serhat_fb, asya 140 falan yapmıyor... yukarıdaki yazılara bir daha göz at
serhat_fb, asya 140 falan yapmıyor... yukarıdaki yazılara bir daha göz at
asya 150 t ler 140 yaparsa hatta 120 yaparsa bende koşarak 70 km yaparım
sayacınızmı arızalı birileri sağda solda atıyo millette inanıyomu bilmiyorum ama yok öyle bişey.isterseniz çıkık kadıköy belediyenin ordan köprü yoluna deneyin bakalım 100km'yi geçebiliyomusunuz.2 kişiyle zaten imkansız.motor gaz verince 3 saniye sonra herekete geçiyo bide 140 yapıcak yok artık...
haa evet geçiyo diyosanız yanınıza sayacına güvenebileceğiniz bi araç alın aradaki farkıda asya motora gider istersiniz)
ben 175 cc motorla tekkişi 120 yi 2 kişi 100-110 u zor görüyorum.
AS 125 T MAIL GRUBU
Moderatörün yukarıdaki mesajı neden revize ettiğini anlamadım. Ben bu site içinde Mondial grubu falan açmadım ki. AS 125T sahipleri için olan Yahoo E-mail grubunu duyurdum. Duyurduğum şey zaten bir "forum" değil ki. E mail grubu. Duyurular bölümüne de yazmıştım, oradan da silmişsiniz.
http://autos.groups.yahoo.com/group/Asya125T/
Forumun ana sayfasında "Duyurular" ana başlığı altında yazan açıklamada o başlığınn "Bulusma , Toplantı ve Site Duyuruları" için olduğunu yazmışsınız. Ben de bir site duyurusu yaptım, neden silindi bu mesaj anlamadım. Belki bir yanlış anlaşılma olmuştur diye tekrar duyuruyorum; yukarıdaki linkteki sitede AS125 T kullanıcıları için açılan mail list var, mail liste üye olmak isteyen arkadaşlara, ilgilenenlere duyurulur. Üye olmak için Asya125T@yahoogroups.com adresine boş bir mail atmanız yeterli. Ya da yukarıdaki linke tıklayabilirsiniz.
Saygılarımla...
Selam arkadaşlar ve özellikle as125t kullanıcıları
evet genelde çoğu arkadaşımızın şikayetleri oldu lastik konusunda
bende bu şikayetten yakınıyodum göztepe servis dunlop marka scooterlarımıza uygun lastik getirmiş fiyatları biraz yüksek ama yağışlı havalardada kullanacağımızdan bugün değiştirdim lastik kadar en az lastik basınçlarıda çok önemli ama yeni lastikler biraz daha geniş ve malzeme kalitesi olarak çok fark var şu anda pek yol yapmasamda yol tutuşu olsun çukura girdikten sonraki motorun fiziksel yalpalanması olsun çok fark etti şu ana kadar izlenimlerim olumlu yönde bi gelişme olursa bilgilendireceğim ve lastik konusunda sizde değiştirmeyi düşünüyorsanız tavsiye ediyorum..
superDude bende köprüden as125t ile geçtim anadolu yakasından avrupaya geçerken rüzgar oldukça sert esiyordu en sağ şeritten ortalama 50 60 km arası süratle geçebildim kuzeyden esen rüzgara motoru kontra yatırdım aynı şekilde önümdede as125t kullanan bi arkadaşla karşılaştık beraber geçtik izlenimlerim şu arkadan onun motoruna baktığımda bir yelkenli gibi yatarak gidiyordu tabi bende öyleydim iyi giyinirsen bir sorun olmuyor ama kontrol oldukça zorlaşıyor özellikle köprünün ayaklarına girdiğinde dengen bozulaibliyor oralara oldukça yavaş girip çıkmakta yarar var ve arabalardan mümkün olduğunca uzakta durmak gerekio ara rüzgar tokat gibi çarpıp senin arabanın önüne uçurabilir gözünü korkutmak gibi olmasın ama bende çekiniyordum ancak geçilebiliyormuş eğer kendinden büyük bir aracıda siper edebilirsen rüzgardan etkilenmeden rahat bi şekilde geçebilirsin ama mümkün olduğunca yavaş geç....
merhaba as125t 1500u devirdim. sorunlar soyle on lastigin havasi 700 den sonra inmeye basladi uc gunde bir hava basiyorum. en yakin zamanda baktircam teknik servis lastikciye gotur dedi. bir sorun daha var hep nuksediyor on disk frene bastikca tak tuk sesler geliyor on disk frende devamli bi bosalma var iki defa teknik serviste yaptrdim her ikisinden sonra duzelmesine ragmen yine bosalma devam ediyor. bu konuda yardimci olursaniz basina gelenler nasi bi amir yolu izliyorlar anlatabilirmi. disk fren aksaminda ic tarafta uzunlamasina bi pim var serce parmak kadar biraz daha ince buna kendir sarildi yine olmadi tamircinin dediine gore burasi gevsiyormus bunu duzelttiginde sorun bir iki gun hallaluyor. ama yeniden bosalma oluyor. bi arkadastan duydugum kadariyla bu aletin icine bali yapip icinde donmasi saglandiktan sonra kesiliyomus boyle bi yol izleyen varmi? servise gittigime ayni sorun baska bi 125 t kullanicindada vardi zannedersem genel bir sorun.
arkadaşlar o sorun göbekten kaynaklanıyor ön çatalı tutan vidalar zamanla gevşiyebiliyor girilen çukurlar ve sarsıntılı yollar nedeniyle servise gidin hallederler..
Öğrendiğimiz iyi oldu. Gerçekten ön çatallardaki vidalardansa pek bi sorun değil, periyodik olarak sıktırıp kontrol ettirebiliriz ama o vidalardan ise o zaman sadece frene basıldığında değil, normal sarsıntılarda falan da aynı sesin çıkması gerekmez mi?
Havalı tiplerin içi boştur çünkü "hava" boşlukları doldurur. Balonun içinde de hava vardır...
Arkadaşlar, 2 aylık bir AS 150 T-1 kullanıcısı olarak paylaşmak istediğim şeyler var. 1 Temmuzda motorumu teslim aldım ve 300 bakıma gidene kadar aleti gözlemledim. Bakıma gittiğimde şikayetlerimi sıraladım:
1. Şikayet : Sabah ilk çalıştırmada zor çalışıyor. Jikle (varsa) bir işe yaramıyor. 3 dakika sürekli gaz verilmezse stop ediyor. Cevap : Bu probleme çare bulamadık. çinlilere de söyledik. Şimdilik böyle idare et.
2. Şikayet : Akü şarjı düşüyor. Hatta bir keresinde ayakla çalıştırmak zorunda kaldım. Cevap : Motoru kullanırken farları yakma. Ya da iyi bir akü al tak.
3. Şikayet : ABS çalışmıyor. Cevap : Abi bunun ABS si araba gibi olmaz. Çalışıyordur sen anlamıyorsun.
4. Sele dikişleri attı. Bunu garantiden değiştirin. Bir ayda sele dağılır mı? Cevap : Garantiye girmez. Yenisini taksak gene atar. İyisimi 25 YTL fark ver sana iyisini takalım. (25 YTL verip iyisini taktırdım).
5. Arka amortisörler çok sert. Ayarlayabilirmisiniz ? Cevap : Yok abi onu öyle kullanacan. Bunda ayar yok.
Bahsettiğim yer Damla Motor Göztepe. Çalışan çocuklar kesinlikle iyi niyetli ama ellerinden gelen bi şey yok. Belki de onlara şikayetleri geçiştirmeleri söylenmiş.
Garanti diyince zaten tüyleri diken diken oluyor. Yağ değiştirmekten başka hiçbir şey yapılmadı. Ha bir de frenlerden ses geliyor dedim, sprey sıktılar bi işe yaramadı. Anladığım kadarıyla frenlerden gelen tıkır tıkır sesler çalışmayan ABS nin çalışan sesi
Bundan sonra 2 defa ASYA MOTOR Nazillinin web sitesindeki form ile şikayette bulundum. Cevap bile vermediler. Bunun üzerine internetten Haojin Web sitesini buldum ve oradan "export09@haojin.com.cn" adresini elde ederek yaşadıklarımı ve burdaki partnerlerinin hiç ilgi göstermediğini yazdım. 12 saat içinde aşağıdaki mesaj geldi:
"Dear Metin:
thank you for your letter,there are time tolerrance between China and Turkey so i am late for response to you i am sorry about that.
About your complain ,we are not so clear about your motor problem.Would you mind help us to do something as follows:
a)Would you mind take some photos about problem motorbike .These photos should include 1)whole image of bike 2)engine photo including engine number 3)problem area or problem parts 4)others you think it is need to take photo.
Dear Metin,you know ,Turkey and China is far away from each other,it is difficulty solve your bike problem in time ,we feel sorry about that .But dont worry,after we getting the mentioned information from you ,we will satisfy you very quickly.
We are waiting for your photos and response.
Best regards
edward"
Bu gösteriyor ki Haojin'dekiler ASYA cılar gibi duyarsız değil. Ayrıca bu mesajın üstüne bir de telefon ettiler ve maillerini alıp almadığımı sordular. Yardımcı olmak üzere benden daha fazla detay beklediklerini söylediler. İşte olay bu olmalı. ASYA Motor da böyle olsaydı eminim satışlarını katlarlardı ve kimse de Asya mı alsam Mondial mi diye topik açmazdı
Şikayeti olan arkadaşlara umarım yol göstermiş oldum.
Guzel bir gelişme... Bence peşini bırakmayın, hemen cevap yazıp istedikleri fotoları yollayın. Ama merak ettim; fotoğraflar ne işe yarayacak?.. Stop eden motorun stop etme anındaki resminni mi istiyorlar Ayrıca motorun fotoğrafını çekmeniz için parçaları söktürüp çekseniz bile fotoğraftan arıza mı bulacaklar yani? Ama iyi niyetli olmaları güzel. Taa Çin'den hemen cevap geliyor da buradakiler aynı memleketten bir cevap yazmaya tenezzül etmiyorlar demek ki. Bence Çin'lilere bu forumdan bahsedip forumun adresini de verin, incelemek isterler. Orada bir Türk çalışan veya bir tercuman aracılığıyla forumu incelemek isteyeceklerinden eminim. Siz adamlara bence sizdeki arızaların detaylarını yolladıktan sonra üşenmezseniz bu forumdaki diğer arızaları da derleyip genellikle çok tekrarlanan ortak problemleri adamlara yazın, anlatın. Belki de bu problemler servislerin yetersiz bilgi donanımlarından kaynaklanıyordur da Çinliler bu durumu farkedip belki tedbir alırlar. Kesinlikle adamlarla irtibatı koparmayıp en kısa zamanda istedikleri bilgileri ve belgeleri yollayın.
Havalı tiplerin içi boştur çünkü "hava" boşlukları doldurur. Balonun içinde de hava vardır...
Bu hafta sonu istediklerini hazırlayıp yollayacağım. SuperDude, dediğin gibi topiğin adresini de vereceğim ve diğer arızalardan da bahsedeceğim. Gelişmelerden haberdar ederim.
Bu arada Selesi yırtılıp da Garanti'den değiştirilebilen var mı acaba merak ettim?
Bildiğim kadarıyla bu, AS 150 T-1 lerde herkesin ortak problemi.
İstanbul'daki servisler bence yoğunluktan dolayı sallıyorlar. Serviste adamlarla portakal suyu içmekten bahsediyorsunuz... i: Burada adamların tuvalete gidecek zamanları yok... (en azından Maslak'takiler öyle, diğerlerini bilmiyorum).. Servisin önünde sürekli bir yoğunluk, çocuklar deli gibi iş yetiştirmeye çalışıyorlar. Bence sebebi bu. İzmir'dekiler şanslıymış. Herhalde motorların büyük bir bölümü İstanbul'da stıldığı içindir. (nüfus oranına göre..) Bence servisleri büyütmeli ya da daha çok servis aömalılar İstanbul'a. Avrupa yakasında bildiğim kadarıyla sadece bir servis var. Peki Avrupa yakasının nüfusu kaç?
Havalı tiplerin içi boştur çünkü "hava" boşlukları doldurur. Balonun içinde de hava vardır...
Asya-Haojin'in Ankara Abidinpaşa'da sadece bir tane bayi ve servisi var. Açıkçası motorumda çok ciddi bir problem yaşamadım, fakat yaşadığım (benden kaynaklı) minör problemlerim hızlı ve güleryüzlü bir hizmetle giderildi. Sağolsunlar, meyve sularını ve çaylarını da içtim...
Selam arkadaşlar, AS-150-T var bende.Bir şikayetim üzere servise gittiğimde "MOTOR KULAĞI" kopuk olduğunu ve ikisini birden değiştireceklerini söylediler. Fakat bu da garanti kapsamına girmiyormuş..Anladığım kadar bu parça da "yüreyen aksamına" girmiyor mu?..bilgisi olan arkadalar var ise lütfen yardımcı olun....motor 2005 model ve 1.850km de... i:
Nacizane Benim T1 e ufak bi ışık aksesuarı yaptım. Beğenirsiniz inşallah
ZORU BAŞARIRIM; İMKANSIZA BİRAZ ZAMAN GEREKİR
Arkadaslar merhaba,
Su servis olayindan bunaldıgım icin bugun tuketici kosesine yazi yazıp ardından da NAZİLLİ yi arayip Damla nın servisinin yetersiz oldugunu neyin garanti icinde oldugunu bana soylemelerini istedim.
Aldıgım cevap servis parca degisecek dedigi surece biz kabul ediyoruz oldu. Ben de sikayetlerimi servis ve motor icin soyledim adamlar telefonumu aldı yaklasık 10 dakika sonra bana donduler ve Cumartesi saat 08.30 a randevu almislar benim icin damladan bakalim ya kafa göz girecekler bana yada herseyi halledecekler bilginize....
Izmir deki servis yoneticisi ile gorustum gecen gun. Aslinda izmir servisi onceki incelemelerde ASYA nin en kotu servisi secilmis. Daha sonra koklu bi degisiklige gidilerek servis simdiki halini almis. Genel mudurden ustalara kadar bir cok kisi isten cikarilip yenileri ise alinmis. Bence su anda cok basarili calisiyorlar, cok memnunum.
arkadaşlar, bir motorun en ekonomik sürüş hızı nedir acaba, söz gelimi arabalarda 5. vites 90 km kız en ekonomik diye bilinir acaba motorlar için böyle bir şey sözkonusu mu ?
lesvos, asya t1 de gazı yedire yedire vercen, köküne kadar açarsan çok yakar. ayrıca yedire yedire hızlandınmı daha performanslı gider. gazı en az verip en hızlı gittiğimiz sürat aralığı sanırım 70-80 km/h. dolayısıyla en ekonomik gidiş sürati de 70-80 civarı diyebiliriz...
pendik bayisi bu işi iyi yapıyor bance ordan al bende aldım fazla bi problem çıkarmaz benimki öyle eğer yolda kalırsan servisi yok yani gelip seni almıyorlar ama geçen gün şahit oldum bi arkadaş kartalda bir yerde kalmış aradı gelip alın diye bayinin verdiği cevap gelemeyiz bizim mobil servisimiz yok ama kamyonet tutup gelebiliriz masrafı(25 ytl) sana ait.
[SIZE="2"][B][FONT="Comic Sans MS"][COLOR="Red"]gerçekleri [/COLOR][COLOR="Yellow"]tarih [/COLOR][COLOR="Red"]yazar[/COLOR],[COLOR="Yellow"]tarihi [/COLOR][COLOR="Red"]galatasaray[/COLOR] [COLOR="Yellow"]yazar[/COLOR][/FONT][/B][/SIZE]
125 T yağ değişiminde kaç litre yağ alıyor? Servise giderken 1 litrelik yağ götürsem yeterli olur mu?
Havalı tiplerin içi boştur çünkü "hava" boşlukları doldurur. Balonun içinde de hava vardır...
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)