Yok 250r düşünüyordum ama nese bakalım inceliyim burda anlatırım gözlemlerimi
Yok 250r düşünüyordum ama nese bakalım inceliyim burda anlatırım gözlemlerimi
Arkadaşlar aşağıdaki videoda 125cc 4 zamanlı race lerin testlerini yapmışlar. İngilizcesi olan varsa izleyip anladıklarını burada paylaşabilir mi ? Böylelikle yzf r125 ile cbr 125r arasındaki farkları da öğrenmiş oluruz. Sanırım tur zamanlarınıda ölçtüler ve drag gibi birşeyde yaptılar
http://www.youtube.com/watch?v=72MYqcDF3m4
O testi ti 2 yıl önce izlemiştim. GPS ile ölçülen son süratlarda aprillia ve YZF CBR125 ten daha hızlıydı.
saolasın
Beyler zincir değiştireyim diyorum , var mı aranızda değiştiren , o-ringli ?
yağ için hangi marka ve kac kullanıyorsunuz ve tam olarak kaç lt yağ alıyor yenı kasa motul kullanan yada tavsiye eden varmı.
Ben bugüne kadar cbr da 6 kez yağ değiştirdim, en az 4 ünü motul koymuşumdur. Fakat bu olay biraz da psikolojik ; yani castrolmuş motulmuş çok fark etmiyor, bazı arkadaşlar motul koyduğunda motorun gidişi bile değişti falan yazar ama bu tabiki hikaye. cbr ile en yüksek top speedimi castrolun en ucuz yağı ile gördüm fakat o an motul yada başka bir marka olsa gidiş değişecekmiydi hayır.
Önemli olan zamanında ve bilindik markalar ile yağ değişimidir. Belki çok az vites geçişlerinde fark olur ama bununda asıl nedeni; bir önceki yağ zaten ömrünü doldurmuş oluyor, yeni konulan yağ ise daha tap taze olduğu için yağ değişimlerinde hemen vites geçişleri rahatladı falan deriz ama bunun nedeni markadan daha çok yağın yeni olmasıdır.
Ben hep 10-40 kullandım, son değişimde ise yaz olduğu için 15-50 koydum. 16 yıldır motor kullanıyorum inanın hiç fark göremedim
Dayanıyorum Her Seferınde Castrol Power 4 T 10-40 :D zamanı qeldı bu hafta değiştireyim yağını.
Bende su megelli isine cok sardim eksoz kuyruk alti,tasarim mukemmel,kirmizi saseli beyaz olan hele beni benden aliyor fakat turkiyede toplasan 30 tane motor cikmiyor,sase titanyum kaza bela oldugunda kaynak sansi yok,ikinci el piyasasi desen olu,parca kalitesi hakkinda bir suru sey soylenmekte. Yedek parca problemi %100 olucaktir. Bunlar beni dusunduruyo,yani boyle bi motorun son sahibi oluruz gibi
Benide düşündüren alüminyum şasi olması, malzeme kalitesi ve 2. el piyasası ama yinede inceliycem 2-3 haziran gibi çanakkaledeki bayiye geleceğini söylediler. Alüminyum şasinin hafiflik sağlamasıda bir yandan cezbediyor beni, çünkü ivmelenmesi rakiplerinden iyi olabilir bu sayede
Arkadaşlar merhaba, ben motora telefon tutucu almak istiyorum bir de 2 kişilik konuşma seti almayı düşünüyorum fakat, Türkiye'de bu ikisini almaya kalkıştığınızda fiyat 300-500lere vuruyo ki şu an için uzun yol pek yapmadığımdan bana biraz ağır geliyor açıkçası. Ben de daha önceden yurtdışı sitelerden alışveriş yaptığım için 2 tane alternatif buldum. Intercom setini kesin alıcam tamam ama telefon tutucu birazcık kafamı kurcaladı. Linkini aşağıda gönderiyorum. Bunu nasıl monte edebilirim? ya da monte ettiğimde düşer mi? kafamda bu soru işaretleri var, yardımcı olursanız sevinirim. Ayrıca, mikrofonlu bluetooth kulaklık alsam kaskın içinden sesim rahat bir şekilde anlaşılır mı? Böyle bir sistem kullanan varsa yardımcı olsun lütfen..
http://dx.com/p/360-degree-rotatable...s-black-194669
http://www.aliexpress.com/item/Coupl...883002651.html
http://dx.com/p/stylish-bluetooth-v2...standby-136944
Bu da benden
Uploaded with ImageShack.us
Hayat Onda Cbr125r
Aslında bu sonuca şaşırdığım için yazdım. Yani RS4 16 hp vites oranlarının bilmiyoruzda, YZF 132 gibi kesiciye giriyor, Biz bazen düzde rüzgar yoksa kapanıp 136-138 gidiyoruz.
Matemetikçi sensin, sen açıkla bunu
Bu arada az önce otobanda bildiğin otomarsan uzun şasi sarı münübüs(eski değil ama) ben 110 la orta şeritten giderken 1-2 dakika yakın markaja aldı. onde araç olunca ben 80'e düştüm o 95 le gibi sola geçti. bende sağladım aracı vites küçültüp tam gaz. elemanı 110 gibi yakaladım ama rüzgarda var. kapanmadım belim açiliyi
usta 118-120 yan yana takılıyoruz bu tipi kayık araçla. Dedim yoksa 12 bin kilometrelik dostluğumuzun sonunamı geldik ne
Geçenlerde de bana virajlı parkurda pilotaj yapıp sollayan CBf 150'yi arkadan bilerek geçmeden takip ettirip, otobana çıkınca 2 dakika içinde 400 metre fark yaptırdı. rampa olmasına ragmen. ilk çıkışta ben 108 le çıkarken o 95'e anca çıktı. sonra 131-132 sabitledi. Aferim dedim aradaki 2000 liranın hakkını verdin...
Bu keratayı napıcaz bilmiyorum? O değilde Honda NC700X'i çıkarmayaydı iyiydi CBR 250 ye bakış açımı değiştiriyor
Durum şöyledir; bizim motorlar genelde rüzgarı arkamıza aldığımız zaman 130-135 gibi hızların üzerine çıkıyor. Çoğu zaman 120-130 u geçemiyor fakat biz gördüğümüz en son hızı buraya yazdığımız için 140 lar 150 ler forumda konuşuluyor ki bu, ya yokuş aşağı yada dediğim gibi rüzgar arkadan eserken oluyor. Bu adamlar bu testi yaptığı sırada hava şartları normaldir, üzerinede kapanmadıkları için diyelimki cbr125 126-128 km hızda kalmıştır, yzf r125 te 130-132 falan yapmıştır. Çünkü bizim motorların 132 km hızın altında görebildiği hava ve yol kouşullarında yzf daha güçlü olduğu için biraz daha iyi gidecektir fakat yzf 132 den fazla gidemeyeceği için iyi hava koşullarında cbr geçecektir O zaman ne yapıyoruz; baktık yokuş aşağı yada arkadan rüzgar var yzf ile kapışıyoruz. Diğer durumlarda ise kapışarak neyi kanıtlıycaz deyip olgunluk ayaklarına yatıyoruz
Sorma ya cbr125 beni de hiç kesmiyor. Hazır mondialı satmışken bunuda satıp daha güçlü bişeyler alayım diyorum, bayiye gelsin megelliyi falan inceliycem ama bakalım ne göstericek
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)