Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Aralık 2009, 11:57
#18421
cakalaz adlı üyeden alıntı
MeLo cuğum;
Benim CBR 80-90 KRŞ yakıyordu; zaten biliyosun söylemiştim... ONa bakarsan Hyo için 160-180 kurus yakıyo diyorlar; ben o kadar devirli kullandım yine 130-140 kurusu geciremedim...
Hyosungta da yakıtım 110 ila 140 kurus arası...
Performans konusuna gelince; ben de 2 sayfadır onu anlatmaya caLısıyorum
Sonucta 125 cc gezmek dolaşmak için üretilmiş bir motosiklet...
Çok övülecek bir performansı yok;
Hatırlar mısın Melo ; zamanında herkes motorum 140 yapıyor derdi; bizim haytalar 125 i geçmezdi
ewet hatırlıyorum hacı yine aynı hatta bu sezon başında motoru servise götürdüm 6. vitesi yemiyor dedim arka dişliyi büyülttüler şimdi az çok yer oldu ama bu kezde 130-135 civarı redline'ye giriyor hehe
millet orjinal cbr'la rahat 140 yokuş aşağı 150 hatta biri demişki 165 milletinkinde turbo felan mı takılı ki merak ettim
çako bak dostum şu link'i bı tıkla
http://www.a2teker.com/showthread.ph...881#post167881
Reklamlar
-
21 Aralık 2009, 11:57
#18422
DOOM46 adlı üyeden alıntı
selamunaleykum beyler herkese günaydın. arkadaşlar inşallah nasip olursa ikinci el bi cbr 125 alacağım fakat iki ilan arasında kararsız kaldım sizin de görüşlerinizi almak istedim. her iki ilanda da motorsikletler aynı fiyat ve 2008 model. 1. ilanda motorsiklet 5000kmde fakat yana yatması varmış olduğu yerde düşmüş ve depoda direksiyonun yarattığı hafif bi göçük oluşmuş, diğer ilandaki motorsiklette ise herhangi bi çizik yatma yok yalnız motorsiklet 10000 kmde sizce ne yapmalıyım 5000km fark sizce cbr'da çok fark eder mi??? yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim iyi forumlar arkadaşlar...
Depoda göçük varsa ben şahsen diğer ilanı düşünürdüm. Tertemiz makina olsun, 5 bin km. fazlası olsun. Bu km.ler hiçbirşey değil bu motor için.
-
21 Aralık 2009, 12:02
#18423
melocann adlı üyeden alıntı
ewet hatırlıyorum hacı yine aynı hatta bu sezon başında motoru servise götürdüm 6. vitesi yemiyor dedim arka dişliyi büyülttüler şimdi az çok yer oldu ama bu kezde 130-135 civarı redline'ye giriyor hehe
millet orjinal cbr'la rahat 140 yokuş aşağı 150 hatta biri demişki 165 milletinkinde turbo felan mı takılı ki merak ettim
çako bak dostum şu link'i bı tıkla
http://www.a2teker.com/showthread.ph...881#post167881
o arkadas 170 yaptıgını burda iddaa ettigidi sonra video filan koyamayınca bi daha görünmedi
[B]Kawasaki, Yamaha, Honda, Suzuki, Aprilla, Ducati, Bmw tüm model motosiklet anahtarlarını artık yedekliyebiliyoruz Bilgi İçin Pm Atınız[/B]
-
21 Aralık 2009, 12:05
#18424
matrixkamil adlı üyeden alıntı
o arkadas 170 yaptıgını burda iddaa ettigidi sonra video filan koyamayınca bi daha görünmedi
ben bilmem dostum gelip burada milletin kafasını bulandırıyorsaben ona inanmam ha kanıt koyar al işte size der boynum kıldan ince gider o adamın elini öper saygımıda gösteririm
-
21 Aralık 2009, 13:14
#18425
-
21 Aralık 2009, 13:18
#18426
dreamdark adlı üyeden alıntı
Cbr ile tokatladığım arabalar :
- Seat Leon
- Audi A3
- Peugeot 106 GTI
- Cvic Type-R
- Honda S2000
- BMW 330 Cİ
- BMW Z4 3.0
- Mustang GT-Turbo
- Subaru İmprezza WRX-Turbo
- Porsche Boxter
Ama cbr 600F ile
Sonda cbr 600F demesen abi..
Bide 600F olsan nolcekti dicektim
İçime oturdu
[34 AY 0494] Büyükçekmece MT
-
21 Aralık 2009, 13:31
#18427
cakalaz adlı üyeden alıntı
Evet baktım linke; biraz sallamıs.. Yakıt konusuna bilmeden atlamıs
CBR 80-90 kurus bişey yakıyor.
Hala itiraz ederse bi sorun o arkadasa Hyosung ne kadar yakıyor diye
Bu arad melo cuğum; Karamürselde bir arkadasımız 150 yi geciyor cbr'ı ile.. Bizzat şahit oldum; artık 150 olabilir gözü ile bakıyorum
abi tamam yapsın bende 145 gibi bi hız gördüm ama yokuş aşağı motorun üzerine yattım falan oda 2 kez gördüm motorun canı çıkıyordu benim kafamın takıldığı millet öle bi söylüyorki sanki istedikleri an istediği gibi 140 150 yapıyor
altındaki 125'lik değil senin hyo var
ha yapan vardır ona bişey demiyorum ama burada kimse motoruna toz kondurmuyor herkes yapıyor yada benim motorda sorun var
bilmem anlatabildim mi
-
21 Aralık 2009, 13:36
#18428
-
21 Aralık 2009, 14:14
#18429
melocann adlı üyeden alıntı
abi tamam yapsın bende 145 gibi bi hız gördüm ama yokuş aşağı motorun üzerine yattım falan oda 2 kez gördüm motorun canı çıkıyordu benim kafamın takıldığı millet öle bi söylüyorki sanki istedikleri an istediği gibi 140 150 yapıyor
altındaki 125'lik değil senin hyo var
ha yapan vardır ona bişey demiyorum ama burada kimse motoruna toz kondurmuyor herkes yapıyor yada benim motorda sorun var
bilmem anlatabildim mi
yok melocan yok sende filan sorun yok o yapanlarda sorun var...dediğin gibi sanki her istediklerinde 150 yapıyormuş gibi söylüyorlar bi sefer bu motoru 6. vitese getirene kadar bi ton yol yapıyorsun ışıklara takılıp durmaktan 6. vitesi unuttum ben...
otobana bi sefer çıktım ilk aldığım gün gelirken onda da zorlamadım iki kişi hafif eğimli yolda 120 gördük yeter dedim,ben hep 120ye getirip gerisini görmüyorum (yol&hava kosulları söz konusu birde 80kgım) benden daha zayıf birisinin 150 görebileceğine lafım yok amma abartıp sanki heran150 yapabileceklermiş gibi anlatmak saçma bu motor bi sefer rampalarda bayılıyor (gücü ne? 125cc )
şöförden şöföre değişir amma ben neredeyse 15 yıldır motora biniyorum az çok dilinden derdinden anlarım...ne gerek var 150 yapmaya hala çözemedim gitti,paşa paşa binin dostlar kıymetini bilin gerisi boooşşşş
olur yukarıda yazan dreamdark abimiz gibi 600f iniz yazarsınız geçtiğiniz arabaları böbürlenerek o zaman anlarım ama bununlada s... yarıştırılmaz ki
Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...
-
21 Aralık 2009, 14:21
#18430
cakalaz.. yaz başında ilk motorumu cbr125'i almıştım... daha 15 aylık motordu.. 5000 km'de kusursuz bi motordu... eskihisar-topçular feribotunan çıktım, yalova yolunda (bilirsin o yolu. dümdüz, pürüzsüz, kaymak gibi yol) 120'yi geçmedi. bir kere hafif yokuş aşşağı bi yerde 130'a yaklaştım...
-
21 Aralık 2009, 14:29
#18431
hah bak ne güzel anlaşıyoruz ya dilimden anlayan çıktı çok şükür
-
21 Aralık 2009, 14:37
#18432
melocann adlı üyeden alıntı
hah bak ne güzel anlaşıyoruz ya dilimden anlayan çıktı çok şükür
anlamak istemeyen bizmişiz gibi gözüksek de istisnaları anlaya bilirim 150 yapmaz demiyorum ama her daim ve her yolda yapmaz ha oynanmıştır orasına lafım yok ama bu şase ile zaten 120-130dan fazlası sakat bi rüzgarda motor gezmeye başlıyor...ya bu konuyu bir türlü kapatmadılar gitti ibre 200 diye 200 yapabileceğini sananlar bile vardır hala
yok mu gezi buluşma bişey izmir de olanlarla bi gezi yapsak karaburun filan havalar bi süre yağışsız ama kuru soğuk sıkı giyinir çıkarız yola bizim buranın deli rüzgarı da bir kaç gün kesildi tek gezmek sıkıyor,kankam hyoyu rektefeye verdi alamadı henüz benimki de sehpasında yatıyor zavallı
Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...
-
21 Aralık 2009, 15:36
#18433
-
21 Aralık 2009, 15:43
#18434
-
21 Aralık 2009, 16:21
#18435
bi de ben yazayım bari,arkadaşlar benim motorum 5500 km de,2.viteste 60,3.viteste 80 4.viteste 100 5.6. ve 1. viteslere dikkat etmedim,ayrıca 0-100 değilde olaya 400 metre olarak bakmak lazım,tamam motorun kalkışı güzel,cbf 250,gt250 yi kalkışta geçer,çünkü ağır motorlar,100 kmden sonra bilemem,cbr nin son hızı belli,ayrıca uzun süren yolculuklarda adamın beli ağrıyor,ama sıcak suyla yıkanınca bişeyin kalmıyor bizzat denenmiştir,redline girersem 2.viteste 70 3.viteste 90 4.viteste 110 diyor ama redlinede gitmek ne kadar sağlıklı bilinmez,ayrıca gt250 7 saniyede nasıl çıkar.ben şahsen inanmıyorum,ben kendi motorumla da denemedim ayrıca,uzun yolda kapışırsan toros bile geçer
-
21 Aralık 2009, 16:32
#18436
by_dengesiz adlı üyeden alıntı
ayrıca gt250 7 saniyede nasıl çıkar.ben şahsen inanmıyorum,
nedendir bilinmez. hiç merak etmemiştim 0'dan 100'e kaç saniyede çıkacağımı.. zincir ayarı yaptırıp müsait bi zaman müsait bi zeminde deniycem. sağol. sayende merak ettim.
-
21 Aralık 2009, 16:38
#18437
gkhnkzy adlı üyeden alıntı
nedendir bilinmez. hiç merak etmemiştim 0'dan 100'e kaç saniyede çıkacağımı.. zincir ayarı yaptırıp müsait bi zaman müsait bi zeminde deniycem. sağol. sayende merak ettim.
videolarını bekleriz,ben de denicem benim motorla bakalım
-
21 Aralık 2009, 16:44
#18438
by_dengesiz adlı üyeden alıntı
bi de ben yazayım bari,arkadaşlar benim motorum 5500 km de,2.viteste 60,3.viteste 80 4.viteste 100 5.6. ve 1. viteslere dikkat etmedim,ayrıca 0-100 değilde olaya 400 metre olarak bakmak lazım,tamam motorun kalkışı güzel,cbf 250,gt250 yi kalkışta geçer,çünkü ağır motorlar,100 kmden sonra bilemem,cbr nin son hızı belli,ayrıca uzun süren yolculuklarda adamın beli ağrıyor,ama sıcak suyla yıkanınca bişeyin kalmıyor bizzat denenmiştir,redline girersem 2.viteste 70 3.viteste 90 4.viteste 110 diyor ama redlinede gitmek ne kadar sağlıklı bilinmez,ayrıca gt250 7 saniyede nasıl çıkar.ben şahsen inanmıyorum,ben kendi motorumla da denemedim ayrıca,uzun yolda kapışırsan toros bile geçer
Senin cevapların bende dostum! İki motoru da kullanan birisi olarak sana en güzel cevapları vereceğim, Özellikle Hyo ile CBR karsılastırmıssın, Ben de ona göre cevap vereceğim!
1.si ; Sen cbr 125 ile nasıl GTR yi karsılastırabiliyosun ki ; kalkısta CBR, Hyo'yu gecer diyebiliyosun?
Böyle bir mantık olabilir mi arkadaslar ? Beygirleri farklı; hızlanmaları farklı; arkadas ağır diye hyo geride kalır diyor
Unutma dostum; motor ağır olabilir; mekaniği ona göre hazırlanmıstır!Sana şöyle bir örnek vereyim; senin redline girerek 2. viteste yaptığın 70 i; GTR redline girerek 1. viteste yapıyor
2.si ; GT 250 R ın 0-100 'ü arastır ve videolarda takip et bakalım kaçmış...
Sonra da kendi elinde gel yaz buraya
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
21 Aralık 2009, 16:53
#18439
-
21 Aralık 2009, 16:56
#18440
yuh be 1.viteste 67 km yapıyo,ne makinaymış bee,kısaca oha,hyoyu siliyorz o zaman,184 km,toplam hız,ama hondadan şaşmam,hyo 200 bassa boş benim için,hiç aramızda gt650r sahibi varmı acaba,hondanın adı yeter benim cbr bana yeter,gerisi boş
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 18 kullanıcı var. (0 üye ve 18 misafir)
Bu Konudaki Etiketler