Sıfırı 8800 buluyur plaka herşey
Sıfırı 8800 buluyur plaka herşey
2, el de aynı 8800 içinde nevar. plaka ve yaptırdıgınız sıgorta 2, el 7000 alınmıs bır motordamı sıze 7000 gelecek tabıkı hayır.onada sıgorta yaptıracaksınız eger plaka farklıysa 200 noter +20 tl ek1 yazdırma +17 tl plaka basımı falan odeyeceksınız.oda sıze 7500 mal olucak.siz satıs fıyatına bakın mal olan rakam degıl ozaman kaskoda yaprıtalım 10.000 tl mal olsun hadı 9500 satalım mı diyelim.
dostum valla aldığım arkadaş sağolsun herşeyini yapmış bana sadece bakımlarını yapıp binmek kaldı lastiklerin yol tutuşu gayet iyi(arka 160 lık maliyetlerini hazır aldığım için detaylı kontrol etmedim .ortalama 1500 / 2000 tl gibi (lastikler egsoz ve elcikler vs )
plakalık olayı ise orijinal plakalığın yerine daha ufak fiber glasdan plaka yapılmış ve yapıştırıcı ile koltuk altına yapıştırılmış polisden geçenlerde ihtar aldım muayeneye gitmeden önce açılır plakalık ve sinyal taktıtırcam sıkıntı yaşatıyor .
rizoma elcikler gayet iyi her elcik de olduğu gibi kullanımdan ötürü baskı gören yerlerde renk açılması oldu yardımcı olabildiysem ne mutlu bana
bu arada katlanır plaka seti yaptıran arkadaşların yardımını bekliyorum ufak bi operasyon bizi bekliyor
Beni Bilerek sıkıştıran Hıyarın! Trafikteki çilesine hastayım...
Arkadaşlar maalesef forumda çok kalacak vaktim olmuyor. İsterim ki tek tek her şeyi okuyim ama maalesef mümkün değil. Size sorum yamaha mı honda mı 125'lik? Sadece gözlemlerime göre yamaha 1-2 kuruş az yakıyor sanırım. Şimdiden teşekkürler...
Birde ben bu motorları alırsam 3 4 senede ödeyeceğim kredi çekicem sizce çok mu mantıksız. Öğrenciyim
Biraz uzun sorduğum halde zahmet edip cevapladığınız için teşekkür ederim. Evet lastik, elcik-manet ve egzozla beraber ortalama dediğiniz rakamlara geliyormuş. Diablo Rosso (2'nin özellikle) 125R tarzı ufak motorlar için iyi bir lastik olduğunu bir çok yerde okudum; forumda denk gelince bir de sizden duymak istedim. Bu arada 160 taban lastik güzel görünebilir ama yavaşlatır gibi geliyor ve sürüşü etkilemesin? Egzoz ise daha kolay farkedilmek için önemli ve Tiger kaliteli görünüyor. Manet ve plakalık da ayrıca yakışmış; Maşallah diyelim. Katlanır plakayı ben uygulamadım ama gördüğüm kadarıyla, orijinale göre daha kibar duruyor. Piyasada universal diye geçen plakalıklar cbr'ye uyabilir ama yine de bir bilenden dinlersek daha iyi olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:49 ----------
125'lik olarak cbr 125 ile yzf 125'i kastediyorsanız, göreceli olarak, sanki biraz daha iyi kalite, özellikle karenajların birbirine daha iyi oturuşu, plastik yerine metal pegler kullanılması, hele yeni kasasındaki eskisine göre daha iyi sürüş sağladığı söylenen ters çatallar ile ben Yzf R125 alırdım. Yine de fiyat olarak 15hp'lik bir motora bence değmez. Yakıt konusunun pek fark edeceğini sanmıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:11 ----------
Ek olarak ben de cbr 125'i neredeyse 2 yıllık sıkı bir birikimle aldım. Öğrenciyim diyorsun, eğer kendini çok zorlayacaksa ister 125 ister 1000cc olsun almanı tavsiye etmem. Onun yerine alternatif olarak cbf 150, rtr 150, ybr 125 gibi araçları düşünebilirsiniz. En önemlisi de, kask, mont, eldiven, bot, pantolon ve aklıma gelmeyen varsa da bütün motor kıyafetleri önemli. Motora binecek olursanız kıyafetlerinizi hiç ihmal etmeyin.
zahmet yokk !! paylaşımın mantığına ters elimizden geldiğince yazıyoruz bişeyler.
iyi dileklerin için teşekkürler sende foto paylaş eminim beğenilmeyecek gibi değil ilk beğeni benden
lastik kalınlığına gelecek olursak evet kalın lastik yavaşlatır ama bizimkide standartlarda gidiyor diyebilirim pek etkilediğini düşünmüyor İstanbullular basın ekspres yolunu bilir düz diyebiliriz rüzgarsız artçı ile 118 i gördüm amacım top speed değildi, yol boştu asılıyım biraz dedim (sıkıştırarak vites yükseltsem belki 5 km flan artardı.) neyse bana kaybettirdiği hızın yanında görsel olarak dolgunluğu yeter gerçekten 125lik gibi durmuyor ve bana göre en iyi tercih bu seviyorum keratayı...
hiç ama hiç satasım yok param olsa ikinci motoru alıcam ama satmadan almam zor gözüküyor önümüzdeki hafta muayaneye gidecek sonrası allah kerim xj6 geceleri rüyama girmeye başladı
kredi çekecek arkadaşım yapma etme hele öğrenciyken babanın ocağını incir ağacı bahçesine çevirme
ucuz olsun senin olsun ..
Selam arkadaşlar. Yeni cbr125r ımı aldım ben de. Aletin kitapçığı oldukça ayrıntılı ve düzgün yazılmış yanlız şu pek inandırıcı gelmedi; yedek depo dahil yakıt deposu toplam 25 litredir yedek depo hariç 13 litredir yazıyor. Bu gerçek midir? Yani deponun neredeyse yarısı yedek depo mudur?
Arkadaslar merhaba ilk motorum cbr250'di sattim o zmn da 125 mi 250 mi alsam cok dusundum motrcu abiler 250 al dedi 125 yetmez dedi benim hiz ile pek isim olmadigini motoru sevdigimi ruzgari hissetsem yeterli olacagini anlatamadim zaten 250 fazla geldi yani en fazla bastigim 110 oldu herneyse 250yi sattim simdi 125 almayi dusunuyorum ozellikle beyaz istiyorum sorum size su. 125ligin lastigi ince bence cirkin gorunuyor buna 250ligin ebatlari uyarmi 140lik taksak sikinti olur mu? Ve beyaz motorun sakalini ve jantlari beyaza boyatsam tahminen ne kadar tutar ? Bi tane ilan var motorun sakalini ve egzozunu beyaza boyamis motor daha bi heybetli gorunuyor.
uyar hocam merak etme hatta 150 lık bıle uyar.benım arkadasım cbr 250r a 160 lık takmıstı gayette guzel olmustu hatta virajlara bıraz daha guvenlı yattıgını söylüyordu
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:40 ----------
aman deyın hocam ne 25 lt ..araba deposumu bu.sanırım siz yanlıs okudunuz sanırım toplamda 10 litre idi yedek dahil hatta sitede bile öyle yazıyor. cbr250r bıle 13 lıtre
http://honda.com.tr/motosiklet/super...nik-ozellikler
buda cbr250r teknık özellikleri
http://honda.com.tr/motosiklet/super...nik-ozellikler
dostum lastik ile ilgili sorduğun sorunun cevabı hemen bir önceki sayfada görsel ve yazılı olarak mevcut .
boyama olayına gelince ne tutturabilirlerse ona boyuyor genelde ustalar, ben yeni almayı düşündüğüm motor için aynı uygulamayı yapmak için araştırdığımda bi arkadaşım hallederiz dedi boya parasına maal edecekti yani. Etrafına bi sor mutlak boya tabancası olan ve boyadan anlayan birini bulursun 100 tl yi geçmez (bunun içerisinde lastikçiye yada bir servise giderek jantları söktürme ve boyandıktan sonra taktırmak dahil)
hee eğer tanıdık yoksa ucu açık kolay galsin
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:57 ----------
öncelikle hayırlı olsun...
kitapçığa o kadar takılmamanı tavsiye ederim hele benzin için hiç kafa yorma yapıştır 30/40 liralık ondan sonra tek çizgiyi görene kadar yoluna trafik seyrine bak, benzinliği unut (ne kadar ölçüp biçsende yakacağı 15/17 kuruş ) tadını çıkar yani
iyi seyirler allah kaza bela vermesin
Beni Bilerek sıkıştıran Hıyarın! Trafikteki çilesine hastayım...
tüm cevaplar için teşekkür ediyorum. son bir şey var bu cbr 250 ve 125'lerin aynaları inanılmaz çirkin bu 125'e megelli aynaları gibi aynalar takılabilir mi ? beyaz cbr düşündüğüm için beyaz megelli aynası gibi bir ayna bulsak çok şık görünür eminim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:26 ----------
daha önce yazmıştım hız meraklısı hiç bir zaman olmadığımı ama merak ediyorum 130km hızda sabit gidilebilir mi ?
250 lik cbr ile 130 u geçmediğini belirtmiştin 125 lik ile 120 yi geçmeyi pek düşünme diyebilirim..
tabi ki 130 görür ama stabil gidemezsin sebep zaten limitlerinde sıkıştırarak vites yükseltirsen o sürate çıkacaksın ve muhakkak yavaşlaman yada yukarı eğimi yollara geldiğin için devir düşürmen gerekecek aynı sürata ulaşman biraz zulüm olacak(120 bile bence stabil gidilmez ben artçım ile biraz daha düşük seyrediyorum)
ayna konusuna gelecek olursak yapana rastlamadım benim önceki sayfalardaki cbrımı görmüşündür belki RR aynaları takılı fakat görüşü iyi değil(standarta göre daha kısa olduğu için)
senin bahsettiğin aynaların güzel durmasının sebebi de kısa olmasından kaynaklanıyor (ve kemikli görünümü var) kısa olması trafikte sıkıntı yaratır diye düşünüyorum...
Beni Bilerek sıkıştıran Hıyarın! Trafikteki çilesine hastayım...
Aslinda 110u gecmedim sirket arabamla bile 130u pek gecmem linea 130sonrasi guvenli degil valla cbr125 120km hizda stabil giderse benim icin ideal
yani stabil olmaz ama görmek istediğin zaman biraz sabredip görürsün
Bi zaman soyle birsey okumustum yzf125 1-2 beygir daha fazla oldugu icin kalkista cbr125 gecer fakar cbr dislisi biraz daha buyuk oldugu icin uzun yolda onu gecer demisti biri.
valla ben 125 cc ve altı (gerçi altında pek bişey yok ama ) hepsine geçiliyorum tek rakibim kamyonlar kalkışda ticari Albea lar bile uzuyor yanımdan (full artçım olmasında kaynaklanıyor heralde motoruma hayatta laf söyletmem hepsi eşimin suçu üzerinde kime olmsın 600 cc maşallah
o yüzden 1/ 2 beygirlere geçilmelere hiççç takılmıyorum
Beni Bilerek sıkıştıran Hıyarın! Trafikteki çilesine hastayım...
arkadaşlar bi sorum var .. kafayı yemek üzereyım..
2005 model cbr 125 ım var. kmde 20-25 krş arası yakıyor.. cok ama cok fazla bir değer. biraz serrt kullanıyorum, hızı da zorluyorum ama ne kadar zorlarsam zorlayım yıne de bu kadar yakmamalı.. 530 km yol yaptım (aydın-bandırma) 216kr yaktı..
daha önce başka bir 125ım vardı 2006 model, 15kr yakardı o da max..
motorun pistonu değişti gecen ay, yakıt düşer demişti usta ama düşmedi. komple bakımdan cıkmıstı zaten.
sizce neden cok yakıyo bu cbr cebimi
bilmiyorum dostum napcaz bunu :S
sorun nerde olabılır :S
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)