https://www.buradauygun.com/prod.asp?id=4219
arkadaşlar sizce bu yazılanlar dogru mu?ciddi bi performans artışı ve yakıt tasarrufu saglar mı?
HIZ YOLU DEĞİL ÖMRÜ KISALTIR
garantiyi bozar sanırım
Garantiyi bozmaz.
Performansa etkisi olmaz.
Sanırım KN gibi yıkanabilir değil.
Fakat karton filtreden daha dayanıklıdır.
Filtre değiştirme zamanı gelmişse orjinali yerine iyi bir seçim.
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Arkadaslar Dün itibari ile motoru satmış bulunmaktayım... Artık Yağ yaktığını fark edince pistonu ile sekmanı ile silindiri ile uğraşmak istemedim sattım ve gitti..... Şu an yeni bi CBR arıyorum Grenajları temiz az yol yapmış modeli düşük olsa de önemli değil... Modifiyeli yada modifiyesiz fark etmez... Sanırım Haziran ortasına kadar hem araştırıcam hemde para biriktiricem.... Çünkü geçenkinden ağzım yandığı için satışını bilmem neyini hemen alıcam
CBR-125 CBR-250-R CBR-600-F
Motor 40.000'de yağ yakmaz yahu... Neyse hayırlı olsun.
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Arkadaşlar bu linkte yardımlarınızı bekliyorum.
http://www.motosiklet.net/forum/tekn...ml#post1564448
AB RH (+) 506 357 7316
http://www.facebook.com/vatandogukan
https://www.facebook.com/Jand.komd.ozel.harekat
Herkese selamlar,
Malum yaz geldi. Yaz'la birlikte benim cıbır'ın 8000 bakımı da geldi. Daha 60-80 km var ama ben şimdiden yaptırmak istiyorum.
Şimdi sormak istediğim; 8000km bakımda sanırım hava filtresi değişiyormuş. Değişirse ciddi masraf. DB Motor değişmesine gerek yoksa, değiştirmeyiz dedi. Bu durumda ne yapılabilir?
Ayrıca Motul marka piston temizleyiciler varmış (Sanırım motor temizleyici olarak geçiyor). 20TL civarında küçük bir kutuda satılıyor ve kullanımı yağ değiştirmeden önce 15-20dk arası motorun rölantide çalışması gerekiyormuş. Denemeye değer mi ne dersiniz? Dedem bu işlerden anladığı için ona sormuştum, epeydir var öyle birşey; kullanabilirsin dedi.
Ayrıca başka bir arkadaşımın CBR'ının arka tekerinin yamasından hava kaçırıyor. 30'TL'ye yapan 3.parti bir servis bulduk (Normal lastikçiler söküp, getirin 10TL'ye yaparız dediler) ancak arada çok fark yok ise yeni bir lastik almak istiyor kendisi. Arka lastik olarak ne seçeneklerimiz mevcut?
2005 model 16700 de cbr orjinal lastikleri üzerinde hala. Bitmişmidir nasıl anlaşılır. Ben anlayamadım bi terslik çıkartmasın yolda sonra. Kontrol için nerelerine bakayım. Akşam resimde ekleyebilirim. tşk.
bitmiş olmasına gerek yok.eskimiştir. yeni lastik tabi ki daha iyi olacaktır. hele de marka lastik alırsan daha da güzel olur. hatta cbr 125 ini yeni alıpta üstünde gelen lastikleri kullanmadan michelin ve benzeri lastik takan kullanıcılar var.
yani yeni lastik alırsan 3-5 metre daha önce durursun veya virajda kayıp düşme riskin azalır.
paran varsa al yoksa da idareli kullan. bi de yeni lastik alırsan kalkışta ve tek tekere kaldırmada daha rahat olur.
bende 130/70 duro kullanıyorum diğerlerını bılmem ama benım lastıkten pek memnun deılım çok sert ve virajlarda yalpalıyor :S
michelin sporty 4 ever :D 75 tl fazla verın adam gıbı lastık alın
Dünyanın en güzel hediyesini sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki...
Ben şahsen orjinal boyutlarından vazgeçmeyi düşünmüyorum. Michelin sporty eminim pahalı bir lastiktir. Başka sağlam marka/model ve fiyat tavsiyeleriniz nedir?
Orjinal ebatların dışında lastik almayın (özellikle de öne). Motorun davranışı çok değişiyor, yatmaya çalıştığınızda fazladan direnç gösterebiliyor mesela. İşin kötü yanı michelin pirelli veya bridgestone bulmak zor, cbr 125'in orjinal ebatlarında bulmak daha da zor. Ama ben Cıbırın üzerinde gelen IRC marka lastiklerin hamurunun iyi olduğunu düşünüyorum. Zamanı gelince (ki benim de çok kalmadı) orjinal IRC alacağım.
Bir de lastik alırken üretim yılına bakın. Lastik yanaklarında yazar üretim yılı. 2 yıllık lastik almayın gidip. En fazla 1 yıl önce üretilmiş olsun.
LMLR 5107 51. hafta 07 yılı. Mesela 2106 yazıyorsa, lastik 2006'nın 21. haftasında üretilmiş demektir.
Bu ABD'deki sistem olabilir, Avrupa'da belki farklıdır. O yüzden iyice inceleyin lastiği mutlaka yazar (Ya da inip bir bakayım bizde nasılmış az durun)
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
Bir önceki mesajımda dediğim gibiymiş. Ön lastiğin sağ yanağında ve arka lastiğin sol yanağında üstteki fotoğrafta göründüğü gibi lastiğin üretim tarihi yazıyor. Fotoğraftaki ön lastik, 0606 yazıyor. İlk iki hane üretim haftasını (bu örnekte 6. hafta) sonraki iki hane ise üretim yılını (06 =2006) belirtiyor. İlk mesajda da yazdığım gibi 1 yıldan eski lastik almamaya çalışın (Benim de lastik değişme zamanım geçeli bir hayli olmuş)
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
asiri zorlama vardi galiba o cbr da?
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)