Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
24 Aralık 2012, 19:15
#33241
Bu gün bayabi motorula gezdim az daha düşüyordum çamurda motor kaydı hemen tutdum motoru birde bu gün çamurlu yerlere su tutayım derken motora yanlışlıkla hafif su tutum alt sakala su tutayım derken eksoz çıkışına yanlışlıkla soğuksu gitdi sonra tekrar 2 km falan yol gitdim herhangi bir sorun yoktu ne sesinde nede başka bir yerinde sizce birşey olmuşmudur veya bir sorunla karşılaşırmıyım :(
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:01 ----------
Aşırı derece buhar çıktı beyler :(
Reklamlar
-
24 Aralık 2012, 20:27
#33242
Konca adlı üyeden alıntı
Bu gün bayabi motorula gezdim az daha düşüyordum çamurda motor kaydı hemen tutdum motoru
birde bu gün çamurlu yerlere su tutayım derken motora yanlışlıkla hafif su tutum alt sakala su tutayım derken eksoz çıkışına yanlışlıkla soğuksu gitdi sonra tekrar 2 km falan yol gitdim herhangi bir sorun yoktu ne sesinde nede başka bir yerinde sizce birşey olmuşmudur veya bir sorunla karşılaşırmıyım :(
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:01 ----------
Aşırı derece buhar çıktı beyler :(
Bir şey olmaz,egzosun zaten tahliyesi vardır,buhar çıkması da çok normal, biz de motor açıkta,yağmurda ışıklarda beklerken daha da ilginç oluyor,her yerden buhar çıkıyor:D
-
25 Aralık 2012, 01:12
#33243
Benim motorda gidon kilidi olmuyor beyler gidonu en sola çeviriyorum birde anahtarın üstüne hafifce bastırıp sola çekiyorum fakat anahtar yerinden çıkmıyor aynı zamanda gidonda kilitlenmiyor.
birde motoru bildiğimiz araba gibi yıkaya biliyormuyuz.
-
25 Aralık 2012, 12:41
#33244
Tam solda kitlenmez, birazcık oynat kitlenir.
-
25 Aralık 2012, 20:24
#33245
Ateskilici adlı üyeden alıntı
Tam solda kitlenmez, birazcık oynat kitlenir.
Teşekkürler bu sefer becerdim :D
-
26 Aralık 2012, 00:00
#33246
arkadaşlar 5 dk önce bi abimizin cbr 125 liğine binme şansım oldu kısa süreliğine.ilk defa biniyorum cbr a.çok seri geldi bizim kanuniye göre.fakat aklıma takılan bi nokta var.motorda tiger egzos vardı bunun bu seriliğindeki katkısı nedir acaba çok farkettirir mi? orjinal alsam aynı seriliği görebilirmiyim
2 Teker bir başka !
-
26 Aralık 2012, 00:25
#33247
slymn93 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar 5 dk önce bi abimizin cbr 125 liğine binme şansım oldu kısa süreliğine.ilk defa biniyorum cbr a.çok seri geldi bizim kanuniye göre.fakat aklıma takılan bi nokta var.motorda tiger egzos vardı bunun bu seriliğindeki katkısı nedir acaba çok farkettirir mi? orjinal alsam aynı seriliği görebilirmiyim
Seriliğinde bi katkısı olmaz.Aksine tork düşer,düşük devirde daha yavaş hızlanır motor.Kendi motorumda değiştirmiştim tiger la,ordan biliyorum.
-
26 Aralık 2012, 00:35
#33248
ya şuan hakikaten çok kararsız kaldım 125 mi alsam 0 olarak yoksa 2. el 250 lik mi? 125 lik kullandım ve kendi kanuni 125 liğime göre bildiğin uçak gibi geldi çok fark vardı.acaba hiç gerek yok mu 250 liğe düşünmeye başladım.ama bi yandan da almışken 250 lik mi alsam diye düşünmeden edemiyorum napsam bilemedim
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:31 ----------
max hızlanmadan ziyade ara hızlanmalar daha önemli benim için yani 120 nin üzerine nerdeyse hiç çıkmam.ama böle sollama vs de veya ne biliyim böle kendini bi anda ileriye atmada yeterli olur mu 125? kısa bi tur attım fazla hızlanma şansım olmadı max 40-50 ye kadar çıktım 1-2 dk kullandım verdim geri çok fazla fikir sahibi olamadım o yüzden
2 Teker bir başka !
-
26 Aralık 2012, 17:59
#33249
-
26 Aralık 2012, 21:43
#33250
Beyler geçen 26 km yol yaptım motoru 60 km hıza çıkardım 6. vitese geçmek için rodajda tüm vitesleri görmek gerekiyormuş bende mecburen çıktım 5000 devirde vites atmıştım biraz seri çıktım sanırım...
-
26 Aralık 2012, 22:11
#33251
Konca kardeşim sen çok takıyorsun bu işi yok şu devirde vites attım vs. Onu biraz hissetmelisin redline a sokmadan motorunu her türlü viteste kullanmalısın. Motorun kör kalır dikkat et. Yakın arkadaşıma eylülde CBR 125 almıştık ilk 32 günde tam 3286 km yapmıştık. Hayırlısıyla önümzde ki haftalarda bende alacağım
-
27 Aralık 2012, 00:53
#33252
Konca adlı üyeden alıntı
Beyler geçen 26 km yol yaptım motoru 60 km hıza çıkardım 6. vitese geçmek için rodajda tüm vitesleri görmek gerekiyormuş bende mecburen çıktım 5000 devirde vites atmıştım biraz seri çıktım sanırım...
3-4 bin de seyredin demiyorlar zaten benim bildiğim 7 bin deviri geçmeyin diyor servisler araştırdığım kadarıyla.o aralıklarda çok yavaş hızlanmaya çalışmana gerek yok rahat rahat kullancaksın sadece 7 bini geçmiceksn o kdar
2 Teker bir başka !
-
29 Aralık 2012, 02:53
#33253
aynen zaten motor 8 binden sonra bağırmaya başlıyor motoru üzmeden vitesleri tık tık at kullan. sonra ilk yağ değişsin zamanla yüklen açılır 1-2 defada kesiciye girsede bişey olmaz biz yeri geliosa 15-20sn kesicide duruo motor. olsaydı şimdiye kadar bize olurdu. sonuçta 600-1000 motor değil okadar hareketli parça yok yağ filtresi bile yok. okes ;)
-
29 Aralık 2012, 17:59
#33254
-
30 Aralık 2012, 01:18
#33255
Arkadaşlar bu arada nasıl bir zincir yağı önerirsiniz birde zinciri nasıl yağlıcam bende motor sehbası yok ?
-
30 Aralık 2012, 02:14
#33256
kagy48 adlı üyeden alıntı
Konca kardeşim sen çok takıyorsun bu işi yok şu devirde vites attım vs. Onu biraz hissetmelisin redline a sokmadan motorunu her türlü viteste kullanmalısın. Motorun kör kalır dikkat et. Yakın arkadaşıma eylülde CBR 125 almıştık ilk 32 günde tam 3286 km yapmıştık. Hayırlısıyla önümzde ki haftalarda bende alacağım
ilk bir ayda 3 bin küsür iyiymiş, şimdiden ne alırsan al hayırlı olsun
Konca adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu arada nasıl bir zincir yağı önerirsiniz birde zinciri nasıl yağlıcam bende motor sehbası yok ?
Sprey yağlardan alabilirsin. bazılarında mıknatıslı sistem oluyor daha az sıçratma yapıyorlar. Herhangi bir aksesuar mağzasında bulabilirsin
-
30 Aralık 2012, 21:58
#33257
Biraz fazla soru soruyorum ama k.bakmayın.Hem kullanım kitapçığını okuyup hemde sizlerden bilgi alıyorum.
1-Motor yağını kaç kilometrede bir değiştirmeliyim.
2-Yakıt olarak 98 oktanmı kullanıcaz.
3-ben motorda en fazla gündelik olarak 20 kilometre yol yaptım motor geleli yaklaşık 2 ay oluyor daha 95 kilometrede,arkadaş 1 ayda 3 bin küsür yol yapmış benmi az sürüyorum yoksa kagy48 in arkadaşı çokmu yaptı anlamadım :(
4-Soğutma suyunu kaç km den sonra değiştireyim şuan altaki çizginin biraz üstünde.
-
30 Aralık 2012, 22:13
#33258
Konca adlı üyeden alıntı
Biraz fazla soru soruyorum ama k.bakmayın.Hem kullanım kitapçığını okuyup hemde sizlerden bilgi alıyorum.
1-Motor yağını kaç kilometrede bir değiştirmeliyim.
2-Yakıt olarak 98 oktanmı kullanıcaz.
3-ben motorda en fazla gündelik olarak 20 kilometre yol yaptım motor geleli yaklaşık 2 ay oluyor daha 95 kilometrede,arkadaş 1 ayda 3 bin küsür yol yapmış benmi az sürüyorum yoksa kagy48 in arkadaşı çokmu yaptı anlamadım :(
4-Soğutma suyunu kaç km den sonra değiştireyim şuan altaki çizginin biraz üstünde.
1-Motor yağını kitapçığındaki verdiği sürelere göre değiştir.Yanılmıyosam 4 binde 1di.Ben yazın 2500 km de bir değiştiriyodum ama gerek yok.3000 de 1 iyidir bence.Kışın 10-40,yazın 15-50 tam sentetik benim tavsiyemdir.
2-Yakıt olarak 95 kullan.
4-Soğutma suyuna en azından şuan dokunmana hiç gerek yok.Servise bakıma götürdüğünde onlar sana en doğru bilgiyi verir.
-
30 Aralık 2012, 23:11
#33259
Kardeşim kilometren nasıl o kadar düşük ben anlamadım
Ben kendi motorumu aldığım ilk haftada 500 küsur kilometre yapmıştım, ki bende henüz ehliyet yok. Şehirdışına da çıkamamıştım. Neyse az binmen iyi motorun kilometre yapmaz
Kazasız belasız günler diliyorum herkese.
-
31 Aralık 2012, 01:33
#33260
kagy48 adlı üyeden alıntı
Kardeşim kilometren nasıl o kadar düşük ben anlamadım
Ben kendi motorumu aldığım ilk haftada 500 küsur kilometre yapmıştım, ki bende henüz ehliyet yok. Şehirdışına da çıkamamıştım. Neyse az binmen iyi motorun kilometre yapmaz
Kazasız belasız günler diliyorum herkese.
Sağol un 16 yaşındayım ehliyetim yok benimde
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler