Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Asya Motor Scooter'ları Hakkında

    REKLAM ALANI
  1. #1981
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı K A D İ R adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende bir senedir motosiklet kullanıcısıyım.ilk motorum bir 250 lik fym çapır ben bunla başladım ve hala biniyorum.şu an 9000 km civarında.ama kendime yeni bir heyecan aradım yaz geldi bizim motorlara şortla binilmiyor.adamın ayakları yanıyo yeryer sıcak.değişiklik olsun dedim gittim bir as15o t1 aldım.2 gündür sizin formu okuyorum.bana çok faydalı oldu.daha motoru teslim almadım büyük ihtimalle cuma falan anca alıpta binebilirim.ama bana yaşatacağı sorunları ve nasıl başedeceğimi sayenizde çok iyi biliyorum.
    bişi sormak istiyorum bu form 2005 ten beri yazılıyo ilk sayfadaki motorlar ilk pertiler galiba benim merak ettiğim şey acaba sonradan gelen motorlarda malzeme değiştimi? mesela ayarlı amortisör varmı?mesela aküsü artık iyimi?döşemeleri artık yırtılacak mı? gibi gelen malzemeler farklımı diye soruyorum yani.ben kadıköydeyim.ama karşıda da olsa farketmez.iiiyi bi servis varmı götürebileceğim.çünkü rodajını çok iyi yapmak istiyorum.zaten 1 haftada biter benim rodajım.sonra yagını sigortasını aküsünü lastiklerini farlarını değiştireceğim.sonra da bi sorun çıkaracağını sanmıyorum.
    fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.beni de aranıza alın...
    kadıköyde murat sinemasının (fikirtepe) olduğu yerde asya servisi var orada sadece servet ustaya iş yaptırın.

    ilk gelen motorların amortisörleri sabitti ben 2 ay önce değiştirttim ayarlı takmışlardı.

    benim şahsi görüşüm 2005 yılında gelen mallar 2006 lardan daha sağlam
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1982
    nurguldemirbay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2005
    Şehir
    sapanca
    Motosikleti
    asya t1
    arkadaşlar bugün adazapazarı yönünden istanbula otobandan gelirken otoban çıkışından önceki son benzin istasyonu olan opet yakınlarındaa ( allahtan ki yakınlarında ) motorum arızalandı.ne olduğunu anlamadım ama sanırım piston patlattı.iterek motoru opette güvenli bir yere çektim ama servisler pazar günü kapalı oldukları için motoru orada bırakmak zorunda kaldım.sizden ricam yarın motoru almaya gittiğimde en yakın servise nasıl gideceğim.sanırım opetin olduğu bölge pendik ya kurtköy civarlarında bir yer oraya en yakın sanırım asyanın pendik damla motor oraya nasıl gidebilirim.

    daha önce motoru yolda kalan ve servisle motoru çektiren var mı kaç para verdi. olmazsa motoru arabanın arkasına bağlayıp halatla çekeceğiz.
    yardımlarınızı bekliyorum

    MOTORUM asya 150 T1
    KARTAL GOL GOL GOL
    54 SD 534 B RH+

  3. #1983
    foresight - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Aralık 2005
    Motosikleti
    Asya 150 T-1,Mobylette 52 VS Electronic,Kanuni Seyhan 250C
    Merhaba Arkadaşlar!Bugün bayi ile görüştüm.Erzincan Asya Motor bayisine bundan tam 10 gün evvel bir tanıdık vasıtasıyla parça siparişi verdim.Bir miktar para da gönderdim.Hatta salcanonun sitesindeki katalogdan parça resimlerini buldum.İşaretledim,listeledim.Bu süre zarfında hiç bir ses çıkmadı.Bugün iş arasında bir arayayım dedim.Ancak adamın verdiği cevap beni şok etti.Adam aynen şöyle dedi:''biz gönderdiğiniz parçaları sipariş edemedik.Çünkü verdiğiniz parçaların katalog numaraları geçerli dğil.Sipariş verebilmek için motoru buraya getirmelisiniz.Biz motoru görüp sipariş verelim''.Bunun üzerine ben adama dedim ki Erzincan ile bulunduğum yer arası 170 km.ben sipariş için ayrı montaj için ayrı motoru oraya mı getireyim dedim.Ancak adamlar nato mermer.Hiçbir şey bilmiyorlar.Ben garanti olsun.yanlış parça olmasın diye resim gönderiyorum.Adam bana orada yazan parça numarasının bayi sipariş formunda kayıtlı olmadığını söylüyor.Ben diyorum örnek olarak gönderdim.O hala diyor ki ben bu numaraları giriorum kayıtlı değil diyor.Böyle insanlara ne denir?daha önemlisi ben nasıl parça temin edyim arkadaşlar?

  4. #1984
    Kartal23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul/Esenyurt
    Motosikleti
    Motorumu Sattım
    Alıntı K A D İ R adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende bir senedir motosiklet kullanıcısıyım.ilk motorum bir 250 lik fym çapır ben bunla başladım ve hala biniyorum.şu an 9000 km civarında.ama kendime yeni bir heyecan aradım yaz geldi bizim motorlara şortla binilmiyor.adamın ayakları yanıyo yeryer sıcak.değişiklik olsun dedim gittim bir as15o t1 aldım.2 gündür sizin formu okuyorum.bana çok faydalı oldu.daha motoru teslim almadım büyük ihtimalle cuma falan anca alıpta binebilirim.ama bana yaşatacağı sorunları ve nasıl başedeceğimi sayenizde çok iyi biliyorum.
    bişi sormak istiyorum bu form 2005 ten beri yazılıyo ilk sayfadaki motorlar ilk pertiler galiba benim merak ettiğim şey acaba sonradan gelen motorlarda malzeme değiştimi? mesela ayarlı amortisör varmı?mesela aküsü artık iyimi?döşemeleri artık yırtılacak mı? gibi gelen malzemeler farklımı diye soruyorum yani.ben kadıköydeyim.ama karşıda da olsa farketmez.iiiyi bi servis varmı götürebileceğim.çünkü rodajını çok iyi yapmak istiyorum.zaten 1 haftada biter benim rodajım.sonra yagını sigortasını aküsünü lastiklerini farlarını değiştireceğim.sonra da bi sorun çıkaracağını sanmıyorum.
    fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.beni de aranıza alın...
    benim bildiğim kadarıyla döşemesini değiştirdiler. biraz daha kaliteli bir döşeme yaptılar...
    Motorumu Sattım Kendimi Garip ve Yanlız Hissediyorum
    ( A RH + ) Türkçe' ye Sahip Çık, Yok Olmasına İzin Verme...
    Aşkın Bir Sabun İse Köpürt Beni Pakize

  5. #1985

    Üyelik
    21 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Asya 150T
    Merhaba arkadaşlar,

    2006 yılının bahar mevsiminden beri 2005 model Asya150T kullanıyorum. Bu henüz ilk motorum.

    Bir tanıdıktan almıştım, kendisi 900km falan kullanmıştı.

    Artıları ve eksileri anılarımla yazmaya başlayayım:

    Aldığım ilk gün, hızı ve yaptığı kilometreyi fazla gösterdiğini fark ettim.

    Üzerinde evdeki bulaşık süngerinden daha kalitesiz bir hava filtresi var. Bu hava filtresinin bulunduğu bölmenin hemen yan kısımları, serviste defalarca silikonlanmasına rağmen sürekli yağ atıyor.

    Asyamotor'da servis diye bir şey yok, sadece tamirciler var... Ufak tefek şeyler olursa, ayıp olmasın diye garantiden değiştiriyorlar.

    Yağ değişimi için bile gitmem servise artık, garantisi batsın... Herhangi bir Shell'e girin, ortalık 10-40 yağ kaynıyor... 10 YTL'ye değişim+yağ halloluyor...

    Karbüratör vidaları gevşemiş, aküde problem var zannettim, baya bir uğraştım geçenlerde, çalıştıramadım. En sonunda içini açınca, karbüratör hortumunu havada gördük :D

    Egzostun etrafındaki perçinler zamanla eriyip, gevşeyip, zırıltı şeklinde sesler çıkartabiliyor. Bunların hepsini söküp, yeniden perçinledim, egzost süper şu anda.

    Bir ara egzostun gövdeye bağlanan vidaları düşmüştü, ibreyi sonladım, videosunu da vereyim, ama kamerayı çıkartana kadar hızım biraz düştü. 140 gördüğümü iddia ediyorum (ama kimse heyecanlanmasın, amaaan bu muymuş yani diyorsunuz ibreyi sonladığınızda)




    Kaporta diye adlandıracağımız plastik kaplamalarının bağlantı vidaları çok zayıf, arada sırada kontrol etmek gerekiyor, benim motorun vidalarının yarısı yok şu anda :D


    Sonuç:

    Fiyatlarına göre işinizi gayet gören aletler...

    2005 Ağustos çıkışlı motorumu sadece iyi havalarda kullanarak 7500 km yaptım, daha ne kadar gider bilmiyorum, ama uzun yol yapacak kadar güvenmiyorum, şişebiliyor bazen.

    Motorda önemli olan sağdaki soldaki vidalar değil, motor, şanzıman, yağ sistemi gibi önemli kısımlardır. Bunları da ufak problemler yaşadıktan sonra ilk günkünden daha sağlam hale getirmek mümkün.

    Misyonum:

    Yeni motor alacak arkadaşlara ışık tutmak, kullananlara yardımcı olmak.

    Vizyonum:

    Dünyadaki en iyi scooter.


    [I]Ne motorsikletsiz bir İstanbul trafiği düşünebiliyorum artık, ne de motorsikletsiz bir ben...[/I]
    [B]SÜRÜYORUM, ÖYLEYSE MOTORCUYUM(?)[/B] ::stretche

  6. #1986

    Üyelik
    19 Mayıs 2007
    Motosikleti
    Asya Motor AS 125 T
    rodaj için gereken 300 kilometreyi gittim. şimdi servise götürüp yağını değiştirteceğim. bunun için bir ücret ödemem gerekiyor mu?
    ne kadar dönersen dön, popon yine arkandadır... :queen:

  7. #1987
    Super Moderator Olcan138 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Stockholm
    Motosikleti
    Keeway Superlight 150
    @CanCAnFB;
    Rodaj için 300 kilometrenin yeteceğini nereden duydun, nereden öğrendin? Bu kadar mesafe sağlıklı bir rodaja yetmeyeceği gibi yağ değişimi için de çok erken bir miktar.
    1-3-8........................................138
    FORUM KURALLARI ve KULLANIMI HAKKINDA

  8. #1988

    Üyelik
    21 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Asya 150T
    Alıntı CanCanFB adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rodaj için gereken 300 kilometreyi gittim. şimdi servise götürüp yağını değiştirteceğim. bunun için bir ücret ödemem gerekiyor mu?
    300 km'de ilk yağ değiştirilir,
    ancak bu, rodaj km'si değildir.

    Ücret alınır, o da yağ ücreti...
    [I]Ne motorsikletsiz bir İstanbul trafiği düşünebiliyorum artık, ne de motorsikletsiz bir ben...[/I]
    [B]SÜRÜYORUM, ÖYLEYSE MOTORCUYUM(?)[/B] ::stretche

  9. #1989

    Üyelik
    19 Mayıs 2007
    Motosikleti
    Asya Motor AS 125 T
    Alıntı epoke adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ücret alınır, o da yağ ücreti...
    yağı da kendim aldım..

    o zaman para mara yok onlara...
    ne kadar dönersen dön, popon yine arkandadır... :queen:

  10. #1990

    Üyelik
    19 Mayıs 2007
    Motosikleti
    Asya Motor AS 125 T
    http://urun.gittigidiyor.com/BEYAZ-I...0QQidZZ5250269
    ya bu linkteki ampul benim motora uyar mı acaba?
    ne kadar dönersen dön, popon yine arkandadır... :queen:

  11. #1991
    DAYI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2005
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    SUZUKİ HAYABUSA-250 MTC-SYM 125
    Herlese selam arkadaşlar uzunca bir süredir sitemize giriş yapamadım bu gün ancak fırsat bulabildim link sanki ölmüş ya kimsenin sorunu yok yada bütün millet motorunu sattı. ben 8bin km yi kazasız belasız bir şekilde tamamladım.motorumda iyi bir bakımı haketti yaklaşık 10 gündür serviste garantisinin bitmesine 1 ay kaldı.bu nedenle garantiye giren ne varsa değişiyor
    zaten kronik hastalık olan ön cant eğriliği ön fren disk eğriliği var bunları bari garantiden değişiyorlar. marş motoru,yakıt şamandırası,arka fren merkezi,kavga döğüş değişecek.motorumu özledim bakalım pazartesiye teslim edecekler sanırım.herşeye rağmen beni hiç yolda bırakmadığı için motorumu seviyorum ve herkesede tavsiye ediyorum.yeniden görüşmek dileğiyle herkese kazasız sürüşler diliyorum...

  12. #1992
    K A D İ R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul KADIKÖY
    Motosikleti
    Grand Eagle 250 & asya 150t 1
    DAYI SENİ YENİDEN GÖRMEK GÜZEL..SANA Bİ SORUM OLACAK BENDE YENİ ADIM 150T1 senin gibi çift akü yapmak istiyorum.sen 2. aküyü nereye nasıl koydun bi tarif edip bilgi verirsen çok sevinirim..bugun 300 km bakıma gidecem ilk yagını degıstırecem. yagı kendim alıp goturecem ..

    sayın nurgul demirbay kardeşim en son motorunla yolda kalmıştın. ne yaptın problem neymiş halledebildin mi? tekrar geçmiş olsun !
    yaşasın özgürlük!!

  13. #1993
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı CanCanFB adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yağı da kendim aldım..

    o zaman para mara yok onlara...
    bende para vermene razı değilim ama periyodik bakımlara götürmezsen garanti devre dışı kalıyor (neresi giriyorsa) maalesef
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  14. #1994

    Üyelik
    19 Mayıs 2007
    Motosikleti
    Asya Motor AS 125 T
    ya ne yazıkki benim üstteki sorum güme gitti..


    neyse ki cevabını kendim bulabildim.. evet, oluyormuş o ampul benim motora.

    (35w)
    ne kadar dönersen dön, popon yine arkandadır... :queen:

  15. #1995
    DAYI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2005
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    SUZUKİ HAYABUSA-250 MTC-SYM 125
    kadir arkadaşım merhabalar yedek akü koltuk altında en arka bölmede stop boşluğunda yer alıyor kullandığım akü kuru tip invertör aküsü yanlız etrafını tam besle yoksa aşırı derecede ses yapıyor kasislerde zıplayıp o bölmeyi kırabilir.Bu arada hala motoruma kavuşamadım zira arka cant hala gelmemiş bende madem yattı tam yatsın dedim arka cantlarda fabrikasyon eğiklik var motoru aşırı sallıyor.herkese iyi sürüşler...

  16. #1996

    Üyelik
    12 Nisan 2006
    sayın arkadaşlar bende ast 150t1 var ben bunun karbratörünü deyiştirdim yeni sıfır takıldı ve ben bu motor fazla yakıyor diye karbratörün yanında sarı bir ayar var hava ayarı diyolare onu oynadım ordan yakıt düşer dediler bu ayarla ilgili bilgisi olan ve tecrubesi olan arkadalar varsa memnun olurum as150 aynı karbratörü kullanıyor..


  17. #1997
    kentacdis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2005
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    coming soon
    karb. ayari forumda vardi. arasan bulabilirsin.. profesyonel biri çabucak ayarlayabilir ustası yapsa daha iyi olur.

  18. #1998
    beto_977 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    AS 150 T1 ( Yiğidim Aslanım, Façası bozulsada eski günlerine geri döndü )
    Merhaba arkadaşlar motorumu dün servise götürdüm motorum daha 3600 km de debriyaj, kayış, varyatör değişti ( bi kayış sesi alıyordum ) ancak şimdide motorum çok zor kalkış yapıyor hatta gazı kökleyince ancak kalkabiliyor bakalım yarın servise yeniden götüreceğim, bu arada dün debriyajla kayış değişince kalkış normaldi ama bi ses geliyordu ancak bugün varyatör de değişince kalkış yapamaz oldu motor, varyatör sabit bir parçamı yoksa oda ayrılan bir parçamı onu merak ettim.
    Tatlı su motorcusu. Yamura çamura gelmez.

  19. #1999

    Üyelik
    03 Aralık 2006
    Şehir
    adana - ceyhan
    Motosikleti
    Dorado Akida 125 cc Scooter
    @beto_977 3600 de debriyajı eskitmen için her kalkışta dip gaz yapman gerekir. bu işte bir gariplik var. normalde ömürleri 20 - 25 000 km olması lazım.

    varyatörün değişmesi için ise kayışın kasnak üzerinde yer yapması gerekir. sorunun büyük ihtimaller varyatör masura bilyalarının toz ve kirden dolayı görevini yapamamış olması ve kayışın eskimiş olmasından kaynaklanıyordu. servisin normalde 30 - 40 YTL ile bitecek tamiratı sana daha pahalıya çıkarmış değişen parçaları sen tamirciden almadıysan bu işin altında başka işler olabilir
    [CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
    motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]

  20. #2000
    beto_977 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    AS 150 T1 ( Yiğidim Aslanım, Façası bozulsada eski günlerine geri döndü )
    bu servis olayı yüzünden zaten motorumdan soğudum yaa satıp başka bişi alıcam. Motordan şikayetim yok ta servis bezdirdi.
    Tatlı su motorcusu. Yamura çamura gelmez.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)

Bu Konudaki Etiketler