Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
22 Haziran 2009, 19:53
#15681
uzun bir geziye çıktım nedense sağ gözündeki far (ampül) tahminimce patldı servise götürmeden kaç para ya patlar...
Reklamlar
-
22 Haziran 2009, 20:06
#15682
washburn24 adlı üyeden alıntı
ama oluyo işte yokuş çıkarken sürekli sorun yaşıyorum artçım olduğunda peki bu durumda vites mi büyütsem daha iyi olur vites mi küçültsem?
motorun zorlandıgı yerde her zaman düşük vitese gecmelisin motor hızlandıkça vites yükseltmeni bekler yavasladıkcad egil......eger sen rampada ,egimine göre degişir ,ancak genelde 1 yada ikinci vitesler kullanılır ,artcın oldugu zamanda motorun tasıdıgı yük üstüne rampanın motorda yarattıgı yük nedeniyle 1 yada 2.viteste cıkmalısın
2.viteste yetmeyebilir dik bir rampaysa o zaman 1.vitese düsürüp deviri arttırıp rampadan tırmanacaksın baskada yolu yok....
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
-
22 Haziran 2009, 20:09
#15683
Moto43 adlı üyeden alıntı
uzun bir geziye çıktım nedense sağ gözündeki far (ampül) tahminimce patldı servise götürmeden kaç para ya patlar...
bildiğim kadarıyla 13/55watt beyaz ampuller bizim motorlara uyuyor.Elektrik aksamını biraz zorluyormuş haberin olsun.Opet shoplarda var fiatı 4.5tl.Ben kendi başıma takmayı denedim ama grenajları sökünce bile gidon'un aşağıya doğru giden ayakları bana engel oldu yani servislik işi var kanımca..İşçilik ne kadar alırlar bilemiyorum.Buarada orjinal ampulu de 20 tl civarında.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:09 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:06 PM ----------
scuderia06 adlı üyeden alıntı
motorun zorlandıgı yerde her zaman düşük vitese gecmelisin motor hızlandıkça vites yükseltmeni bekler yavasladıkcad egil......eger sen rampada ,egimine göre degişir ,ancak genelde 1 yada ikinci vitesler kullanılır ,artcın oldugu zamanda motorun tasıdıgı yük üstüne rampanın motorda yarattıgı yük nedeniyle 1 yada 2.viteste cıkmalısın
2.viteste yetmeyebilir dik bir rampaysa o zaman 1.vitese düsürüp deviri arttırıp rampadan tırmanacaksın baskada yolu yok....
katılıyorum.Bence Cbr 125'çilerin canını sıkan tek konu bu olsa gerek.Dik yokuşları 2.vitesle de alırsın ama bence zorlamanın anlamı yok ben o yokuşu 2.vitesle zorlayacağıma 1.viteste yavaşça çıkmayı tercih ederim..
-
22 Haziran 2009, 20:10
#15684
hondateam34 adlı üyeden alıntı
bildiğim kadarıyla 13/55watt beyaz ampuller bizim motorlara uyuyor.Elektrik aksamını biraz zorluyormuş haberin olsun.Opet shoplarda var fiatı 4.5tl.Ben kendi başıma takmayı denedim ama grenajları sökünce bile gidon'un aşağıya doğru giden ayakları bana engel oldu yani servislik işi var kanımca..İşçilik ne kadar alırlar bilemiyorum.Buarada orjinal ampulu de 20 tl civarında.
sağolasın hemen yaptırmıcam zaten zevk amaçlı kullanıyorum motorumu , servise gitmeden, düzgün bir şekilde yapan varsa yazsın inşallah
-
22 Haziran 2009, 22:05
#15685
teşekkürler fatih,
fatihsevim adlı üyeden alıntı
zaten sorular genelde aynı cogu sayfada aynı şeyler var
bence tum sayfalara bi goz gezdir bu şekilde gene sormak istedigin olursa muhakkak cevap verilir suphen olmasın
bir sorum daha olacak, bugün yine biraz turladım. çoook önceki sayfaların birinde 2000-3000 devirde kullanmak zinciri ya da motoru yorar gibi birşey yazıyordu. Bu ne kadar doğru? Sormamın sebebi ben en çok 3000devirde öylesine yavaş yavaş gezmeyi seviyorum.
bir de benim motorun sanırım rolantisi düşük 1000 1200 civarında. motoru tanıyayım deneyim diye jikleyi çektim. motor stop etti. jikle çekili iken çalıştırıncada en fazla 1500 oluyor rolanti. bu neden kaynaklı olabilir?
motorum 6000 km'de. alırken adam son bakımını yaptıramadım demişti ama son bakım derkende 5000bakımını yaptıramadım dedi. kitapçıkta da rutin bakımın 4000 km de olduğu yazıyor. siz kaç kmde bi bakıma götürüyorsunuz. yarın ilk kez bir motoru bakıma götürücem. nelere dikkat etmemi önerirsiniz?
bi sorayım dedim üç olmuş
selamlar, saygılar...
-
23 Haziran 2009, 00:42
#15686
seannnnn adlı üyeden alıntı
teşekkürler fatih,
bir sorum daha olacak, bugün yine biraz turladım. çoook önceki sayfaların birinde 2000-3000 devirde kullanmak zinciri ya da motoru yorar gibi birşey yazıyordu. Bu ne kadar doğru? Sormamın sebebi ben en çok 3000devirde öylesine yavaş yavaş gezmeyi seviyorum.
bir de benim motorun sanırım rolantisi düşük 1000 1200 civarında. motoru tanıyayım deneyim diye jikleyi çektim. motor stop etti. jikle çekili iken çalıştırıncada en fazla 1500 oluyor rolanti. bu neden kaynaklı olabilir?
motorum 6000 km'de. alırken adam son bakımını yaptıramadım demişti ama son bakım derkende 5000bakımını yaptıramadım dedi. kitapçıkta da rutin bakımın 4000 km de olduğu yazıyor. siz kaç kmde bi bakıma götürüyorsunuz. yarın ilk kez bir motoru bakıma götürücem. nelere dikkat etmemi önerirsiniz?
bi sorayım dedim üç olmuş
selamlar, saygılar...
2 sorunun cevabı öncelikle bu motorların rutin bakımları 0 km'den itibaren 1000 km bakımı sonra 4000 km bakımı, 8000 km bakımı diye gidiyor.
1.soruna gelcek olrsak ; motor çalışır vaziyette jikle çekilmez çekersen stop etmesi normal olur.motor çalışmadan çekiceksin sonra motoru çalışır vaziyete getiriceksin.jikle normalde 2200 2000 devirleri arası tutar motoru.senin motorda niye 1500de tutuyor onu hiç bilmiyorum ama bi problem yaratıcağını düşünmüyorum.
-
23 Haziran 2009, 00:46
#15687
seannnnn adlı üyeden alıntı
teşekkürler fatih,
bir sorum daha olacak, bugün yine biraz turladım. çoook önceki sayfaların birinde 2000-3000 devirde kullanmak zinciri ya da motoru yorar gibi birşey yazıyordu. Bu ne kadar doğru? Sormamın sebebi ben en çok 3000devirde öylesine yavaş yavaş gezmeyi seviyorum.
bir de benim motorun sanırım rolantisi düşük 1000 1200 civarında. motoru tanıyayım deneyim diye jikleyi çektim. motor stop etti. jikle çekili iken çalıştırıncada en fazla 1500 oluyor rolanti. bu neden kaynaklı olabilir?
motorum 6000 km'de. alırken adam son bakımını yaptıramadım demişti ama son bakım derkende 5000bakımını yaptıramadım dedi. kitapçıkta da rutin bakımın 4000 km de olduğu yazıyor. siz kaç kmde bi bakıma götürüyorsunuz. yarın ilk kez bir motoru bakıma götürücem. nelere dikkat etmemi önerirsiniz?
bi sorayım dedim üç olmuş
selamlar, saygılar...
Bakımlar 1000-4000-8000-1200 diye gider senin dediğine göre en son bakım 1000 km de yapılmış bence sen yarın servise götür motoru ne olur ne olmaz..Rolanti benim 1300 civarında motor sıcakken..
-
23 Haziran 2009, 00:50
#15688
ahmet93 adlı üyeden alıntı
Bakımlar 1000-4000-8000-1200 diye gider senin dediğine göre en son bakım 1000 km de yapılmış bence sen yarın servise götür motoru ne olur ne olmaz..Rolanti benim 1300 civarında motor sıcakken..
alla alla bende 2000 lerde oluo genelde 2000de nie acaba
-
23 Haziran 2009, 00:55
#15689
hondateam34 adlı üyeden alıntı
alla alla bende 2000 lerde oluo genelde 2000de nie acaba
Onun düşürüp yükseltmek aslında çok basit fren manetinin üstünden motora doğru bakınca bir tür vida gibi bişey var ondan ayar yapılıyor benimkide biraz düşük zannedersem..
-
23 Haziran 2009, 01:03
#15690
ahmet93 adlı üyeden alıntı
Onun düşürüp yükseltmek aslında çok basit fren manetinin üstünden motora doğru bakınca bir tür vida gibi bişey var ondan ayar yapılıyor benimkide biraz düşük zannedersem..
bugün 2009 cbr 125'ime müşteri geldi 3.600e bıraktım motoru yarın servise götürcez baktırmaya. bi sorunu çıkmazsa yarın satışı veriyorum kızımı terkediyorum ne yazıkki :(
-
23 Haziran 2009, 01:08
#15691
hocam 2009 model biraz ucuza gitmiyo mu?
-
23 Haziran 2009, 01:20
#15692
washburn24 adlı üyeden alıntı
hocam 2009 model biraz ucuza gitmiyo mu?
gidiyo tabi ama vermek zorunda kaldığım bi durum var o nedenle bu fiyata veriyorum.İçin gidiyo mu diye sorarsan evet gidiyo :(
-
23 Haziran 2009, 01:24
#15693
Şu an ki cbr piyasasına göre ii fiyata gidiyor arkadasım...
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
23 Haziran 2009, 01:31
#15694
cakalaz adlı üyeden alıntı
Şu an ki cbr piyasasına göre ii fiyata gidiyor arkadasım...
aslnda bakarsanız ötv durumu da var. yani neticesinde ötv düşük o nedenle cakalaz'ın da dediği gibi şuanlık piyasasına göre iyi gidiyor.ama tertemiz motor yürürü de motoru da tertemiz.alan arkamdan küfür etmicek bundan eminim
-
23 Haziran 2009, 01:51
#15695
ya ben alalı bir ay oldu ben bakarken 2008modeli 4000ytl den aşağı kimse vermiyodu
-
23 Haziran 2009, 02:08
#15696
2006 ve ustu modellerın seklı bıraz degısıkmı yoksa banamı ole geldı..?
-
23 Haziran 2009, 02:12
#15697
KamilOZEL adlı üyeden alıntı
2006 ve ustu modellerın seklı bıraz degısıkmı yoksa banamı ole geldı..?
sana öle hehe
-
23 Haziran 2009, 02:13
#15698
Vaybe..bana ole geldı demekkı
-
23 Haziran 2009, 02:18
#15699
2008 modellerin gidonu birazcık daha yüksek dikkatle inceledim bana öyle geldi: )
-
23 Haziran 2009, 03:12
#15700
hondateam34, ahmet93 teşekkürler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 23 kullanıcı var. (0 üye ve 23 misafir)
Bu Konudaki Etiketler