İdeal devir aralığı nasıl 4-5 bin arası oluyor anlamış değilim 11binde redline başlıyor ben buna kesinlikle katılmıyorum 4-5 bin devir aralığı çok düşük bence. Başka fikri olan?
8 binde maksimum torku, 10 binde ise maksimum gücü veriyor cbr yanlış hatırlamıyorsam.Rodaj da oldugu için 6-7 bin arası bence iyidir.
Mevlüt yakıt konusunda gerçekten ciddi fark var kullanımdan bu kadar da farkeder mi? bilimiyorum sen bi dynner ı dinleyip servise uğra istersen.
KADir ZEngin
Ne kadar hızlı gittiğini durman gerektiğinde anlarsın...
selam beyler bnde cbr alcm bu şubat fakt vites devrlri nasl oluo onu bri anlatblr mi bnm yakn arkmn var fakt o anlatnca bn anlamıom yanlz şöle debriyaja bas flan deil aşaı basnca aratar yukarı kaldrnca şu vtiese geçr gblerndn bri yardm ederse sevnrm
bence mevlut kırmızıya gelnce bitti sanıyor mevlut kırmzıya gelcne motor 100km daha gdıor habern oosun
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
cok guldurdun benı ya
kadze cok haklı arkadaşlar bu motor nakedmı kı siz 4-5bin diyorsunuz zaten 2.vitesı guzsuz bi motor cbr 2.vitesde kolay kolay gaz yemez bu motorlarda dediği gibi6-7binde vites atılması idealdir zaten biraz mantıklı dusunelım
bi motorda devir yukselirse daha fazla benzın yakar aynı şekilde dusuk devirde motorun gitmesını saglamak için gazı iyi bi şekilde yemesı için gene zengın benzın hava karışımı alır gene cok yakar ideal devir redlinenın yarısıdır daha dogrusu devir kesicinin ve buda cbrda 6-7bine gelir
benım cgl ise 10cevirir fakat 4-5i ben o motorda kullanırım cunku sıkıştırma oranı farklı beygırı torku verdigi devirler dusuk yanı naked bi motordur ve idealdir
ayrıca mevlut motorunun saglıklı bi rodaj gecirdiğini dusunmuyorum cunku cok etkilenıyorsun her konusulandan ben sana yeterınce acık anlattım ki o radaj tarzı en iyi rodajdır omur ve performans en iyi o şekilde saglanır diğer bi şekilde arkadaşların anlattıgı yuksek devire gelme emesı klasık halk rodajıdır uzun omur için yapılır motorun sagır kalır o istedıgın hızlara gelemezsın
zaten bu motor hız motoru değildir race tipli 125cc fakat racıngımsı bi motordur bu motorda bence onemli olan 110-120 sabit gidebilmektir uzun sure ki rahat bi şekildede yapar
gene cok konustum galiba
siyahbeyaz(ali)abi cok geçmiş olsun motoru gormedım ama anlatılana gore galiba baya hasta gibi inş en kısa zamanda yapılır
ahmet kardeşim arkaya bence almaktan cok babanla biraz dusun eger elinizden geliyorsa yapın gelmıyorsa sanayıde yaptıracagınızı dusunmekteyım eger almaya kalksan pahalı olur
şimdiden tum musluman alemının bayramını kutluyorum
HIZ YOLU DEĞİL ÖMRÜ KISALTIR
arkadaşlar uzun yolda bel ağrısı yapmıyormu
::sefereee
hemde nasıl 100kmde bir en az 15dk dinlenmek sart bence eger artcıysan zaten yandın
HIZ YOLU DEĞİL ÖMRÜ KISALTIR
Valla ben durmadan 180km gittim gayet rahattı
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
2.1 litre ile o motor 100e yakın km gider bi dene istersen
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
hiç oldu mu şimdi bu ya motorun tüm albenisi gitmiş yerine semer vurulmuş eşşek gelmişmotoru bu hale sokmayın yazık valla illa böle bişi istiyorsanız gidin endro vb alın hiç olmadı ybr alın apache alın ama cıbıra bunu yapmayın
Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...
80 le 90 la 4 5 vitesde gidiyorum bi anda motordan bi ses gelior vınnnnnnn diye devir saati bi anda 13 bine geliyor kitlenme gibi bişi oluyor motor frenlemesi yaaprızya salarız debriyajı küçültürüz vitesi vınn eder aynı ona benzer bişi yapıyor nedir bu??
Şu an bu konu içerisinde 23 kullanıcı var. (0 üye ve 23 misafir)