teşekkür ederim arkadaşlar
teşekkür ederim arkadaşlar
Ey ana eğer oğlun bir asuman aşkına tutulmuşsa bırak uçsun...
Ey ana eğer oğlun bir asuman aşkına tutulmuşsa bırak uçsun...
Arkadaşlar selam, 4-5 aydır çin malı bir scooter kullanıyorum ( istanbul trafiğinde ) ve artık vitesli düzgün bir motora geçmek istiyorum. CBF 150 ile CBR 125 arasında kalmış durumdayım. Biliyorum ki ikisi de farklı tarz motorlar ancak istanbulda ve kısa süreli istanbul dışı gezilerde beni üzmeyecek, çok masraf çıkarmayacak , işe gidip gelirken rahat edeceğim bir karar vermek istiyorum. 2. ellerinde fiyat olarak aralarında çok büyük farklar yok. 3000-3500 TL ye 2006-7 5-10,000 km arasında CBR , gene 3000-3500 TL ye 2009 5-10,000 km arasında CBF bulunabiliyor sahibindende.
Maşallah 929 sayfalık bir başlık olduğu için tabiki tüm sayfaları okuyamadım, sondan geriye 10 sayfa kadar okudum ancak böyle bir karşılaştırma göremedim. Varsa da kusura bakmayın, yeni arkadaşınıza bir yardımcı olun
Şimdi gelelim sorularıma,
CBF de farlar aküden beslenmiyor, CBR de durum nedir ?
CBF nin özellikle kış aylarında marş sorunu ve stop etme sorunu mevcut, CBR de durum nedir ?
CBF nin orjinal lastikleri çok kötü , CBR de durum nedir ?
CBF nin detaylı sorunlarının yazdığı birkaç topic bulabildim ancak CBR da bulamadım, kronik CBR problemleri var mı ? Varsa nelerdir ?
ayrıca kısa da bir CBF-CBR karşılaştırması alabilirsem çok sevinirim, ilk vitesli motorum olacak , yanlış seçim yapmak istemiyorum, SS - Enduro konusunda da karar veremedim görüldüğü üzere
scooter ımı 1000 TL ye satıp üstüne 2,500 max ekleyip temiz bir CBR yada CBF düşünüyorum..
Şimdiden yardımlarınız için çok teşekkür ederim ..
Sağlıcakla..
arkadaşım da cbf var şehir içinde çok memnun çok güzel ama otobana çıkarsan hız olarak 100 ü bile göremezsin yada zor görürsün,2,5 sene cbr kullandım hertarafı orjinaldi ve 139 rahat görüyodum ama 140 demiyodu,sonra cbr yi satıp hyosung gt 250 r aldım 4 ay bindim ve satıp tekrar cbr 125 aldım,şuan ngk iridyum buji ve tiger egsoz var sadece 1 defa deneme fırsatım oldu ondada 145 gördüm,ikiside çok güzel motor ama ara sıra şehir dıına çıkarım yada gezilere katılırım diyosan kesinlikle cbf alma derim,al cbr rahatına bak ömürlük motordur
Her asker yeşil bereli olamaz
Şimdi gelelim sorularına,
CBF de farlar aküden beslenmiyor, CBR de durum nedir ?
cbr'de aküden besleniyor cbf gibi değil
CBF nin özellikle kış aylarında marş sorunu ve stop etme sorunu mevcut, CBR de durum nedir ?
cbr'de bu mevcut değil ne zaman istesem marşa basar basmaz çalışıyor ilk başta jikle'den yararlanmak iyi olur
CBF nin orjinal lastikleri çok kötü , CBR de durum nedir ?
değiştirmekte fayda far
CBF nin detaylı sorunlarının yazdığı birkaç topic bulabildim ancak CBR da bulamadım, kronik CBR problemleri var mı ? Varsa nelerdir ?
cbr'de öyle pek bi arıza olmadığı için daha doğrusu bende hiç olmadı olanıda duymadım sanırım o yuzden öle bi başlık göremedin
kronik olarak cam siper devamlı cızırdıyor bi türlü kesemedim kesenide duymadım
ayrıca kısa da bir CBF-CBR karşılaştırması alabilirsem çok sevinirim, ilk vitesli motorum olacak , yanlış seçim yapmak istemiyorum, SS -
cbr sıvı soğutma cbf hava soğutma performans açısından çok önemli diyorum özellikle uzun yolda
cbr 13.1 bg cbf tam bilmiyorum ama 11 küsür
cbr 6 ileri vites cbf 5 vites
cbr arka fren disk cbf kampana
ikisinide kullanmış biri olarak tavsiyem su olur
rahatlık istiyorsan cbf yok hız ve racing istiyorsan cbr
saygılarımla
not: unuttuğum bişey olursa arkadaşlar hemen ekler
kendini bişey zannedenlere uyuz oluyorum:
bilmiyorlar ki bugun bana yarın sana
şimdi ssayın abim şöyle durumda var cbf ile bi kaza yaparsın 100 150 toplarsın cbr de 600 700 e 2 sinyali 300 milyon cbr nin ona göre al derim ön çamurluk 125 istersen yazarım yani yedek parça fiyatları dudak uçuruyor CBf 150 al derim ben sana
[QUOTE=melocann;1926965]Şimdi gelelim sorularına,
CBF nin detaylı sorunlarının yazdığı birkaç topic bulabildim ancak CBR da bulamadım, kronik CBR problemleri var mı ? Varsa nelerdir ?
cbr'de öyle pek bi arıza olmadığı için daha doğrusu bende hiç olmadı olanıda duymadım sanırım o yuzden öle bi başlık göremedin
kronik olarak cam siper devamlı cızırdıyor bi türlü kesemedim kesenide duymadım
buna bir çözüm bulan varmı sanırım bu motorun tek kronik hastalığı bu cızırtıeee tek silindirde sadece bu cızırtı bence cok dogal
* cbr sıvı soğutma cbf hava soğutma performans açısından çok önemli diyorum özellikle uzun yolda
* cbr 13.1 bg cbf tam bilmiyorum ama 11 küsür
* cbr 6 ileri vites cbf 5 vites
* cbr arka fren disk cbf kampana
yeterince açıklayıcı ve seçimi etkileyici olmuştur sanırım
Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...
Parça Fiyatlarına değineceğm;
Listedeki parça Fiyatlarına göre konusmayın arkadaslar;
3oo TL olan 2 CBR sinyalini 100 Liraya da alabiliyorsun (Sıfır ve Orj.)
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
nasıl olur çakalaz abim 100 tl:D tanesi 144 tl yaa:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:55 ----------
arkadaşlar bişi sorcam yaa arkadşın cbr si atıyorum 10 saniyede 100 km hıza çıkarken şimdi 15 saniyede çıkıyor sebebi nedir... motoru sağa yatırdı ondan sonra oldu nedir bunun sebebi nelerine bakmak gerekir??
Sende sazan gibi gidip hondanın bayiisinden alma
Ben 2 motoruda cok kullandım, cbf cok rahat kullanıcısına ömür boyu yetecek bir motor.Hondanın klasik şeyi sorun demiyorum cunku pek sorun sayılmaz egzantrik zinicirinden ses gelmesidir,Bu cbr600rr dada ayndıır cbf150 dede ondan dolayı sakın motordan egzantrik sesi gelıyor diye negatif bakmayın.
cbf150 5 vites oludugndan dolayı biras daha torklu kalkışta anlayabiliyorsunuz.
tamamen sana baglı 2 motorda seni üzmez.
eger boyun 1.80den cok uzun deılse cbr125 öneririm
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
__sArSıLmAz__ , mevlutgs , dynner ve özellikle melocann arakadaşlarım , cevaplarınız için öncelikle çok teşekkür ederim .
Kısaca anladığım kadarıyla CBR nin öyle fazla bir problemi yok , ancak yatırdınmı-düştünmü masrafı çok fazla , oysaki CBF de koruma demirleriyle hem kendinizi hem de motoru baya bir güvene alabiliyorsunuz, almasanız da yedek parçaları o kadar pahalı değil. Bu nedenlerden dolayı sanırım ekonomik yönden CBF daha mantıklı .
Ben fazla hız meraklısı biri değilim ( zaten daha yeni bir sürücü olduğum için kendime hız yapacak kadar güvenmiyorum ) , ses mes te çok fazla seçimimde etkili değil, sağlam olsun, işe gidip gelirken yoldan zevk alayım, hafta sonlarında ist çevresinde biryerlere giderken arkama kız arkadaşımı da alayım birlikte rahat gidelim nereye gideceksek. Bu bakımlardan da CBF iyi görünüyor.
Gene de CBR ı daha iyi kılan özellik kronik sorunları olmaması ve tabikide görünüşü ..
CBF ye masrafı az diyorum ama her dakka servislik hale gelirse de tabiki onla baş edemem..
Çok kararsız kaldım , hayırlısı ..
Not: Boyum 1,70 , kilom 70
dostum sen yaşıyormusun ya,bu aralar pek girmiyorsun sanırım nete...ya bana şu cbrın orjin egzozu lazım çıkmada olabilir motoru satarken leovince egzozumu çıkartırım alacağım motora takarım diye düşünüyorum arkadaşın hyoya denicez bakalım sesi nasıl verecek ya da uyacak mı diye
Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...
ben senin yerinde olsam cbf150 derim dostum
çünkü kız arkadaşını alıp gezmeye çıkacaksan rampaya salladın mı motoru cbf150 cbr125 çok rahat yer
ayrıyeten artçı için cbf çok ideal cbr sıkıntı verir
(bunlar benim düşüncelerim kimse çıkıpta cbr'yi kötülüyorum zannedip savunma moduna geçmesin)
kendini bişey zannedenlere uyuz oluyorum:
bilmiyorlar ki bugun bana yarın sana
evet dostum sana aynen katılıorum 2 kez 2005 bırı mavı dıgerıde repsol olmak uzere sahıbı olup km yaptım ancak su an 2007 model cbf 150 sahıbıyım ve cok memnunum artcılı surusler yapıyor ıdım o yuzden artcım hıc rahat olmuoyordu o yuzden cbf gectım ve cok memnunum ama son hız ve sportıflık bakımından arıorum cbr ı ancak artcılı surus ve uzun yoldada cbf sevıorum manısadan ankararaya gıtme ımkanım oldu(yaklasık olarak 600km fılan) cbrlada bu yolu yapmıstım ancak benı daha cok yormustu cbf ıse yolu kendı sınıfına gore hıssettırmedı ve benı mutlu ettı tabıkı bunlar benım gorus ve yorumlarım karar senın tabıkı dostum hayırlısıyla
Siperlikteki cizirtiyi kesmek icin sokun ve grenaja degen yerlerine sunger yada ince lastik koyun(su camlarda kullandiklari lastikten inceltin biraz bicakla).Ama vidayida ona gore sikin parca 0 oturmayacagi icin zorlama halinde ne olur bilemem tabi bide bu olaydan sonra vidanin gevsemesi daha kolay ve fark edilmez oluyor her yikamada kontrol edin vidalari.
Eger bu tarz cizirti ve ses problemi yasiyorsaniz sesin geldigini dusundugunuz yeri sokun ince bi sunger yada lastik cekin sesi azaltiyor.
Ama ne yazik ki gostergeden gelen ziriltiyi bende kesemedim.(konsoldan)
Ve birda plaka var inanilmaz bi ses kirliligi yaratiyor plakasiz motorla plakali arasinda cok buyuk fark oluyor ses acisindan
ve vidalarida sik sik kontrol edin bi sure sonra plastik iyice kendini salinca cizirti adami bezdiriyor.
Bana gore de cbr 125 in tek kronik sorunu far olayi.Uzun sure kullaninca sinir bozuyor olup olmadik yerde kesilmesi.
Gecenin bi vakti otobanda insanin 2 fari birden sonunce pes artik insaf diyorsunuz zaten kagit gibi incecik gorunmuyor gece farlar olmiyinca kamikazeden farkiniz olmuyor.
We are many...
farı bende hiç kesilme gibi bir sorun çıkarmadı geceleri de sürdüm beyaz ampullerim beni hiç karanlıkta bırakmadıilk defa duyuyorum farın kesilmesini ampullerinizi değiştirin bence
Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)