Düşündüm, kararım aynı Koruma ekipmanlarının hepsini tam olarak kullanmak en iyisi tabi ama,bi bot giymeyenle kask takmayanı bi arada tutamassın.angelus nickli arkadaş yeni yeni trafiğe çıktığını söylüyo.Belli bi hızda sürüyo sonuçta motoru.Bu durumda kask ve montu kesinlikle kullanması lazım.Ama gidipte bi yarış botu almasına gerek yok
@Zippo's Shrieker nickli arkadaşla dün GKN ın dükkanda tanıştım,eski kasa cbr125 var,durduğu yerde arakdan bir arabanın çarpması sonucu sağ ayağı motorun altında 10 mt kadar sürüklenmiş,botunu gösterdi yan tarafı parçalanmış ama kazadan sonra ayağa kalkıp gittiğini söyledi(bot olmasa sakat kalabilirdi),gereksiz ve ya az gerekli koruma yoktur,motora görede koruma gerekliliği değişmez.Bende kışa doğru pantolon ve bot alıp tamamlayacağım,soran arkadaşta paran varsa alabildiğin tüm korumaları al,iyisinden al,motorcunun unutmaması gerekn başka birşeyde motor değişir ekipkman kalır,bir defa iyisinden alınıp 5-10 farklı motor üzerinde aynı ekipmanıda kullanbilirsin,ucuz ekipman alıp sürekli değiştirebilrsinde,mantıklı geleni yapın.
@Zippo's Senin zincirin bitme mevzuu vardı,GKN benimki içinde 3-5 bin ömrü var en fazla dedi,senin usta haklıymış:D Üzerindeki zincirin kalitesi iyi değilmiş,değiştirirken iyisinden alıp 60-70 bin kullanmak lazım.
@cx 571 kardeşim özelden buradamısın diyene kadar sorunu sorsana:D,online oldukça cevaplarm:D
Yarış botu mu ? naptın hocam ? : ))
dynamıc flow aldım ben gayet memnunum havalandırmalı falan.
benim anladığım kadarıyla bot için şunlar geçerli:
1-normal ayakkabılar ile yere temas tutunma sıkıntılı
2-botlarda 5 nokta koruma var bu seni daha güvende hissettiriyor
3-bağcıksız(bende bağcık yok) olduğundan kullanımı rahat
4-fiyat olarak bazı botlar spor ayakkabı parasına denk geliyor
5-dayanıklı + hatta bazıları yürüme konusunda sıkıntı yaratmıyor : ))
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------
Beyler bende Hein Gericke mont var sırtlığını yazlık montlarda kullanabilirmiyim ?
Marka fark eder muhakkak ama bering monta girer mi ?
soft sırtlık=sünger güvenli gelmedi bana ?
teşekkürler : ))
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:28 ----------
hocam hareket edince zaten rahatlıyor insan : )
tek sıkıntı yoğun trafik dur kalk
Eldivenle kullanıyorum uzun zamandır,şimdi eldivensiz kullanamaz oldum.Yazlık olarak kesinlikle önerdiğim eldiven
http://www.gungormotor.com/index.php...oduct&pid=2011
Çok memnunum.Üstünde şansa ES yazıyodu adım soyadım baş harfleri dedim aldım memnun kaldım
3- bağcıksız oluşunun sebebi vitese frene takılmaması
sırt korumasnı,sığdığı sürece istediğin monta takarsın,soft korumaların zaten hiç işe yarıyacağını düşünmüyorum,koruma seçerken hep kaldırım kenarına çarparsam işe yararmı diye düşünür öyle alırım:D(bunu düşünürken dikkat edin,motordan soğutabilir:D)
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:13 ----------
valla sıcak konusunda ilkbahaar için dediğin doğru ama ağustos temmuz da,çözüm yok:DEn sonunda bende t-shirt kask yapacam:D Adamlar püfür püfür geziyor.Bu arada geçen bu sıcakta kim motora binip terleyecek dedim,otobüse bindim daha beter oldu,en azından motorda insan içinde terlemiyorsun,inince t-shirt ünü değiştiriyorsun tamam.Karar verdim,zorunda kalmadıkça toplu taşıma yok:D,yaz kış bineceğim,kış içinde bot ve pantolonu alınca tamam:D
http://www.gungormotor.com/index.php...oduct&pid=2519
ben de şunu aldım. terletmiyor. daha yere düşmedim ama korur gibi. tabi ki revit kalitesi olmaz. parasına göre iyi diyorum.
Bende nic in touring tarzi eldiveni var ilk aldigim malzemedir ehliyetim bile yoktu terletmiyor ama elde iz yapiyor
cbr125r almakta karar kıldık 2. el düşünüyoruz 2011 yeni kasa değilde ondan önceki enjeksiyonlu modelini ya da karbüratörlü modelini araştırıyoruz aklımda birkaç soru var onları size dile getireceğim.Bir yanım enjeksiyonlu olsun hem motosiklet şişmez hemde çok sorun çıkarmaz diyor ama diğer yanımda karbüratör en fazla pislik ile tıkanıcak onuda temizletirsin diyor motosiklet merkez bir yerde olmayacak merkeze 100 kilometre uzaklıkta bir yer tekirdağın köyünde olucak ve çok tozlu yerde kullanılacak sizin tavsiyeleriniz neler ?
Aşk tutkuyu ortaya çıkarmasaydı o 2 tekerin üzerinde gitmezdim
yalnız bende ehliyet yok motosikleti dedem kendine alıcak cbf150yi gösterdim testte 1 litrede 400 gram yağ yakıyor dedi dedem bunu duyunca vazgeçti cbfden.Yamaha ybr dedim alalım 0 almayı planlamıyor 2.el fiyatları ve 0 fiyatları birbirine çok yakın diye vazgeçti tvs apacheyi gösterdim baktı baktı inceledi çok güzel dedi nasıl olsa honda dedi kafası karıştı e ne yapsın 55 yaşına merdiven dayamış yok bu tvs dedim "one len öyle yedek parçasını geçtim servisi bile yoktur." bunun dedi.Canımı sıkan yaşlı insan sadelik ister bizim dedenin maşallahı var cbr istiyor uzun yol en fazla 40 km filan çıkıcaz ama diğer yandan iyi oldu almışken vitesli sürmeyi bari banada öğretir.
Aşk tutkuyu ortaya çıkarmasaydı o 2 tekerin üzerinde gitmezdim
cbr 125 in sürüş pozisyonu 55 yaşınaki insana uygun değil. koyde kullanılıcaksa grenajlı motorda saçma commuter en doğru tercih
Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katılıyorum hem üyelik olarak hemde 50.yıla özel beyaz kırmızı motorumla tecrübelerinize dayanarak önerilerinizi almak istiyorum.Motoru alalı bir kaç gün oldu daha önceden bariz bi vitesli motor tecrübem yok ama gayet idare ediyorum az çok biliyorum (: Önerilerinizi bekliyorum (: Yzf 125 Sayfası pek güncel olmadığı içi buraya yazmak istedim.
Öncelikle hoş geldin dostum.Güzel bi tercih yapmışsın kazasız belasız günlerde kullan.İlk vitesli motorunsa kesinlikle trafiğe çıkma kendine güvenmeden.Düz yolda sürüyosun diye hemen çıkma yollara,ara sokaklarda mahalle arasında,boş bi alanda çalış.Özellikle dönüşlere.Kullandığın motor cbr 125 e göre biraz daha oturuş pozisyonu ss tarzı.Boş bi alanda dönüşleri,vitesleri ve frenlemeyi tam olarak kavradığına emin olduğunda yavaş yavaş trafiğe çıkmaya başlarsın.Kasksız kullanma dememe gerek yok heralde Ani gaz açmalardan kaçın.Zaten motorun yeni olduğu için rodaj süresinde dikkatli kullanmalısın.Kitapçığında rodaj ile bilgiler yazıyodur.Yinede kabaca söyleyeyim,ani hızlanmalardan,yüksek devir çevirmekten kaçın.6 bin devirin üstüne çıkma ilk 1000 km,70 i geçme.Motoru dinlendire dinlendire kullan.Aynı viteste ve devirde kullanma fazla.
inşallah cbf150 aldırıcam adama
Aşk tutkuyu ortaya çıkarmasaydı o 2 tekerin üzerinde gitmezdim
Zippo's çok doğru söylmiş,bende şunları söyleyeyim,hemen bir kitap al(ben motosiklet teorisini okumuştum,çok iyiydi).Zippo's un dediklerini kurallar kendine koyacağın kurallar çerçevesinde uygula.Mesela 1000km boyunca 70 km/h hızı geçmyeceğim,400 km trafiğe girmeyeceğim,1000 km trafiğin yoğun olduğu saatlerde çıkmayacağım gibi.Kaliteli korumalar al,asla korumasız sürme.Güle güle sür,tekerin düz bassın...
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:06 ----------
Senin için en doğru tercih olur,inşallah temizinden bulursun bir tane,uzun uzun zevkle sürersin.
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)