Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
10 Haziran 2009, 23:09
#15541
Valla ben 2 gun oluyor alalı bende Bornovada oturuoyrum motoru su sogutmalı oldugundan uzun yolda + sı var ancak 125cc ve tek sılndr olması biras yoruyor bugun guzelbahceye gidip geldm pek yorulmadm gercı ancak ruzgarda vardı karsıdan, - si belki lastikleri olur stnadart olan dierlerini uzun surdı kullanan arkadaşlar soyle daha iyi olur sehir içinde cok kıvrak ve atak bir motosiklet,
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:09 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:06 PM ----------
Pek kaliteli olmasada 2 resim daha
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
Reklamlar
-
11 Haziran 2009, 02:49
#15542
Merhaba arkadaşlar.2005 yılında aldım cbr 125 repsol.20 000 km yol yaptım.Bazı arkadaşların cbr 125 le ilgili yazdıklarına da şaştım kaldım.Emin olun %95 iniz motosiklet kullanmaktan habersiz.Yada canına susamışlar.
43 yaşındayım vede tam tamına 30 yıldır motosiklete binerim.Çok değişik cc de motosikletlerim oldu.2000 yılında kaza geçirdim ve aileminde baskısıyla 5 yıl falan bir ara verdim.Arabam olmasına rağmen motosikletten vazgeçemediğim için İzmir Fuarında görüp ve beğenerek satın aldığım cbr 125 le tekrar o zevkli turlara başladım.
Şimdi gelelim cbr 125 in en çok konuşulan sürat meselesine.Bu motor 130 dan fazla basamaz.Basar diyenlerle her zaman her yerde tartışmaya görüşmeye hazırım.(Düz yoldan bahsediyorum tabiki).Zaten 130 la gitmek bile delilik.Motosikletin ağırlığı müsait değil en başta daha fazlasına.Yokuş aşağı ise bisiklet le bile yarışlarda 100 km. nin üzerine çıkıyorlar zaten, bunu tartışmamak lazım.Haaa zaten yokuş yukarıda 70 i bile geçemezsiniz.
Yahu nedir bu mesele anlamıyorum.Sürat yapacak olan varsa zaten gitsin bilmem kaç cc lik motor alsın.Bu motor üzerinde bu kadar muhabbet çok saçma.
20000 km yol yaptım bir kere bile yolda kalmadım.Az yakıyor.Kullanımı şimdiye kadar gördüğüm en rahat motor.Kalitesiyle, su soğutmalı olmasıyla, yakışıklılığla, fiyatıyla, .... daha şimdi aklıma gelmeyen birçok özelliğiyle gayet kullanışlı bir motosiklet.
İnsanlar motosikleti ne amaçla kullanmak istediklerine karar vermeliler öncelikle.Cebinde parası yok, tutturmuşlar kaç basıyor, cılızmış, cart curt tipi konular.
Yahu yapmayın ve kesin şu muhabbetleri.Bu paraya, bu kalitede alınabilecek başka motor varsa buyrun alın derim.Alırkende lütfen neden aldığınızı iyi belirleyin.Küçükmüş, cılızmış, az basıyormuş gibi konuların hepsi doğru.Biz bu motoru alırken körmüydük yani.Bilerek aldık vede iyiki almışım.Özellikle gençlere tavsiyem motosiklet = sürat mantığını unutmaya çalışsmaları.Daha uzun yaşamak istiyorlarsa tabiki.Haa istemiyorlarsa ölüm için birebir çok makina biliyorum.Tavsiyelerde bulunabilirim.
Biraz ağır konuşmuş olabilirim ama bunları bana tecrübelerim yazdırt tı maalesef.
Hepinizi saygı ve sevgiyle selamlıyorum.
-
11 Haziran 2009, 05:32
#15543
Yazdıklarınıza harfiyen katılıyorum.
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
-
11 Haziran 2009, 05:52
#15544
Hoşgeldiniz ahmet yavuz durmaz
-
11 Haziran 2009, 07:36
#15545
ahmet yavuz durmaz adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar.2005 yılında aldım cbr 125 repsol.20 000 km yol yaptım.Bazı arkadaşların cbr 125 le ilgili yazdıklarına da şaştım kaldım.Emin olun %95 iniz motosiklet kullanmaktan habersiz.Yada canına susamışlar.
43 yaşındayım vede tam tamına 30 yıldır motosiklete binerim.Çok değişik cc de motosikletlerim oldu.2000 yılında kaza geçirdim ve aileminde baskısıyla 5 yıl falan bir ara verdim.Arabam olmasına rağmen motosikletten vazgeçemediğim için İzmir Fuarında görüp ve beğenerek satın aldığım cbr 125 le tekrar o zevkli turlara başladım.
Şimdi gelelim cbr 125 in en çok konuşulan sürat meselesine.Bu motor 130 dan fazla basamaz.Basar diyenlerle her zaman her yerde tartışmaya görüşmeye hazırım.(Düz yoldan bahsediyorum tabiki).Zaten 130 la gitmek bile delilik.Motosikletin ağırlığı müsait değil en başta daha fazlasına.Yokuş aşağı ise bisiklet le bile yarışlarda 100 km. nin üzerine çıkıyorlar zaten, bunu tartışmamak lazım.Haaa zaten yokuş yukarıda 70 i bile geçemezsiniz.
Yahu nedir bu mesele anlamıyorum.Sürat yapacak olan varsa zaten gitsin bilmem kaç cc lik motor alsın.Bu motor üzerinde bu kadar muhabbet çok saçma.
20000 km yol yaptım bir kere bile yolda kalmadım.Az yakıyor.Kullanımı şimdiye kadar gördüğüm en rahat motor.Kalitesiyle, su soğutmalı olmasıyla, yakışıklılığla, fiyatıyla, .... daha şimdi aklıma gelmeyen birçok özelliğiyle gayet kullanışlı bir motosiklet.
İnsanlar motosikleti ne amaçla kullanmak istediklerine karar vermeliler öncelikle.Cebinde parası yok, tutturmuşlar kaç basıyor, cılızmış, cart curt tipi konular.
Yahu yapmayın ve kesin şu muhabbetleri.Bu paraya, bu kalitede alınabilecek başka motor varsa buyrun alın derim.Alırkende lütfen neden aldığınızı iyi belirleyin.Küçükmüş, cılızmış, az basıyormuş gibi konuların hepsi doğru.Biz bu motoru alırken körmüydük yani.Bilerek aldık vede iyiki almışım.Özellikle gençlere tavsiyem motosiklet = sürat mantığını unutmaya çalışsmaları.Daha uzun yaşamak istiyorlarsa tabiki.Haa istemiyorlarsa ölüm için birebir çok makina biliyorum.Tavsiyelerde bulunabilirim.
Biraz ağır konuşmuş olabilirim ama bunları bana tecrübelerim yazdırt tı maalesef.
Hepinizi saygı ve sevgiyle selamlıyorum.
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
-
11 Haziran 2009, 12:43
#15546
ahmet yavuz durmaz adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar.2005 yılında aldım cbr 125 repsol.20 000 km yol yaptım.Bazı arkadaşların cbr 125 le ilgili yazdıklarına da şaştım kaldım.Emin olun %95 iniz motosiklet kullanmaktan habersiz.Yada canına susamışlar.
43 yaşındayım vede tam tamına 30 yıldır motosiklete binerim.Çok değişik cc de motosikletlerim oldu.2000 yılında kaza geçirdim ve aileminde baskısıyla 5 yıl falan bir ara verdim.Arabam olmasına rağmen motosikletten vazgeçemediğim için İzmir Fuarında görüp ve beğenerek satın aldığım cbr 125 le tekrar o zevkli turlara başladım.
Şimdi gelelim cbr 125 in en çok konuşulan sürat meselesine.Bu motor 130 dan fazla basamaz.Basar diyenlerle her zaman her yerde tartışmaya görüşmeye hazırım.(Düz yoldan bahsediyorum tabiki).Zaten 130 la gitmek bile delilik.Motosikletin ağırlığı müsait değil en başta daha fazlasına.Yokuş aşağı ise bisiklet le bile yarışlarda 100 km. nin üzerine çıkıyorlar zaten, bunu tartışmamak lazım.Haaa zaten yokuş yukarıda 70 i bile geçemezsiniz.
Yahu nedir bu mesele anlamıyorum.Sürat yapacak olan varsa zaten gitsin bilmem kaç cc lik motor alsın.Bu motor üzerinde bu kadar muhabbet çok saçma.
20000 km yol yaptım bir kere bile yolda kalmadım.Az yakıyor.Kullanımı şimdiye kadar gördüğüm en rahat motor.Kalitesiyle, su soğutmalı olmasıyla, yakışıklılığla, fiyatıyla, .... daha şimdi aklıma gelmeyen birçok özelliğiyle gayet kullanışlı bir motosiklet.
İnsanlar motosikleti ne amaçla kullanmak istediklerine karar vermeliler öncelikle.Cebinde parası yok, tutturmuşlar kaç basıyor, cılızmış, cart curt tipi konular.
Yahu yapmayın ve kesin şu muhabbetleri.Bu paraya, bu kalitede alınabilecek başka motor varsa buyrun alın derim.Alırkende lütfen neden aldığınızı iyi belirleyin.Küçükmüş, cılızmış, az basıyormuş gibi konuların hepsi doğru.Biz bu motoru alırken körmüydük yani.Bilerek aldık vede iyiki almışım.Özellikle gençlere tavsiyem motosiklet = sürat mantığını unutmaya çalışsmaları.Daha uzun yaşamak istiyorlarsa tabiki.Haa istemiyorlarsa ölüm için birebir çok makina biliyorum.Tavsiyelerde bulunabilirim.
Biraz ağır konuşmuş olabilirim ama bunları bana tecrübelerim yazdırt tı maalesef.
Hepinizi saygı ve sevgiyle selamlıyorum.
hah ya dilimden anlayan biri çıktı vallaha hele ki hız konusunda
2 gün önce karaman konya yaptım iki kişi 105 yokuş aşağı 120'ye yaklaştı abi kim yapıyor öle iki kişi düz yolda 130-140 ya
ha şuda var ilk motoru aldığımda istanbuldan karamana gelirken 140 gördüm o zaman nasıl gördü hala bilmiyorum ve şimdi niye görmüyor onu bilemiyorum
-
11 Haziran 2009, 12:51
#15547
ahmet amcaya katılmıyorum. neden
çünkü 130 u hiç geçmeyen cbr 125 az lastiik havası inse biraz bakımsız kalsa 120 yapacak üzerine eğildiğin halde. yani bazı cbr lar mevcut böyle .
e şimdi üstüne yatmazsan 115 yapar bu tip cbr arkana da artçı aldın o da az cüsseli. önden de şiddetli bir rüzgar esiyor 6. viteste gidiyorsun uzun yol önünde hafif rampa hızın şap diye 90 a düşer otoban da 90 la giderken bir noktada benim moto neden hızlı gitmiyor diye yakınmaya başlarsınız.
şimdi cbr 13 yerine 17 beygir olsa az daha hızlı gitse kim istemez yada bakımlı cbr 125 i
-
11 Haziran 2009, 12:57
#15548
osmaniyeli adlı üyeden alıntı
ahmet amcaya katılmıyorum. neden
çünkü 130 u hiç geçmeyen cbr 125 az lastiik havası inse biraz bakımsız kalsa 120 yapacak üzerine eğildiğin halde. yani bazı cbr lar mevcut böyle .
e şimdi üstüne yatmazsan 115 yapar bu tip cbr arkana da artçı aldın o da az cüsseli. önden de şiddetli bir rüzgar esiyor 6. viteste gidiyorsun uzun yol önünde hafif rampa hızın şap diye 90 a düşer otoban da 90 la giderken bir noktada benim moto neden hızlı gitmiyor diye yakınmaya başlarsınız.
şimdi cbr 13 yerine 17 beygir olsa az daha hızlı gitse kim istemez yada bakımlı cbr 125 i
dostum konya'ya bakıma götürmüştüm yani bakımdan yeni çıktı alet hem hız istiyorsan zaten 6. vites yemiyo sen 90'da 6. vitestennasıl bahsediyorsun hız istiyorsan 90'la giderken motor 4. viteste olur
-
11 Haziran 2009, 13:00
#15549
melocann adlı üyeden alıntı
dostum konya'ya bakıma götürmüştüm yani bakımdan yeni çıktı alet hem hız istiyorsan zaten 6. vites yemiyo sen 90'da 6. vitestennasıl bahsediyorsun hız istiyorsan 90'la giderken motor 4. viteste olur
haksız mıyım ama kardeş. arkama biri gelse birazda rüzgar çıksa hız otomatik düşüyor.şimdi 6. vitesle az yakarak gitmek başka vites atıp inletmek başka
yani hız önemli değil diyosunuz da ybr alın 2 kişi 70 i geçmesin otoyolda da göreyim.
hız önemli arkadaşlar özellikle de bu motor da bu motor 2-3 beygir daha kuvvetli olsa uzun yollar da süper olur . bir çok insan uzun yol 125 likle çekilmiyor diye 250 lik alıyor
-
11 Haziran 2009, 13:05
#15550
osmaniyeli adlı üyeden alıntı
haksız mıyım ama kardeş. arkama biri gelse birazda rüzgar çıksa hız otomatik düşüyor.şimdi 6. vitesle az yakarak gitmek başka vites atıp inletmek başka
yani hız önemli değil diyosunuz da ybr alın 2 kişi 70 i geçmesin otoyolda da göreyim.
hız önemli arkadaşlar özellikle de bu motor da bu motor 2-3 beygir daha kuvvetli olsa uzun yollar da süper olur . bir çok insan uzun yol 125 likle çekilmiyor diye 250 lik alıyor
dostum bak 6. vitste 90'la giderken zaten başka gitmiyor devir aldırman lazım onun içinde 4. vitese atıp iii'ce yedirditen sonra 5 sonr altı direk 6 da 90 dedin mi gitmiyo zaten
-
11 Haziran 2009, 13:07
#15551
ınsanlar kendı o hızı yapamıyor dıye baskalarınında yapamıyacagını ıdda etmesı gercekten tuhaf.....
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
-
11 Haziran 2009, 13:11
#15552
melocann adlı üyeden alıntı
dostum bak 6. vitste 90'la giderken zaten başka gitmiyor devir aldırman lazım onun içinde 4. vitese atıp iii'ce yedirditen sonra 5 sonr altı direk 6 da 90 dedin mi gitmiyo zaten
evet anladım. yani demek istediğim rüzgarlı havada bazı cbr lar 2 kişi 100 le seyrediyor.
şimdi ben otoyola çıktığımda 2 kişi önden rüzgar eserken hadi rampayı da geçtim düz yolda motor paşa paşa en az 120 yapacak. ben daha düşüğünde gidince canım sıkılıyor. tabi kişisel zevkler olabilir bunlar
yani üstüne yatınca moto 150 yapacakki düz yolda 110-120 yapsın 2 kişi . yoksa sabah akşam 150 ile gittiğimiz yok
-
11 Haziran 2009, 13:14
#15553
scuderia06 adlı üyeden alıntı
ınsanlar kendı o hızı yapamıyor dıye baskalarınında yapamıyacagını ıdda etmesı gercekten tuhaf.....
dostum tamam benim motor yapmıyor rodajdan diyordum konyadan gelirken dayıoğluna (siyahbeyaz) 2007 turuncu cbr125 aldık oda aynı olunca ben artık ihtimal vermiyorum artık gözümle görmedikten sonra inanmam yani
belki herkes bana cephe alacak ama bunlar benim görüşlerim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:14 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:11 PM ----------
osmaniyeli adlı üyeden alıntı
şimdi ben otoyola çıktığımda 2 kişi önden rüzgar eserken hadi rampayı da geçtim düz yolda motor paşa paşa en az 120 yapacak. ben daha düşüğünde gidince canım sıkılıyor. tabi kişisel zevkler olabilir bunlar
bak bunu bende istiyorum dostumda gitmiyor işte motor
-
11 Haziran 2009, 15:02
#15554
Bazı konuların hala yanlış anlaşıldığını görüyorum.Bir arkadaşım insanlar kendisi hız yapamıyor diye başkalarıda mı yapamaz tarzında birşeyler yaszmış.Öncelikle Buyrun uygun motorla çıkalım piste.Bu Yavuz amca dediğiniz adam ( bu arada ilk defa motosiklet kullanacak kadar büyümüş biri bana amca dedi, vay be yaşlanmışım artık demekki) çok 250 ler bastı zamanında.Ama ne mutlu ki 43 yaşına vardım.Varamayan bir arkadaşım oldu ama.Yada çoklarını gazetelerden okudum.
Benim iddiam bu motorla 120 veya 130 dan daha fazla sürat yapmayı denemenin yanlış olduğudur.1000 cc lik ve 180 -190 kg ağırlığındaki bir motorun sürate kalktığında artık risk oluşturmaya başladığı sürat 190-200 ler falansa, bizim cbr 125 in riskinin başladığı sürat 110 lar falandır.Hiç kimse Japon mühendislerden bu konuda daha iyi olduğunu düşünmeye kalkmasın. Bu çaptaki bir motorun yapacağı sürati koymuşlar zaten.Bundan daha fazlasını isteyecek olanlar basacaklar parayı, alacaklar makinanın hasını, basacaklar basabildikleri kadar.Motosikletle 120 yle giderken uçanınız var mı aranızda? Nasıl olduğunu bileniniz varmı? Baya eğlenceli oluyor.Hayatınız film şeridi gibi geçiyor derler ya aynen oluyor.Herşeyin bittiğini görür gibi oluyorsunuz.
Evet sürat çok zevkli ve eğlenceli ( çok süratler yaptım) ancak, hayat, çocuklarınla ilgilenmek, kadınlarla ilgilenmek vs. çok daha eğlenceli ve zevkli.Başka konulardan zevk alırken hayatınızı kaybetme riskiniz çok azdır. Ama sürat için aynıı şey söylenemez.
Şimdi isterseniz cep telefonumu vereyim. Bana hız yapamıyor diyenlerle buluşur tanışırız. Yada cbr 125 inin düz yolda öyle 140- 150 bastığını iddia edenlerle.İzmir Bornova'da oturuyorum.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:45 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:21 PM ----------
osmaniyeli adlı üyeden alıntı
ahmet amcaya katılmıyorum. neden
çünkü 130 u hiç geçmeyen cbr 125 az lastiik havası inse biraz bakımsız kalsa 120 yapacak üzerine eğildiğin halde. yani bazı cbr lar mevcut böyle .
e şimdi üstüne yatmazsan 115 yapar bu tip cbr arkana da artçı aldın o da az cüsseli. önden de şiddetli bir rüzgar esiyor 6. viteste gidiyorsun uzun yol önünde hafif rampa hızın şap diye 90 a düşer otoban da 90 la giderken bir noktada benim moto neden hızlı gitmiyor diye yakınmaya başlarsınız.
şimdi cbr 13 yerine 17 beygir olsa az daha hızlı gitse kim istemez yada bakımlı cbr 125 i
Osmaniyeli kardeşim, öyle sidik zoruyla sürat yapılmaz.Yolda süratliyken herhangi bir olumsuzlukla karşılaşıldığında elinin altında kullanabileceğin 20-30 km lik daha güç bulunmalı. Aksi halde 130 la gitsen bile yanında senle beraber 130 la giden başka bir aracın yanında duruyor gibi olursun.Kaçacak delik ararsında bulamazsın mazallah.Siz siz olun amcanızı dinleyin.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:46 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:45 PM ----------
GorkeM adlı üyeden alıntı
Hoşgeldiniz ahmet yavuz durmaz
hoşbulduk görkem
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:54 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:46 PM ----------
scuderia06 adlı üyeden alıntı
ınsanlar kendı o hızı yapamıyor dıye baskalarınında yapamıyacagını ıdda etmesı gercekten tuhaf.....
scuderia06;
Yanılmıyorsam Ankara'lısın.Temmuz ayında Motosikletimle İzmir-Ankara-Nevşehir-Fethiye-İzmir gibi bir tur yapacağım.(İş yerinden aksilik çıkmaz sa tabiki)Ankara'da bir yakınıma uğrayacağım , 2 gün kalacağım.Bu arada eğer Ankara'lıysan buluşup biraz sürat yapalım ne dersin?Hatta daha da eğlenceli olabilir belki, pes eden motorunu diğerine versin.Hayatımda hiç kumar oynamadım ama bu kumar sayılmaz, eldeki verileri değerlendirip ticaret yapmak gibi birşey olur.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:02 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:54 PM ----------
schuderia 06 motorunun YBR 125 olduğunu sonradan okudum.Eğer senin mootorda bir problem yoksa cbr 125 i her zaman yersin.Bunu birkaç defa test ettim.YBR ler iyi gidiyor.Ancak konu benim sürat yapamadığımı ima etmek se bu konuda az yukarıda söylediklerim geçerlidir.
-
11 Haziran 2009, 21:09
#15555
kısa bi aranın ardından herkese selamlar arkadaşlar.. cıbırı yaklaşık 1 ay önce devrettim.. ama şimdi kara kara geçiş motoru düşünüyorum...
seçenekler:
fz6
zxr250
mt03
bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim özellikle zxr250 hakkında fikrim yok yardımınız için teşekkürler...
-
11 Haziran 2009, 21:23
#15556
iyi gunler hepınıze.. ben ızmırde otruyorum. 17 yaşındayım ve yenı ehlıyet alıyorum agustosta. cbr 125 duşuunuyorum gordugum kadarıyla guzl bır motor. kanunı racer la yakın fıyatlarda ama cbr daha ıyı geldı bana. soyledgıım gıbı yneı ehlıyet alıyorum ve motorlar hakkında pek bır bılgım yok. 3 yıldır motorum var ama 150 seyhan vıteslı onu kullanıyorum. yardımcı olursanız sevınırım. ve acaba ykıtı nedır cbr ın benım ıçın onmlı bır konu ögrencı olunca
-
11 Haziran 2009, 21:31
#15557
CBR Kesinlikle baslangıc ve kullanım motorudur.
Yakıtı cok cok azdır; gidişi güzeldir; uzun yolda yorucu bir oturus pozisyonu yoktur, Şişmez, sisirmez, ortalama 130 kmh hız ile seyir edebiliyor; ve yetiyor...
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
11 Haziran 2009, 22:50
#15558
oo topic hareketlenmiş baya
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:50 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:50 PM ----------
ahmet yavuz durmaz adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar.2005 yılında aldım cbr 125 repsol.20 000 km yol yaptım.Bazı arkadaşların cbr 125 le ilgili yazdıklarına da şaştım kaldım.Emin olun %95 iniz motosiklet kullanmaktan habersiz.Yada canına susamışlar.
43 yaşındayım vede tam tamına 30 yıldır motosiklete binerim.Çok değişik cc de motosikletlerim oldu.2000 yılında kaza geçirdim ve aileminde baskısıyla 5 yıl falan bir ara verdim.Arabam olmasına rağmen motosikletten vazgeçemediğim için İzmir Fuarında görüp ve beğenerek satın aldığım cbr 125 le tekrar o zevkli turlara başladım.
Şimdi gelelim cbr 125 in en çok konuşulan sürat meselesine.Bu motor 130 dan fazla basamaz.Basar diyenlerle her zaman her yerde tartışmaya görüşmeye hazırım.(Düz yoldan bahsediyorum tabiki).Zaten 130 la gitmek bile delilik.Motosikletin ağırlığı müsait değil en başta daha fazlasına.Yokuş aşağı ise bisiklet le bile yarışlarda 100 km. nin üzerine çıkıyorlar zaten, bunu tartışmamak lazım.Haaa zaten yokuş yukarıda 70 i bile geçemezsiniz.
Yahu nedir bu mesele anlamıyorum.Sürat yapacak olan varsa zaten gitsin bilmem kaç cc lik motor alsın.Bu motor üzerinde bu kadar muhabbet çok saçma.
20000 km yol yaptım bir kere bile yolda kalmadım.Az yakıyor.Kullanımı şimdiye kadar gördüğüm en rahat motor.Kalitesiyle, su soğutmalı olmasıyla, yakışıklılığla, fiyatıyla, .... daha şimdi aklıma gelmeyen birçok özelliğiyle gayet kullanışlı bir motosiklet.
İnsanlar motosikleti ne amaçla kullanmak istediklerine karar vermeliler öncelikle.Cebinde parası yok, tutturmuşlar kaç basıyor, cılızmış, cart curt tipi konular.
Yahu yapmayın ve kesin şu muhabbetleri.Bu paraya, bu kalitede alınabilecek başka motor varsa buyrun alın derim.Alırkende lütfen neden aldığınızı iyi belirleyin.Küçükmüş, cılızmış, az basıyormuş gibi konuların hepsi doğru.Biz bu motoru alırken körmüydük yani.Bilerek aldık vede iyiki almışım.Özellikle gençlere tavsiyem motosiklet = sürat mantığını unutmaya çalışsmaları.Daha uzun yaşamak istiyorlarsa tabiki.Haa istemiyorlarsa ölüm için birebir çok makina biliyorum.Tavsiyelerde bulunabilirim.
Biraz ağır konuşmuş olabilirim ama bunları bana tecrübelerim yazdırt tı maalesef.
Hepinizi saygı ve sevgiyle selamlıyorum.
doğru söze ne denir
-
11 Haziran 2009, 22:56
#15559
ahmet yavuz durmaz adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar.2005 yılında aldım cbr 125 repsol.20 000 km yol yaptım.Bazı arkadaşların cbr 125 le ilgili yazdıklarına da şaştım kaldım.Emin olun %95 iniz motosiklet kullanmaktan habersiz.Yada canına susamışlar.
43 yaşındayım vede tam tamına 30 yıldır motosiklete binerim.Çok değişik cc de motosikletlerim oldu.2000 yılında kaza geçirdim ve aileminde baskısıyla 5 yıl falan bir ara verdim.Arabam olmasına rağmen motosikletten vazgeçemediğim için İzmir Fuarında görüp ve beğenerek satın aldığım cbr 125 le tekrar o zevkli turlara başladım.
Şimdi gelelim cbr 125 in en çok konuşulan sürat meselesine.Bu motor 130 dan fazla basamaz.Basar diyenlerle her zaman her yerde tartışmaya görüşmeye hazırım.(Düz yoldan bahsediyorum tabiki).Zaten 130 la gitmek bile delilik.Motosikletin ağırlığı müsait değil en başta daha fazlasına.Yokuş aşağı ise bisiklet le bile yarışlarda 100 km. nin üzerine çıkıyorlar zaten, bunu tartışmamak lazım.Haaa zaten yokuş yukarıda 70 i bile geçemezsiniz.
Yahu nedir bu mesele anlamıyorum.Sürat yapacak olan varsa zaten gitsin bilmem kaç cc lik motor alsın.Bu motor üzerinde bu kadar muhabbet çok saçma.
20000 km yol yaptım bir kere bile yolda kalmadım.Az yakıyor.Kullanımı şimdiye kadar gördüğüm en rahat motor.Kalitesiyle, su soğutmalı olmasıyla, yakışıklılığla, fiyatıyla, .... daha şimdi aklıma gelmeyen birçok özelliğiyle gayet kullanışlı bir motosiklet.
İnsanlar motosikleti ne amaçla kullanmak istediklerine karar vermeliler öncelikle.Cebinde parası yok, tutturmuşlar kaç basıyor, cılızmış, cart curt tipi konular.
Yahu yapmayın ve kesin şu muhabbetleri.Bu paraya, bu kalitede alınabilecek başka motor varsa buyrun alın derim.Alırkende lütfen neden aldığınızı iyi belirleyin.Küçükmüş, cılızmış, az basıyormuş gibi konuların hepsi doğru.Biz bu motoru alırken körmüydük yani.Bilerek aldık vede iyiki almışım.Özellikle gençlere tavsiyem motosiklet = sürat mantığını unutmaya çalışsmaları.Daha uzun yaşamak istiyorlarsa tabiki.Haa istemiyorlarsa ölüm için birebir çok makina biliyorum.Tavsiyelerde bulunabilirim.
Biraz ağır konuşmuş olabilirim ama bunları bana tecrübelerim yazdırt tı maalesef.
Hepinizi saygı ve sevgiyle selamlıyorum.
artık başka anlatım tarzı olamaz bunuda umarım doğru bir şekilde anlaşılır bu tür polemiklerle bir daha karşılaşmamak dileğiye teşekkürler...
motorumla hayatımı çeyrek mil yaşıyorum
-
12 Haziran 2009, 01:39
#15560
ahmet yavuz durmaz adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar.2005 yılında aldım cbr 125 repsol.20 000 km yol yaptım.Bazı arkadaşların cbr 125 le ilgili yazdıklarına da şaştım kaldım.Emin olun %95 iniz motosiklet kullanmaktan habersiz.Yada canına susamışlar.
43 yaşındayım vede tam tamına 30 yıldır motosiklete binerim.Çok değişik cc de motosikletlerim oldu.2000 yılında kaza geçirdim ve aileminde baskısıyla 5 yıl falan bir ara verdim.Arabam olmasına rağmen motosikletten vazgeçemediğim için İzmir Fuarında görüp ve beğenerek satın aldığım cbr 125 le tekrar o zevkli turlara başladım.
Şimdi gelelim cbr 125 in en çok konuşulan sürat meselesine.Bu motor 130 dan fazla basamaz.Basar diyenlerle her zaman her yerde tartışmaya görüşmeye hazırım.(Düz yoldan bahsediyorum tabiki).Zaten 130 la gitmek bile delilik.Motosikletin ağırlığı müsait değil en başta daha fazlasına.Yokuş aşağı ise bisiklet le bile yarışlarda 100 km. nin üzerine çıkıyorlar zaten, bunu tartışmamak lazım.Haaa zaten yokuş yukarıda 70 i bile geçemezsiniz.
Yahu nedir bu mesele anlamıyorum.Sürat yapacak olan varsa zaten gitsin bilmem kaç cc lik motor alsın.Bu motor üzerinde bu kadar muhabbet çok saçma.
20000 km yol yaptım bir kere bile yolda kalmadım.Az yakıyor.Kullanımı şimdiye kadar gördüğüm en rahat motor.Kalitesiyle, su soğutmalı olmasıyla, yakışıklılığla, fiyatıyla, .... daha şimdi aklıma gelmeyen birçok özelliğiyle gayet kullanışlı bir motosiklet.
İnsanlar motosikleti ne amaçla kullanmak istediklerine karar vermeliler öncelikle.Cebinde parası yok, tutturmuşlar kaç basıyor, cılızmış, cart curt tipi konular.
Yahu yapmayın ve kesin şu muhabbetleri.Bu paraya, bu kalitede alınabilecek başka motor varsa buyrun alın derim.Alırkende lütfen neden aldığınızı iyi belirleyin.Küçükmüş, cılızmış, az basıyormuş gibi konuların hepsi doğru.Biz bu motoru alırken körmüydük yani.Bilerek aldık vede iyiki almışım.Özellikle gençlere tavsiyem motosiklet = sürat mantığını unutmaya çalışsmaları.Daha uzun yaşamak istiyorlarsa tabiki.Haa istemiyorlarsa ölüm için birebir çok makina biliyorum.Tavsiyelerde bulunabilirim.
Biraz ağır konuşmuş olabilirim ama bunları bana tecrübelerim yazdırt tı maalesef.
Hepinizi saygı ve sevgiyle selamlıyorum.
Abicim zaten o 150 ler rampa aşşağı(rampa değil bayır aşşağı) yapılmış rekor hızlar ben 2-3 gün önce denedim düzde 130 zor yaptım yol bitti 130 bile zor oluyo yani..4000 km servisinden sonra bir kez 150 ye çok yakın bir hıza ulaştım ama bir daha hiç o hıza yaklaşamadım..Ben zaten 150 den sonrasına inanmıyorum..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 20 kullanıcı var. (0 üye ve 20 misafir)
Bu Konudaki Etiketler