bende katılmıyorum demedim zaten arkadaş okurken beynim yoruldu farklı bi anlatım tarzın var dedim arkadaşa ama sen cevap vermek istedin :d
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:50 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:46 PM ----------
yapma ya neyse hayırlısı olsun dostum şu cıbırın parçaları biraz daha ucuz olsa tadından yenmeyecekte
mertka kardeşim arkadaş sana cevap vermek için yazmamış neden üstüne alındınki şimdi sen neyse ben yine senin beynini yormayım uzun cümlelerle
Eyvah şimdi yine sayfalarca 170 km hız konusunda muhabettler yapılacak desenize
Arkadaşlar bir konuda fikrinizi almak istiyorum. Kitapçıkta buji olarak cr8e , yüksek devirli kullanım için de cr9e tavsiye ediliyor. İridyum buji olarak cr8eix mi kullanmayalım yoksa cr9eix mi tavsiye edersiniz? Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
KADir ZEngin
Ne kadar hızlı gittiğini durman gerektiğinde anlarsın...
cr9eix KadZe.
Bugun 370 km yol yaptım. 1-2 kez debryija sıyırdı balatalar ile dişlilerin zamanı gelmiş 1-2 haft içinde takviyeleri yapayım birde manetler ile benm arka pembe yolcu peglerini boyatacagım resimleri atarım.
Bu arada 1 depo ile yaklaşık 350km gittim ve yolda kaldm
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:47 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:42 PM ----------
evet evet evet evet
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
mertka;
sana bişey demedim zaten, tam ben yazacaktım redcarpet in dediklerini, benden önce yazmış ona katıldım.
dynner;
350 km yi tek kişi mi yaptın yoksa artçın var mıydı? artçı ile epey artıyo yaw yakıt
tek kişi
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
maximum 145 diyorum cbr 125 icin (tek kişi,düz yol)
O Seleye Bindin mi Bir Daha Inemezsin.
2 kişi yakıt resmen 2 ye katlıyor katılıyorum.hız konusuna gelince, uzun dümdüz ve boş bir yolda cıkabileceği son hız bencede 145_150 ama siz siz olun motorla bu hızlara cıkmamaya gayret gösterin.ben sindire sindire gitmeyi seviyorum artık.yolun tadını cıkara cıkara
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:54 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:53 PM ----------
dynner yolculuk nasıldı bu arada.izmirden cıktınız ayvalık yapıp geldiniz nasıl geçti
valla iyi geçti zaten 1 Cbr 600f 1 Z750 1 Fazer 1 Cbr 600 rr 1 Tvs Apache birde ben vardım yakın dostlar oldugundan dengeli gittik bergamadan sonra eski virajlı yoldan ayvalıga gittik bol viraj yapmış oldum pist lastigi cok iş yarıyor herkese denemesni tavsiye ederim.
yokuş aşagu 155 yaptı motor,Ancak yapılcak bir hız deil size bunu söyliyim bu motor8n hakkı en en en fazla 110-120 dir bu akdar söyliyim fazlasına gerek yok kapasite belli zorlayarak biryerlere varlmıor giderin 600rr alrsn hakkını veririsen ayrı konu
yolda debriyaj 2 kez sıyırma yaptı motora biras iş gerekıor zaten gereklı bu tarz motorlarda 21bine geldm serviste yapılması gereknlerı yapacagım herkes ervisini bakımını zamanında yapsın motoru istedgnz kadar kullanın.
arkadaşımın cbr125i 80bin km de evet yanlış deil 80bin tek bir somun anahtarı degmedi alete gerisini siz düşünün
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
fazlasına gerek yok evet. abi zaten belli bi zamandan sonra hızı değil yolu sevmeye başlıyorsun bu çok önemli.arkaya pirelli dragon taktım ve evet virajlarda cok farkediyo. motorun yatma kapasitesi gercekten artıyo anlıyosun
Anlaşılan epey gezmişsiniz utku =) ok bujiyi cre9ix olarak sipariş vericem hayırdır pegleri daha koyuya mı boyatıcaksın?
KADir ZEngin
Ne kadar hızlı gittiğini durman gerektiğinde anlarsın...
arkadaşlar ben cbr 125 hastasıyım almayı düşünüyorum nasıl bir makinee yakıtı ne maksimum hızı ne bunları bi söylerseniz sewenirim
arkdşlar bnm cbr ın kısa farları acıkken bazen tek ampul yanio , bazende cifti birden yanio. sebebi nedir acaba bilen varmi ?
By.Speedy :bounce:
Titreşim yüzünden ampulün devresi kopuyor ve ara ara denk geldiğinde ısınınca tekrar yapışıp yanmaya devam ediyor. Ampulü değiştir geçer. Cıbırlarda kronik bir sorun.
ya arkadaş gt 250 de aklım ekonomik sebepten cbr almayı düşünüyorum şöyle 2008-2009 arası 6000 bini geçmemiş 6 bin liralık hyo bulsam hemen alıcam ama birde aynı detaylarda cbr 3250 lira civarı bulsam acaba hangisini almalıyım cbr göre hyo daha sorunlu abi hyonun grenaj ve hız artısı var ne yapsam diye düşünmekteyim2 yıldır ehliyeti bekliyorum az kaldı ehliyete bir an önce bu işi kafamda bitirmem lazım lütfen yardımcı olun
[B][COLOR="Green"]1908 Üsküdar İnfaz 1908[/COLOR][/B]
İSTANBULU İZLİYORUM ÇAMLICADAN
İki motoru da kullanmış biri olarak, şöyle bir yorum yapayım:
CBR125 son derece kaliteli, kullanımı rahat, ekonomik ve sağlam-dayanıklı bir motordur, 125cc olarak da tatminkardır.
Hyosung, heybetli kasasıyla 600lüğe geçmek için en ideal geçiş motorudur. Honda'nın işçilik ve parça kalitesi kadar üst seviyede olmamakla beraber, 250cc olarak oldukça tatminkar ve parasının hakkını verecek şekilde beklentileri karşılayan bir makinedir.
Ben şahsen, eğer temiz bir Hyo bulursan kaçırmamanı tavsiye ederim; çünkü zaten kısa süre sonra yine kaşıntın başlayacak ve bu motor bana yetmiyor deyip Hyo almak için kasmaya başlayacaksın, sonuçta da zarar etmiş olacaksın. Yani sıkılmadan daha uzun süre binebileceğin daha tatminkar bir motordur. Artı, eğer adam gibi kullanıp motoruna bakarsan o da seni üzmez. Hyo'da sorun yaşayanlar genelde bilinçsiz kullanıcılardır. Ben 19000 km.de satmıştım Hyo'mu ve satarken hala taş gibiydi.
Hayırlısı olsun.
maşşallah allah nazarlardan saklasın. bu arada dynner bişiler soruosun cevaplamak istiyorum ama bilmiyorum. aramızda sanırım yine en tecrübelilerimizden sen olduğun için senin sorular hep havada kalıyo ama sen bizim tüm soruları cevaplıyosun.
burdan teşekkürü bir borç biliyorum.
155 hı gayet iyiymiş usta yokuş eğimi nasıldı
350 km baya iyi yapmışsın kullandığın devirler ortalama kaçtı
bu arada 80bin km yapıp anahtar değmediğine inanırım ama bakım kağıdında en son bakım 92bin kmde o neden acaba ömrü o kadar değildir
başlangıç için cbr125 benım görüşüm olarak daha iyi gt250 başlangıç için biraz ağırdı galiba ama sana arkadaşlar yardımcı olacaktır.
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)