Asya Motor Scooter'ları Hakkında
Reklamlar
-
05 Nisan 2008, 11:52
#2141
arkadaslar arkadasın açtıgı konuda son resim olan as 150 t1 asya motorun aynısını bi arkadasım bana 700 e satacak gibi.ama motorun dısında 200-250 milyon kadar iskeletinde masraf var...Motoru sağlam...Sizce ne yapmam gerekiyor..iyi bir karar vermıs olurmuyum ???
Reklamlar
-
06 Nisan 2008, 20:28
#2142
kentacdis adlı üyeden alıntı
arkadaslar 2sorum var
T1 lerin on far ampullerinin kodu nedir? H1 H4gibi??
on fari degistirmek icin, camurlugun ustunde farin altinda kare bir delik var ordan
elimizi sokupmu degistiricez? kolaymi neye dikkat etmek lazim?
hocam o kodu tam bilmiyom ama hatırladığım kadarıyla H4 tü ama bir akılda H1 diyor, sen onu alırken sorarsın bildiğim bişey var o da öyle alttan malttan elini sokmakla çıkmaz babalar gibi ön zerzevatı sökeceksin, komple sonra kablolar yeterince mesafe bırakmazsa orda bi soket olacak komple ayırıyor gövdeden, onu da sökersen rahat bir şekilde kurcalayak öğrenerek söküp takabilirsin... çok karışık bi düzenek yok bence bir yedek parçacıdan modelini söyleyerek ampulü al tek tek sök vidalarını çamurluğun üst tarafına düşüyor tam o ön parçanın altında 2 tane civata var onları en sona bırak ve söktükten sonra dikkatli çıkar, ben 10 - 15 kere söktüm taktım, gayet zevkli ve basit kolay gelsin...
evet şimdi de bi kaç yenilikten bahsedeyim, belki birilerinin işine yarar,
arkadaşlar bu hafta içinde 2 parçayı değiştirdim motorun,
1. si ne diyolar ona ön camın altında 2 tane hava deliği bulunan ön konsolun vida giriş yerleri kırılmıştı onu deiştirdik, fiyatını merak edenlere bilgi maksadıyla yazıyorum, boyası olduğu için 25 - 30 YTL geliş fiyatı var değişkenmiş, ben 25 e aldım...
2. si de ön torpidoyu komple değiştirdim, sağ en üst vida yeri komple kırılmıştı malum üstüne motor devrilince, bende komple parçayı değiştirdim, benzin deposunun oraya kadar iniyor, aynı renk olmadı siyah olarak geldi ama kaliteliye benziyo onunda fiyatı 45 - 60 YTL arasındaymış ben yine alış fiyatı olan 45 ytl ye aldım..
şimdi bi tek 12 ye 9 dedikleri bir büyük akü varmış 12 ye 9 nedir pek anlamam ama ağırlığı ve boyutu bakımından (söylediklerine göre en büyüğüymüş) epeyce büyük 45 filanmış onunda geliş fiyatı ya dur bakalım daha anlaşmadık,
yav bir de şey düşünüyom bu 150T lerin ekzosundan taktırsak olurmu acaba, bunu deniyen yapan, randıman alan varmı? benim 2. ekzosum hiç memnun değilim zarıl zarıl sesler gelmeye başladı...
-
06 Nisan 2008, 21:49
#2143
arkadaşlar sizce forumu modellere göre ayırsak nasıl olur. ben bilgilere daha kolay erişiriz ve forumu baştan aşağıya okuruz diyorum.gerçi ben neredeyse hepsini yinede okudum :D
bir diğer konuda : geçen rastladım bi arkadaş motorunu baya bi sürmüş sonra bi farketmişki ön tekeri gidon aksamına bağlayan ana somunlar gevşekmiş ve şok olmuş. biliyosunuz o somunlar bizi hayatada bağlıyo aynı zamanda. tecrübeli arkadaşlardan ricam kontrol edilmesi gereken hayati noktaları maddeler halinde tekrar edebilirlermi acaba.bilgilerimiz tazelensin derim ben .herkeze keyifli güvenli sürüşler.yağmurların bitmesine az kaldı yaşasın açık hava insanları :D
-
09 Nisan 2008, 01:23
#2144
CooLony adlı üyeden alıntı
hocam o kodu tam bilmiyom ama hatırladığım kadarıyla H4 tü ama bir akılda H1 diyor, sen onu alırken sorarsın bildiğim bişey var o da öyle alttan malttan elini sokmakla çıkmaz
babalar gibi ön zerzevatı sökeceksin, komple sonra kablolar yeterince mesafe bırakmazsa orda bi soket olacak komple ayırıyor gövdeden, onu da sökersen rahat bir şekilde kurcalayak öğrenerek söküp takabilirsin... çok karışık bi düzenek yok bence bir yedek parçacıdan modelini söyleyerek ampulü al tek tek sök vidalarını çamurluğun üst tarafına düşüyor tam o ön parçanın altında 2 tane civata var onları en sona bırak ve söktükten sonra dikkatli çıkar, ben 10 - 15 kere söktüm taktım, gayet zevkli ve basit
kolay gelsin...
şimdi bi tek 12 ye 9 dedikleri bir büyük akü varmış 12 ye 9 nedir pek anlamam ama ağırlığı ve boyutu bakımından (söylediklerine göre en büyüğüymüş) epeyce büyük 45 filanmış onunda geliş fiyatı ya dur bakalım daha anlaşmadık,
yav bir de şey düşünüyom bu 150T lerin ekzosundan taktırsak olurmu acaba, bunu deniyen yapan, randıman alan varmı? benim 2. ekzosum hiç memnun değilim zarıl zarıl sesler gelmeye başladı...
ben t1in egzosundan memnunum aldigimdan beri sorun cikmadi, son susturucuya gelmeden once konik olan bolgede dogal olarak pas beliritleri var ama sorunu yok onuda zımpara boya yaparsam duzelirde ugrasmadim.
akumu degistirmistim 35ytl vermstim sanirim
marka kesinlikle alma basit kuru akuler kesinlikle harika calisiyor bosuna markaya para verme
ben mondial e bakan ustadan birtane almistim kuru aku cok saglam calisiyor...
ampul icin on paneli sokmemek gerek demisti biride bana
alltan on farlarin hemen altinda assagidan bakınca gozuken el girebilicek kadar bir delik var ama anlamadigim icin elimi sokmadim
ordan degisebiliyor demisti
havalar iyigiderse motoru cikaricam onuda hallederim
sagol
-
11 Nisan 2008, 00:16
#2145
********************* silinebilir
-
15 Nisan 2008, 23:47
#2146
evet arkadaslar bugun asya 150 t1 imi yazlık bakımına başlamış bulunuyorum.gördüğünüz gibi iskeleti kaldı.değişecek parçalar.arka amortisörler,hava filtresi,ön ve arka tekerlerk rulmanları,hava filtresi,benzin filtresi, lastikler metzeller yada pirelli alacagım galıba,ön cam lazım ama serviste yokmuş ayrıca fabrıkada da yok dedi,koltuk kılıfını yenıleme yapılacak, egzosu boyayacağım, alarm tkacağım,ön far ampullerini narva 60/55w beyaz, araya far rölesi,ön amortisörlerin tamir takımı varmış onlar değişecek.bunlar benım yapacaklarım. ustaya götürüp motor, kayış,debriyaj ve karbüratörün bakımını yaptıracam yaza hazırlanıyorum.gelişmeler ve yeni resimler gelecek.ayrıca sele için kapı motoru takarak kumandadan acılmasını sağlayacağım.ve telefon gösterge ledinin yerıne alarmın ledini takacaağım.ayrıca uzun far ikaz lambasının plastiği erimiş resimde gördüğünüz gibi.o lambayı da led ile değiştireceğim.
evet arkadaslar bugun itibari ile buz motor dam michelin marka gold standart desenli ön:110/90/12 arka:130/70/12 toplam 190ytl siparişimi verdim yarın elimde olacak inşallah.
-
17 Nisan 2008, 01:06
#2147
asya 125 yardım lütfen
herkese merhabalar . benim bi sorunum var arkadaşlar . asya 125t için . gidonun başladığı yerde sağ tarafta bi ayrılma var resmini yüklüycem ne demek istediğimi görebilirsiniz. sizce kendim açsam tamir edebilirmiyim bi bakın bakalım.bu motoru yeni aldım çok zevkli yaa [/IMG] kırmızı okla göstermeye çalıştığım birleşim yeri ayrılıyo
-
17 Nisan 2008, 02:20
#2148
cios dostum tam gorunmuyor nereyı tututyor orası. daha ayrıntılı resim koyarsan ii olur. bu motorları elın yatkınsa govde yonunden her turlu tamıratını yaparsın.benım motoruun su anda sadece iskeletı duruyor.yarın motor ve varyator kayış kontrolu ıcın ustaya gotureceğim.
-
17 Nisan 2008, 19:49
#2149
merhaba arkadaslar
ben yeni bir as 125 t alicam da , dün mondiale ugradim bi oradaki fiyatlar nasil diye, sari renk istedigim için asyadan alicam ben , herif bana asya motor batti , alirsan ilerde serviste , yedek parçada zorluk çekersin dedi.
dogru mu bu , bu firmanin ömrü az mi?
bu arada da sari diyorum ama canli canli göremedim sizce sari nasil ?
-
17 Nisan 2008, 23:45
#2150
hadi ama asyacılar canlandıralım forumu yaz geliyor...
-
18 Nisan 2008, 01:33
#2151
sarıyı boşver bence.. ya mavi al ya da siyah al derim ben...
ne kadar dönersen dön, popon yine arkandadır... :queen:
-
20 Nisan 2008, 01:38
#2152
arkadaslr forum düşmüş yine bugun on amortisör körüklerimi değiştirdim ayrıca amortisörlerin içini soktum içindeki yağ özelliğini kaybetmiş bunun için yağının değişmesi gerekiyor.faakat ben bugun yağ almaya gidemediğim için pazartesi yağ alıp tekrar sokerek yağlarını yenıleyeceğim.fork oil diye satılan amortisör yağı varmış 10w numarası.birde tepe kısmından yağ kaçırıyordu benimkiler onun içindeki baştaki tapasını takarken teflon bantla güzelce sarmak gerekiyor.bu arada michelin gold satndart lastiklerimi de taktırdım bitince yeni fotolar ekleyeceğim..
-
20 Nisan 2008, 14:22
#2153
everlasting merhaba bende bandırmalıyım hemşeriyiz asya servisine nereye gidiyorsun bende mondial var servis kapattı şu sıralar motora binmiyorum bindiğim zaman iyibir servise gitmek istiyorum bandırmada hangisini önerirsin görüşmek üzere..
-
20 Nisan 2008, 23:05
#2154
gursus mrb bi kaç konu aşağıdaki resimlere bakarsan motorumun çoğu bakımını ben kendım yapıyorum.yapamadıklarımı asya servisi var oraya goturuyorum.
kentacdis bizim motorların far ampulleri H4 tırnaklı cinstendir. üzerinde 18/18w ampuller var eğer yukseltmek istersen araya far rolesi koyarsan far düğmen yuksek akımdan ısınarak zarar gormez ayrıca akuden far rolesıne kalın kablo ıle direk hat alırsan daha canlı yanar.ben narva 60/55w beyaz ampul ile bu uygulamayaı yaptım ama motoru daha tam toplamadım.o yuzden deneyemedim deneyınce yazarım.yıne
bunlar yenı malzemelerım...
-
22 Nisan 2008, 21:32
#2155
helal everlasting
everlasting süpersin vala keşke asya125 cilerden biride böle fotoğraflı bakım anlatsada yapsak bizde baka baka. sen benim üstteki yardım başlıklı yazıma bida baksana görünmüyo demişsinde resme tıkla büyüyünce tam olarak görünüyo abi. orası ayrılmaya başladı ama ben ayrılmamış halini yolladım resimde..nese bandırma ne güzeldir şimdi ben çocukken paşabayır mahallesinde limanda falan çok gezerdim.. selamlar.. ankaradaki as125 ciler uyuyomusunuz yokmu bi aktivite
-
23 Nisan 2008, 11:18
#2156
::offtp::___________[B] " POSETCHI "[/B]__________::offtp::
[B]Her Türlü Baskılı Poşet Yapılır...Fabrika Olunca... :P[/B]
-
23 Nisan 2008, 15:43
#2157
iyi hoş demişsin de onların koltuğu güzelse bizimkinin de jantları çok güzel bence mondial'inkine göre..
forever asya
ne kadar dönersen dön, popon yine arkandadır... :queen:
-
24 Nisan 2008, 12:17
#2158
gitmek istemiyor
arkadaşlar selam, 150 T1'im var ve bu sabah motorum ben gitmek istemiyorum dedi resmen. özellikle 60km/h geçince sanki ara ara biri frene basıp bırakıyor gibi oluyor. bakımını yeni yaptırmıştım, bujisi de değişti. acaba buji yada benzin olabilir mi?
-
24 Nisan 2008, 23:40
#2159
Slm dostum benımde oyle olmuştu bi kere otomatik jikle arıza yapmış ondan olmuştu karbüratorun ustundeki elektrik fişi olan malzeme 10 ytl felandı galıba. Ondan olabilir. Yada kontrol etmen gereken yerler var:
1-Her iki frenide kontrol et sıkı olabilir.motor gitmez
2-Buji kablosu gevşek kalmış olabilir.kabloyu kontrol et derim
3-bujiyi çıkartıp ateşleme olup olamadığını da kontrol edebilirsn.
4-cdı bozulmuş olabilir.
-
26 Nisan 2008, 20:19
#2160
150T nin uzun far ve park lambaları yanıyor ama uzunlar yanmıyor. Ampül patladı sanıyordum ama tek ampuşmus. Eskiden de iki kere kafasına vurunca yanıyodu kısakar şimdi yanmıyor hiç
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler