motor ısınmamıstır dıcem ama sanmıyorum oyle bırsey yapacagınızı
banada oluyordu motoru ısıtmaya baslayınca problem cozuldu
motor ısınmamıstır dıcem ama sanmıyorum oyle bırsey yapacagınızı
banada oluyordu motoru ısıtmaya baslayınca problem cozuldu
Otomatik jikle var zaten öyle bi sorun pek olası değil.
Servis gnelde böyle seylerde pek sorun çözemiyor ama. Her kullandığında en az 1 defa stop etme biraz sinir bozucu. Biraz daha kullan devam ederse dicem ama yeterince stop etmiş zaten. Hava flitresinin tozlanıp tıkanması veya 250 topginde olduğu gibi bi kağıt falan sıkıştımı göz atmak lazım. Ateşlemede bu kadar sürede eskime olmaz. sevisde heralde hava filtresin çıkarıp basınçlı hava tutup yollar ama bir denemekte fayda var. Motor nemli ortamda fazla kaldıysa elektiriksel bi sorunda olabilir eğer öyleyse zaten sürekli devam etmez geçer(paslanma olmadıysa kablo başlarında sıcak ortamdabikaç gün kalırsa geçer). Sen dururken hafif aragaz verince stop etmeside daha çok hava emişle ilgil gibi duruyor
ilgilenen herkese teşekkür ederim. brooklynnn motor soğukken hiç stop etmedi, stop ettiğinde genelde hep 3 çizgideydi hararet göstergesi.
evet gp500 250 topiğindeki akünün kağıdının hava girişini tıkaması olayına bende bakayım dedim seleyi söktüm fakat bizim akü siyah bir plastiğin içinde güzelce sarılıydı bende daha çok açmadım. az önce servisi aradım ben benzinden dolayı pislik gelmesinden şüpheleniyorum dedim serviste çok büyük ihtimal benzindendir dedi tahliye civatasını gevşeterek hortumdan pis benzini akıt falan dedi ama burda hava çok yağmurluk, yağmur bittiği gibi o işlemi yapıcam. peki enjeksiyonlu motosikletlerdede karbüratörlüler gibi pis benzini akıtabileceğimiz bir sistem bulunuyormu ki ? bilen var mı arkadaşlar ?
arkadaşlar koruma topuzu taktırmayı düşünüyorum. acaba takan varmı?
Tedbir Senden Taktir Allahtan...
koruma topuzu takarsanız bilgileri paylaşmanızı dilerim
bende düşünüyorum bu aralar
volkan çanakkalede mi okuyorsun ? ilk dönem fen edebiyat fakültesinden inerken 2 kez turuncu gri cbr görmüştüm senmiydin acaba ?
arkadaşlar izmirde tricolor bi 125 lik vardı üstünden yoshimura küçük bi egzos vardı sahibi buradanmı acaba
Arkadaslar benim bi sorunum var. Bunu gecen hafta dile getirmistim ama yeterince yorum alamadim.
Motosikletim kalkista cok iyi hizlaniyo 110-120 km.lere iyi bi sekilde geliyorum fakat uzun yoldayken hiz dusurunce motor cok isteksiz ve hizlanamiyo. Bu konuyla ilgili sizin dusunceleriniz neler?
Benim siz CBR 125R kullanicilarina ince bi sitemle birlikte sunmak istedigim bi istegim var. Farkediyorum ki bu forumda bi cok kisi hergun en az 2-3 kere bu konuyu takip ediyo fakat ayni benim gibi az yorum yaziyo, dusuncesini sunmuyo ayrica sikintidan abi motorumuz aktif olan konu CBR250R konu basligini takip ediyo(kisi kendinden bilir isi) :D
Benim teklifim sudur:
Gelin her gordugumuz soruya birbirimize az da olsa yardimimiz dokunsun diye cevap verelim. Akil akildan ustundur. Senin dusundugun biseyi ben dusunememis olabilirim.
Hadi o zaman bu uygulamaya benim sorumdan baslayalim
hocam haklısın valla günümün en az 2 saatimi forumda geçiriyorum ama pek bir şey yazmıyorum,çünkü yaşamıyorum.probleminle ilgili bir şey diyemeyeceğim çünkü motor bana da güçsüz geliyor ve yaşadıklarını bende yaşıyorum hatta herkes yaşıyordur.altımızda ki 125cc lik bir motor,pek güç beklememek lazım.ama motoru yüksek devirlerde tutarsan hızlanma problemin geçer.mesela 5. viteste 120yle giderken yavaşladın 90 a filan geldin vites düşür ve deviri 8bin civarı tut problem çözülür.
evet bu topik malesef çok ölü buna bende biraz sitemliyim. ama şöyle karbon kaplasak yada egzost değiştirsek yazan yazana olur fakat bir soru sorduğunda bazen hiç cevap alamıyorsun bazende çok geç alıyorsun. gerçi bu durumun bir nedeni de şu: sonuçta 125 cc kullanıcılarının büyük çoğunluğu yeni olabiliyor hatta bazılarının ilk motosikleti olduğu için tecrübe eksikliğinden dolayı yanlış cevap verebilirim diye yazmayanlarda olabilir
bu konuda gerçekten yardımcı olabilmek zor dostum, hatta daha öncede bir kaç cevap yazmıştım bu soruna ama senin motorunda mı bir sorun var yoksa sana mı öyle geliyor bunu tam bilemiyoruz. bunun en iyi yolu aynı motordan bulup onuda bir test etmek fakat tanıdığım aynı motora sahip olan kimse yok demiştin. peki 100-110 dan hızını düşürdüğünde tekrar hızlanmak için vites düşürdüğünde vitesi düşürüp gaz verdiğin an yani hızlanmaya geçtiğin an devir kaçta oluyor ?
Diyelim ki ben 120 km hizla 6. Viteste gidiyorum, hizimi 100'e dusurunce 5'e 90'a falan dusurunce 4'e atiyorum sonra 4. Viteste 10000 devire kadar geliyorum 5'e atiyorum fakat motor gaz verince yemiyo, hizlanmiyo 100 km. Hizi koruyo. Bu yuzden devirlerden kaynaklandigini sanmiyorum. Motorla 7000 km. Yaptim. Hangi devirde ne yapabildigini biliyorum ona gore kiyasliyorum. :(
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:06 ----------
Dostum ben zaten motorun gucsuz bi motor oldugunu kabul ediyorum ama diyorum ki ilk kalkistaki bu performans bana yeterli gelirken niye sonradan motor boguluyo. Sikintim bu:(
o zaman bir servise sor burdan sanmıyorum kimsenin yardımcı olabileceğini. eğer bu sorununun cevabını bulabilirsen burada paylaşmanı isterim, bende çok merak ettim
ben baya bişiler düşündüm karbon kaplama, sticker yapıştırma gibi havalar biraz açsa düşüncelerimi gerçekleştirip paylaşacağım.
Tedbir Senden Taktir Allahtan...
Arkadaşlar vallahi ne yalan söyleyeyim bırakın yorum yapmayı ben topiğe bile girmez oldum.CBR 250 Topiğindeyim hep.Hatta geçen hafta cbr 250 topiğinden Can abi(stepfunk) ile buluştuk.Karbon parçaları verdim kendisine.Grenajlar için hondanın ürettiği yan ve kafa karbon grenajları 250 yede 125 liğe de oluyo.Ayrıca karbon düşünen arkadaşlar için söylüyorum.Daha önce de paylaşmıştım,ben egzostu karbon kapladım.Egzostu kaplamak isteyen arkadaşlar karbon folyoyu arkaya kadar uzatsın.Yani egzost kapağının arkasına kadar uzatın.Aksi taktirde zamanla uçlardan açılıyo.Ama dediğim gibi yaparsanız sorun çıkmaz ve çok güzel bi görüntü çıkar ortaya.Egzost hariç kesinlikle grenaj parçalarının karbon kaplamasını önermiyorum.Pahalıda olsa honda nın ürettiği karbon grenajları almak daha mantıklı.Hem deforme olmuyo,hem orjinal parlak karbon hemde kir tutmuyo.
Ben egzostu değiştirmeyi çok düşündüm.Hatta yine daha önce paylaştım burda bizim motorlar için üretilen egzostların linklerine kadar verdim.
Arrow'un yeni kasa için ürettiği egzost Türkiye'de yok.Yurtdışından getirilirse 1.000 lira gibi bi miktar tutuyo.
Bundan başka devil,gp,leo vince nin egzostları var.He bide bizim Türk malı Tiger egzost.Sıkı durun fiyatı 365 €
Ayrıca mstfkrfk arkadaşıma katılıyorum.Motorun 110-120 gibi hızlardan düşüşünde hızlanmasında güçsüz kalması çok normal.Motorunuzda sorun yok yani,hepimizde böyle
merak ettim illaki motorlarımızı zorluyoruz en son kaç km hıza çıktınız düzde ve rampada maksat sohpet olsun
Tedbir Senden Taktir Allahtan...
zippo karbon kaplamayı hatırlarsan senden 1-2 hafta sonra yapmıştım hala sapa sağlam atma gibi bir sorun yok tazyikli suyla yıkayınca bile kalkmıyor.tabii bütün tozu toprağı üzerinde biriktirmesi çok rahatsız edici.egzost olarakta ısrar ediyorum 125 lik tek silindir bir motora 600-1000 lira arası para verip egzost almak mantıklı değil,gereksiz.
serhan ben son hız olarak 132 km/sa gördüm 2km devam ettim son sürat daha da artmadı ama devir 9500 üzerine çıkmıyor.rüzgar vardı(ne kadar etkiliyordur bilmiyorum),hafifte eğim var gittiğim yolda.
ben düzde 144 gördüm. Rampada da 152km yi gördüm biraz daha giderdi belki ama yol bittmişti.
Tedbir Senden Taktir Allahtan...
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)