arkadaşım tak 2. vitese debriyajı sıkılı tut yokuş aşağı sal biraz hızlandıktan sonra debriyajı sal motor ateşler arabalarda da aynı
Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...
yok kardeşim motorun etrafında çayda çıra oyna o kendiliğnden çalışır
tabi şaka diyom yanlış anlama maksat gülelim
uygulaması çok basit ve etkili,aküsü zayıf olan herkes bu yöntemi kullanır bizim otobüsü az itmedik
dediğim gibi yap 2. viteste rampa aşağı sal fazla hızlanmasına gerek yok debriyajı sal ama tetikte ol motor viteste sonuçta ileri atlama yapıcaktır refleks olarak debriyajı tekrardan sıkarsan motor stop eder bırak aksın sonra müsait bi yerde dur 3-5dk jikle açık çalışsın zaten yol yaptımı akü kendini toplar,ama bu işlem daha büyük cc ve teknolojik motorlarda sorun olabiliyormuş ama bizim cıbırı yan etki yapacağını sanmıyorum
Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...
CBR 'ı vurdurduğunuza mekanik aksamda bulunan bir zincir; açık kalıyor ve kapanmıyor. Bu da giderken ses yapıyor
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...
çakalaz abim ne sesiymiş o vurdur kardeşim bişi olmaz biz 600 lük kawayıda zx6r öyle vurdurduk;)
Buralardayım da ; Rize'de olduğumdan pek giremiyorum. Gündüzleri Direksiyon Eğitiminde olmam nedeniyle yoğunum Fırsat buldukca giriyorum okuyorum yine !
Benim motoru alırsın ONUR ...
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
senin motora talip çok bana kalmaz
şaka maka niyetlendim şu bahar ayları bir gelsin işlerim yoğunlaşıyor elime para biraz geçsin bakıcaz artık bi hyo,kıl ediyorlar beni cıbır sana küçük diye diye hevesim bu kadarmış yenisine kısmethalbu ki daha 3,000km binmişim araba aldıktan sonra motorun yüzünü unuttum bugün havada güneşliydi bi sahil gezisi yaptım kendine geldi cihaz
Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...
ne zinciri o yaw
selamlar arkadaşlar benim cıbır o kadar denememe rağmen 120yi geçmiyor yokuş aşağı 130 diyor sizce neden? hız meraklısı olduğum için değil fakat motorda bi problem olmasından korkuyorum çünkü çoğu cbr 125 kullananlar önceki sayfalarda da okuduğum gibi 140-150 gittiğini söylüyorlar motorlarının?
Ey ana eğer oğlun bir asuman aşkına tutulmuşsa bırak uçsun...
yazın dene şimdi rüzgardan dolayı 120 yi geçemiyolar yazın 130 140 yaparsın
Motorumu 1000 km rodjını yaparken 2 ay önce bolu tünelinin girişindeki hızım 150 idi siteden arkadaşımız MtCapanord fazerla yanımdan geçti tünelin ortasındada ben onu geçtim geçtiğimde ibreye baktım 157 yi gösteriodu devir saati 13.000 de idi tdm 900 süren bir arkadaş daha vardı O da şaşırdı Yahu nasıl gittin öle Gps 155 gösteriodu dedi Ve ben bu hızı görünce çok sevindim Hatta Arka lastikte 130 luk Irc Dandik bişide ozamanlar. Herşey kilo ve kapanmayla alakalı arkadaşlar ben ozaman 57 kiloydum ve 0 kapanıyordum motora Mustafa bilir Aerodinamic denilen olayı Çözmekle Alakalı. Tabiqi şuanki şartlarda O hız Bizim için ölüm olur ters rüzgar Vursa şerit değiştir Ve ölüm.. Allah korusun..
Ilerlediginiz yolda hic bir zorlukla karsilasmiyorsaniz,bilinki o yol asla sizi dogruya ulastirmaz... heybetini gizli tut gidişin ölümü korkutuyor...
slmlar arkadaşlar akümde bir sorun var sanırım farım çalışıyor ama marş düğmesine bastığım zaman ses gelmiyor küçük takır tukur sesler geliyor başıma masraf açtım sanırım bir çalıştıramadım motoru...
...
akü takviyesi yaptırmayı dene arkadaşım varsa başka bi akü
Ey ana eğer oğlun bir asuman aşkına tutulmuşsa bırak uçsun...
o zincir egzantrik zinciri honda ve CBR lara özgün bir sestir içiniz rahat olsun
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
benım motor rolantide çalışırken çıkı çıkı çıkı die bi ses gelio inceden inceden bu o zincirle alakalı mı ?
Şu an bu konu içerisinde 57 kullanıcı var. (0 üye ve 57 misafir)