Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
29 Eylül 2009, 00:16
#17241
by_dengesiz adlı üyeden alıntı
yani motoru bi nevi rahatlatıyo zaten cıbırdan ne performansı beklenir bi de ben dişliyi büyüttüm motor a bi rahatlama geldi sence bi zararı ya da yararı olurmu
bunu yorumlucak birisi varmıdır bence devirli bi makina olduğundan dolayı dişli değiştirmek,büyütmek motoru rahatlatıyor gibi görünsede orjinal çalışma sisteminde alışmış olduğu şekilde devirlenmicek olmasından dolayı problem çıkartabilir belki,aslında bende merak ediyorum
Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...
Reklamlar
-
29 Eylül 2009, 00:20
#17242
dynner adlı üyeden alıntı
ya bende xenon düşünüyorum nasıl alınıyor nasıl takılıyor neler ypaılıor bana anlatabilrsen sevnrm dostum
35 watt . aküyle ilgili bir sorunu yok.
ebay dan aldım. h4 uzun ve kısa. uzun ve kısayı ampülü aşağı yukarı oynatarak sağlıyor kendisi. aküden bir kablo çekiyor adam. balastı slim balast yeni tip içinde bobin yok . oldukça ince. göstergenin altına monte etti balastı. bir de far butonu var benim f5 te oradan kablo çekti. 5 lira aldı el emeği.
64 liraya aldım ben tekini . cbr a 2 li satıyorlar alırsan 100-110 lira arası ebaydan linkini de atayım şimdi.
kablolarını da alta bağladık göstergenin.
6000k aldım ben aslında 8000 e niyetim vardı biraz daha mavi olsun diye. sonra vazgeçip 6000 aldım
-
29 Eylül 2009, 00:22
#17243
osmaniyeli adlı üyeden alıntı
çok iyi oldu bunu duyduğum . ayarlatırım ben onu bir kaç güne kadar. muayenede problem yoksa süper
muayenede dikkat edeceğiniz şeyler far ayarı,motor şase numarasının okunur vaziyette temiz ve hasarsız olması,(lastiklere pek aldırmıyorlar göz ucuyla bakıyorlar tabi çokta kabak olmucak sırıtmıcak yani)egzozunuz ses egzozu ise 5-6bin devirde sabit tutuluyor ve 86db i geçmicek şekilde olması lazım...sinyaller,uzun kısa ve korna sorunsuz olmalı,frenleme sisteminizde ise bi tur attırıp lastiklerin fren anında kitlemesine bakıp geçiriyorlar(tabi gaza gelip hız yapıp birden frene asılmayın)temiz kağıdınızı almayı unutmayın!bence motorunuzu iyice bi parlatın yeni gibi olsun dış görüntü bence fikir vermelerinde etken olabilir,umarım sorunsuz geçersniz
Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...
-
29 Eylül 2009, 00:32
#17244
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eB...K%3AMEWNX%3AIT
bu benim aldığım link
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eB...%3AMEWAX%3AVRI
bu da çiftini en ucuz satan şahıs
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:23 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:22 PM ----------
onur35 adlı üyeden alıntı
muayenede dikkat edeceğiniz şeyler far ayarı,motor şase numarasının okunur vaziyette temiz ve hasarsız olması,(lastiklere pek aldırmıyorlar göz ucuyla bakıyorlar tabi çokta kabak olmucak sırıtmıcak yani)egzozunuz ses egzozu ise 5-6bin devirde sabit tutuluyor ve 86db i geçmicek şekilde olması lazım...sinyaller,uzun kısa ve korna sorunsuz olmalı,frenleme sisteminizde ise bi tur attırıp lastiklerin fren anında kitlemesine bakıp geçiriyorlar(tabi gaza gelip hız yapıp birden frene asılmayın)temiz kağıdınızı almayı unutmayın!bence motorunuzu iyice bi parlatın yeni gibi olsun dış görüntü bence fikir vermelerinde etken olabilir,umarım sorunsuz geçersniz
teşekkür ederim[COLOR="Silver"]
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:26 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:23 PM ----------
resimdeki kırmızı kablo pabucu aküye takılıyor
burada balastın ucundan 2 kablo aküye gidiyor hepsi o. bir de far butonundan ayrıca bağlantı yeri var takması 5 dakika sürüyor. fakat kafayı sökmesi biraz uzun
bir de siz hiç uğraşmayın . kablonuz olmayabilir. veya sarkan kabloları kelepçeleyemeyip direksiyona çarptırabilirsiniz.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:32 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:26 PM ----------
resimde atabilirim moto üzerinde nasıl monte edildiğiyle ilgili.yarın hatta sıfırdan nasıl takıldığını size çekebilirim isterseniz.
-
29 Eylül 2009, 00:47
#17245
Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...
-
29 Eylül 2009, 01:12
#17246
dişliyi küçültünce son hız artar diyolar neden sıkıştırma oranı arttığı için mi o zaman motoru paso bağırtırsın heralde,,büyütünce son hız düşer mi yakıt azalır mı ben motorumun en orijinal haliyle tek kişi e5 te 130 gördüm şimdi 1-2 parça değişti 1-dişli,2-sübaplar,3-silindir ve kapağı,4-krank ve motor dişlisi benim sonum nolucak
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:12 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:12 AM ----------
heralde 160 görürüz
-
29 Eylül 2009, 01:22
#17247
by_dengesiz adlı üyeden alıntı
dişliyi küçültünce son hız artar diyolar neden sıkıştırma oranı arttığı için mi o zaman motoru paso bağırtırsın heralde,,büyütünce son hız düşer mi yakıt azalır mı ben motorumun en orijinal haliyle tek kişi e5 te 130 gördüm şimdi 1-2 parça değişti 1-dişli,2-sübaplar,3-silindir ve kapağı,4-krank ve motor dişlisi benim sonum nolucak
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:12 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:12 AM ----------
heralde 160 görürüz
motorunun 4000km bakımı geldi diyordun az evvel bu kadar parçayı ne ara değiştirdin valla pes
önceleri mobiletlerde arka dişliyi değiştirirdik küçültünce son hız artar çekiş ve kalkış kasardı ama motor uzun yolda açılırdı,büyük dişlide ise tam tersi kalkış ve çekiş serileşir ama son hız fazla olmamakla biraz kesilirdi öndeki dişliyide javalardan çıkma takardık büyük dişli hızı artırırdı fakat bu devirli motorlarda vereceği tepki nedir bilemiyorum ve merak ediyorum....
Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...
-
29 Eylül 2009, 01:36
#17248
bi ara motor yokuşu bile çıkmayınca tepem attı ayrıca hepsi orjinal parça tabii mecbur kaldım diyebilirim bakacaz büyük dişliyle nasıl oluyomuş uzun yola çıkmam gerek ama o oda bu havada zor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:36 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:27 AM ----------
zaten bizim cıbırların sorunu sübap bi de radyatör bi de bundan ötürü motordan garip garip sesler geliyo ayrıce titreme de çoktu şimdi yağ gibi maşallah diyelim de nazar deymesin
-
29 Eylül 2009, 21:37
#17249
Honda CBR 125 almak istiyorum ama...
Arkadaşlar ben yeni üye oldumda bir kaç sorum olacak özel mesaj atarmsıınız lütfen.. yeni konu nasıl açabilirim .... birde benim boyum 182 kilom ise 95 kilo honda cbr125 almak istiyorum ama bir sorun olurmu boy veya kilo özel mesaj atarsanız sevinirim şimdiden saolun.
bu arada arkadaşlar aldığım motorla fazla uzun yola çıkmıyacağım günlük çok çok olsun 100 kilometre yaparım... oda haftada bir binerim motora cvblarsanız sevinirim.
-
29 Eylül 2009, 22:23
#17250
KadZe adlı üyeden alıntı
Motorun üzerine otur bak bakalım rahat mısın hatta olmadı resim çeksinler seni motorun uzerındeyken bir de öyle bak. İçine siniyorsa al bak keyfine o küçük dedi bu büyük dedi diye kafanı çok yorma sen rahat ettiysen beğendiysen binersin.
Yeni konu açmayı çözmüşsün sanırım
KADir ZEngin
Ne kadar hızlı gittiğini durman gerektiğinde anlarsın...
-
30 Eylül 2009, 19:47
#17251
by_dengesiz adlı üyeden alıntı
bi ara motor yokuşu bile çıkmayınca tepem attı ayrıca hepsi orjinal parça tabii mecbur kaldım diyebilirim bakacaz büyük dişliyle nasıl oluyomuş uzun yola çıkmam gerek ama o oda bu havada zor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:36 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:27 AM ----------
zaten bizim cıbırların sorunu sübap bi de radyatör bi de bundan ötürü motordan garip garip sesler geliyo ayrıce titreme de çoktu şimdi yağ gibi maşallah diyelim de nazar deymesin
maşallah nazar değmez inşallah
-
30 Eylül 2009, 22:31
#17252
Arkadaşlar cbr ım ile hafta sonu 800 km civarı yol yaptım. Ortalama yakıt tüketimi 100km de 2.9 - 3 litre arası motorum 3500 km de yakıt bana normal gibi geldi fikri olan?
Gezi nin fotoğraflarını merak edenler için link
http://www.motosiklet.net/forum/etki...otografli.html
KADir ZEngin
Ne kadar hızlı gittiğini durman gerektiğinde anlarsın...
-
30 Eylül 2009, 22:35
#17253
çok yakmışsın bu ne ya 600rr daha az yakıyor
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
-
30 Eylül 2009, 22:45
#17254
Zaten benimkisi 125R görünümünde 600 RR şaka bi yana ideali kaç litredir yaklaşık.
KADir ZEngin
Ne kadar hızlı gittiğini durman gerektiğinde anlarsın...
-
30 Eylül 2009, 22:52
#17255
bu abi ideali budur. benmki bi ara 4 litre yakıyordu öyle düşün istersen
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
-
01 Ekim 2009, 00:33
#17256
-
01 Ekim 2009, 01:26
#17257
benim alettede titreme var şuan 900 km de daha bakalım vibrasyon ne zama ngidecek aynaya bakdığım zaman:D arkayı zor görüyorum titremeden
-
01 Ekim 2009, 01:38
#17258
KadZe adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar cbr ım ile hafta sonu 800 km civarı yol yaptım. Ortalama yakıt tüketimi 100km de 2.9 - 3 litre arası motorum 3500 km de yakıt bana normal gibi geldi fikri olan?
Gezi nin fotoğraflarını merak edenler için link
http://www.motosiklet.net/forum/etki...otografli.html
Çok normal. Uzun yolda ben de bu civarda hesaplamıştım zamanında
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
-
01 Ekim 2009, 02:12
#17259
mevlutgs adlı üyeden alıntı
benim alettede titreme var şuan 900 km de daha bakalım vibrasyon ne zama ngidecek aynaya bakdığım zaman:D arkayı zor görüyorum titremeden
motorun yeni biraz km yaptıktan sonra parçalar birbirlerine alışacağından dolayı bir nebze olsun titremeyi kesecektir ama yüksek devirlerde her zaman titreme yapar ne de olsa tek silindir ancak en iyisi bukadar
Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...
-
01 Ekim 2009, 19:46
#17260
Arkadaşlar Ispartadan 2. el CBR 125 almayı düşünüyorum,bu motoru tanıyan veya fikri olan var mı teşekkürler.
http://www.sahibinden.com/isparta_da...XQQdisplayitem
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 24 kullanıcı var. (0 üye ve 24 misafir)
Bu Konudaki Etiketler