Ahmet bu girişimin epey bilgilendirici olucak sanırım benim de kafama takılan bir konuydu.Umarım kolayca halledersin. Sıcak hava yardımıyla daha kolay olucağını umuyorum bende. Senin bu çabanı görünce acaba neler vardır diye nette bi baktım. Sıcak hava yardımıyla tavsiye ediyorlar anladığım kadarıya, ben yine de paylaşayım yazılanları
Remove your barends, use some compressed air (if you don't have an air compressor this wont work) blow air between the bar and the grip as you are trying to pull it off. The air will temporarily expand the grip enough to make it slip. You may have to do this more than once to get the grip off. When you re-install the new ones push them as far as you can then blow air up in between grip and bar as before as you are pushing them on. Again it may take more than once to get it all the way on. This has worked for me every time and I've never had to put anything in or on them to get them to stay.
The soapy water idea sounds like it would work just fine, but the whole waiting for it to dry thing, i couldn't stand, when i put something new on my bike i can barely wait 24 seconds to ride it and see the difference or show my friends, let alone wait 24 hours, but if your not in a hurry and you don't have access to a air compressor that would be the best route to go, not trying to step on your toes 1998f3, or Musichyp
KADir ZEngin
Ne kadar hızlı gittiğini durman gerektiğinde anlarsın...
2 topuzu da çıkardın mı
http://www.youtube.com/watch?v=tL3_3...eature=related
video da gösteriyor fakat eski elciği kesiyor eşşek herif
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:59 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:42 AM ----------
havayı da sanırım yeni elciklere sıkıyor genişlesin diye.kompresör yoksa takarken de sabunlu su veya ince yağ ile yağlamak lazım boruyu
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:21 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:59 AM ----------
cbr ın topuzlarında lastik yokmuş. kardeşim değiştirmişti görmemişim.ama lastikli topuzlarda uyuyor almak isterseniz
slm beyler bende modial 125 zn var onu satıp artık biraz sport takılmak istiorum fakat cbr125 için bisiklet gibi diolar kullanan arklar öneri ve memnuniyetlerini yazarsa kafamdaki sorunlar çözülmüş olacak . birde bu motorun max hızı kaç biraz ibrede 200 gösterio ama ???(tabi 200 yapmazda bu ibreye 120 den aşaı yakışmaz heralde)
[B][COLOR="DarkRed"]TEK FARKIMIZ TÜRK OLMAMIZ. YA TAM SUSTURURUZ.YADA KAN KUSTURURUZ![/COLOR][/B]
Arkadaşlar burdan herkese cevap yazıyorum.
Aynı osmaniyelinin dediği gibi topuzları biraz çevirip tüm gücünüzle çekin.Topuzla birlikte onun demiride çıkıyo.Sol taraf çok basit.Ama sağ taraf tam bir işkence.Sorun sol taraftan farklı olarak ayrıyetten bir gaz çubuğu var(Çubuk dediğim yani içerdeki dönen şey sol tarafta bu yok)ve bu gıcık caponlar onada sürtünme artsın diye çıkıntılar yapmışlar onun ucunuda oval birşekilde dışa doğru kalınlığı artan birşey yapmışlar.
Diğer sorun elciği yerine sokmak için dıştan bastırdığınız zaman elciğin içindeki siyah lastik(üzerinde cbr ve harris yazısının netliğini arttırmak için yazılarda var) içeri doğru katlanıyor.Ne kadarçok zorlarsanız o yazılarda siliniyor ordan.
Kadze: fön makinesi ve oto şampuanını aynı anda denedim.Yine de içerdeki o lastik toplanıyo.En son çakmakla o siyah şeyi yarıya kadar iyice ısıttım.Sonra son güçle içeri doğru bastırdım.Renkler biraz kaydı ama en son bu kaar yapabildim.
Resimleri ekliyorum birazdan.
Eğer anlatamadığım bir yer varsa afedersiniz.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:59 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:40 PM ----------
İşte fotoğraflar.Kusura bakmayın fotoğraf makinesindeki fotoğraflar silinmiş.Bunlarıda yeni çektim.İsteyene anlatabilirim.
http://img3.imageshack.us/img3/3606/1003214q.jpg
http://img6.imageshack.us/img6/9631/1003215h.jpg
http://img188.imageshack.us/img188/8895/1003216o.jpg
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:49 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:59 PM ----------
Az önce elcikleri test ettim.
Eskiden 5-6 ve 9-10 devir arasında tireşim vardı.Şimdi sadecem 3 devir civarında hafif bir titreşim var.
Beyler bugun motoru servise götürdüm ve motorunuz hantal alışmış dedi yarın götürüp yaptırıcam buji yağı karburatör ayarı debriyaj ayarı gaz ayarı vs.. Ayarlarını yapmam lazım dedi en aşağı 50 lira dedi sizce uygunmu ?
sanırım dediğin yer yetkili servis değil.fiyat uygun fakat. adamın dediği laflar son derece garip.
o servisten uzak dur derim. ne alakası var debriyaj ayarıyla hantallığın.10-40 veya 10-50 yağ koy motorun yeterince iyi gider zaten. iyisinden de bir buji al. karbüratörü de yine temizlet başka bir yere. hadi bir de hava filtresini temizlet açmışken.debriyaj balatan kaçırmıyorsa neden hantallaşsın.yine tam ayarına getirt debriyaj kolunu ama dediklerimin yarısını sen yap yapabilirsen. yapamazsan başka servise yaptır. ama adamın dürüst olmadığını çıkardım ben yine de ucuz demiş oraya da yaptırabilirsin
bu arada karbüratör kolay kolay tıkanmıyor. çok nadir kötü benzinden oluyor o da 2 sene de bir.
Su topuz oalyını bana sorsaydınız ya .
ben geçen yazılarımda yazmıştım topuzları ve arka ayaklıgı boyayacagım diye.
topuzlarda sıvı conta oldugundan dönmezler, sag tarafı 2 kısı zor cıakrdık sıvı contayı cıkartabldk ancak sol taraf olmadı ve yalama olduugndan direk tornacıdan kaynak ile cıkarttım.
eve gldim ilk önce zımparladım ve kırmızı parlak sprey boya il 4-5 kat boyadım ve taktım su an cok uyumlu oldular. aynı şekilde arka ayaklıkların alt demir tarafınıda aynı şekil yaptım.
resmini bu gece atmayı planlıyorum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:43 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:31 PM ----------
Bu arada aynı elciklerden 15 liraya almış bulunmaktayım
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
15-50 yağın litresi7-8 lira yağcılarda.cbrın kitapçıkta yazan yağı 10-40. adam hem hangi yağı kullanacağını bilmiyor .bilse bile ucuz diye 15 numara yağ tavsiye ediyor.
balatan kaçırıyorsa ya sen halatı fazla sıktın ondan kaçırıyor.ya da balataların kaçırıyor. kaçırıyorsa zaten adam yapamaz. bu arada kalın yağ koyarsa balatanın kaçırması geçer. o zaman da işte balatanı ayarlamayla alakası yok. gözünü boyuyor.
15w-50 yağı koyarsın balatan kaçırmaz ama kalın yağ yağ pompanı zorlar motorun hızlanmadan ve son hızdan düşer.önümüz de kış zaten tavsiye etmem sana
yorumlar için saol osmaniyeli
harrislere o kadar para veremye degmez diye dusunuyorum.
bu arada bunları direk bizim siyah elciklern ustunemı takıyoruz ?
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
tüm honda yetkili servislerinde 10-40 konur.bazen de 10-50.10-50 castrol cbr 600 de de kullanılıyor.
ayrıca kitapçıkta da 10-40 yazıyor cbr 125 için.
10-40 15-50 den daha iyi bir yağ fiyatından da belli
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:08 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:07 PM ----------
siyahları çıkarıyorsun
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)