Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
26 Temmuz 2015, 04:02
#37701
Malatya CBR adlı üyeden alıntı
arkadaşlar kpss çalışmaya başladım da pek binemiyorum motora bizim cbr125 ne kadar süre çalışmazsa sorun olur ?
mesela en az 7 günde bir mi bineyim 5 günde bir mi ne diyorsunuz bilen var mı bu konuyu?
Verimli çalışmalar diliyorum maximum ayda 1 çalıştırın diye okumuştum bir yerden ben en fazla 2hafta ellemedim motora her yer kar olduğu için. Marşa basınca da her zamanki gibi tek seferde gecikme dahi olmadan çalıştı. Daha uzun da durabilir ama bence 2 haftada bir yoklayın derim ayrıca benzini sürekli dolu tutup 6ayda 1 depo bitmediyse yenilemekte fayda var.
Ahmet
Honda CBR125 (5500 km)
Yamaha YZF R25 (15000 km)
Reklamlar
-
26 Temmuz 2015, 21:28
#37702
UOTE=Malatya CBR;3681283]arkadaşlar kpss çalışmaya başladım da pek binemiyorum motora bizim cbr125 ne kadar süre çalışmazsa sorun olur ?
mesela en az 7 günde bir mi bineyim 5 günde bir mi ne diyorsunuz bilen var mı bu konuyu?[/QUOTE]
Bence bu sıcak yaz günlerinde haftada bir yeterli olacaktır diye düşünüyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:11 ----------
Herkes yine nereye kayboldu yaw
-
26 Temmuz 2015, 22:40
#37703
Dün 10 Bin Km de servise bakıma gittim yag degişimi sonuç motora bakarsan 25 bine kadar sen agır bakıma girmiyeceksin dedi bakarsan bag bakmazsan dag olur.. motorunuza bakın zincir dişli demizliği yağ degişimine dikkat ediniz sesler mesler herşeye kulak verin sadece motoru yıkamak ile bakım olmuyor benim motorun granejlar filan camurdan tozdan geçilmiyor ama yürüyene sürekli bakıyorum mekanige dikkat edin.. Tekeriniz düz bassın
-
27 Temmuz 2015, 10:35
#37704
arkadaşlar avcılarda tanıdığınız usta var mı ? acil lazımm
-
27 Temmuz 2015, 10:57
#37705
guest.283 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar avcılarda tanıdığınız usta var mı ? acil lazımm
beylikdüzünde honda marmara var oraya gitsenize
-
27 Temmuz 2015, 11:22
#37706
servise gitmem gidemem )
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:19 ----------
motor yürür durumda değil. avcılarda elimde götürebileceğim yakın bir yer arıyorum. eski ustam var ama kazıkcının teki :D
-
27 Temmuz 2015, 20:16
#37707
-
29 Temmuz 2015, 02:35
#37708
sağ kapaktan anormal bir durum çıkmadı, motoru indiriyoruz bu akşam bakalım ne çıkacak.. bunlar hep suratli gitmenin faydaları
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:37 ----------
A.Türker adlı üyeden alıntı
Guest.283 devriyaja basıp çalıştırabiliyorsan demekki baskı ayırma yapıyor sıkıntı yok. O kısmı tam anlamadım ama 3.viteste takılı kalmışsa motorun gazı alamayıp kalkmaması stop etmesi gerekir zaten. Basit bir soruna benziyor sanmıyorum balatalardan olduğunu.
keşke basit bir sorun olsa dostum..
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:40 ----------
YouSuffer adlı üyeden alıntı
beylikdüzünde honda marmara var oraya gitsenize
dostum honda marmaraya gittim 1500-2000 gibi astronomik rakamlardan bahsettiler. burada bir arkadaşın tavsiyesiyle avcılarda Kıvanç ustaya gittim. işçilik 200 civarı olacak gibi. parçaları hondadan sıfır olarak almayı düşünüyorum. komple şanzıman kit alacağım gibi..
arkadaşlar sizlere bir dost tavsiyesi : MOTORA FAZLA YÜKLENMEYİN.. 155KM HIZA ULAŞMIŞTIM BU OLAYDAN 200-300 K ÖNCE.. DAHA ÖNCESİNDE DE 4TEN 3E VİTES ATIYORDU MOTOR.. FAZLA YÜKLENME ŞANZIMANA ZARAR VERİYORMUŞ..
ustalara bu durumu anlattığımda balatalardan olacağını söylediler.YALANMIŞ!..
vites atması kesinlikle balatalardan olmazmışmışmış..
tekerinize taş gelmesin arkadaşlar, keyifli sürüşler.
-
29 Temmuz 2015, 03:23
#37709
Tekrar geçmiş olsun. En azından o hızlarla size bişey olmamış bizim motorun sınırı belli 120.
-
29 Temmuz 2015, 03:49
#37710
A.Türker adlı üyeden alıntı
Tekrar geçmiş olsun. En azından o hızlarla size bişey olmamış bizim motorun sınırı belli 120.
iyi dileklerin için teşekkürler.
-
29 Temmuz 2015, 08:33
#37711
guest.283 adlı üyeden alıntı
sağ kapaktan anormal bir durum çıkmadı, motoru indiriyoruz bu akşam bakalım ne çıkacak.. bunlar hep suratli gitmenin faydaları
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:37 ----------
keşke basit bir sorun olsa dostum..
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:40 ----------
dostum honda marmaraya gittim 1500-2000 gibi astronomik rakamlardan bahsettiler. burada bir arkadaşın tavsiyesiyle avcılarda Kıvanç ustaya gittim. işçilik 200 civarı olacak gibi. parçaları hondadan sıfır olarak almayı düşünüyorum. komple şanzıman kit alacağım gibi..
arkadaşlar sizlere bir dost tavsiyesi : MOTORA FAZLA YÜKLENMEYİN.. 155KM HIZA ULAŞMIŞTIM BU OLAYDAN 200-300 K ÖNCE.. DAHA ÖNCESİNDE DE 4TEN 3E VİTES ATIYORDU MOTOR.. FAZLA YÜKLENME ŞANZIMANA ZARAR VERİYORMUŞ..
ustalara bu durumu anlattığımda balatalardan olacağını söylediler.YALANMIŞ!..
vites atması kesinlikle balatalardan olmazmışmışmış..
tekerinize taş gelmesin arkadaşlar, keyifli sürüşler.
bu motor ile 155 km/h hıza nasıl ulaştın çok merak ettim doğrusu ?
-
30 Temmuz 2015, 02:38
#37712
zapalka adlı üyeden alıntı
bu motor ile 155 km/h hıza nasıl ulaştın çok merak ettim doğrusu ?
motor uygun şartlarda "ruzgarın kesmediği, yokuş aşağı, tek kişi.." zaten hızlanıyor. altıncı viteste devirlenince o hızlara çıkabiliyosun zaten. eski kasalarda 140ı geçtiğim olmuştu. bunda DA 146 görmüştüm bi aç kere. 155 gördüğümde uzun yoldan geliyordum. bolu da gördüm o hızı.
şanzımanı dağıtmamın sebebi HIZ değil. zinciri fazla gerdirmiş iş bilmeyen değerli USTAMIZ. o da içeride bilyeleri parçalamış. buna şükrediyorum ki kazasız belasız o haliyle beni istanbul a getirdi..
işini bilmeyen ustalardan öyle bıktımki.. bir gün motordan vazgeçersem sebebi bu olacak!
resimleri yükleyebilirsem zarar gören parçaları görmüş olursunuz arkadaşlar.
-
30 Temmuz 2015, 11:08
#37713
bende en son 147 yaptım
1) tabiki mutlaka yokuş aşağı olacak
2) rüzgar kesmeyecek mesela aynı yolda gittiğimi ve 130u geçemediğimi de hatırlıyorum ama aynı yolda rüzgar engeli olmadan 147 yaptım 2013 cbr
-
30 Temmuz 2015, 12:01
#37714
140 150 canını çıkarmayın motorun bu motorun gideri 130 135 arkadaşlar
-
30 Temmuz 2015, 12:18
#37715
Almayın şu motorun canını arkadaşlarım cebe zarar, kalbe zarar ,motora zarar, her şeye zarar.. ( kendi her gün canını alıyor)
-
30 Temmuz 2015, 16:08
#37716
2015 model, orjinal 400 km'de maddi problemlerden ötürü cbr 125 satılıktır, satan kişi makina bölümünde doçenttir
-
02 Ağustos 2015, 15:27
#37717
merhaba arkadaşlar.dün ikinci el cdr 125 r aldım . ama daha önce hiç vitesli motosiklet kullanmadıgım için viteslere geçerken baya problem yaşadım . bi kaç kez stop etti .sanirim debriyaj balatasını öldürdüm .şuanki durum motor çalışıyor vitese giriyor ama hareket etmiyor . sorun ne olabilir acaba yardımcı olursanız sevinirim .teşekkürler
-
02 Ağustos 2015, 22:50
#37718
herkese merhaba. sıfır km honda cbr 125r almayı düşünüyorum. size birkaç sorum olacak. birincisi motorun şuanki site fiyatı 9100 tl tabi bildiğimiz üzere bununla bitmiyor. plaka ruhsat masrafı olsun vergisi olsun sigortası olsun baya bi cebimizden para çıkıyor. şuan sıfır alsam toplamda ne kadar masraf yapmam gerekecek. bütcemi ona göre ayarlayıp aranıza katılmayı düşünüyorum. motorunu yeni almış yada bu konu hakkında güncel fiyatları bilen abilerim yada kardeşlerim varsa bilgi verirlerse sevinirim ikinci soru olarak ise en önemli hayati konu olan lastik problemi. ankara çankaya da oturuyorum ve motoru sürekli bu çevrede kısa mesafeli sürüşlerde kullanacağım. lastiklerin değişmesi ankara asfaltında gerekli midir ? gerekli dediğinizi duyar gibiyim lastik olarak ne önerirsiniz ?
-
03 Ağustos 2015, 12:32
#37719
ikinci el al sıfır alma.acemiliğini atacaksın.
-
03 Ağustos 2015, 13:43
#37720
klonlayn adlı üyeden alıntı
herkese merhaba. sıfır km honda cbr 125r almayı düşünüyorum. size birkaç sorum olacak. birincisi motorun şuanki site fiyatı 9100 tl tabi bildiğimiz üzere bununla bitmiyor. plaka ruhsat masrafı olsun vergisi olsun sigortası olsun baya bi cebimizden para çıkıyor. şuan sıfır alsam toplamda ne kadar masraf yapmam gerekecek. bütcemi ona göre ayarlayıp aranıza katılmayı düşünüyorum. motorunu yeni almış yada bu konu hakkında güncel fiyatları bilen abilerim yada kardeşlerim varsa bilgi verirlerse sevinirim
ikinci soru olarak ise en önemli hayati konu olan lastik problemi. ankara çankaya da oturuyorum ve motoru sürekli bu çevrede kısa mesafeli sürüşlerde kullanacağım. lastiklerin değişmesi ankara asfaltında gerekli midir ? gerekli dediğinizi duyar gibiyim
lastik olarak ne önerirsiniz ?
yukarıya yazdığım motor otobana dahi çıkmadı, mahalle aralarında sürüldü, arkadaş kardeşine kefil olmuştu, aracını da geçenlerde sattı, motor da gidici, sıfırdan farksız olduğunu biliyorum ...
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler