ben motul marka yağ ile değiştirtdim 1lt 22 ytl
ben motul marka yağ ile değiştirtdim 1lt 22 ytl
ben hava filtresini sokmedim hic hep bakım sırasında temizlendi ama ogrenecem en kısa zamanda
bujiyi soktum taktım
bunun disinda yagi cok degistirdim
belki biliniyordur ama yinede soyleyim orta sehpa da iken
arka lastigin hemen onunde motorun altında yag tapasi var motorun yan tarafındada jontası var onu bijon(yada herneyse ) anahtari ile ceviriyorsunuz yag bosaliyor tabi kabı koymayı unutmuyorsunuz en alta...
onu kapayıp yandanda yeni yag ekliyorsunuz...
bujide ise selenin altındaki kapagı kaldırıp elinizle cok icerdeki bujinin yuvasını yoklayıp bulabilirsiniz anahtarla sokulecek tabi
arkadaslar elimde asya 150 t1'in üstüündeki orjinal lastikleri var 6100 km'lik. lastiklerimi michelin lastikler ile değiştirdiğim için ve muhafaza edemeyeceğim için satmak istiyorum. eğer ihtiyacı olan varsa buraya yazsın.cevaplarım. yenılerının ne kadar olduğunu bılmediğim için fiyat belirlemedim.fiyatı daha sonra konusuruz.
150T nin ampülünü değiştirmem gerekiyor.
H1 mi H4 mü almalıyım????
bi de değiştirmişken 35w yerine cok abartmadan daha güçlü bişey takmayı planlıyorum 45w civarı.
cool blue falan fena olmaz
h4 eger buyutmek istiyorsan akunude buyutmelisin yoksa kaldırmaz sabahları ayaktan çalıştırmaya talım edersın.
uzerinde 18mi 24 mu oyle birsey var sana tavsiyem markasiz 45alacagina
philips ler var 35w normal markasizlara gore daha iyiler hem akuyude yormaz diye dusunuyorum
motorun aydinlatmasi gercekten yetersiz ozellikle gece 70le filan giderken cok yetersiz...
ben dedegistirmemistim h4 oldugunu ogrendigim cok iyi oldu
birsey soracam
kendim degistirmeye kalksam nasil sokulup takilabilir?? on farin bulundugu yerin gaga gibi kismin hemen altinda kare bir delik var ordan elimizi soksak el yordami ile sokup takabilirmiyiz acaba?? baglantilari filan yapabilirmiyiz
kentacdis,
ön grenajı sökmeden değiştirmek neredesye imkansız. far üzerinde ampulü tutan küçük parçalar çok hassas. onlara zarar verebilirsin.
ön grenajı 2-3 dakikada sökebiliyorsun. çok basit. söküp yapmanı tavsiye ederim.
renault sport
tabi o tapayı kapatırken filtre ve yayınıda takmayı unutmuyoruz benimkisi birazcık öylede
hava filtresi çok fena yaw birkere sökelim dedik motorun soltarafındaki rüzgarlığını indirdik basamağıyla beraber eteği sökemedik tırnakları kırılacak serviste nasıl yapıyorlarsa orda değiştireceğim filtresini fiyatları nekadar bilen varmı?
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar. :bounce:
forum tekrar cok faydali olmaya basladi
everlasting sagol resim cok faydali oldu, grenaj sokmeden biraz deneyim..
tabiki yag tipasini takarken filtresini geri takicaz cherry:
guveli epeydir yoktun tekrar hosgeldin arkadasim
eyvallah kentacdis hoşbulduk,
grenajı sölkmeden değiştiremezsen haftaya ctesi sabahı yanıma gel, grenajı beraber sökeriz. evler yakındı diye hatırlıyorum...
renault sport
michelin lastiklerimle 440km yi devirdim performansından çok memnunum arkadaslar orjınal lastiklerle şansla gidiyormuşuz frene bastıgınızda motoru yatırdığınızda lastiklerin farkı çok ii anlaşılıyor herkese tavsiye ederim. michelin gold standart modeli.
guveli kardesim bu arada hemşeri imişiz yaw ben de giresunluyum giresun mt de gordum senı. ben bandırma dayım ama temmuzda d.bakıra gidiyorum artık.hadi gorusmek uzere
Arkadaslar merhaba dün motoru 15.000 bakımına verdım bugun saat 5 gıbı aldım.Motor inanılmaz degısmıs gıdısı hızlanısı sesı gozlerıme ınanamadım..Ibreyı devırdım bu gece gelırken hala sokdayım (misal) ıbre yanlıs bıle olsa aynı ıbre 110 u gecmıyordu oda ıkına ıkına..Yarın ustama gıdıp gene tesekkur edıcem motor sankı bastan yaratılmıs..Ne ayar cekmıs ya..Yapılanları yazayım..
1.Hava fıltresı degıstı borusu ve kutusu temızlendı.
2-Bujı değişti..
3-Varyatör takımı komple degısti
4-Depo sokuldu temızlendı aynı zamanda 2 kırık ayak kaynak yapıldı sabıtlendı.
5-Karbürator sokuldu temızlendı ayarları yapıldı..
6-Aku bakımı yapıldı sarja baglandı..
7-Kayıs kontor edıldı. (7500 kmdır aynı kayıs var bır catlak bıle yok masallah harbıden Japon Bando farklı ya Cın olan 7500 km gıbı kopmak uzere ıken degıstırmıstık.)
9-Ust kapak acıldı subap ayarı yapıldı ( sadece egzoz subabı bıraz sıkıymış )
10-Arka kampanadakı balata degıstı ( orjınaldı cıkan )
11-Debriyaj balatası ayarı yapıldı bıraz asınmıs kavrama ona gore tekrar ayarlandı..
12-Tesisat Kontrol edildi.
Sanırım bu kadar aklıma gelenler bunlar..Tüm bunlar işçilik dahil 80 ytl tuttu..Ama motor benı hayran bıraktı ben kac bın km dır motora bınmıyormusum en son 9000 de bakıma gırdı ondan sonra sadece yag degısımıne gıtmıstı..Herkeze kolay gelsın..
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
nitrious81 arkadasım hadi hayırlısı olsun makıneyı elden gecirmişsin yaza hazır. kazasız belasız olsun herkese
Yok yawww yahnisi yapalım hehehe Doğru gece gece fark etmemişim...
Reklam falan yok ya ne reklami olacak bildiğin servis işte akrabam değil ortağım değil niye yapacam reklamı Sadece acayip moralim düzeldi motor cok değişmiş sevincimi sizinle paylaşayım dedimdi
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
DÜzce deki Asya motor servisi işte ya..Zaten tek Asya motor servisi var.
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)