tşk ederim işim dolayısı ile ilgilenemediğimden
boyası simli olmamış düz turuncu gibi onun dışında sorun yok
kendim grafikerim stickerlarını tekrar çizip yapıştırdıktan sonra resimlerini sizlerede göstereceğim...
eskisi gibi oldu diyebiliriz nerdeyse performansta hiç kayıp yok..
2,500 ytl yi buldu nerde ise ama olsu nkendi motorum sonuçta...
arkadaşım bu konuyla ilgili açıklamalarını daha önce okudum.. geçmiş geçmişte kalmıştır.. motorunun yeni haliyle.. kazasız belasız gezmeler dilerim..
arkadaşlart rodajda ve 130 luk arka tekeri olan bir motorun max 90 yapması normalmi... teşekkürler
iyireklam10 Bayaa uğraştın ama motoru en sonunda ayaa diktin . Ne diyelim hayırlı olsun , allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin..
cbr 125 R
Gezdim Gördüm Yayınladımhttp://akira-berk.blogspot.com/
http://site.mynet.com/cbr_125/cbr/index.htm
evet en sonunda o canavarı eski haine getirmenin mutlulugu kapladı içimi..
şunu belirteyim
HONDA konşuk motordaki mehmet abinin haricinde ( sökme takma ve bakım) dışında hondadan olay başından beri ne ilgilenen neden yardımcı olan kimse olmamıştır ...
düzelmekteki tek nedenim motorsikletimi seviyor olmam ve birdaha asla herhangi bir honda ürününü tercih etmiyeceğim
2,500 ytl civarı bir para çıktı cebimden ...
bununla ikinci el de alınabilirdi ama ben mekanik ve yürür aksamımın ne durumda oldugunu bildiğim için kendi motorsikletimi tamir ettirmeyi tercih ettim....
meraba arkadaşlar bana sol aynanın ve debriyaj manetinin bağlandığı kütük lazım...sordum fiyatına 60 lira çektiler...bende; 60 lira mı ? hemen 10 tane alayım kırılınca tekrar yenisini takarım dedim...kadın bi duraksadı...beyefendi alıyomusun sipariş edelim mi dediler...şimdilik kalsın aylığımı çekip geleyim öyle dedim....ufak bir döküm parça bile bu kadar pahalı yaaa...elinde olan varsa bana acil lazım...
ii reklam 10 galiba bende bundan sonra honda ya binmeyeceğim
s.a. arkadaşlar aranıza yeni katıldım..henuz cıbırım (cıbır demeyi buradan ögrendım çok hosuma gitti ) yok ama bi arkadasım iş nedeniyle yurtdısına yerleşecek, motorunu kullanamayacağı için satmayı düşünüyor ben de alacağım galiba..daha önce hiç motor kullanmadım..arkadaş motoru sana vereyim diyince motoru araştırmaya başladım ve bu motor işine bayaa merak saldım, rüyalarımda motor sürer hale geldim o kadar motor sever oldum yani bu siteyi de bu sayede buldum zaten.. motor 1000 km civarındaymış, siyah, garajda yatıyormuş aylardır..
benım sorum şu, motor ankarada, ben ise trabzondayım. şimdi ben o motoru alsam trabzona nasıl getirebilirim.sürerek getiremem çünkü hiç motor kullanmadım, ehliyetim de yok zaten..ankaradan kamyona veripte trabzondan almak işime gelmiyor, aklım motorda kalır nolur nolmaz kamyon bu kargocularda düzgün yüklemezler orasını burasını çizerler..bende citroen berlingo var onla gitsem ona sığmaz sanırsam birde çok masraf olur öyle..
otobüsün bagajına sığar mı acaba, yüksekliği ne kadardır?
inşallah motoru alıp aranıza katılabilirim çok istiyorum valla
berlingoya sigabilir belki,ben kangoo ya biraz zorda olsa falconu sokmustum ki falcon daha uzun genis yuksek bi motor..
kangoo ile berlingo arasinda ne kadar fark var bilmiorm tabi..
en olmadi zaten otobusun altina at gelir,gorkem bilgili bu konuda
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
hoşgeldin dostum ben motorumu marmaristen almıştım onu buraya otobüsün altında getirdi babam...motoru kafalama sokmuşlar otobüsün altına, sağdan soldan ipler bağlamış babam dengelemiş motoru yani...bir yolcu parası babama bir yolcu parasıda motora almışlar o şekilde getirdi..benim motorda siyah ve o da garajda yatmış ne tesadüf... dediğim gibi gelir yani takma kafana...
Rodaj'da olması motoru zorlamaman gerektiğini belirtmektedir yaLNız arasıra gaz kapatmalar olur tabii...
benim iki lastik de kalın olduğu haLde 110-120 arası bi hıza ulasabiliyorum; sadece arka lastikte bu kadar düşüş olmamalı diye düşünüyorum! Ama yine de rodajda olduğundan kesin yorum yapamam ; Rodaj bitince iyicene dene ona göre bişeyler yazarız
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
bide anlamadığım sey rodajda 6000- 7000 deviri geçmeyin deniyor bnm motor şu asamada zaten 8000 devirin üstüne 3. vitesten itibaren çıkmıyor...
bu bi sorunmu
Senin motorda kesin bir sorun var... Ben vitesleri 10.000'de atardım. Motorun tork eğrisi de bunu gösteriyor. Göstermende yarar var motoru.
uthec
Motoru otobüs firmasıyla anlaşıp yükleyebilirsin. Travego tipi otobüslere rahatlıkla sığıyor. Benim motoru çanakkaleden bu şekilde getirmiştim. Bazı firmalar kabul ediyor , ama şöförlere de sorman gerekiyor , karşı çıkan oluyor.
Motoru yüklemeden önce deposunu tamamen boşaltmalısın. Ayrıca bağlayacağın yerlere sünger koymalısın ki ip sürtmesin motora.
Ayrıca bir arkadaşımın motorunu 403'e yan olarak yüklemiştik. Fakat dik tabiki daha sağlıklı. Sadece aynaları sökmen gerekebilir.
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
servise gitmek için 1000 km nin bitmesini bekliyordum ama hata ettim sanırım.. bunun pistonun yeni değişmesiyle ne alakası olabilir.. bu arada servis garantisiyle piston değişti..
ehliyeti aldım sayılırrr:D:D evrakları teslım edıp ehlıyetımı almak kaldı
!:cat:CbR OnLiNe HaYaT OffLİnE!:cat:
bende bu dönmki direksiyon sınavına giriyorum.. bakalım kendi motorumla alacaklarmı..
vala ben dun girdim sınava alıyorlardı ıstanbul güngörende girdik
!:cat:CbR OnLiNe HaYaT OffLİnE!:cat:
Şu an bu konu içerisinde 18 kullanıcı var. (0 üye ve 18 misafir)