Dostlar,bugün bir fiyat sorayım dedim servise,yağ değişimi-buji-hava filtresi-ön balata-fren hidrolikleri-debriyaj maneti için 300 lira fiyat çıktı. İş başa düştü,malzemeyi toplayıp ben halledicem mecbur
Dostlar,bugün bir fiyat sorayım dedim servise,yağ değişimi-buji-hava filtresi-ön balata-fren hidrolikleri-debriyaj maneti için 300 lira fiyat çıktı. İş başa düştü,malzemeyi toplayıp ben halledicem mecbur
Rosso 2 140lık var michelin pilot street varken boşa masraf.
Kuruş hesabı veya 100kmde x litre daha anlaşılır oluyor çünkü.
Fren hidroliklerini ilkkez değiştiriyorsan dikkat et hava yapmasın ve çok koyma sıkışmasın.
Servisin çıkardığı fiyat çok uçuk değil.
Konu çok cansız arkadaşlar biraz fotograflarinizi görmek isteriz özellikle repsollerin :D
Herkese merhabalar forumu uzun süredir takip ediyorum özellikle 'A.Türker' adlı kullanıcı arkadaşın yorumlarını bilgilendirici buluyorum.
bir kaç sene içinde bende honda cbr 125r almayı düşünüyorum. motor fiyatlarını araştırdığımda maksimum 8000 tl vererek bi motor alıcam bu konuda sıkıntı yok gibi ama GİYİM KUŞAM konusu kafa karıştırıyor. sizler giyime ne kadar harcadınız ??
Bende CBR 125R almayı düşünüyorum şu yeni yasa ile birlikte ehliyeti aldıktan sonra. Giyim konusuda benim merak ettiğim konu
Bu CBR 125 lerde 2012-2013-2014-2015 aralarında ne farklar var tam söyleyen olursa çok harika olur, sağolun.
Giyim kuşam konusu sonsuz bir konudur. Giyim kuşam değil asıl adı ekipmandır çünkü bunların asıl amacı sizi korumaktır ve tabiki para konuşur. 100 liraya kask varken 3000 liraya da vardır. Ayrıca olay şık görünmek değil iyi korunmaktır en önemli nokta kask konusudur ve şuan piyasadaki en ucuz ama en sağlam kask;
300 tl ile mt revenge ve mt bladedir. kask denenmeden alınmayacak bir ekipmandır ve ne kadar paranız varsa o kadar iyi kask alın pişman olmazsınız.
ucuz ama sağlam montlar venomdur. sırt koruması yetersizdir. 300-400 arası fiyat vardır. 4 mevsim montlar yazın giyilmez yazlık mont gerekir. Bunun dışında rev it ve dainese montlar daha pahalı daha şık ve daha sağlamdır tabiki.
dizliklerin çoğu birbirine benzer 60 tl ile 200 tl arasında değişir.
eldivende sonsuz seçenek vardır ama olmazsa olmazı el üstü ve avuç içi korumalardır.
ekipmanda sakın ama sakın çok ucuza kaçmayın hem rahatsız eder hem korumaz ve mutlaka motoru almadan önce alın parayı daha kolay harcarsınız.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:07 ----------
Geçmiş olsun bu aralar patlayan patlayana bende pazar günü kıyısından döndüm. Kaza nerde nasıl oldu? Egzozu boyayan arkadaş sendin sanırım.
Eyvallah sağolasın valla ben viraja girdim bura köy viraj çıkışında kamyon harfiyat kamyonu benım şeridimden geliyo direk benim şeritten kurtaramadım kafadan geçirdim çiziğim bile yoj allaha şükür ama motor patladı gitti şaşi kaymış gibi dimi onden vurum vites atmıyor motor babamlar motoru iterek arabaya koymuş valls dedim o motor ya 4'5 deydi nasıl olurda ittinmi gider baktım vites atmıyo teker dönüyo birde jant yamulmuş nasıl yamulmus on taraftan vurdum arka taraf bile hasar almış çözemedim
Egzoz boyuyanım aynen
Vites atmaması zincir kilitlenmesi ve vites kolu yamulmasındandır. Arka maşa kırık, kafa demiri kırık grenaj zaten perişan. Sigorta %80 perte çıkarır sende iyice bastır perte çıksın. Yapılmaz değil elbette yapılır ama çok büyük masrafı var. Arkanın yamulması şasi şokundan olabilir. Whatsaptan yazdım sana.
bende cbr kullanıcısıyım 43 bin km yol yaptım 2012 model debrajdan ses geliyor debrıyaja basınca,bırakınca ses kesiliyo bidaha basıyom bidaha geliyor hiç bir şekilde yan kapaklar acılmadı herşeyi orjinal sizce neden olabilir tahminim debraj rulmanı var onlar bozulmuş olabilir yardımcı olursanız sevinirim servise giden falan sürekli varsa sorarmısın arkadaşlar )))
Benzer durumu yaşayan arkadaşlar için bilgilendirme amaçlı yazıyorum. Cbr 125i sola yatırınca zarar gören ilk parça vites pedalı oluyor. Diğer motorlardaki gibi düz çubuk yerine pedalımızın N harfi gibi abuk subuk bir yapısı var ve yamulunca ayaklığa veya üst çubuğa çarpıyor. Elle çekip düzeltseniz bile sürtme yapıp özellikle birinci vitese girmemeye başlıyor. Böyle durumlarda ya vites pedalını değiştirin yada boru anahtarıyla ayaklık kapalıyken vites pedalının rahat hareket edebileceği şekilde düzeltin. Tekeriniz düz bassın.
bana da bir taksici soldan çarptı Allah'tan düşmedim yere soldan sol ayağıma çarptı ve vites pedalı da yamuldu aynen dediğin gibi vites pedalı adeta ayaklığa yapıştı ve vitesi 2-3-4-5-6 ya atabiliyordum fakat 1.vitese atamadım yani vites aşağı doğru ayaklığa yapışınca doğal olarak aşağı inmiyor ondan dolayı 1.vitese geçmiyor neyse 2.viteste servise kadar gittim basit bir penseyle vites pedalını eğip bükerek düzeltti ücrette almadılar onlardan da burada deneyimlerini paylaşan herkesten de Allah razı olsun
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)