Ultraukala Motorun hayirli olsun, sendende zamannda pek cok astrma yaptm bilgilerin icin saol dostum su an saglik probelmlerm olsda artik benmde repsolum var
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
Alla hic sanmam sarj olmasi gerekir sen genede kutuplari sok zor bisey deil arka seleyi ac ordan orta seleye bi vida var anahtarla ac tak aku karsinda plastgni cikatlr ve ilk - sonrada + kutubu sok ve kapat toz dolmustur tozunuda al
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
arkadaşım aynamı kırmışlar hasar vermişler diyorum buna hangi polisin hakkı var sen nasıl hak verebiliyorsun lafım sübyan polislere zaten yunusda çevirmişti adamla ne güzel anlaştık anlayış gösterdi durumu anlatınca bide nasihat verdi bende kaza yaptım geçende diye anlattı polislik budur çömez polis memuru direk saldırı modunda adam öldürdük sanki
yok farketmez kısa devre olmaması için ilk - yi sök derim ama cok min ihtimal ondan pek farketmez aslnda arabalrda farketmıodu sen genede dediimi yap
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
Aküyü sökerken - kutup başını çıkar sonrada + kutup başını...Takarkende önce + yı tak sonra - yi... Karıştırma ihtimaline karşıda aklında bulunsun her zaman - de olay biter..Çıkartırken - yi çıkarırsam bel kemiği olduğu için akım kesilir die düşün...Takarkende önce + yı takayım nasıl olsa - yi takmadığım için akım yolu tamamlayamaz die düşünebilirsin...
çok teşekür ederim hocam ama koltuğu çıkardım aküye ulaştım aküde kutup başlarını çıkaramadım pek zamanım yoktu uğraşamadımda öyle bıraktım bişe olmaz herhalde
teşekürler arkadaşım sayende bi kaç bişe öğrenmiş hemde akılda kalıcı :D
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:04 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:03 AM ----------
arkadaşlar bu arada aranızda bi 30 35 gün olamıyacağım esen kalın
Bi süre ikisi birden vardı ihtiyaçtan dolayı satmak zorunda kaldım cıbır'ı...Bu arada bilen bilmeyen vardır...Üniversite dolayısıyla İstanbul'dayım 1senedir...Son 4aydırda Cafe Pi'de çalışıyorum...Son bir ayım Küçük Beyoğlu'nda çalışarak geçirdim...Şimdi bi süre tatile girdim Bursa'dayım..Motorumla gezmelere başladım...
AKIN FİDAN
arkadaşlar ben aranızda yeniyim ve motor hakkında daha bilgili arkadaşlardan bazı konularda yardım bekliyorum,bazı sorularım var cevap verebilecek olan olursa çok sevinirim çünkü bu motoru kullanandan daha iyi kimse bilemez...öncelikle forum baya bi uzun olduğundan dolayı her sayfayı okumam uzun zaman alacaktır belkı o zamana kadar cbr 1100lere biniyor olacağımdan kestirmeden ufak tefek bilgi vermenizi isterim...motorumda leovince performans egzoz var etkisini başka bi cbr li arkadaşımın motora binerek az çok anladım fakat bu motora ek bişeyler daha ne yapabiliriz...net ortamında performans hava filtreleri filan bahsediliyor etkisi olur mu kullanan var mı?farları zenon vb yapmak istiyorum önerileriniz nedir?yaşadığım yerde cbr pek yok ve görenler de ibretle motora bakıyorlarözelden bilgi verebilecek olursa acayip sevinirim motora aşık oldum abartmadan süslemek istiyorum saygılarımla...
Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...
arkadaslar F-1 seklinde gosterilmiş siperliği tutan vidayı sökemedim ne yapabilirim
arkadaşlar benm bi sorum var ben cbr alalı 1 ay oldu daha önce deneyimim yoktu ve motoru aldığım gün virajda hafiften yatarak dönmeye çalışmam sonucunda kaza yapmıştım... o günden beridir virajlarda çok dikkatli oluyorum yatarak dönmeyi denemiyorum gibi bişey , ve viraj döneceğim zaman aşırı yavaşlıyorum. virajları dönmek konusunda bana bilgi verebilirseniz çok sevinirim
arkadasım motor bisiklet degildir oyuncakta degildir egitim alman sart yoksa öle düşersin yerlere..30 km üstü hızlarda motor yatırılarak yon degiştirir bu yatırma işinide kontra denilen teknikle ve vücüt agırlıgı kullanılarak ikisi bir arada yapılır kontra demek sağa gitmek istedigin zaman sağ elciğe sola gitmek için sol elciğe baskı uygulicaksın ittirceksin ne kadar donmek istiyorsan o kadar ittirceksin ayrıyeten vucudunuda donmek istedigin tarafa yonlendirirsen cok rahat dönersin virajda kesınlıkle fren kullanmicaksın vites dusurmiceksin tum bunları vıraja girmeden ayarlaman gerekiyor...boş bir alanda gerrekli çalışmaları apman gerekiyor slalom yurume hızında gıtme ani fren sadece arka fren sadece on fren vede ıkısı bir frenleri kitlemeden durman lazım ayrıca ani frende her zaman freni ezerek basman lazım...yeterli tecrubeye ulasmadan virajlarada yatmaya calısma sakin kullan biraz
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
Elde olmayan sebeplerden motoruma veda edicem temmuz sonuna kadar:
http://www.sahibinden.com/universite...XQQdisplayitem
in vinus veritas
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)