Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
24 Şubat 2009, 14:33
#14641
Reklamlar
-
24 Şubat 2009, 15:18
#14642
merhaba arkadaşlar bu link te olanı ebay den bir şekilde alsam buralarda taktırabilirmiyim ? ustasını bula bilirmiyz ?
http://cgi.ebay.de/Racing-Zylinder-T...1%7C240%3A1318
-
24 Şubat 2009, 15:38
#14643
Blacklove16 adlı üyeden alıntı
çok rahat taktırırsın bu kiti malossi markasını da satıyorlardı global.ebay da
ayrıca 150cc kiti de var veya daha büyükleri
fakat bu kit bu kadar edermi
yani
eğer adi çin malı silindir ve segman ise(70tl çin malı motorlar için olanı)yandık
gümrük+kargo +1-2 hafta endişeli bekleyiş+ bu link teki ilan da Türkiye ye gönderim yok
ama bu kişiye mail atarsan belki gönderir
güzel olur 17 beygir
yaw bi de 150 cc cbr ı getirseler 4 subaplı 18.7 ps oy oy oy
-
24 Şubat 2009, 17:03
#14644
uthec adlı üyeden alıntı
-çenesi açılandan mı alsam açılmayandan mı onu da düşünüyorum..
-birde kaskı bir beden büyük alsam zararı olur mu..çünkü abimle ortak kullanırız diye düşünüyorum.
Abin de binecekse ve kafa bedenleriniz farklıysa (mezroyla başınızın çevresini ölçerek anlayabilirsiniz) 2 kask almanız lazım.Abin de takacak diye bir büyük beden kask alırsan kendini riske atmış olursun.Bir kazada kaskın seni koruması için kafana sıkıca oturması gerekli.Eğer bolsa, kask başının etrafında dönerek rambo filmlerinden hatırlayabileceğin boyun kırma hareketiyle aynı muameleyi yapabilir sana.
Çeneden açılır mı yoksa tam kapalı mı ? Bu asırlık soru zaten ve kesin doğru bir cevabı yok.Bence tam kapalı.Çene açılır kaskların çene kapalıyken tam kapalı kasklara nazaran daha az koruyacağını iddia etmek doğru olmaz.Ancak Görkem'in de dediği gibi çene açılır kasklarda "insan faktörü" dahil oluyor olaya.Yani sen kaskın çenesi açık gezeceksin ve o esnada bir kaza yaparsan ağzına dişlerine vs. elveda deme ihtimalin var.
Bu arada şunu da eklemek istiyorum.3000-4000 TL'ye bir motor alırken bir kaska 300-400 TL vermek mantıksız değil.Yapacağın bu yatırım vücudunun en önemli kısmını koruyacak.Eğer 2 kask almanız gerekirse 600-800 TL civarı bir meblağdan bahsediyoruz belki evet; ancak bu abinin ve senin hayatlarınızın değeri yanında bir hiç diye düşünüyorum.
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
-
24 Şubat 2009, 20:41
#14645
Shrieker adlı üyeden alıntı
Abin de binecekse ve kafa bedenleriniz farklıysa (mezroyla başınızın çevresini ölçerek anlayabilirsiniz) 2 kask almanız lazım.Abin de takacak diye bir büyük beden kask alırsan kendini riske atmış olursun.Bir kazada kaskın seni koruması için kafana sıkıca oturması gerekli.Eğer bolsa, kask başının etrafında dönerek rambo filmlerinden hatırlayabileceğin boyun kırma hareketiyle aynı muameleyi yapabilir sana.
Çeneden açılır mı yoksa tam kapalı mı ? Bu asırlık soru zaten ve kesin doğru bir cevabı yok.Bence tam kapalı.Çene açılır kaskların çene kapalıyken tam kapalı kasklara nazaran daha az koruyacağını iddia etmek doğru olmaz.Ancak Görkem'in de dediği gibi çene açılır kasklarda "insan faktörü" dahil oluyor olaya.Yani sen kaskın çenesi açık gezeceksin ve o esnada bir kaza yaparsan ağzına dişlerine vs. elveda deme ihtimalin var.
Bu arada şunu da eklemek istiyorum.3000-4000 TL'ye bir motor alırken bir kaska 300-400 TL vermek mantıksız değil.Yapacağın bu yatırım vücudunun en önemli kısmını koruyacak.Eğer 2 kask almanız gerekirse 600-800 TL civarı bir meblağdan bahsediyoruz belki evet; ancak bu abinin ve senin hayatlarınızın değeri yanında bir hiç diye düşünüyorum.
çok doğru diyorsun ikna oldum kesinlikle kendi kafama göre kas alıcam..lazer dayton tahoe kask hoşuma gitti ama birde canlısını görmek var..ben trabzondayım buralarda satan pek yok..marttaki motoshow a gelebilirim..
-
24 Şubat 2009, 20:52
#14646
TRabzon da Güney motorun Tanjanttaki şubesinde Lazer ; Shoei vs. Marka kasklar satılıyor arkadasım ...
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
24 Şubat 2009, 20:54
#14647
cakalaz adlı üyeden alıntı
TRabzon da Güney motorun Tanjanttaki şubesinde Lazer ; Shoei vs. Marka kasklar satılıyor arkadasım ...
tanjantın tam neresinde biliyor musun?
tamam dostum buldum şimdi..
Adres: Tanjant Yolu Üzeri Kiler Market Karşısı No:56 Merkez / Trabzon
çok sagol
-
24 Şubat 2009, 21:14
#14648
çaylakcıbır adlı üyeden alıntı
arkadaşlar son vitesde maksimum 8 bin devir görüyorum motoru yeni yeni zorlamaya başladım ilk bin bitti sorun ne olabilir bu günlerde servise gidicem ilk bin bakımı diye ücreti geçirecekler para boşuna gitmesin sizce başka nelere baktırmam lazım...
Motor kaç binde? Lastikler dahil orjinal mi yoksa değişen parçası var mı?
uthec
Kaskı bir beden büyük alma... Kafa ölçünü ölçtür , tam kafana göre al. Yarım kask alma , ya çenesi açılır ya da fullface al. Kask kafana girdiğinde canını acıtacak kadar değil , ama sıkı olsun. Kafanı döndürdüğünde kask kafanda oynamasın. 1-2 aya içinin süngerleri yumuşar. Kaskı tam kafana göre almanın sebebi,
1- Çok rahatsız olursun , motor sürmenin zevki kalmaz.
2- Kask kafanda oynarsa , herhangi bir kazada kask donerek boynunun kırılmasına neden olabilir.
Abin de kendine kendi kaskını alsın.
Diğer konu da çeneden açılır mı fullface mi... Eğer güvenilir bir markanın kaskını alıyorsan (nolan,agv,xlite,lazer,shark vs...) flip up (çeneden açılır) kask alabilirsin. Bu kasklar defalarca testten geçmiş kasklardır ve hiçbir büyük firma güvenlik onayları olmadan bu kaskları piyasaya süremez.
Bu kaskların dezavantajı ağır olması ve aerodinamilerinin fullface'lere göre daha kötü olması , çok teşkilatlı olduğundan daha fazla ses yapması. Avantajı ise yazın önünü açıp serinleyebilmen...
Yine de benim tavsiyem fullface. Renk konusunda, motor siyahsa beyaz kask görünürlüğü arttırır. Fakat siyah motora beyaz kask pek yakışmaz. Yine siyah kask alırsan daha güzel olacaktır. Fakat senin tercihin. Güvenlik mi görsellik mi?...
Ayrıca Shrieker'ın da dediği gibi , çenesi açık kaskta , açıkken yapacağın bir kaza çenene mal olabilir.
Full-face kaskla kaza yaptım , çenemi yere vurdum, kask kırıldı , çenem sağlam , mutluyum , asla fullface'den vazgeçmem.
Para konusunda da, 600-700 ytl'ye çok çok iyi bir kask almana gerek yok. Neden? Çünkü zaten çoğu kask güvenli. Fakat o kasklar işin daha profesyonelliğine kaçıyorlar. Nedir? Ayrodinami , sessizlik , havalandırma , özel vizörler... Cbr 125'te örneğin 400ytl'ye alacağın Nolan N84 , senin işini çok rahat görecektir.
-
24 Şubat 2009, 22:02
#14649
görkem..
lastikler duro arka 130 onun dısında hersey orjinal motor aslında 16 binde ancak yaklasık 1000 km önce servis garantisiyle piston degişti ve motor rodajda kullanıldı ama simdi dediğim gibi 4 vitesde 8 bin devir üstüne cıkmıyo bu normalmi.. henüz yağı değiştirmedim
-
24 Şubat 2009, 22:15
#14650
çok tşk ederim görkem..kararsızlıklarım sayenizde kalktı diyebilirim..
beyaz kask olayında sürücüler polis zannedip dikkat ederler mi acaba diye düşünmüştüm..siyah motor beyaz kask yunuslar gibi olurdu..birde beyaz kask yazın siyah kaska göre daha serin olur sanki..ama yinede motora uyum saglayan bir kask alırım heralde..lazer tahoe i alıcam galiba..
-
24 Şubat 2009, 22:23
#14651
çaylakcıbır
Motor kırmızı siyah ve simsiyah tank-pad'i mi var
Lastiğin kalın olduğundan devir çeviremiyor. Orjinal ölçülere dön, sorun çözülür.
-
24 Şubat 2009, 22:23
#14652
arkadaşlar ben ybr125 kulanıyorum cbr hoşuma gidiyor bu ara parcaları pahalı oldunu duydum besela bi jantı orjinal 800 tl diye duydum saçma geldi ne kadar acaba orjinalı
-
24 Şubat 2009, 22:26
#14653
-
24 Şubat 2009, 22:28
#14654
gökhan32 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ben ybr125 kulanıyorum cbr hoşuma gidiyor bu ara parcaları pahalı oldunu duydum besela bi jantı orjinal 800 tl diye duydum saçma geldi ne kadar acaba orjinalı
kardeş çoğunda öyle mesela benim motor 5500tl di parça olarak alırsan 11000tl oluyormuş hepsinde öyle mesela benim motorun bi egzosu 850 tl
-
24 Şubat 2009, 22:41
#14655
cok pahalı ya valla bana uymadı ben en iyisi ybr dvm edeyim egsozu 150 tl olması lazım cok ucuz parca çok teşekürler ama süper makine cbr125 tipi olsun gidişi olsun
-
24 Şubat 2009, 22:51
#14656
arkadaşlar kafama takılan bir kaç soru var sizlerle paylaşmak istiyorum kesin bilgilere sahip arkadaşlardan cevap bekliyorum cbr 125 için iridyum buji ve k&n hava filtresi taktırmayı düşünüyorum ama motorum garantili garanti dışı kalırmı
drift bilmem ne :P :queen::queen:
-
24 Şubat 2009, 23:31
#14657
Motorun garanti dışı kalmaz. Ama iridyum buji taktırmak da bir işe yaramaz... Ngk Cr9E tavsiye ederim.
-
25 Şubat 2009, 15:51
#14658
-
25 Şubat 2009, 17:16
#14659
Bir ara ben korlas'a sormuştum. Onlar malossi kit getiriyordu. Toplam 500 euro bir fiyat çekmişlerdi sanırım. Düşünmedim de değil
Getirtirsen elbet takacak bir usta bulursun... Fakat motor garanti dışı kalır benden söylemesi.
-
25 Şubat 2009, 21:40
#14660
GorkeM adlı üyeden alıntı
Motorun garanti dışı kalmaz. Ama iridyum buji taktırmak da bir işe yaramaz... Ngk Cr9E tavsiye ederim.
paylaşım için teşekkürler görkem
drift bilmem ne :P :queen::queen:
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler