beyler bu arada motorunuza sakın tam sentetik yağ kattırmayın,yüksek devirlerde kullanılan makinalarda o yağlar pistona falan motora zarar veriyomuş haberiniz olsun...
beyler bu arada motorunuza sakın tam sentetik yağ kattırmayın,yüksek devirlerde kullanılan makinalarda o yağlar pistona falan motora zarar veriyomuş haberiniz olsun...
Her asker yeşil bereli olamaz
evet arkadalar sezon açılıyor yaz geliyor neelr yapıyoruz düşünceleriniz nelerdir?? CBR 125 topluluğu cemaati olarak.D neler yapacağız???
Hayırlı olsun dynner.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:31 ----------
teşekkürler dostum aklımızda olsun
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:36 ----------
Motoru yaptırıyım her yaz olduğu gibi bi uzun yol daha yapmayı düşünüyom.Cbrlarınızın kıymetini bilin, şahsen ben motor istirahete çekilince daha iyi anladım.Çok özledim keretayı
Hemseriyiz senle.
7-9 bin arasi motor freni icin cok saglikli olmayabilir.
Vitesine gore degismekle birlikte 2.viteste 9 bin devirde kucultursen vitesi dislilere fazla yuk biner arka teker zaten kitler ondan bahsetmiyorum bile.
Vites kucultme olayini yavaslarken frensiz yapmamaya calisin, butun yuku dislilere bindirmek yerine freni de ayni anda kullanin.
Ama CBR 125 i ne kadar sevmesem de vites kucultmekle disli kiricak bi makina olduguna inanmiyorum.
Zira ben 2. viteste iken 1 e atarak tekerin kitlemesini sagliyodum ve bunun sayesinde cok guzel yanliyodu makina.Bunu nerdeyse her eve girisimde yapmisimdir istisnasiz.
Buna ragmen motorumda hic bir zaman mekanik problemim olmadi.
Benim aklima gelen tek disli kirma sebebi bi anda birden fazla vites dusurmen olabilir ama bu durumda da arka teker cok saglam kitler ve kut diye bi ses gelir vitesi dusurdugunde.
Birde vites kuculturken mumkun oldugu kadar aragazi vererek kucultun boylece yigilma yapmaz makina.
Ornek veriyim. 4. vites 8 bin devir trafik bi anda sikisti durmaniz gerek sadece frenle durmak imkansiz motor frenine de ihtiyaciniz var teker kitlememek icin.
Debriyaji cekin hizlica bi aragaz verin vites kucultup debriyaji birakin.
Boylece motor bi anda yuksek devirden alt devire dusmez ve yakalamasi gereken devri yakalar yigilmaz.
Ara gaz vermeden kut diye vites dusururseniz bu devirde motor yigilir bagirir hatta teker kitler.
We are many...
sendemi çankırılısın jubaa?
sorduklarımda diyor vites küçültülerek disli kolay kolay kırılmaz diye ama benimde aklıma başka bi sebep gelmiyor.Bugün sanayiye götürecem bakalım ustalar ne diyecek.Vites düşürürkende kademe kademe düşürürüm 4 den 2 ye yada 3 den 1 e cekmezdim.Olacağı varmış herhalde.Şanzımanı sökebilirseler asıl sebebi öğrenecez bugün.
Cankiri da yasayipta Cbr 125 e hayatta binmem oranin makinasi cross tur.
Bizim Bozoglu koyunun ordaki barajda kucuk kum tepeleri var aaah aah oraya jeeple gitmistim onunla bile cok eglenmistim bi cross olsa yanimda diye cok dovunmustum.
We are many...
evet crossluk çok yer var arada benimde aklıma geliyo cbr satıp cross mu alsam diye ama vazgeçemiyom cıbırdan bizde cıbırla tırmanıyoz dağ tepeyi.Sarıyoda arkayı atıyo arada, kurşunluda devrez çayı vardı balık tutmak için giderdik. Çayın içinden fln geçerdim cıbırla. Tekerler öyle bi ortama müsait olmadığından taslara bastımı sağa sola atardı motoru,suyun çokluğu motorun sakalının oraya kadar geliyodu hatta sakalın birazını içine alıyodu.Çok şükür devirmeden geçiyodum.Her ortama uyum sağlıyodu cıbırlar :D
We are many...
Uğruna Ölmekse Eğer Seni Yaşatmak, Bin Defa Ölürüm De Adına Leke Sürdürmem,
Gururdur Namustur Bayrak ,Aksa Da Kanım Korkma, HAİNİ GÜLDÜRMEM!!! burak beykurt
arkadaşlar makinasını satmak isteyen varsa ben almayı düşünüyorum temiz bir makinaya ihtiyacım var malum sezonda açılıyor
teşekkürler
Virajlarda da iyi ya ben yatıyom ama tekerlekler tam ısınmayınca hafiften kayıyo.Abileri gibi yatılmıyo ama yinede bana yetiyo
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:44 ----------
Maşallah çankırılılar cıkmaya başladı yokmu artıran
http://shop.ebay.nl/i.html?_trkparms....c0.m14&_pgn=1
dostlar alın size güzel bi adres çoğunuz biliyordur ebay'ın sitesi ama parçaların hepsi cbr125 için uygun olanı'da var tuzlu olanıda
sadece paylaşmak istedim
emre özellikle sen bak derim
kendini bişey zannedenlere uyuz oluyorum:
bilmiyorlar ki bugun bana yarın sana
Teşekkür ederim melocann ebaydan alışveriş yapmayı bilmiyom ama yeri gelirse öğreniriz tabi.Sorunumun ne olduğunuda tam bilmiyom.Bugün sanayiye götürdüm kime gösterdiysem ben sökemem diyo java fln olsa tmmda bunu yapamam diyolar.Bizim burda motosiklet tamir eden pek fazla kişi yok yapanlarda çin mallarını ve eski motoları yapıyolar.Birine verdim karbüratör temizlemek için karbüratör temizlendi ama karbüratörle silindir bloğunun arasındaki plastik boru gibi şey yırtıldı 2 kez.Napcamı karar veremedim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:11 ----------
Arkadaşlar aklıma sonradan geldi bu şanzıman dişlilerine ulaşmak çok zormu kendim yapamazmıyım yada dişliler kırıksa ebaydan alıp kendim takabilirmiyim bu konu hakkında bilgi verebilirmisiniz yoksa servisine mi götürsem daha iyi kararsız kaldım.Burdan servisine götürmekte sorun ya otobüs bulcan yada ankaraya veya istanbula giden bi araba :( uufff ufff
beyler bakalım bu sorunu cevabını bılıyomusunuz.hanı motorların devir saatinde belli bı aralıkta ekonomi yazan kısmı vardır bazısında 3000-5000 arasında gibi...bizimkilerde hangi aralıktadır...aklıma takıldı
7-8arası ekonomi sayılır cbr125 için
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
Şu an bu konu içerisinde 148 kullanıcı var. (0 üye ve 148 misafir)