Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
01 Kasım 2009, 20:18
#17661
atmaca_35 adlı üyeden alıntı
ben 1,73 üm ve 60 kiloyum cumartesi sabah bilen bilir izmir torbalıdan aydın otobanına girdim otoban geçiş kartımı aldıktan sonra 10000 devirde vites değiştirerek çok rahat 140 ı gördüm.. kaskım ve sırtımda sırt çantam vardı...
düz yoldan bahsediyorsun değilmi peki ben neden göremiyorum çok rahat bu hızı veya benim dayıoğlu neden göremiyor bu hızı merak ediyorum
70 kilo'yum 182 boyum var üzerine yatıyorum 125-130 arası oynuyor 1 kez gördüm 140-145 arasını oda yokuş aşağı bide üzerine yatınca
ya sizin motorlar üstün ya bizim motorlarda sorun var hemde aynı sorun
Reklamlar
-
01 Kasım 2009, 20:24
#17662
melocann adlı üyeden alıntı
düz yoldan bahsediyorsun değilmi peki ben neden göremiyorum çok rahat bu hızı veya benim dayıoğlu neden göremiyor bu hızı merak ediyorum
70 kilo'yum 182 boyum var üzerine yatıyorum 125-130 arası oynuyor 1 kez gördüm 140-145 arasını oda yokuş aşağı bide üzerine yatınca
ya sizin motorlar üstün ya bizim motorlarda sorun var hemde aynı sorun
bak şimdi . lastiklerin ilk irc ise bu hız mümkün. yok iyi yol tutan lastik aldıysan yola yapışır gitmez
ayrıca hız konusunda lastik basıncı çok önemli. normalde kullanma fakat hız deneyeceksen
ön lastik 35 psi olacak arka 38 . yağında 10w40 olacak. bujinde yeni yada iridyum olacak.
sadece denemelik aynaları bir kereliğine çıkar bak bir dene. yalan söylemiyoruz inan.ben ayna varken yaptım ama 1.85 değilim
-
01 Kasım 2009, 20:52
#17663
bende yatıyorum (yani yattığımı düşünüyorum dısardan nasıl görünüyor acaba?) 1.83 de boyum var 70 de kilom. lastiklerim irc ilk lastiği. 7500km de benimki de 125-130 oynuyor. ama benim bujinin değişmesi gerek sanırım 10bin devirden sonra devirlenmekte zorlanıyor. hava filtresini de yeni değiştirmiştim.
-
01 Kasım 2009, 21:02
#17664
bende pırellı lastik var motorun uzerıne de yatmadım yol dümdüzdü yağı ve bujisi yeni...10/40
bikez daha söylüyorum redline göstermeden 140 ı gördüm :S
-
01 Kasım 2009, 21:05
#17665
seannnnn adlı üyeden alıntı
bende yatıyorum (yani yattığımı düşünüyorum dısardan nasıl görünüyor acaba?) 1.83 de boyum var 70 de kilom. lastiklerim irc ilk lastiği. 7500km de benimki de 125-130 oynuyor. ama benim bujinin değişmesi gerek sanırım 10bin devirden sonra devirlenmekte zorlanıyor. hava filtresini de yeni değiştirmiştim.
hemen heman aynı dostum benim iridyum cr9e buji var aynı değişen yok
-
01 Kasım 2009, 21:05
#17666
atmaca_35 adlı üyeden alıntı
bende pırellı lastik var motorun uzerıne de yatmadım yol dümdüzdü yağı ve bujisi yeni...
lastik havaların nasıldı. yol düzmüydü yoksa hafif eğim varmıydı.
lastik havası boy ve kilo çok etkiliyor.
lastik havası arttıkça yakıt tüketimi azalıyor motor rahatlıyor son hız artıyor. ama ben bir kere yanlışlıkla 40 psi vurmuştum şehir içinde düştüm duro lastiğim varken. aman diyorum arkadaşlar fazla vurup viraj almaya çalışmayın bir de frenlerken düşebilirisiniz fazla havadan dolayı
-
01 Kasım 2009, 21:06
#17667
atmaca_35 adlı üyeden alıntı
bende pırellı lastik var motorun uzerıne de yatmadım yol dümdüzdü yağı ve bujisi yeni...
bikez daha söylüyorum redline göstermeden 140 ı gördüm :S
böle söyleyip yaktıracaksınız bi gün motoru ya hadi hayırlısı hemde üzerine yatmadan
-
01 Kasım 2009, 21:20
#17668
yol dümdüzdü (otoban ) önlastiğin havasını kontrol ettım hava basıp çıktım yola...arkadaşlar evın onunde otobana var en kısa zamanda video cekıp yollamaya calışcammm.havalar biraz düzelsin dondurucu bı soğuk var burda
-
01 Kasım 2009, 21:36
#17669
bir cbr 125 sahibi olmayarak . kardeşimin cbr ı 140 yapınca ve çevremde gördüğüm cbr 125 lerle tahmin ettiğim cbrın standart maksimum hızı 140 diye düşünüyorum. bazı arkadaşlar 130 görüyor bazı arkadaşlar 150 ama bir çok faktör var son hızı etkileyen subap ayarı da dahil
-
01 Kasım 2009, 21:52
#17670
osmaniyeli sanırım rodajın da büyük etkisi var... keşke motorlarda bi chip olsada rodajın nasıl yapıldığını kayıt etse işte devirini hızını yağınn değişimini motor sıcaklığını filan. 2. el'de alırken içimize kurtlar düşmez.
-
01 Kasım 2009, 22:07
#17671
seannnnn adlı üyeden alıntı
osmaniyeli sanırım rodajın da büyük etkisi var... keşke motorlarda bi chip olsada rodajın nasıl yapıldığını kayıt etse işte devirini hızını yağınn değişimini motor sıcaklığını filan. 2. el'de alırken içimize kurtlar düşmez.
mantıklı olabilir aslında
[B][COLOR="Green"]1908 Üsküdar İnfaz 1908[/COLOR][/B]
İSTANBULU İZLİYORUM ÇAMLICADAN
-
01 Kasım 2009, 22:20
#17672
rodajın mutlaka etkisi vardır...motoru aldığım dayı bana şunu demişti. 250 lik hyosunglara kafa tutyorum die...
-
01 Kasım 2009, 23:11
#17673
atmaca_35 adlı üyeden alıntı
rodajın mutlaka etkisi vardır...motoru aldığım dayı bana şunu demişti. 250 lik hyosunglara kafa tutyorum die...
o dayıı ucmus dostum hyo gt250r 170 ı goruyo. biz cbr ımızı yırtsak 150 olsun (bence olmazda hadı neyse) nası kafa tutuyomus bu dayıııı
-
01 Kasım 2009, 23:42
#17674
valla bılmıom bana öle demişti muhtemelen hyosung un sürücüde sorun vardı
-
02 Kasım 2009, 00:15
#17675
-
02 Kasım 2009, 00:19
#17676
Ben de 140'ı biraz geçtim gibi.Ama yol düz filan değildi resmen bayır aşşağı allah ne verdiyse hoplaya zıplaya gidiyoduk cıbırla.Daha gidermiydi derseniz redlıne filan kalmadı zaten devir kesiciye girmesine az kalmıştı.
-
02 Kasım 2009, 00:30
#17677
Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...
-
02 Kasım 2009, 00:49
#17678
funkyboys adlı üyeden alıntı
:D olabilir
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:02 ----------
arkadaslar biraz konu dısı olucak ama nette jant reflektörü ararken iki ilan gördüm
http://www.motomaxonlineshop.com/mai...709-0-125.html
http://www.motomaxonlineshop.com/mai...710-0-125.html
bunların arasındakı fark nedirki aradaki fiyat bu kadar??????
benim yaptıgım veya yaptırdıgım reflektörler yagmuru tozu vs... yıyınce cıkıyodu bunlar cıkarmı
bunlar dısında önerebileceğiniz varmı.??
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:08 ----------
parça parça yapıstırılanda olabilir. sadece cıkmamasını istiyorum.
stok koduna bakarsan anlarsın ne olduğunu bilmiyorum ama iyi bişey ki fiyatı etkiliyor
-
02 Kasım 2009, 14:25
#17679
onur35 adlı üyeden alıntı
kim söylemişse yalan söylemiş
ben hyoda kullanıyorum yakın arkadaşımda var sürekli beraber gezeriz...bi sefer kalkışta kafadan 40-50 metre koyuyor hızlanması gayet iyi zaten cbr 140 yapana kadar uzun yol olması lazım ki hyo 150ye rahat dayıyor daha bi 25-30km yapar bu süre zarfında 10km lik bir yolda birkaç km fark yemek kaçınılmaz oluyor tabi içinde hala motora gaz verme hevesin kalıyorsa
hyo ile karşılaştılıcak klasmanda değiliz bunu hepimiz biiyoruz,cbr in abisi sayılır bundan sonraki tercihim hyo olucaktır
bi ybr vb 125liklerle kıyaslanırsa tabiki cbrın farkını kendi klasmanında anlarsın(dikkat 2 zamanlıları saymıyorum!)makinelerinizi fazla uzun süreli zorlamayın yazık olmasın bende hep cıkıcam dedim otoyola ama çıkmadım taş çatlasın otoyolun 2-3km lik eğimli bölümünde 140-145 yapıcaktır bu yuzden gerek duymadım ama şu değildir ki motorumu sevmiyorum tek aşkımdır o benim
dostum 2-3 km mesafede değil aşağı yukarı 500 600 metrelik bı mesafede yaptım 140 ı eğim falan yoktu...bıdahakı sefer redline gircem bakalım en fazla kaç yapcak
-
02 Kasım 2009, 16:38
#17680
atmaca_35 adlı üyeden alıntı
dostum 2-3 km mesafede değil aşağı yukarı 500 600 metrelik bı mesafede yaptım 140 ı eğim falan yoktu...bıdahakı sefer redline gircem bakalım en fazla kaç yapcak
benim motor 5000 km de,tem otoyolunda rampada 140 ı biraz geçtim,daha da gitmedi,acaba daha da gidermi,bizim cihanın motoru rodajda rahat 150 gördü,senin motor kaçbinde,mesela bi arkadaşım motorun 6000 km den sonra açılacağını söyledi,,,ne kadar doğrudur bilemem
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)
Bu Konudaki Etiketler