tabuzbreaker hayırlı olsun kardeşim güle güle kullan kazasız belasız
tabuzbreaker hayırlı olsun kardeşim güle güle kullan kazasız belasız
Teşekkür ediyorum Sizin de 2014 modelmiş siz de güle güle kullanın Allah kaza bela vermesin Rodajı nasıl tamamladığınızı biraz anlatabilirseniz çok memnun kalırım
Kitapta şöyle yazıyor:
RODAJ: İlk 500 kilometrede daha fazla özen göstererek motosikletinizin gelecekteki güvenilirliğini ve performansını garanti altına almış olursunuz. Bu süre içinde, tam gaz çalışmalardan ve ani hızlanmalardan kaçının.
Yani aslında pek de uyulacak bir şey söylemiyor Servise sorduğumda 6. viteste fazla zorlamadan tatlı tatlı rüzgar yedirerek rodajını tamamla dediler. Bugün aynı abiye geçme dediğiniz bir devir var mı diye sorduğumda 4-5 bin devir dedi. 5. 6. vitese atıp 5 bin devirde gittiğimde motor 70-80 km civarı bir hıza ulaşıyor, haliyle 6. vites için çok düşük kalıyor. O vites ve devirde motordan pek de güzel bir ses gelmiyor. Çelişkiye gel
elli küsür motosiklet sahibi olmuş yıllarca kuryelik yapmış biri olarak bana göre rodajı açıklayayım... bazıları çıkacak yanlış yönlendiriyorsun doğru değil gibi keliemler kullanırlar... 30 a yakın sıfır motor böyle rodaj yapıldı...
ilk 300 şle 500 km de kendim yağ değişimi yaparım... motoru ilk 50 km devamlı vites değiştirerek kullanırım... geri kalan zamanda hangi vetesde hangi durumda gideceğimi yol belirler... mantık motor sıkışmayacak zorlanmayacak... ben ve arkadaşlarım yıllarca bu mantıklla rodaj yaptık ve sıkıntı yaşamadık... dediğim gibi mantık bu... zorlama sıkıştırma gerisi hikaye....
Söylediğiniz kullanma şekli okuyunca bana da on numara bir rodaj tarifiymiş gibi geldi Zaten şöyle şöyle yap diyen kişilerin %90'ı aslında hayatlarında rodaj yapmamış kişiler. Sağdan soldan duyduklarını söylüyorlar. Ben en iyisi fazla zorlamadan, ancak dediğiniz gibi yola göre kullanmaya devam edeyim. Teşekkür ediyorum
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Evet anladım ve hak verdim, ben de sizin söylediğiniz şekilde rodajımı tamamlayacağım inşallah.
Yalnız motorumda selektör ve elektronik devre kapatma düğmesini bulamadım. Koymamışlar sanırım Uzunlara almak için koydukları düğmeyi aynı zamanda selektör için kullanacagız sanırım.
evet aynen öyle... ama isteyen olursa ve garanti kapsamını sorun etmeryecek olursa cbr 250 nin sellektör düğmesini takabilirim.... sıkıntılı bir durum değil sadece maliyet düşürmek ve gerektiğinde bir üst sınıfa geçmeyi yöneltmek için yapılmış bir uygulamadır... cbr 125 hondanın en sağlam modellerinden biridir... en dandik aksamı zincir ve dişlisidir...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Şu ana kadar selektör düğmesine ihtiyaç duymadım. Zaten daha motor da ben de alışma sürecindeyiz 140 küsür kilometre oldu. Selektöre ihtiyaç duyacak olursam uzun far düğmesiyle idare etmeyi düşünüyorum İlginiz için teşekkür ediyorum.
Hava filtresi,zincir,dişli seti alan var mı ?kodları veya örnek linki gösterebilecek var mı arkadaşlar?
Motorunda 370 km civari yol yaptim.Net aklimda değil.Çok şahane çok güzel 10numara bir motor
Benim de 230 küsür kilometre oldu Bugün hava bozmasa üstünden inmeyecektim
Arkadaşlar iyi akşamlar.Bugün başıma bir olay geldi.İşten çıktım opet den 95oktank.benzin aldım.1/2 km sonra 3-4vites atıyorum.gazı açınca motor normal bir şekilde gidiyor.Fakat tıkanıyı gibi bişey oldu,tekleme deniyor galiba bunun nedeni ne olabilir.benzini aldıktan sonra olduğu için benzinden şüphelendim.Yorumlarınızı bekliyorum.
Güzel havayı fırsat bilip bizde abi kardeş turladık
Merhaba arkadaşlar adım Oğuzhan. Aranıza yeni katıldım.19 yaşındayım. 2011 yani yeni kasa cbr arıyorum. Sahibinden.com'a bakıyorum, 3 yaşında araçlar en az 6500-7000 bin lira. 2011 model temiz cbr'yi 4500-5000 arası bulma imkanım yok mudur ? Kışı beklersem fiyatlarda büyük düşüş olur mu ? Cevaplarınızı bekliyorum.
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)