cumartesi akşam olursa gelirim
cumartesi akşam olursa gelirim
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
selam arkadaşlar benim cıbırın 4000 km bakımı geldi bu bakımda neler yapılıyor ne kadar sürüyor faturası ne kadar çıkıyor bilgi verebilirmisiniz?
yağ deişir istiosan buji deişir o kadar benim bildigim
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
saolun arkadaşlar
eyvallah dynner kardeş bujiyi yeni takmıştım(NGK iridyum cr8eıx) sadece yağına bakarlar aslında bor katkılı 4*4 double up yağ koymuştum ama olsun artık
bi dahaskne ngk cr9e yada cr9eix tak farkı gör ;)
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
denerim ama ne gibi bir degişme olacakki merak ettim
Eğer böyle çadırdır kamptır düşüncelerin varsa kesinlikle cbf çünkü cbr da bunları yada benzeri eşyalarını taşımak senin için zor yada sıkıcı olabilir. Ama sen dersen ki yok ben temiz yolda en fazla sırt çantası kadar eşyala binerim, hatta arkamada yolcu almam tek gezerim diyorsan cbr
Geçmiş olsun arkadaşım zor gerçekten inş bir haber alırsın.
KADir ZEngin
Ne kadar hızlı gittiğini durman gerektiğinde anlarsın...
yani motoru bi nevi rahatlatıyo zaten cıbırdan ne performansı beklenir bi de ben dişliyi büyüttüm motor a bi rahatlama geldi sence bi zararı ya da yararı olurmu
buldum
şey diyor. zaten ingilizcen var . son ısı değeri çok yüksek olması demek erimemesi için iyidir buji başının anlamında demiş yüksek sıcaklıklarda
ben cr7eix siparişi verdim İzmirden ergür motoydu sanırım.34 lira tuttu kargoyla . iç direnci daha düşük olur diye. iç direnci düşük olunca kıvılcım biraz daha şiddetli oluyor fakat erimesi daha kolay oluyor.
ama çok bir fark ta olmuyor sanırım ısı numarası değişince. bendekini gilera scooterlara takıyorlarmış. cbr kadar devirli makine değil onlarda
bendeki eski buji 11500 e zor geliyordu. iridyumla 12bine gelip devir kesiciye girmeye başladı faydası çok oluyor dediğin gibi
heh demek istedgme tercume olmuşsn
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
ya xenonu taktırdım havaya doğru veriyor yoldan çok mercek te yok şu an içinde
ampülü de yapıştırmış adam değişmiyor pozisyonu. daha önce de far yükseklik ayarı tuşunu kırmıştım
gelen giden sellektör yakıyor kısalarda olduğu halde. ne yapsam diye düşünüyorum
acaba far kaşı filan mı çeksem üst kısıma faydası olur mu
muayenede xenona karışıyorlar mı bir de o takıldı kafama. dzgün ayarlatsam bile xenon yasak derler mi
benim orijinal buji cr8e şimdiki cr8eix baya farkediyo motor acayip rahatlıyo yokuşta falan çok rahat heralde ateşlemeyle alakalı bişey eski bujide çok kasıyodu ama şimri rahat rahat redlinee giryorum ama gaz kesici devreye giriyo galiba devamlı redlinede gidip de motorunu yakan bi arkadaş vardı şimdi hatırladım neyse bu sefer cr9eix takacam gerçekten farkediyo mu ayrıca yardımlarınız için çok teşekkürler
dostum muyenede xenona karısmıyorlar fakat far ayarın bozulmuş senin ve büyük ihtimalle far ayarından geçemiceksin sanırım,benim mondiyide sezonun başında vizeden geçirirken beyaz ışık olması bi problem olmadı ama far ayarını düşürmüştüm ve yükseltmeyi unuttuğumdan geçmemişti ikinci hakkımda geçtim kısalarda uzunlarda yakını gösteriyordu hadi uzunların yukarıyı gostermesıne ufak kusur yazdılar gectı ama kısalardan kalmıştım...anlıcagın makinesi olan bi servise götür far ayarı yaptır yoksa vizede teklersin demedi deme
Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...
zaten bende vitesi 10000 devirden aşşaı atmıyom maşallah tam bana göre o zaman maslak atatürk oto sanayinde satıyolar bulmam zor değil ordan almıştım şimdikini
Şu an bu konu içerisinde 20 kullanıcı var. (0 üye ve 20 misafir)