yağ 4binde bir deişir motorun saglıgı içindir 15-50 veya 10-50 veya 10-40 araları yaglar tercihimdir. shell,castrol,repsol,motul bunlardan koyabılırsın
yağ 4binde bir deişir motorun saglıgı içindir 15-50 veya 10-50 veya 10-40 araları yaglar tercihimdir. shell,castrol,repsol,motul bunlardan koyabılırsın
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
bilgi için teşekkürler birde bu yağların 4 ve 2 zamanlı motorlar için olanı ve sentetik olanı varmış galiba
yap ile ilgili kafanda soru işareti bırakmayacak linkler:
http://www.motosiklet.net/forum/fayd...ntrolleri.html
http://www.motosiklet.net/forum/fayd...-secerken.html
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...siniflari.html
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...da-yardim.html
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...iyorsunuz.html
---------------------------------
bu arada 18 eylülde antalyada direksiyon sınavına girdim. sürücü kursumda antalyada. ehliyet 20 güne cıkar dediler. ama okulların acılması nedeniyle ankaraya gitmek zorundayım. ehliyetimi ankaradan alabilir miyim? dosya gönderimi filan gibi bişey söz konusu olabilir mi? bileniniz duyanınız var mı?
abi bu cbr nin vites aralığı çok kısa ya hemen vites istiyor hemen titriyor
yok daha neler.D şimdi orjinalliğiini bozallım:D:
HIZ YOLU DEĞİL ÖMRÜ KISALTIR
anladımm hocam bu arada 500 km oldu motor:D rodaj bitti gibi bişi ben bu motorda şunu anladım hep yüksek vites tutacan abi yoksa çok titriyor devir dayanıyor hemen 7 8 bine yükseltiyorsun vites motur rahatlıyor o zaman;);) az benzinde yakar hem
yok 1000 km getirin dedi motoru ;) yağ değişi için;);)
valla beyim servis bana ilk 1000 dedi sonra hem kitapta öyle bişi demiyor ya;) ilk 500 km rodaj diyor sadece beyim;)
HIZ YOLU DEĞİL ÖMRÜ KISALTIR
o yağı bi akıt ne demek istedgmzı anlayablrsin dostum
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
Bİ BİZ ALAMADIK ŞU MOTORU ya
[B][COLOR="Green"]1908 Üsküdar İnfaz 1908[/COLOR][/B]
İSTANBULU İZLİYORUM ÇAMLICADAN
rodaj yağının içinden metal parçaçıklar olacaktır parçalar birbirine uyum sağlarken küçük parçacıklar bırakır bu yüzden fazla tutulmaması gerekir . motoru zorlaman halinde pistonu çizebilir ama bunun için ciddi anlamda motor zorlanmalıdır.tavsiyem ne olur ne olmaz yağın değişmesi yönünde .
valla şimdi gitsem değiştirmezler 1000 dediler ücretsiz değişdircez dedilerr
ama şu sorunum hala devam ediyor motoru aldığım zaman debriyaj yukarda tam uç kısımda kavrıyordu gittim onu ayarlattım şimdi ortada kavrıyor güzel oldu yani neyse çıktım sahil yoluna şu devirlerde kullandığım zaman şu sesi yapıyor ilk vites 9 binde 2 9 bin 3 4 5 hep 9 binde attığım zaman 5.nci viteste 7 8 bine geldimi devir saati bi anda:D:DD: 13 bini gösteriyor ve o anda vınnnnnnnn diye ses geliyor ve sonra gidiyor bu hala kafamı kurcalıyor...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:34 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:30 PM ----------
yanlış anlatmadıysa o balata kaçırmasıdır da sen rodajdasın 9bin lere cıkarsan motorun hiç saglıklı olmyacak
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
balata kaçırması ne demek peki çözümü ndir?? vede ne gibi sağlıklı olmaz?? fabrikasyon olarak 8 bindemi ne 13 beygiri alıyor motor:D
Şu an bu konu içerisinde 124 kullanıcı var. (0 üye ve 124 misafir)