Buda motorumun bozulmadan önceki son halleri.Baya bi uğraşarak angel eyes yapmaya calışmıştım.Sonunda ortaya bişiler koyduk ama nazar deydi herhalde, işte resimler beğenecekmisiniz acaba
maşallah allah nazardan saklasın dostum
kaş tatlı durmuş.. angel larında çok hoş
bende sdece xenon var angel yok
bu arada xenon sigortayı yakıcak haberin olsun :p sigortayı 20lik tak sorun olmuyo sonra
emre18 : hocam geçmiş olsun umarım en kısa zamanda canını sıkmadan sorunu halledersin. ama bu sorun nasıl kaynaklanmış onu anlayamadım
Ya arkadaşlar tekrar merhaba hepinize Geceleri çalıştığım için sayfaya pek vakit ayıramıyordum ama motorda bir iki aksaklık fark edince hepinize bir danışayım dedim. Motorumun ufak tefek bakımlarını kendim yapıyorum yaklaşık 1000 km önce bujiyi değiştirdim ama eski bujide çok az olmakla beraber yenisinde daha çok fark etmeye başladım sanırım buji yuvasının üstünde yağ birikmesi oluşuyor. Bu haliyle yuvadan içeri girip bujiye de bulaşıyor ve zamanla ateşleme zorlaşıyor neden olabilir? En geç 1250 km'de bir yağını değiştiriyorum ve aldığım buji de orjinal bujisi Bir de motorumun ısınma süresinde ve rölanti devrinde ciddi oranda düşüklük var, ilk başlarda soğuklardandır diye düşündüm ama ısınma esnasında hafif vuruntu sesi gelmeye başladığında başka bi sorun olduğunu düşünmeye başladım tahmini olarak sebebi nedir bunların? Şimdiden hepinize çok teşekkür ederim Bu arada motorum 19000 km'de ve 2008 model
''Sen bana bakma, ben senin baktığın yönde olurum...''
Teşekkür ederim dostum beğenmene sevindim zaten angelları takarken yanlışlıkla artı ucunu şaseye değdirmem yüzünden 2 kere sigorta attı suan üzerinde 15A takılı
Teşekkür ederim dostum sağol.Bende anlayamadım, aklıma mantıklı gelen tek şey 7-9bin devirlerde gezerken yavaslamam için vitesi küçültmem sonucu motorun öne yığılması.Vitesi küçültürken motor baya bi bağırıyodu.Arada vitesleri unutup20-30 km hızlarda gezerkene 1. vitese indirdiğim oluyodu arkayı kilitliyodu ama hemen debriyajı sıkıyodum. İlginiz için tekrardan teşekkürler
---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:19 ----------
Geçmiş olsun dostum inş sorununu halledersin.Bilgisi olan arkadaşlar cevap verirler.Umarım en kısa sürede sorununu çözersin
emre kardeş daha motorun yeniymiş sen nasıl motoru o haale getirdin,motor freni bi problem çıkarmaz ama sen hıza göre vitesi yanlış küçültürsen iyi ayarlamayıp motoru zorlarsan tabiki zararı olur,çok geçmiş olsun...
Her asker yeşil bereli olamaz
Teşekkür ederim dostum sağol.motor freninide dengeli kullanırdım çok aşırı zorlamazdım.2-3 kere 1. viteste yavasladığım olmustur ondada hemen müdahele ederdim.Motor bozulmadan öncede 100 lira düşürmüştüm ertesi gün motor bozuldu.Üzerimizde var bi musibet ya hakkımızda hayırlısı
emre yok arkadaş cıbır vites küçültme yüzünden şanşızıman dağıtacak bir motor değil zaten ben kullanıcı hatası olduğunu düşünmüyorum. ama motoru almadan periyodik bakımları yapılmışmı baktırdınmı herhangi bir honda servisinden
Bu benim ilk motorum olduğundan acemiliğime geldi ilk motor kullanmayı cbr da öğrendim.Motoru aldığımda 1200 km deydi suan 15280km de servisten bakımını yaptırıp aldım.Aldığım adam ilk yağını ben değiştirdim demişti.Sonradan servise götürdü servisten aldım.Ama üzerinde 130 luk lastik vardı.Motor cok temizdi ama içini bilemiyoduk tabi.Sonradan 4bin bakımını kendim diğer bakımları servisinde yaptırdım.4bin bakımında da ehliyetim olmadığı için servise gidemedim.Memleketimde Honda servisi olmadığından başka yerlere götürüyom.Rodaj zamanında uzun yol yapılmıştı 100-150 km bişidir büyük ihtimal
Ama sonradan farkettiğim bişi var göstergeyi gecen sene sökerken göstergeyi tutacak yerin birinin kırık olduğunu gördüm bide aldığımda debriyaj manetinin ucu ve sol ayna kırıktı.Evin içne sokarken kırıldı dendi, bende inandım(tabi o anda motoru görmenin heyecanıda vardı) Şimdi aklıma şüphe düştü rodaj zamanından olan bişi olmasın sakın
Kmsinin gercek olup olmadığını bilemiyecem ama motor cok temizdi.Egzost borusu çok sararmamış gibi.Zincir dişlileri ve zincir cok parlaktı ufacık yağ lekesi yoktu,lastiklerinde kenarlarında yeni lastiklerin üzerinde olan kıymık gibi (ismini bilmiyom) şilerden vardı. Resimde ilk bakmaya gittiğimz günkü hali var.
Fotoda leke gibi olanlar foto makinesinin cekim modundan dolayı öle gösterdi.
Fotodaki ben değilim yakın bi dost
Yağ olarak ta Castrol magnetec 10-40 kullanıyodum.
@Emre
Emre Hocam şimdi bir abim söyledi motoru yığdırdığından çatlıyormuş. kamyonlarda da aynı çatlama oluyormuş 5den3 e düşünce filan. oluyormuş yani bir çok araçta motor freninden
Ybr125 ve Cbr125 balataları aynıdır.Ben bi ara değiştiricektim ancak sonradan balatalarımın iyi durumda olduğunu öğrenince değiştirmedim.
Yani cbr125 balatasına o kadar para verceğinize orjinal ybr balatası taktırmanız daha makul.
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
Teşekkür ederim hocam aklımızda olsun bi dahakine yüksek devirlerde yığdırmayız.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:14 ----------
bende değiştircektim ama sorun başka yerdeymiş vede balataların durumu iyi olduğundan değiştirmemiştim.Ama aklımızda kalır teşekkürler dynner
Motosikletim satılmıştır arkadaşlar
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
3,5 a verdim
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
Şu an bu konu içerisinde 21 kullanıcı var. (0 üye ve 21 misafir)