Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
23 Haziran 2009, 03:18
#15701
arkadaşlar aranıza yeni katıldım adım onur...
4 aylık bir cbr125 ım var hemde kırmızı...aşığım ben ona:D
Reklamlar
-
23 Haziran 2009, 03:23
#15702
hondateam34 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ben de aranıza bugün katıldım 2009 honda cbr 125 kırmızı siyah var bnde.İstanbul Üsküdar'da oturuyorum ismim doğucan kısaca doğu diyebilirsiniz.Sormak istedikleriniz varsa buyrun.
hoşgeldin hocam
washburn24 adlı üyeden alıntı
2008 modellerin gidonu birazcık daha yüksek dikkatle inceledim bana öyle geldi: )
KamilOZEL adlı üyeden alıntı
2006 ve ustu modellerın seklı bıraz degısıkmı yoksa banamı ole geldı..?
evet arkadaşlar banada biraz öyle geliyor ama 2008 2009 öncekilerinden baya farklı
arkadaşlar bide bi sorum olacaktı zinciri yağlarken galiba biraz fazla yağladım bugün ilk kez yağladım ben motor eskisi kadar atik değil sanki belkide psikolojik bilmiyorum ve galiba disk üzerinide biraz gelmiş arka fren hiç tutmuyor gibi çok az tutuyor komple yıkadım yine aynı acemilik işte
-
23 Haziran 2009, 04:46
#15703
Moto43 adlı üyeden alıntı
sağolasın hemen yaptırmıcam zaten zevk amaçlı kullanıyorum motorumu , servise gitmeden, düzgün bir şekilde yapan varsa yazsın inşallah
CBR125'de kullanılan ampul: 12V35/35W ve HS2 Duy tipi.
Oto elektrikçilerinde, yedek parça ve aksesuarcılarında, hatta belki benzin istasyonlarında bile bulabilirsin. Fiyat 3-5 TL civarı birşeydir.
Farları beyaz yapmak istersen de, Philips'in alt firması tarafından üretilen: Exelite-Premium Halojen ampullerden bulup takabilirsin. Bildiğim kadarıyla CBR125 için duy tipi uyumlu tek halojen beyaz ampul budur. Bunun da fiyat 35-40 TL civarı olması lazım.
Eğer elinden azıcık iş geliyorsa ampulü kendin değiştirebilirsin, servise gitmene gerek yok.
Öncelikle kadranı tutan 2 plastik parçayı sökmen gerekiyor. Bu parçaları tutan 6 tane vida vardır. 4 tanesi cam üzerinde, diğer ikisiyse plastik parçaların alt uzantısındadır. Yıldız tornavidayla bunları söküyorsun. Yalnız hangi vidayı nereden söktüğünü unutma çünkü hepsi aynı değil.
Sonrasında kadranı tutan sağda ve solda birer adet; toplam 2 tane kalın vida göreceksin. Anahtarla bunları da söktükten sonra, kadranı alt bağlantılarını sökmeden yana doğru kaydırabilirsin.
Oluşan boşluktan elini sokup, far ampullerini tutan demir kelepçeyi açarak farı tastan dışarı çıkartıyor ve ampulleri söküp yenilerini takıyorsun. Ampulleri taktıktan sonra duyları yerine takarken, far tasına iyice oturduğundan emin ol ve kelepçeleri kapat.
Sonrasında aynı işlemleri sırasıyla tersine uygula.
Alan biraz dar olduğu için belki ilk seferde biraz uğraşabilirsin ama yapamayacağını sanmıyorum.
Kolay gelsin.
KamilOZEL adlı üyeden alıntı
2006 ve ustu modellerın seklı bıraz degısıkmı yoksa banamı ole geldı..?
Bildiğim kadarıyla renk-desen harici hiçbir fark yok, ben de inceledim ama dikkatimi çeken birşey olmadı.
mertka adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bide bi sorum olacaktı zinciri yağlarken galiba biraz fazla yağladım bugün ilk kez yağladım ben motor eskisi kadar atik değil sanki belkide psikolojik bilmiyorum ve galiba disk üzerinide biraz gelmiş arka fren hiç tutmuyor gibi çok az tutuyor komple yıkadım yine aynı acemilik işte
Zincir gerginliğine bir bakmanı öneririm, belki bollaşmış olabilir.
Disk üzerindeki yağı, balata temizleyici ile temizleyebilirsin.
-
23 Haziran 2009, 05:12
#15704
çok teşekür ederim. hocam peki zincir gevşemesi zincir yağını fazla kaçırdığımda olabilirmi.
-
23 Haziran 2009, 05:41
#15705
Rica ederim.
Hayır, zincir yağını fazla kaçırmakla zincir gevşemesinin pek bir alakası yoktur, en fazla yağ sağa sola sıçrar, jantı, lastiği ve çatalı kirletir.
Motor kullanıldıkça zamanla zincir kendini salmaya başlar ve belli aralıklarla gerilmesi gerekir.
-
23 Haziran 2009, 07:44
#15706
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
-
23 Haziran 2009, 16:59
#15707
seannnnn adlı üyeden alıntı
hondateam34, ahmet93 teşekkürler.
ne demek ben teşekkür ederim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:59 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:57 PM ----------
onur35 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar aranıza yeni katıldım adım onur...
4 aylık bir cbr125 ım var hemde kırmızı...aşığım ben ona:D
hoşgeldin arkadaşım.ya bişi sorucam resimde dikkatimi çekti de.Senin aldığın cbr 125'in kafa grenajı 2005 600rr kafa grenajı gibi mi yani yeni kasa mı yoksa bana mı öle gelior güle güle kullan buarada
-
23 Haziran 2009, 18:18
#15708
dreamdark adlı üyeden alıntı
Rica ederim.
Hayır, zincir yağını fazla kaçırmakla zincir gevşemesinin pek bir alakası yoktur, en fazla yağ sağa sola sıçrar, jantı, lastiği ve çatalı kirletir.
Motor kullanıldıkça zamanla zincir kendini salmaya başlar ve belli aralıklarla gerilmesi gerekir.
galiba yağı biraz silsem iyi olacak tekrar çok teşekür ederim hocam
onur35 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar aranıza yeni katıldım adım onur...
4 aylık bir cbr125 ım var hemde kırmızı...aşığım ben ona:D
hoşgeldin onur sanki avatardaki motor türkiyeye gelmeyen avrupa versiyonu olanlardan dimi
-
23 Haziran 2009, 18:43
#15709
dreamdark adlı üyeden alıntı
CBR125'de kullanılan ampul: 12V35/35W ve HS2 Duy tipi.
Oto elektrikçilerinde, yedek parça ve aksesuarcılarında, hatta belki benzin istasyonlarında bile bulabilirsin. Fiyat 3-5 TL civarı birşeydir.
Farları beyaz yapmak istersen de, Philips'in alt firması tarafından üretilen: Exelite-Premium Halojen ampullerden bulup takabilirsin. Bildiğim kadarıyla CBR125 için duy tipi uyumlu tek halojen beyaz ampul budur. Bunun da fiyat 35-40 TL civarı olması lazım.
Eğer elinden azıcık iş geliyorsa ampulü kendin değiştirebilirsin, servise gitmene gerek yok.
Öncelikle kadranı tutan 2 plastik parçayı sökmen gerekiyor. Bu parçaları tutan 6 tane vida vardır. 4 tanesi cam üzerinde, diğer ikisiyse plastik parçaların alt uzantısındadır. Yıldız tornavidayla bunları söküyorsun. Yalnız hangi vidayı nereden söktüğünü unutma çünkü hepsi aynı değil.
Sonrasında kadranı tutan sağda ve solda birer adet; toplam 2 tane kalın vida göreceksin. Anahtarla bunları da söktükten sonra, kadranı alt bağlantılarını sökmeden yana doğru kaydırabilirsin.
Oluşan boşluktan elini sokup, far ampullerini tutan demir kelepçeyi açarak farı tastan dışarı çıkartıyor ve ampulleri söküp yenilerini takıyorsun. Ampulleri taktıktan sonra duyları yerine takarken, far tasına iyice oturduğundan emin ol ve kelepçeleri kapat.
Sonrasında aynı işlemleri sırasıyla tersine uygula.
Alan biraz dar olduğu için belki ilk seferde biraz uğraşabilirsin ama yapamayacağını sanmıyorum.
Kolay gelsin.
Bildiğim kadarıyla renk-desen harici hiçbir fark yok, ben de inceledim ama dikkatimi çeken birşey olmadı.
Zincir gerginliğine bir bakmanı öneririm, belki bollaşmış olabilir.
Disk üzerindeki yağı, balata temizleyici ile temizleyebilirsin.
O ampuller hiç biyeri sökmeden de değiştiriliyo ya ama ufak eller gerek o yayı bulup çekmek zor o kadar geri kalanı kolay biraz çiziliyo tabi eller gidon yüzünden ama kafayı sökmekten iyidir.
-
23 Haziran 2009, 19:03
#15710
Arkadaşlar motorumu biraz önce sattık
-
23 Haziran 2009, 19:05
#15711
cbr125 farkı alıcısı her zaman var hayırlı olsun uzulmeye degmez daha guzellerını alırsınız :D
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
-
23 Haziran 2009, 19:09
#15712
yeschim adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motorumu biraz önce sattık
Eh hayırlısı olsun
-
23 Haziran 2009, 19:14
#15713
yeschim adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motorumu biraz önce sattık
kardeş ne almayı düşünüyorsun..çevrem oldukca geniş... sadece ne istediğini söyle bana...
senin için kollarım her yere uzanır...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
23 Haziran 2009, 19:17
#15714
-
23 Haziran 2009, 19:33
#15715
yeschim adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motorumu biraz önce sattık
hayırlı olsun anişallah kawa'ya kavuşursunuz
bu arada merak ettim kaça gitti
-
23 Haziran 2009, 19:49
#15716
kawa 250 bizden değildir apla...neyse beni aşar o zaman...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
23 Haziran 2009, 19:55
#15717
onur35 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar aranıza yeni katıldım adım onur...
4 aylık bir cbr125 ım var hemde kırmızı...aşığım ben ona:D
Hoşgeldin onur
İzmir MT topicine bekleriz
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
-
23 Haziran 2009, 20:29
#15718
yeschim adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motorumu biraz önce sattık
zor olsa gerek hayırlı olsun hocam.
-
23 Haziran 2009, 21:01
#15719
mete_han adlı üyeden alıntı
kardeş ne almayı düşünüyorsun..çevrem oldukca geniş...
sadece ne istediğini söyle bana...
senin için kollarım her yere uzanır...
benım ıcınde uzarmı kolların =) eğer bulabilirsen bana ucuz bi hyo gt 250r :D
Dünyanın en güzel hediyesini sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki...
-
23 Haziran 2009, 21:58
#15720
arkadslar benim bir sorunum var 5 gun once motorun aküsu durdugu yerde bitmiş(7 gun kontak açılmadı) iterek calıstırdım ve 3 km surdum tekrar park ettim kilitledim brandayı giydirdim(5gun kullanmadım) ve bugun gine calısmadı tekrar iterek calıstırdım motor daha 2 aylık nedeni ne olabilir ne yapmalıyım
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler