ses tamamda görüntü
aranızda siyah cbr'da 125r yazısını söken var mı arkadaşlar?
bunu nasıl yapabiliriz? CBR ve 125 yazıları bitişik çünkü
Cam biraz yüksek o yüzden biraz garipsenebilir ama. Bunun 3 renigi var simsiyah bu(gri) ve açık renk. Motoru daha yüksek ve heybetli gösteriyor o yüzden ben seviyorum. Ayrı son sürati 2-3 km arttırabilir.Face de biri siyah cbr125 e takmış koyu siyahı ve beni baya etkiledi yanlız 225 e mal etimiş Bulursam koyucam resmi. Man TT yarışları izliyosanız orda tüm motorlarda böyle arkasına tam saklanılabilecek yüksek camlar var hemen hemen
yarış demişken şuna bi göz at. Fransada yapılan 125cc 60 saat yarışı Adamlar 2011 bi Cbr 125 i yarışa hazırlayıp program ekibiyle katılıyorlar. Hem amatör hem profosyönel ruh var. Bizde böyle organizasyonlar malesef hayal gibi bişey. 125 cc her telden motosiklet var
http://www.youtube.com/watch?v=od9onq-w83Q
Bu arada Motojournalın MV agusta F4 1000 / CBR600F / Multistrada 1200 / BMW S1000RR videoların şiddetle tavsiye ediyorum. Fransızca pek bişey anlaşılmasada Program aşırı kalıteli ve çok güzel bi espri anlayışına sahip. Bizim AEA dan bile daha matrak adam ve müthiş motor sürüyor Çekimler ve doğa görüntüleride harika
Bende kendi omuzlarımdan arkayı anca görüyorum sınırda özellikle bu 2012 aynalarıyla görüş kaybı olmadan nasıl olur bilmiyorum
Egzoz sanırım 2011 ler için değil eski 2006-2007 ler zamanında dizayn edilmiş bir model ve karburatörlü modele uygun. Dizayn 90'lar Stayl Bizim motorlarda aşırı yakıt ve güç kaybı yapmıyorsa 380 lira uygun gibi. Ara boru falan dahil sanırım
Sen ne diyosun takılırmı?
Ben üstüne stiker yapıştırdım önceki sayfalarda var. 125 olduğuna dair bi yazı kalmadı hiç . Geçemn yaz yeni kasayı bilmeyen kimse anlayamadı kaçlık olduğunu. 600-250 arası takıldı
bu gün aradım konuştum yarış granajları felan gerekiyormuş bende de onlar yok bakalım. bu yıl yarışlara girmek için para felan istemiyorlar lisansını çıkar gel diyorlar.
Tedbir Senden Taktir Allahtan...
dediginiz gibi bu egzost karburatorlu modeller icin.arrowda da boyle tasarim eski kasa icin.yeni kasa icin olanlar cok daha şık ve modern
ben zaten bizim motorlara egzost takma taraftarı değilim. hele bu tigerı bedava verseler takmam, direkt köylü motoru gibi oldu motor ama arkadaş birde 380 tl verdi kendi egzostu ile çok daha modern görünüyor bence
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:33 ----------
evet bende tigerın sitesine baktım orda bu egzost 2004-2007 model arası diyor fakat dikkatimi birşey çekti. sitedeki egzost dışı parlak, bununki mat olduğu için acaba bu yeni mi çıktı ki ? bence hiç takma kardeş apaçi işi gibi görünüyor ve ses olarakta etrafta biraz serseri imajı bırakıyor, ben bir türlü tek silindirlere yakıştıramadım şu egzost olayını
bu arada müsait bir zamanda motorları test edicez benimkiyle 2 km kalkıştan itibaren yarışcaz bakalım egzostun güce etkisinide burda paylaşırım
Valla sen canlı gözle öyle diyosan doğrudur. Zaten motorun dizaynının yanında çok vasat ve başka bi motordan çıkma takılmış gibi duruyor.. Egzoz meraklısı değilimde fark edilmek adına büyük şehir trafiğinde gerekli malesef. Yoksa gürültü çıkarıp huzur bozmak hele tek silindirli motorda pek iyi bi imajı yok zaten
motor 15 gün boyunca kar nedeni ile dısarıda branda altında yatmıstı
bugun baktım zıncır paslanmaya baslamıs hemen yagladım tekrardan
gıtmeden once de yaglıydı gercı
bu durumda ne yapmam gerek bılen duyan var mı ? ayrıca sıcrayan sulardan sankı egzos borusu motorun altındaki biraz pas tutmus bunları sokmek ıcın nasıl bır ıslem uygulamam gerek ne kullanayım
yardımcı olabılırsenız cok sevınırım .)
dostum gaz yagı zıncırı yagdan arındırmak ıcın en guzel yontem
1000 km de bır gaz yagı ıle temızlıyor sonra yaglıyorum
pas olayına pas cozucu bulmak lazım ama nasıl hangı marka uygulanırken bı yontem var mı bunları merak edıyorum
evet gp500 yakından gördüğüm halde hiç hoşuma gitmedi görüntüsü. haklısın büyük şehirde fark edilmek çok önemli, arada izmire gittiğimde bunun önemini daha iyi anlıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:56 ----------
gaz yağını camsil kutusuna boşalt zincire iyice sık biraz bekle yağ çözünsün sonra bir daha sık pis yağın aktığını görüceksin, hatta en iyi yöntem gaz yağını iyice sıktıktan sonra hemen kurumadan 5 km falan hızlı bir şekilde 80-90 km/h git, bütün pisliği atıyor zincir. ( tabi motoru yıkamadan önce yap bunu., arka jant batıyor )
pas olayına gelince zincirin sağ ve sol kenarlarını gaz yağı sıktığın zaman yağlı boya fırçası gibi bir fırçayla sildir. ama sakın zincirin dişli ile temas eden kısmını yani ortasını silme fırça ile. çünkü oringlerin arasına fırça kılı kaçıp zarar verebiliyormuş, bu hiç önerilmiyor zaten zincirin iç kısmı pas yapmışsa bile ilk kullanımada pas mas kalmaz dişli ile temas halinde olduğu için zımparalanıyor
herkes uydumu
Tedbir Senden Taktir Allahtan...
hayır burdayız........
valla ben burdayım uyku yok uludağ eteklerinde cıbırımla efkar dağıtıyorum...
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)