Karbon kaplama daha kaliteli olabilirmiş
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
evet ama yinede karakterli bi motor olmuş.kendine has bi tarzı var ben beğendim.zaman ve yaratıcılık olduğu müddetce modifiyenin sınırı yok
beyler 120 70 17 mi 120 80 17 mi. ikiside mevcut hangisi cuk oturur
İkisi de cuk oturur.. Yalnız 120-70-17 iLe daha rahat viraj alırsın !
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
ikiside cuk oturur diyorsan 120 80 17 buldum cakalaz pirelli diablo strada. alıyım ozaman ben bunu ??
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:43 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:41 PM ----------
pardon 70 miş 80 değil ozaman hemen alıyorum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:55 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:43 PM ----------
bu arada lastik ön mü arkamı belirtilmemiş ölçüler uygun olduktan sonra sorun yok sanırım ön ve arkla lastiğin
bende lastiklerimi genişletmek istiyorum ama sanırım ön değişmiyor arkayada nerden alacağımı bilmiyorum:S
bu arada yeni bir kask aldım ls2 beyaz bi kask üzerinde what are you waiting for yazıyor dynner arkadaşımızın kullandığından çok hoşuma gitti,rahat ve güven verici;)
Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...
Ben orjinat ebat diyorum . ;)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:30 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:21 PM ----------
Arkadaşlar ben lastikleri değişim için söktürünce jantları boyatmayı düşünüyorum. Sizce Kızmızı cbr a altın sarısı renk olur mu ? Yeni model 600 cc lerdeki jant renginden.
Peki sence koyu siyah (parlak) nasıl olur ? Biliyorsun orjinali tam siyah değil mat.
Bence kırmızı biraz cart kaçıyor.
bencede kırmızı fena durmaz ama orjinal mat rengi benim nedense çok hoşuma gidiyor,görmeden karar vermek bence zor,yapanlar varsa foto koyarlarsa yorum yapabiliriz...
Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...
arkadşlar hnz benım cbr ım yok. yarın dıreksıyon sınavım var ve bugun deneme suruşu yaptık. yapacagımız yere motosıkletımle gıttım (kanunı seyhan 150) benım arkamdan bı cbr geldı sıyah kıtlendım motoya ınceledım fılan çok hoşuma gıttı. yuzsuzluk ya bı tur ıstedım kırmadı sagolsun =) sınav yerınde bırs dolştım. vıtes geçişleri çok serttı. benım seyhanın debrıyaj balataları bıtık şu an ve çok rahat vıtese geçıyor. cbr ın debriyajı yumuşaktı ama tak tak ses çıkararak geçiyordu. bırde arkadaş kullanırkn zıncırın çok bol oldugunu farkettım. bollaşıp tekrar daralıyor. bu normal mı bne sert kullanımdan oldugunu duşunuyprum. ama şunu anladım kı bana bı cbr şart =)
arkadaşlar merhabalar..
bir arkadaşın CBR 125 i üstüne binip boy için rahatsızlık verir mi vermez mi diye baktım.İlk defa race makineye binmekten olcak herhalde direksiyon çok aşağıda geldi =)) bu zamanla alışılcak bir durum galiba. 2. durum ise boyum 1.78. motor üstümde sırıtmış mı acaba ? ( Öndeki benim =)) arkada olan arkadaşın boyu 1.95 civarıdır ))))
http://img18.imageshack.us/i/cbr1c.jpg/
http://img125.imageshack.us/i/cbr2.jpg/
http://img193.imageshack.us/i/cbr3.jpg/
benim görüntü bir sorun yok yani öyle mi =)
ebatlar uygun olduğu takdirde ön lastiğin arkaya takılması bi sorun oluştururmu?
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)