Arkadaşlar Cumartesi akşamı askerlik görevimi yapmak için yola çıkıyorum, 4. Mekanize Piyade tg. kom. Keşan'da kısa dönem olarak askerliğimi yapacağım. yolu düşen herkesi beklerim. cıbırlarınızın kıymetini bilin
[B][COLOR="Red"]C[/COLOR][/B]ourageous [COLOR="red"][B]B[/B][/COLOR]eautiful [COLOR="red"][B]R[/B][/COLOR]acer...... [B][I]HoNDa RuLeZZzzz[/I][/B]... :cat:
Jigle zamanla gevşeyebiliyor istersen buradan nasıl ayar yapılabileceğini öğrenebilirsin .Ben denedim problem çıkmadı ..
http://site.mynet.com/cbr_125/cbr/id7.htm
Ben bunu bir fransız sitesinde gördüm çok hoşuma gitti, birde bu tipte ön farı vardı .Çift far xenon far şeklinde yapılmış ..Şimdi stop lambasını söktüm buna benzer ledli sinyal yapmayı planlıyorum ..Eğer olursa sizinle paylaşıcağım ..Ön farlarıda değişiklik yapmayıda düşünüyorum ama şimdilik gerekli malzemeleri toplayıp proje tasarımı yapmalıyım , stop lambası sökük vaziyette beni bekliyor
cbr 125 R
Gezdim Gördüm Yayınladımhttp://akira-berk.blogspot.com/
http://site.mynet.com/cbr_125/cbr/index.htm
Bu işlem çok hassas bir işlem... Eğer dikkatli yapmazsanız jigleyi kırabilirsiniz.
Bizim konumuzda da bu işlem vardı.
deniz_k2Evet arkadaşlar, jigle'nin durup dururken düşmesi problemine çözüm... Çoğumuzda olan bu problemi servise gitmeye gerek kalmadan halletmeniz için sizlere resimlerle anlattım...
Öncelikle jigleye bakalım... Herkesin yapabilmesi için çok kolay anlattım... Resimlere tıkladığınızda büyüyeceklerdir:
Öncelikle alet çantamızda bulunan sanırım 17'lik bir anahtarla , somunu saat yönünün tersine çevirerek açın...
Somunu çözdükten sonra jigleyi yukarı doğru çekerek çıkartın...
Çıkardıktan sonra, plastiği tutan demir yayı çıkarıyoruz...
Sonra o plastiği de çıkartıyoruz... Biraz çekmeniz gerekiyor...
Son olarak ortaya çıkan dişli vidayı saat yönünde elimizle yeterince sıkıyoruz...
Eveeet. Jigle'miz sıkılmış oldu. Artık düşmeyecektir. Bir kontrol edin takmadan önce... Aynı işlemleri geri yaparak jigleyi yerine takınız... Benden söylemesi , çıkardığınız plastik biraz zor geri yerine takılıyor , uğraşmanız gerek...
İşte böyle arkadaşlar , bir sorunun da üstünden başarıyla geldik...
Stop camını sökmek istiyorsan eğer , önce sıcak suyun içinde bekletmeli veya fön ile ısıtmalısın. Yalnız deforme edecek kadar ısıtma. Bu işlem aradaki macunu gevşetecektir. Sonra ince ama çok keskin olmayan bir nesne yardımıyla dikkatlice sıyırarak ve kanırtarak birbirinden ayırabilirsin. Üstte bir tırnak vardır plastik kısmı cama tutturan. Oraya dikkat et
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Arkadaşlar cıbırımın son halidir bilginize
Sağolsun aşkımla beraber çok uğraştık ama değdi.
Alındıktan bu zamana kadar yapılan işler:
- Yağ değişimi
- Buji değişimi
- Zincir değişimi
- Jant şeridi
- Pasta cila
- Tank pad
- Beyaz halojen far ampulleri ve beyaz led ampul
- Ön jantta boyanın seyreldiği yerlere siyah sprey boya ile rütuş
- Plaka küçültme
- Debriyaj teli ve mekanik aksamda WD40 ile bakım
Bir tek sinyaller kaldı onları da ufak sinyallerle değiştirince tamamdır.
Bir de ileride elcikleri değiştirip siyah cam olayına girebilirim.
Buyrun fotolarrrrr:
Dişli değişimi kalkışı yavaşlatıyormu ?
Eğer yavaşlatmıyorsa hangi dişlileri hangi boyut dişlilerle değişelim yazabilirmisiniz.
Sinyaller değişecek zaten bi onlar kaldı teşekkür ederim
güle güle kullanın yeşim hanım. nazarlık da ister bu
[B][COLOR="Red"]C[/COLOR][/B]ourageous [COLOR="red"][B]B[/B][/COLOR]eautiful [COLOR="red"][B]R[/B][/COLOR]acer...... [B][I]HoNDa RuLeZZzzz[/I][/B]... :cat:
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Arkadaşlar ikinci elde kaç km ye kadar cbr 125 alınır bir yardım edermisiniz?
km yapmış motordan değil, bakımsız motordan korkun. bakımları zamanında yapılmış, sabıkalı parcaları zamanında değişmiş bir motorda sorun çıkmaz.. şahsi düşüncemdir.
[B][COLOR="Red"]C[/COLOR][/B]ourageous [COLOR="red"][B]B[/B][/COLOR]eautiful [COLOR="red"][B]R[/B][/COLOR]acer...... [B][I]HoNDa RuLeZZzzz[/I][/B]... :cat:
Korkmayın.. Benimki 14.000 de rahmetli Tuğper 45.000 de sattı iyi bakarsanız km asla sorun olmaz
100.000 km Sen motora iyi bakarsan o da sana iyi bakar. Kolay kolay birşey olmaz...
Km önemli değil , önemli olan nasıl bakıldığı.
15.000 km'deki bir motor 7.000km'deki motordan daha temiz olabiliyor.
Tabiki düşük km olması avantaj , fakat öncelikle bakacağınız şey nasıl kullanılmış olduğu olsun.
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
benim motorum satarken 13000 km civarindaydi..
icini acip baksalar tertemiz oldugunu gorurdu herkes..
2.elde alicaginiz adam da cok onemli..
adamlar benim motorumu kontrol bile ettirmediler..
ki grenajinda kirik olmasina ragmen..
cbr duzgun bakilirsa 100000 km gormemesi icin hic bi sebep yok bence..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)