4000 Bakımına giriceğim yakında. Neler değişiyor ve ortalama ne kadar tutar acaba daha önce yaptıran arkadaşlar rica etsem bilgi verebilirmi acaba ?
Herkese kazasız belasız sürüşler, iyi günler
4000 Bakımına giriceğim yakında. Neler değişiyor ve ortalama ne kadar tutar acaba daha önce yaptıran arkadaşlar rica etsem bilgi verebilirmi acaba ?
Herkese kazasız belasız sürüşler, iyi günler
Samet Özkan abim 4.000 ile hiç bir bilgim yok ama 1.000 kilometro bakımını sorucaktım ne kadar tutar maksimum haftaya gidiceğimde ?
4 binde yağ değişir, zincire falan bakarlar. o kadar.
hava filtresi 8000 de değişmiyormuydu? Benim 4000 de değişmedi de ?
Eğirdir festivaline katılan yada katılacak olan yok mu içinizde?
Merhaba. Aranıza yeni katılmış bulunuyorum, bir hayli yorum okudum çok faydalı bilgiler paylaşılmış öncelikle bütün bunlar için her birinize teşekkür ederim. Benim motorda ufak bir problem var sizlere de danışmak istiyorum. Motoru aldığım arkadaş zinciri değiştirmiş kaliteli bir oringli zincir taktığını söyledi fakat hangi markadır hangi modeldir bilmiyorum öncelikle bunu nasıl öğrenirim baktığımda görebileceğim bir yerde markası felan var mı? Yaşadığım problem ise motor sadece 1. vitesteyken zincir sesi çıkarıyor sanki zincir gevşekmiş gibi değişik bir ses çıkarıyor fakat 2. ve daha üstü viteslerde ses kesiliyor motor normal devam ediyor. Ustaya gösterdim zincir dişlilerini de değiştirmesi gerekiyordu dedi. Araştırdığım kadarıyla şöyle bir bilgiye de rastladım kullanım kılavuzunda.
ŞANZIMAN
Primer redüksiyon 3.350
Dişli oranı, 1. Vites 3.454
2. Vites 1.941
3. Vites 1.450
4. Vites 1.173
5. Vites 1.041
6. Vites 0.923
Rakamlardan anlayabildiğim kadarıyla 1. vites ile 2. vites arasında çok fazla dişli oranı farkı var ve sadece 1. viteste sorun yaşatmasını buna bağlayabildim.
Şanzıman ve dişli hakkında bilgim yok. Bunu çözebilmek için ne yapmalıyım? Bu dişli oranı denen şey nedir?
Teşekkür ediyorum şimdiden.
Selamlar, Kuba Superlight 200 kullanıcısıyım. Racing sevdama karşı koyamadığım için değiştireceğim. CBR 125 e olan sempatim ve Honda kalitesinden dolayı bunu istiyorum ancak aynı fiyata Bajaj pulsar 200rs var. Onu da kullandım. Abs ve güç direk pulsar diyo ancak dediğim gibi cbr sevdamdan aklımı cok karıştırıyo ve superlighttan sonra ara hızlanmaları cbr125 te yavaş olsa bile hala rs200 mü cbr 125 mi karar verememiş durumdayım. Uzun yolda rahat 120 gidebilmesi yeterli benim için. Tüm bunları düşününce rs200 mü cbr 125 mi önerirsiniz?
"Sıfır alacağım"
Arkadaslar oncelikle herkese merhaba araniza yeni katildim,2 hafta oldu motoru alali.. 2013 model kırmızı cbr 125,benim bi iki konuda gorusunuze ihtiyacim var kitapcikta lastik basinci 25-29 yaziyor 2 kisi icin ise 25-33 diyor bazi arkadaşlar 32-34 yazmis sorma sebebim ise ben biraz ağır siklet sayilirim 115 kiloyum kitapçıkta yazan degerlerimi uygulayayim yoksa bi oneriniz varmi birde ek olarak motorun üstünde hala fabrika çıkışı IRC lastikler var 2gun önce ankara dikmen yokusundan inerken onumdeki isiklarda kirmizi yandi 60-65 civarı hizla arka frene dokunmamla teker kilitlendi one basinca onde kaymaya basladi caprazlama sekilde kaydi motor bi muddet kotu bi tecrube oldu ondeki arabaya arkadan giydiriyodum onerebileceginiz bi lastik varmi kullananlarin memnun oldugu daha ilk mesajın forumda belki bu konular onceden cok konusulmustur ama mazur gorun simdiden yardim ve gorusleriniz icin tesekkurler
CRAZYRIDER8 !!!
öncelikle ben de senin gibi honda ailesine yeni katıldım. evet ırc lastiklerle yolda eğlanceli v adrenalin yüklü dakikalar geçirebilirsin. önerim değiştirmen. ben ikinci el aldım ve aldığım kişi michelin lastik takmıştı. bence yapman gereken şey bol bol fren egzersizi yapman. yanlış anlama acemisin ve az bir şeyler öğren demiyorum, diyemem de ben de daha acemiyim. demek istediğim ne kadar usta olursan ol yeni bir motorsiklete bindiğin zaman her şey farklı olur. bu yüzden yeni bir kız arkadaşın olmuş gibi davran ve tanımaya çalış. ben alalı 10 gün oldu ve trafiğe bile çıkmadım. bir araba arkasında patlamak istemiyorum çünkü bir hafta kadar daha bol bol slowrace, viraj, fren ve ivmelenme alıştırması yaptıktan sonra çıkmayı planlıyorum. neyse hocam dediğim gibi bol bol pratik yap ve o ırc leri bir kenara at. içine kum doldurup çiçek mi ekersin bilmiyorum ama motoruna takma :D tekerin yere bassın bol bol tatlı tatlı gazla :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:47 ----------
Aslında Acemiyim bu ilk motorum dediklerinde haklisin bende aldigim ilk hafta sadece bos bi alanda kalkış,debriyaj hakimiyeti,viraj ve fren çalıştım ama motorcu bazi arkadaslarim trafiğe cikmadan sadece bu sekilde surmeyi ogrenemeyecegimi soyleyince bende girdim ankaranin yollarina :D 1-2 tatsizlik yasasamda genede suan bos parkurda ogrendigim seyleri uygulayabiliyorum 1 hafta icinde 400 km uzerinde yol yaptim dolaşarak,sana diyebilecegim en azindan kendin acimdam virajlara iyi çalış ben hala besmeleyle giriyorum her viraja :D viraj ve frenlemeye cok fazla daha calismam gerek sende ihmal etme en zor kısımlar bunlar bence, acemi biri olarak gozlemledigim kadariyla , tekerine tas degmesin iyi gazlamalar
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...28173380/detay
Motorumu satıyorum ilgilenenlere duyurulur.
Arkadaşlar 2. El temiz bir cbr125 buldum, sahibi grenajın dişleri tam oturmamış keyfi yaptırılabilir, ben aldığımda yaptırmadım dedi. Sizce bu durum ne kadar sorun teşkil edebilir? Motoru almama engel veya daha sonra cok masraf cıkaracak birsey mi ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------
Yok mu cevap verebilecek bir arkadaş?
•Beyler aynaların vidalarını sıkmak veya gevşetmek için çok zorlamayın geçen hafta biraz zorladım 2 aynanın vida yuvaları hemen sıyrıldı. Alyan için olan vida içindeki 6gen delik resmen yuvarlak oldu ve vidaları sökemedim kaldı. Sonra mecburen vidalara alyanı kaynak yaptırıp o şekilde çıkarabildik.
Şuan aynalara orjinal olmayan vidalar buldum ama vidaları sıkınca ayna dönmüyor, gevşetince aynalar boşta gibi oluyor. Az sıkınca da aynalar açıp kapanırken vida da açılıyor bu konuyu çözemedim tavsiyesi olan var mı? Vidaya pul atmama rağmen bu sorunla karşılaştım.
•Birde telefon tutucu alacağım ama gidonda takcak yer bulamadım, kullanan var mı gidonda nereye bağlayabilirim tavsiyesi olan var mı?
Kol bandını denedim iyi gibi. Umarım uzun yolda kopmaz dusmez Cbr başlığı ölmüş buyrun cenaze namazına :D
dostlar selamlar.
Uzun zamandır motor hayatımı bir köşede bırakmak durumunda kalmıştım, bir fırsat çıktı, motor hayatıma yine bir CBR125 ile devam edeyim istiyorum.
Aranızda CBR125 ini satmak isteyen var mıdır, 2012 2013 model civarı bakıyorum, nispeten km'si düşük, mümkünse servis kayıtlı ve uçuk kaçık fiyatlı olmayacak şekilde.
Satmayı düşünen / tanıdığında olan varsa bir özel mesaj uzağınızdayım, İstanbul'da ikamet etmekteyim.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)