dostum ben kendi motorumla girdim merak etme alırlar...hatta en kolay direksiyon sınavı benim oldu sanırım...bulunduğum ilçede 4-5 tane sürücü kursu var ve benim yazıldığım kursta ki tek a2 alacak kursiyer benmişim...zamanı geldi gittim sınava..o kurstaki tek kursiyer ben olduğum için sona bıraktılar..herkes gitti bi motorlu ben kaldım...yola dizilen dubalarda diğer sürücü kursuna aitmiş ve onları toplayıp gittiler..ben merak içinde kaldım , allah allah ben nerde test olucam derken müfettiş geldi dubaları sordu,bende; toplayıp götürdüler dedim,baktı baktı ; git şu ağacın ordan dön gel dedi...hay hay dedim seve seve...
pekde önmli değil kendi motorum olmasada innova olacak.. gerçi daha önce kullanmadım ama yarı otomatik mantığını biliyorum.. ama bu konuyla ilgili bi uyarınız varsa acığım yani herhengi bi öneri vb..
ya merak edecek bısey yok ben dun gırdım soyledıgım gıbı otomatık çin malı bı scooter vardı ve 4 adet duba her duba arasındakı mesafe 10 yurume adımı o dubaların arasından gecıyosun son dubadan donup tekrar dubaların arasından gecıp sınavı bıtırıyorsun motosıklete bındıgınde ayaklıgından tut aynaya kadar bakıyolar motosıklete bındıgınde motosıklete hakımmıs gibi davran frenlere felan bak aynalara bak sonra dubaların arasından gecerken sınyal ver sonrada sınavdan garantı 90 al cık görsen zaten sakamı dersın cok basıt yanı
!:cat:CbR OnLiNe HaYaT OffLİnE!:cat:
bende b yi daha önce aldım zaten muhabbetin Laf olsun diye olduğunuda BİLİYORUM.. YANİ BU BELGE BANA GÖRE SADECE PROSEDÜR.. TAKİ AVRUPADAKİ ŞEKLKİYLE UYGULAMAYA GEÇENE KADAR...
evet ilkögretım ogretmenlerı gelıyo zaten
!:cat:CbR OnLiNe HaYaT OffLİnE!:cat:
cbr 125 CUP yarışta çekilmiş sonunda nasıl kayıyor seyredin
http://www.youtube.com/watch?v=pw_7uxqhFuQ
cbr 125 R
Gezdim Gördüm Yayınladımhttp://akira-berk.blogspot.com/
http://site.mynet.com/cbr_125/cbr/index.htm
düşünce aynı bu ses çıkıyo bende de aynı ses gelmişti
toprakta biraz daha farklı
duyunca hatırladım
Allah düşürmesin
Arkadaşlar motorumu 2500 YTL ye indirdim Hyo var alabilmem için acele satıyorum ! Karadeniz Bölgesi için özellikle
http://www.sahibinden.com/takasli_te...XQQdisplayitem
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Yazık valla, güzel yarış oluyormuş..
Lastikler haricinde bu cıbırlar da modifikasyon var mı yoksa standart mı acaba?
Bu motorlar %90 standart... Pegler bile orjinal , zira sürtüyorlar dönerken
Şimdi nasıl canım çekti kullanmayı şu motoru. Bu arada keskin virajda debriyajı sıkıyor. Bu doğru değil.
Düşme sebebi de önündeki motosiklet olmalı.
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Virajda debriyajı sıkma sebebi 2-3 vites birden düşmesi olsa gerek.Tam doğru olduğunu düşünmüyorum.Sonuçta motoGp'de pilotlar motor freninden faydalanmak için her vites düşüşte kavrama yaptırıyorlar.
Düşmesi öndeki motor önünü kapattığından sanırsam.Arkasından gelen motor hemen dikiliverdi önde bir haltlar olduğunu çakınca
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
bugün mot düşürdüm sol debriyaj levye aynayı tutan parcanın dibi kırıldı ne dandik yaaa parca
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Doğru.Demek istediğim "viraja gelirken 2-3 vitesi birden aradan çıkarayım, herbiri için ayrı ayrı kavrama yapmayayım" düşüncesi.Aslında fren yaparken debriyajı sıkmassa motor ileri doğru ittirmeye devam edecek ve tam randımanlı fren yapamamış olacak.Her vites küçültmede bir alt vitesin azami devrine girer girmez kavrama yaptırsa her vites düştüğünde motor freni de yapabilir halbuki.MotoGp Superbike gibi serilerdeki pilotlar kompresyonu kullanıyorlar daha etkili fren yapabilmek için.Tabi ki bu arkadaşlar giriş seviyesi yarışçılar , profesyönel değiller tam doğru kullanmaları beklenemez motoru.
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
Fren yaparken aynı zamanda gaz da verse dediğin doğru Ama hangi devirde , hangi viteste olursan ol , gazı bıraktığında motor kompresyona girecektir. Yani fren yaparken debrijı sıkmanın bir anlamı yok.
Fakat dediğin gibi , doğru devirde doğru viteste viraj alıp aynı zamanda çizgine bakıp motoru yatırmak ve frenlemek tecrübe gerektiriyor. Yarışın cbr125 yarışı olduğunu göz önünde bulundurursak başlangıç seviyesinde bir yarış olduğunu söyleyebiliriz.
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
video acılmıyor
viraja hızlı kompresyonsuz grilmez.
belki yanlış yapıyorum ama ben genelde viraja hızımı ayarlayıp giriyorum viraj çok uzun ve eğim fazla değilse debriyaja basıp bu hızla virajı alıyorum hızım gereğinden fazla kesildiyse vitese geçiyorum.. motor viteste olduğunda daha hızlı yavaşladığı için dah çok kontrol gerektiriyor.. ve virajda özellikle fazla yattıysanız gaz vermek tehlikeli olabilir...
belki yanlış yapıyorum ama ben genelde viraja hızımı ayarlayıp giriyorum viraj çok uzun ve eğim fazla değilse debriyaja basıp bu hızla virajı alıyorum hızım gereğinden fazla kesildiyse vitese geçiyorum.. motor viteste olduğunda daha hızlı yavaşladığı için dah çok kontrol gerektiriyor.. ve virajda özellikle fazla yattıysanız gaz vermek tehlikeli olabilir...
Şu an bu konu içerisinde 20 kullanıcı var. (0 üye ve 20 misafir)