benğim zincirde ufak tefek paslanmalar gördüm. 1000 km sonra 16000 bakımı var beklesem mi yoksa değiştirmek gerekirmi. heryerinde değil ama detaylı bakınca bi kaç yerde gördüm.
benğim zincirde ufak tefek paslanmalar gördüm. 1000 km sonra 16000 bakımı var beklesem mi yoksa değiştirmek gerekirmi. heryerinde değil ama detaylı bakınca bi kaç yerde gördüm.
bi kere 2 zamanlı ve 4 zamanlı motorları karşılaştırman hata görünüş olarka pek aynı denemezler azda olsa kalıpları var ama özellikle ivmelenme ve son sürattede olsa çok farklı makinalar 2 zamanlı motor pist motorudur zaten
aslında süper sport'ta denemez sport demek daha yerinde olur süperlik bi tarafları yok
hepsi hikaye kanmayın bu tarz şeylerede bu kadar madem düzeltme yapılmış neden motorun iç yapısı halen daha aynı bozulduğu zamanda 2007'yede 2008'ede aynı parçalar takılıyor
aslına bakarsan sadece insanlar motoru nasıl kullanması gerektiğini öğrendiler eğer ninja 250'de hyodan önce girseydi emin ol oda krank kıracaktı büyük ihtimalle çünkü 600lük performansı için zorlarsan olacağı budur her makinayı gücüne göre kullanmak gerekir kontrolsüz güç güç değildir diye boşuna demiyorlar bak sonra krank'ta kırılı motorda yanar...
kaç km'dir kulanıyorsun bide motoru kullanıyormusun yoksa kış diye yatıyormu
eğer yatıyorsa normaldir yağla kullanmaya devam et
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
İlk@yy
11000 de almıştım. kışın en fazla 2-3 hafta yatmıştır. Yağlama ve temizliğini yapıyorum. Yolda giderken kopma falan yapar mı diye cekiniyorum. Birde 12000 bakımında servis teki usta (Mehmet Konşuk) bu zincir orjinali değil değiştimişler bu şekilde de idare edebilirsin istersen değiştirebilirsinde demişti.
motor illaki iyileştirilecek her geçen gün ama dediğim gibi insanlar motoru kullanmasınıda başına gelenlerden sonra öğrendiği için birazda ondan dolayı çok fazla sorun yaşayan yok artık
600 cc performansı almaya çalıştı herkes onlar gibi gitmeye çalıştı hep ilk çıktığında piyasaya ne oldu motor pert... sonra bu motor kötü
ama ben inanıyoruki ninja 250de geldiğinde hyo gibi tepki görecek ve aşırı yüklenicek zorlanılacaktı
he illaki hyodan daha dayanıklı ama elinde sonunda olan bu olacaktı oda bozulacaktı aynı şekilde ülkemizde pek çok kişi motosiklet kullanmasını tam anlamıyla bilmiyor halen daha ....
paslanmadan çok bişe olmaz zincirin esnekliğine bak şimdiye kadar kaç kere gerdirdin ona bak genel olarak max. 4 5 gerdirmede 1 felan değiştirmen makuldur
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
ilk aldığımda çok gevşekti bakımda gerdirdiler sonrada bi gerdirme işlemi olmadı şu an da ihtiyacı yok gibi. ben bi servise gsteriyim olmassa yinede teşekkürler
ilkay abicim haklısın o konuda kullnmayı bılmoruz.. anlasılan acıklamayı baya bi seviorsun sorayım bende sana hemen aklıma takılan bir soruyu terim kullanmadan anlatcam anlatabılrım umarım. 3.veya 4. vitesteyim misal motoru vites dusurerek yavaslatıorum tam zorluycak sekılde degıl ama bagattrıyorum tabi devir ucuyor böle motora zararı ne olur ?
hyoda yapsam motor yalan mı olur malum alısmıs kudurmustan beterdir
..................
kompresöre bindirdiğinde çok yüksek aşırı devirlere çıkartmadığın sürece zararı olmaz şahsen hyoda max. 8500 deviri geçmeden kullanılmasından yanayım (hoş böyle kullanarakda bozabilirsin) kompresördede bundan yukarı zaten çıkma ihtiyacı olacağını sanmıyorum vites düşürürken (hyo için geçerli yine v motoru olmasından dolayı yeterli oluyor)
sadece debriyaj ve gazı nasıl kullanman gerektiğini bil yeter
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
batıracak bişe demedimki ben yukarıdada yazdığım gibi her motoru gücüne göre kullanmakta yarar var gaz kolunu sonuna kadar çevirip dehh yürü be diye içinden geçirmekle olmuyor işte 250cc motor 29 hp 600rr'la kıyaslıyor kibileri görünüşe bakıp 4 katı güç var ama diğer makinada ve torkuda o makinayı kaldırabilecek şekilde düzgün bi şekilde (yani öyle tapa gaz yapmana gerek kalmıyor motorda her zaman motorun alabileceği güç miktarını vericeksin gazla fazlasını verirsen zarar veriyorsun motora demektir hyodada olan buydu bundan dolayı motor kullanmasını bilmiyoruz dedim)
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Kullanmasını bilmekle alakası yok.
Hyo kendine göre ucuz bir motor (du) , ama çok kaliteli bir motor değil.
Japon kadar kaliteli asla değil ama çinli kadar kalitesiz de değildi.
Onu sevilen yapan da buydu , ve tabi kalıbı.
Kullanmayı bilmesen , deviri sonuna kadar çevirsen de devir kesici diye birşey olmalıydı motorda. Bu Hyo'larda yoktu , ve bu kullanıcının değil motoru üretenin hatasıydı.
Kanunide devir kesici getirildiği ilan edildi fakat birkaç arkadaş olmadığını gösterdi.
Ayrıca Hyo , şanzuman olsun , parçaları olsun , Cbr'dan daha kalitesiz bir motosiklettir. Kullanana kadar yorumlarım olumluydu. Fakat kullandıktan sonra tamamen değişti. Hayatımda başka motor kullanmasam sevebilirdim. Rahatsız vites geçişleri olsun , 170 yapan bir makina olmasına rağmen 1000rr'dan bile çok rahatsız bacaklarınızın arasındaki devasa depo yüzünden her dakika kasılmanız olsun benim beğenimi kazanamadı.
Fakat fiyat , ve aynı segmentte (4 zamanlı kalıplı racing görünümlü 250'lik) başka motor olmadığı için çok tutuldu.
Kawasaki'ye gelince, kesinlikle böyle bir hata yapmaz. Ninja 250 ile Hyo aynı kefeye konulmamalıdır. Bakımlarını yaptığın sürece Ninja yürür. Bizzat kullanmadım , fakat testler ve yorumlar olumlu.
Şu an , S&T Kanuni ile Ninja 250'nin fiyatlarının birbirine çok yakın olduğunu düşünürsek , tercih etmem gerekseydi gözüm kapalı Ninja250'yi tercih ederdim.
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
başka japon tabiki kore malına göre üstün ama şuda var kalitede bi yere kadar götürür insanı türkiyede acaba 30 40 binden fazla race makina kullanan varmıdır çok fazla çoğu bi şekilde bozuluyor ve dağılıyor bide avrupadaki insanlara bak motoru gelmiş 120binlere tık demiyor daha eksantrik zinciri bile değişmemiş durumda aynı makina hemde
benim anlatmak istediğim yine motordan performans alarak hızlı giderekte olsa motoru kullanım farkı çok şeyi değiştiriyor
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
SS motosiklet demek devir demek zaten. Bu makinalar devir çevirerek yürüyor. Başka yolu yok. 10.000 devri geçmeyeceksen Ss alma zaten.
Avrupadaki SS'ler de tın tın gitmiyorlar yolda.
Burda önemli olan birkaç neden var,
-En önemlisi motorun bakımlarını aksatmamak , doğru şekilde yapmak.
-Ikincisi bizim insanımız hemen yenisini almak ister. Motor 30.000'de öldüğünden değil.
-Bir diğer neden ise , Türkiye'de Avrupa'daki kadar parça olanağı yok. 2000 model bir SS'in grenajlarını parçalasan aylarca beklersin. En büyük sorun da bu. Insanlar 3 sene eskidiği anda elden çıkarmaya çalışıyor. Ufak tefek sorunu olan eski makinalar da parça eksikliğinden yatıyor.
-Son neden ise biraz bizimle ilgili. Yollarımızın bozukluğu. Ama bu en son neden.
not:Bu arada yanlış anlaşılmasın. Kullanıcı hatası değil başta bahsettiğim. Motorun sınırlarını zorlamak. Performanslı kullanmak.
Sen 4'ten 1'e düşüp şanzumanı dağıtırsan motorun da yapacağı birşey kalmıyor
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
bws takaslı cbr arıyorum beyler aklınızda bulunsun
!:cat:CbR OnLiNe HaYaT OffLİnE!:cat:
Çok Sevdiğim Motorumu Satıyorum İlgilenen olursa...
http://www.sahibinden.com/repsol_tem...XQQdisplayitem
[B][I]hiçbirimiz bu hayattan sağ kurtulamayacağız ki..:mrgreen:[/I][/B](FaRuK)
arkadaşlar selam bikaç soru sorcam cvp verirseniz sevinirim geçtiimiz günlerde fuar olmus galiba honda cbr 125, 2009 modelini çıkartmışmı? resmi varmı ve cbr ı cıktıysa repsol ünü çıkartmışmı fiyatı ne kdrdır bide bişe sorcam cbr ın kendi lastikleri tekeri yani bisiklet teker i gibi ya baya ince teker lastik olayı baya bideiştiriyo kalın taksan 1000 likden farkı olmuyo fiziksel olark ama tabi teker fiyatları ne kdr kalın yapsak çekiş gücü düşüyomuş düşermi cbrda? hangi boyut tekeri düşürmez bilgilendiririrmisniz teşekkür ederim.
arkadaşlar ne gibi bi beklentiniz var bilmiyorum ama.. isterseniz yamahanında aynı tarza yazf 125 var tabiki 2 katı fiyatına.. ben 130 luk lastik kullanıyorum ve yakıt konusunda endise etmemenizi tavsiye ediyorum.. 20tl benzinle 2 hafta boyunca dolasabiliyorum daha ne olucak ki??? tekerin perfonmansı etkilediği doğru yinede görünüm için tavsiye ederim..
BU ARADA CIBIR İÇİN BALATA FİYATLARI NEDİR... YAKINTARİHTA DEGİSTİREN VARSA NE KADARA MAL OLUR SERVİSTE??
Onur.. Huzur.. Gurur..
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)