanıyorum,hep kapalı garajda kalıyor(üzeri branda örtülü), kışında kullandım. akü kışın basmamaya başladı, suyunu tamamladım ve şimdi sorunu yok.
arkaya çanta takan/takacakların dikkatine.
eğer biyerleri kırmak istemiyorsanız ya çantayı takmayın ya 90 euro verip foresight 250 nin orjinal döküm çanta taşıma aparatını alın yada bağlantı noktalarını güçlendirin. ben ön ve arka bağlandı noktaları birbirine üstten demirler destek yaptım. (bu destek taşıyıcının arkasına kadar uzun ve arka uca kaynaklı. )sonra arka taşıyısıyı tam olarak ön ve arka vidanın arasına kaynattım. sonra arka alta giren bağlantı yerinin gövdeye olan açısını değiştirip tekrar aynı deliklerinden vidaladım. sonra demirleri zımparalayıp mat siyah a boyadım ve çok ii oldu. ayrıca taşıyıcı aparatı biraz öne alında bel dayama yeri çok ideal bil pozisyona geldi, şimdi 2. kişi binince belini rahatlıkla dayıyabiliyor. toplam maliyet 35 ytl. şimdi kappa k35 çantamı sallantısız bi şekilde takıyorum.
lastik havalarım ön arka 25 .
motoru araba yıkar gibi tazzikli(tazyik de olabilir ) suyla ıslayıp, süngerle yıkıyorum. sonra iice kuruluyorum. malum paslanma olmasın die. hiçbir zararını görmedim. haa gaz telim koptu(bir üst mesajda anlattım), biraz paslı görünüyordu. çok yıkamaktan olabilir.
son olaraksa egzostum, 4800 km buyunca hiç sorun çıkarmadı, şimdi hafif bi çıtırtısı var. onuda garantiden değiştiricekler.
motorumdan mennunum, sağını solunu kurcalamayı seviyorum. 2 kişi binice gerçekten çok konforlu(tek kişi binmekten daha konforlu) şimdilik motor performansı yeterli seviyede, 150 cc için beklentimi karşılıyor.(500 cc x9 kullandım drift makinası gibiydi, süper yanlıyor) kilometrede 0.09 ytl yakıyor.
geniş ve kullanışlı bagajı var.daha rahat olsun die elcikleri sünger olanlarla değiştirdim, 15 ytl ve gayet mennunum.
150 t1 ve 125 t arasında yazılıp çizilen çok şey var.
benim fikrim, tek kişi binicekseniz 125 t alın, kız arkadaşınız ve biraz daha büyük bişe istiyorsanız 150 t1 alın.
kazasız sürüşler dilerim.
-
18 Mayıs 2006, 05:02
#887
biraz da şans işi bu... benim 125 t kar altında kaldı ... kışın da belli aralıklarla kullandım ama 25 gün yattı motor kullanılmadan, akü falan hiçbirşey olmadı, ilk basışta çalıştı... Maşallah daha tık demedi, 5000 küsür kilometredeyim... yağmurda branda örtüyorum o kadar. Karda şehir dışındaydım ondan örtememiştim.
Havalı tiplerin içi boştur çünkü "hava" boşlukları doldurur. Balonun içinde de hava vardır...
-
18 Mayıs 2006, 18:36
#888
evet çin malları biraz şans işi gerçekten ama çin mallarına çok antipatiyle bakanları 10000 km dayanmaz diyenleri utandıracak bir motor asyalar.
motoru aldığımdan beri elim ayağım oldu resmen. scooter almayı düşünen arkadaşlara asya motoru tavsiye ederim.bazı olumsuzlukları oluyor tabi ki ama
fiyatına göre performansı gayet iyi. ne güzel caddeler motor doldu çok hoş bir görüntü bu.güzel bir kültür oluşuyor.
KARTAL GOL GOL GOL
54 SD 534 B RH+
-
18 Mayıs 2006, 18:39
#889
nurguldemirbay adlı üyeden alıntı
evet çin malları biraz şans işi gerçekten ama çin mallarına çok antipatiyle bakanları 10000 km dayanmaz diyenleri utandıracak bir motor asyalar.
motoru aldığımdan beri elim ayağım oldu resmen. scooter almayı düşünen arkadaşlara asya motoru tavsiye ederim.bazı olumsuzlukları oluyor tabi ki ama
fiyatına göre performansı gayet iyi. ne güzel caddeler motor doldu çok hoş bir görüntü bu.güzel bir kültür oluşuyor.
nurgül çok seviyosan bi tane daha al sen bi arkadasta var siyah 34all21 daha 730 km de cok yakından tanırım arkadası her aynaya baktıgımda görüşüyoruz temiz kullanır motoru
-
18 Mayıs 2006, 18:46
#890
allah sahibine bağışlasın. alan hayrını görsün kazasız belasız sürsün başka dua bilen var mı
serkan sen sapanca gezisine motorla gelmeyecek misin gerçi ben yürüyerek de gelirim.4 kmcik sadece ama arkadaşları göl havası alırken onu kilitli tutmak içimi sızlatır.acep fazla mı sahipleniyorum motoru
bu arada fenerbahçenin şampiyon olamamasına çok üzüldüm çok çok geçmiş olsun
KARTAL GOL GOL GOL
54 SD 534 B RH+
-
18 Mayıs 2006, 18:49
#891
nurguldemirbay adlı üyeden alıntı
allah sahibine bağışlasın. alan hayrını görsün kazasız belasız sürsün başka dua bilen var mı
serkan sen sapanca gezisine motorla gelmeyecek misin gerçi ben yürüyerek de gelirim.4 kmcik sadece ama arkadaşları göl havası alırken onu kilitli tutmak içimi sızlatır.acep fazla mı sahipleniyorum motoru
bu arada fenerbahçenin şampiyon olamamasına çok üzüldüm
çok çok geçmiş olsun
yok ben arabayla gelcem cünkü ehliyetim yok + dogum günü pastası getircem 100 kişilik + oğlumu getircem + 2 tane arkadasım gelecek + uzun yola bu pırpırla cıkmam + vs + vs sebepler daha cokta saymıyim hepsini
fenerbahce konusunu karıstırma şimdi
-
19 Mayıs 2006, 23:12
#892
Ya benim motorun direksyonu sola daha az dönüyor bu normalmi bu arada 350 km oldu ve yarın servise gidiyoruz bakalım.
-
20 Mayıs 2006, 01:32
#893
beto, sol da direksiyon kilidi olduğu için sola tur daha az. yani normal
haa motorumu dün akşam aldım, tam 24 saat serviste kaldı. saat 14.00 de gittim servise başladım beklemeye. saat 17.45 de benim motoru alıp tezgaha 15 dak bitirip teslimm ettiler.
yardımcı olan usta arkadaşa(ismini bilmiyorum) burdan çok teşekkürler.
klasik konuya gelelim. GAZ TELİ GARANTİYE GİRMEZZZZ.
bi an önce kurtulmak için 15 ytl yi verip çıktım.
haa benim susturucunun içi çüdürü(tam 11 ayda).
garantiden yenisi ile değiştirilecek. ancak egzostlar bu ay sonuna doğru gelecekmiş. hemde şekli daha değişik olacakmış ve daha sağlammış.(servis dedi)
bekleuyip göreceğiz
-
20 Mayıs 2006, 17:54
#894
ohh. bugun uygulama da bitti
82 almisim ne alayaksa.
10 gün sonra aliyorum ehliyeti.
-
20 Mayıs 2006, 18:02
#895
-
20 Mayıs 2006, 18:40
#896
Selam arkadaşlar, as t1 150 lere uyan japon balata varmıdır gıcırtı sesinden artık deli olacağım, ayrıca motora 35 wat lik, sis taktım 2 adet motor sabah çalışmadı akü iflas etti ayaktanda boğulduğu için çalıştıramadım kan ter içinde kaldım motordaki akü 7 amperlik sululardan acaba 9 amper ve üstü akü ile değiştirsem aküyü sarj edermi bu alet ve motoru gövdeye bağlayan plastik takoz da gıcırtı yapıyo en son gresledik ama 250 km sonra yine başladı gıcırtılar tam biremen mızıkacıları gibi alet valla bi davul zurna bide karşılıklı oynamaya serkan79 lazım benim motor as t1 150 lerin aynısının kopyası olduğu için size yazdım, yardım ve önerilerinizi bekliyorum şimdiden taşekkür edeim.
-
20 Mayıs 2006, 18:53
#897
motti60 adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar, as t1 150 lere uyan japon balata varmıdır gıcırtı sesinden artık deli olacağım, ayrıca motora 35 wat lik, sis taktım 2 adet motor sabah çalışmadı akü iflas etti ayaktanda boğulduğu için çalıştıramadım kan ter içinde kaldım
motordaki akü 7 amperlik sululardan acaba 9 amper ve üstü akü ile değiştirsem aküyü sarj edermi bu alet ve motoru gövdeye bağlayan plastik takoz da gıcırtı yapıyo en son gresledik ama 250 km sonra yine başladı gıcırtılar tam biremen mızıkacıları gibi alet valla bi davul zurna bide karşılıklı oynamaya serkan79 lazım
benim motor as t1 150 lerin aynısının kopyası olduğu için size yazdım, yardım ve önerilerinizi bekliyorum şimdiden taşekkür edeim.
sen kendin kaşınmışsın iyi olmuş oyuncak motora ne diye ıvır zıvır takıyon hiç gülecegim yoktu huheheuheuheuehueheuheuhenuueheue
-
20 Mayıs 2006, 20:07
#898
Bitanede sende var o oyuncaktan ama abi 2 sene binecem 150 cc motora
sonra alacam 250+ üstü motor sen okumadın galibam sitedeki yazıları.yoksa otopark olarak zincirli kuyuyu kullanırsın akıllım
-
21 Mayıs 2006, 13:02
#899
su adresde asya motorun repsol modelleri var
çok şirin renkli koltuk flan
tıkla
-
22 Mayıs 2006, 00:26
#900
önemli bir sorum var !
t1 lerde malum yağ tahliye hortumunu sürekli boşaltmak gerekiyor, boşaltmazsan fazla yağ, hava filtresinin ordan hoopp motoraa gidiyor. bi süre sonra da buji bozuluyor falan filan.
ben duydum ki pendik asya motor bu olaya çare bulmuş. t1 in orjinalinde olan telli bir valf motordaki fazla hava ve yağı bu hortuma atıyormuş. işte bu valfi biraz daha farklı olan bir valfle değiştiriyorlarmış ve sadece hava bu hortuma geliyormuş yağda kartere geri dönüyormuş.(dolayısıyla yağ azalmıyor)
bu sistemi bilen, yaptıran varmı?
varsa faydası gerçekten varmı yazarsa sevinirim. haa maliyetide 30 ytl die duydum.
--------------------------------------
yukarıda yazılanların dışında size bişeler yazıcam, 1 sayfa önce benim egzozun çürüdüğünü ve garantiden değişeceğini yazdım. ege motor yeni egzozun ay sonuna doğru geleceğini dedi. bende bu ctesi damla motoru aradım(merdivenköy servis) dedilerki şuan taşınıyoruz çarşamba yada perşembe gelin elimizde egzoz var yardımcı oluruz. bunun üzerine şansımı bide pendikte deneyeyim dedim aradım ve dedilerki egzoz var gelin yardımcı olalım.
evden kalkıp(aksaray) taa pendike gittim, anaa bi baktımm negüzel dedim. sıra yok kuyruk yokk.servis çok sakin. neyse girdim içeri egzoz için geldim dedim, sabah armıştım dedim. bi ilgi bi alaka hemen arkaya servise alalım motoru dediler. bende aldım servise, kayıt formu için tekrar içeri girdim. şikayetimin egzoz çürümesinden dolayı aşırı ses yapması dedim. adam tabiki dedi egzoz 135 ytl hemen takalım dedi. bende garantiyi hatırlattım. adamın suratı bir anda değişti ve egzoz yok dedi. niye bana geldin dedi, ege motora gitsene dedi, ters davranmaya başladı. efendiliği bozmayıp telefonla merdivenköy ü aradım durumu izah ettim o hasan diye bir dallama((sizlerden çok özür dilerim)) dediki senin egzozu ege motor değiştirmiyosa kesin sen bişey yaptın, sen bozdun o egzozu dedi. eh cahile ne anlatsan boş. teşekkür edip kapadım telefonu. tekrar girdim pendik servisine dedimki garantiden değişecek egzoz ne zaman gelir !!! adam da dediki belki aysonu gelir. bende asya morotun internet sayfasındaki sorunsuz ve bol yedek parça sloganını hatırlatıp teşekkür edip çıktım dükkandan. servisin hemen yan sokağında arkadaşım oturuyordu. ona gidip fabrikayı aradım ve tüm olanları antallım. sonuç:
benim adıma ege motora egzoz yönlendirileceğini ve motorumun ege motorda yeniden kontrol edilerek garanti kapsamına girip girmediği tesbit edilerek(ki çürümenin garanti kapsamında olduğunu söyledi) değişim işleminin yapılacağını söyledi. ehh bekliyos bakalım ege motor nezaman arayacak.
bu servislere en az gidenlerden biriyim ve şimdiden bıktım bazılarından, benden daha çok uğrayan arkadaşlara ALLAH sabır versin diyorum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler