Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
25 Şubat 2009, 22:38
#14661
ya gençler bi yardımcı olun ya bu motoru alayım dedim de
-şu veriler doğru mu: farı 900 jantı 800 eksozu 850 böye bişey olabilir mi naapıyonuz bi yerini kırınca bunun?
-iki kişi çekişi nasıldır bana hız değil cekiş lazım rampada iki kişi cbfı tokatlıyo mu.
-bi de yakıt tüketimi çekerseniz minnettar kalırım.
ciddi cewaplayın cbf ile bunun arasında kaldım cbfden cok daha iyi diyceeniz ama servise 900 kaat wermem gerektiyni dusunmek bile istemiyorum.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
Reklamlar
-
25 Şubat 2009, 22:43
#14662
jr. adlı üyeden alıntı
ya gençler bi yardımcı olun ya bu motoru alayım dedim de
-şu veriler doğru mu: farı 900 jantı 800 eksozu 850 böye bişey olabilir mi naapıyonuz bi yerini kırınca bunun?
-iki kişi çekişi nasıldır bana hız değil cekiş lazım rampada iki kişi cbfı tokatlıyo mu.
-bi de yakıt tüketimi çekerseniz minnettar kalırım.
ciddi cewaplayın cbf ile bunun arasında kaldım cbfden cok daha iyi diyceeniz ama servise 900 kaat wermem gerektiyni dusunmek bile istemiyorum.
valla abi diğer 2sini bilmiyom ama birinci seçeneklerdeki fiyatlar doğru
-
25 Şubat 2009, 22:59
#14663
eywallah cba kardeşim heryerdesin maşallah =). Lutfen bu konularda bilgi lazım acil. Yardımlarınızı bekliyorum.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
25 Şubat 2009, 23:05
#14664
jr. adlı üyeden alıntı
eywallah cba kardeşim heryerdesin maşallah =). Lutfen bu konularda bilgi lazım acil. Yardımlarınızı bekliyorum.
cbf ciler yanlış anlamasın
benim cbr ım yok zaten onun için tarafsız gözle yazabilirim
eğer para sorunun yoksa cbr ı tek geç
su soğutma arka disk fren arka tek amortisör devir saati ve biraz daha kaliteli cbf den
rampada teke tek cbr geçer hıza ihtiyacım yok diyosan arka yada ön dişliyi değiştir ara hızlanman biraz daha iyileşebilir
parça konusunda da kimse kolay kolay jant değiştirmiyor zaten pek bozulan bi motor da değil kaza yaparsan Allah yardımcın olsun
bi de şu arkadaşa bi sor belki o sana yardımcı olabilir
nick: oğuz-antalya
-
25 Şubat 2009, 23:07
#14665
Belirttiğin kriterlere cbf 250 daha uygun.Ama onun parça fiyatlarının da cbr 125'den aşağı kalır yanı yok.Çok dikkatsiz kullanmadığın sürece jantı yamultman / kırman çokta ihtimal dahilinde değil.Egsoz da motor yatınca atom bombası gibi patlayan bir parça değil.Parça fiyatları konusunda çok endişelenmene gerek yok o yüzden.Bu bahsettiğin parçalara bu fiyatları ödemek zorunda kaldıysan bir yerde bir şeyleri yanlış yapmışsın - suçlu sensin - demektir.
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
-
25 Şubat 2009, 23:16
#14666
*CBR ; Supersport olması nedeniyle CBF den biraz daha hızlı ve seridir...
*Yakıt konusuna gelince ; Ben 10 TL lik benzin ile 100 km yol yapıyordum... 10 kurus gibi bişey yakıyor yani... Ama hep devirli kullanırım motoru ; bunun da etkisi var tabi...
Giresun-Tireboludan Rize ye gittim /175 km/ 25 Liralık benzin koymustum; ortalama 100 ile gittim ; Rize ye vardığımda depoda yarım depo benzin kalmıstı...
*Yine Supersport olmasının etkisiyle motorun parçaları biraz pahalı..Ama kesinlikle sorun yaratmayan bir motor diyebilirim...
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
25 Şubat 2009, 23:19
#14667
osmaniyeli dostum cbf 150 de tek amortisor arkada. yani diyosunuz ki RAMPADA 2ser kişi binsek cbr nin cekişi cbf den iyidir. cbfnin torku daha yuksek bu biraz garip geldi.
yok kardeşim cantı falan eğmek biraz sıkar da, durduğu yerde dusurdun elinden kazara. kac lira masraf cıkar var mı düsüren? =)
İkisini de kullanan arkadaş var mı? ya da fikri olan başkaları?
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
25 Şubat 2009, 23:20
#14668
2 kişi rampa çıkışını sevmiyorum.
ama dertte etmiyorum.zaten ss.
diğer gezilerim de f5 i paralıyorum
Orgazma Dudak Büktürür
-
25 Şubat 2009, 23:25
#14669
jr. adlı üyeden alıntı
osmaniyeli dostum cbf 150 de tek amortisor arkada. yani diyosunuz ki RAMPADA 2ser kişi binsek cbr nin cekişi cbf den iyidir. cbfnin torku daha yuksek bu biraz garip geldi.
yok kardeşim cantı falan eğmek biraz sıkar da, durduğu yerde dusurdun elinden kazara. kac lira masraf cıkar var mı düsüren? =)
İkisini de kullanan arkadaş var mı? ya da fikri olan başkaları?
Valla ben bi kaç kez düşürmüştüm ; Aynası bile yamulmadı ; grenajları dahi çizilmedi... Betona düştüğü halde hiç yanyatmamış gibiydi... Öyle bir iki düşme ile bişey olacağını sanmıyorum; TABi düştüğü zemin önemli ; kaldırıma rasgelirse illaki cizilecektir...
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
25 Şubat 2009, 23:28
#14670
ankara paso yokus-rampa..neden taktın demeyin ben beat pilotuyum =) 100cc ile paso 2 kişi geziyorum..bana çekiş lazım çekiş. Hadi yardımlar dewam lutfen çok acil.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
25 Şubat 2009, 23:28
#14671
Arkadaşlar biraz gerçekçi olun.Evet Cbr 125 daha çok yüksek devirlerde iyi performans verdiğinden dolayı daha seri bu doğru.Ancak jr. başka birşey soruyor.Rampa diyor.Üstelik 2 kişi diyor.İnsanları yanlış yönlendirmeyelim.
jr. adlı üyeden alıntı
osmaniyeli dostum cbf 150 de tek amortisor arkada. yani diyosunuz ki RAMPADA 2ser kişi binsek cbr nin cekişi cbf den iyidir. cbfnin torku daha yuksek bu biraz garip geldi.
yok kardeşim cantı falan eğmek biraz sıkar da, durduğu yerde dusurdun elinden kazara. kac lira masraf cıkar var mı düsüren? =)
İkisini de kullanan arkadaş var mı? ya da fikri olan başkaları?
Jr. hızlanma ve rampa çıkışı daha iyidir cbf 250'nin.Bunu teknik verilerine bakarakta anlayabilirsin.Cbf hem azami gücü hem azami torku CBR'a kıyasla daha düşük devirlerde verir, aynı zamanda bu iki değer de CBR 125'den fazladır.Sonuçta 250 cc bir motordan bahsediyoruz.
Eğer birisi sana "olduğu yerde düşürdüm motoru, sinayli kırıldı" diyorsa %99.9 yalan söylüyor demektir.Olduğu yerde düşmekle çok az çizikten başka hiçbişey olmaz cbr 125'e.
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
-
25 Şubat 2009, 23:33
#14672
CBF 250 yi kim dedi... arkadaş cbf 150 diyor...
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
25 Şubat 2009, 23:34
#14673
dostum sen anladın beni de 250 diyl cbf 150 icin soruyorum. bi de öyle değerlendirir misin?
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
25 Şubat 2009, 23:35
#14674
Shrieker adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar biraz gerçekçi olun.Evet Cbr 125 daha çok yüksek devirlerde iyi performans verdiğinden dolayı daha seri bu doğru.Ancak jr. başka birşey soruyor.Rampa diyor.Üstelik 2 kişi diyor.İnsanları yanlış yönlendirmeyelim.
Jr. hızlanma ve rampa çıkışı daha iyidir cbf 250'nin.Bunu teknik verilerine bakarakta anlayabilirsin.Cbf hem azami gücü hem azami torku CBR'a kıyasla daha düşük devirlerde verir, aynı zamanda bu iki değer de CBR 125'den fazladır.Sonuçta 250 cc bir motordan bahsediyoruz.
Eğer birisi sana "olduğu yerde düşürdüm motoru, sinayli kırıldı" diyorsa %99.9 yalan söylüyor demektir.Olduğu yerde düşmekle çok az çizikten başka hiçbişey olmaz cbr 125'e.
hocam yanlış yönlendirme olmasın diyosun ama konuyu tam okumuyosun galiba cbf 250 den bahsetmiyor jr. cbf 150 ile karsılastırıyor
Biz gökyüzüne inanırız, sunroof'a değil . . .
[B][COLOR="Blue"]MerT ÇiftÇi[/COLOR][/B]
-
25 Şubat 2009, 23:38
#14675
Sayfada en üstteki mesajda cbf demiş 250 olarak anladım.Daha sonra 150 demiş gerçi arkadaş gözümden kaçmış.
O zaman cbr 125 vs. cbf 150 konusuna yorum yapayım.Parça fiyatları konusunda avantajın olur jr.Onun haricinde "handling" denen hadisede cbr 125 daha iyidir cbf 150'den (jantların 17'' olmasının faydası var bunda).Genel parça kalitesi olarakta daha iyidir CBR 125.CBF 150'nin rampa çıkarken çok az da olsa bir avantajı olabilir.Ama cbr 125 kullanıcısı biraz daha fazla devir çevirerek bunu telafi edebilir.
Bu sorunun aynısını 12-13 ay önce ben de kendime sordum.Hem de çokça.Kalbimin sesini dinledim Cbr 125 oldu son tercihim.Pişman da değilim.
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
-
25 Şubat 2009, 23:38
#14676
anaa rakır geldi..selam mert..her yerde yakalıyosun walla..ya arkadaslar düşünce sinyal kırmayız çizeriz dediniz de kaça patlar ki mesela? cbfnin parça ucuz tork yüksek ama cbr teknik olarak da guzel goruntu olarak da. tarz farketmez annadınız beni. hadi yardım biraz daha.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
25 Şubat 2009, 23:39
#14677
arkadaşlar inanın tartışmak için yazmıyorum fakat
bir araca yük yüklemekle rampa çıkması aynı yola çıkar
rampa çıkmakta bir nevi fazla yükle uğraşmaktır
ve vites küçültmek yada dişli değiştirmek bu konuda iyi bir çözümdür
ford cargo da 7700cc 300 hp 1200nm tork ama ağırlık olunca gitmiyor
veya ağırlığını atsın arkasından rampaya çıksın cargo aynı hesaba gelir gitmez
demi arkadaşlar cargo gitsin diye 8 vites ayrıca
cbr 6 vites ve yüksek devrini rampa kullanırken kullanacaktır
cbfnin de 140 kg olduğunu unutmayın
ama yinede istiyorsan cbf al arkadaşım kötü motor değil
-
25 Şubat 2009, 23:42
#14678
ruckerpark adlı üyeden alıntı
cbf 250 den bahsetmiyor jr. cbf 150 ile karsılastırıyor
"parası bu kadar adamın annayın işte"
war ya bu kadar ilgili başlık görmedim herkese teşekkür ederim. Başka yorumu olan? İkisini kullanma fırsatı olan?
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
25 Şubat 2009, 23:44
#14679
Görkem her ikisini de kullandı.Cbr 125 15.000+, cbf 150'de 3000+ kullanmış olsa gerek.En sağlıklı yorumu o yapar.Ama ben ne diyeceğini üç aşağı beş yukarı biliyorum zaten
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
-
25 Şubat 2009, 23:48
#14680
jr. adlı üyeden alıntı
"parası bu kadar adamın annayın işte"
war ya bu kadar ilgili başlık görmedim herkese teşekkür ederim. Başka yorumu olan? İkisini kullanma fırsatı olan?
abi sen bu topice girdin ardık bence o kırmızı cbr alıp çıkarsın bu topicten
Biz gökyüzüne inanırız, sunroof'a değil . . .
[B][COLOR="Blue"]MerT ÇiftÇi[/COLOR][/B]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 34 kullanıcı var. (0 üye ve 34 misafir)
Bu Konudaki Etiketler