Bir dk altı sn ye çekenler de varmış
Bir dk altı sn ye çekenler de varmış
Sehpam var zaten ama bu kadar basit bir iş için, sehpaya bindir indir, zaman kaybı olduğunu görmüyor musun ? Sürdükten sonra evden spreyi ve kağıt havluyu alıyorum, iki dk yağlayıp eve dönüyorum. Videodaki gibi yapıyordum zaten ama tek farkı elimle çeviriyordum, bu adam onu da çözmüş. Bacaktan destek alıp iki eliyle tuttuğu için hiçbir sorun yaşamaz.
Arkadaşlar motosikletin siparişini verdimm yaklaşık 1 hafta sonra gelir fakat bana sadece ödendi belgesi verdi başka bişi vermediler.Motor gelince bana hangi belgeleri vermeleri lazım nelere dikkat etmem gerekiyo ?
Ben Gt 250 R'ı çalıştırıp tek başıma arka tekeri kaldırıp rolentide teker dönerken yağlıyordum Düşündüğünüz kadar zor değil çok korkunuz varsa bi kişi alın arka tekeri hava da tutsun sehpaya yatırıp, yine yağlarsınız
4 Teker bedenimi, 2 Teker ruhumu taşır
Yanlamak biz de ata sporu!
Yenice evlere girdik .. Abant geziside böylece sona ermiş oldu .. karda çamurda yapılan mücadele ve Race tadındaki dönüşün ardından güzel bi yolculuğu geride bıraktık .. şükr kazasız belasız arızasız bıtirdik .. Toplamda (benm km sayacıma göre) 560 km yol yaptık .. Bolu dağından itibaren yağış olmasada kar vardı ve yerler ıslaktı .. Abant ta aynı şekilde kar altındaydı .. Harika bi manzara eşliğinde biraz üşüsekte tadını çıkarmayı bildik .. Ekip güzeldi sonuçta .. Tabi bir sürü fotoğraf çektik ,nasipse yarın akşama ayrı topik açıp yayınlıcaz ..
GEnel olarak hava güzeldi .. sabah buluşup yaptığımız kahvaltıdan sonra iyice güzelleşti .. yolda yeri geldi 80le gittik yeri geldi 120 altına inmedik .. bi arkadaşın lastiklerin havası yoktu geç farkettik ,motor gitmiyo diye bi sürü söylendik :D Yolda önce ybr topiğinden arkadaşlarla karşılaştık .. Yine bi kamyon bulmuşlardı peşinde mutluydular :D Sonra Abant Lı Ybrci arkdaşlar tam biz giderken geldiler .. tanıştık muhabbet ettik sağolsunlar sıcak insanlar .. Dönüşte kötü bi trafik kazası gördük .. Allah yardmcıları olsun .. Ve düzceden itibaren REsmen Yarışarak geldik .. (Hyosung Lu arkadaşlar arada uzadı tabiki) .. 2 apache ve benım ufaklık kapıştık durduk :D Zaten resimler herşeyi anlatır yüklenince inş .. Son olarak aklımda kalan MAx Speed Denemeleri ..
Apache 1 :132
Apache 2 : 134
Hyosung (2012):174
Hyosung (2010):170
Benim ufaklık : 148-149 .. Böylece max speedlerimizide öğrenmiş olduk .. Ve uzun yolda gayet rahattı tüm makinalar, en ufak hararet belirtisi yada zorlanma yoktu 1.5 saat redlinede bastım yine tık demedi maşallah .. Diğer etkinliklere daha fazla katılım bekliyoruz ..!! (: Tekeriniz düz bassın ..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
honda cbr 125 r yağ değişim videosu buldum buyrun işine yarayan arkadaşlar olur belki.
Bugün ygs güzel geçti. İnanın ygs güzel geçtiği için değil babamın motor sözü olduğu için seviniyorum 2-3 ay sonra yerleştirmeler açıklanınca inş. 2013 cbr 125 gelicek
5 ayda 500 km yapınca mantıklı geliyor ama 5 günde 500 km yapınca pratik olmak lazım.Ayrıca zincir illede belirli aralıklarda temizlenecek diye birşey yok, bir yerden sonra göz kararı var.Gerekli gereksiz temizleyip yağlamak yıpratır.O ringlerin durumu önemli iyi gözlemlemek lazım.Ayrıca yağ çok çok az sıkılır,fazlası anlamsız sadece pislik yapar
Merhaba arkadaşlar size bir sorum olacak acaba bu motorla hiç uzun yol yaptınızmı mesela ben aldığımda istanbul ağva 100 km gitmem gerekicek bu motorla gidilirmi deneyimlerinizi yazarsanız sevinirim
Motosikletleriniz hayırlı olsun. Bu arada zincir yağlama konusundaki yardımlarınız için teşekkür ederim. :D Şuan 600 km'de motorum. En fazla 7000 devri geçmeden ortalama 4-5 devirlerde kullanıyorum. Vitesi ise genellikle 4-5 rpm'lerde yükseltiyorum. Sizce rodaj süreci için böyle kullanım uygun mudur? Ya da her hangi bir öneriniz var mı? Bakımda Motul'ün 7100 serisi yağını kullanmayı düşünüyorum; makbulü 10w 40 mıdır 15w 50 mi? Cümleten iyi akşamlar.
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
@NoFear2 Bence rodaj döneminde mümkün olduğu kadar 6-7000 devri geçmeden, uzun süre aynı sürat-devir ve viteste seyretmeden, ani hızlanmalardan kaçınarak kullanın. 100 km sorun değildir; buna mukabil (bana kalırsa) 45 dk veya 1 saatte bir mola verip 15-20 dk motoru dinlendirirseniz iyi olur.
Aynen rodajda 7-8bin devri geçmeden , tüm vitesleri kullanarak ani hareketlerden kaçınarak motoru kullanmak en sağlıklısıdır .. 1000 km ye kadar dikkat etmek en iyisi .. 700 km den sonra arada sırada devirli geçişlerde motorn yararına olur .. aleti sağır etmeyede gerek yok ortasını bulmak gerekli .. Ve motor zaten su soğutmalı .. kendine güveniosan yüzlerce km molasız gidebilirsin makinada sorun olmaz .. dinlenmek motor için değil senin için şart olabilir belki
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Konya'da cbr 125r kullanıcısı çok arttı belki aramızdandır diye sordum
Arkadaşlar kafama takıldı hararet göstergesindeki çizgiler kaç dereceyi gösteriyor kitapçıgına baktım ama yazmıyor
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)