arkadslar acıl cvp beklıyorum... rıca etsem acele yardımcı olurmusunuz
bence tabi ki 1900 km de olan daha ii...fakat depoda ezik var gibi duruyor
mühim değil önemli olan hatayı anlamak
dostum senin yerinde olsam gider bakarım motora olmadı birde gider ustaya götürürüm rahat edrim öle buraya link verip olmuyo inan bana
illede yorum istersen 3100'de depo çökmüş temiz motora benziyor ama kaza ihtimali olabilir
2900'lük daha cazip geldi lastikler biraz eski değişmesi gerek gibi gördüm ve aynalar sor orjinal aynaları varmı diye
hadi sana şimididen hayırlı olsun
kendini bişey zannedenlere uyuz oluyorum:
bilmiyorlar ki bugun bana yarın sana
gıdıp bakıcam zatende ılk once sızın gıbı deneyımlı arkadaslara bı danısayım dedım
...bujin degisecek... ama seninki degismisti.. birdaha degistirirsen cr9e al.
...hava filtren 12.000de degismemisse o degisecek. k&n sorustur.
...yag tabiki degisecek. (bu arada servis periodunda 8.000de bir yazar ama 4.000de bir degistirmekte yarar var, ben 2.000de bir degistirirdim , cikan yagi baska motora koyabilirdik )
...diger kontroller yapilacak vs... (zincir,antifriz vs...)
serviste motor bakimini yaptirmadan veya degisecek parcalari degistirmeden once mutlaka ne kadar tutacagini sorun!!! siz onaylamadan parcalar degistirilirse ve yuksek fiyat cikarilirsa parcalari geri sokturme hakkiniz vardir!
unutmayin ekstra parca degisimi daha fazla zaman alacagindan iscilik ucreti artacaktir.
standart bir bakim (yag degisimi, hava filtresi temizligi, endustriyel temizleyiciler) yaklasik 35 ile 50 ytl arasinda tutmaktadir.
ekstra her parca hem kendi fiyati hem de islicilik olarak toplami arttiracaktir.
devran31
2900lukte aynalar nerede
egzos degismis orjinali de verilecek miymis
kafa grenajindaki turuncu yapistirma kisimlar altinda cizik var mi sor
motoru saga dusurmus sanirim manet (on fren tutacagi) yamuk
sakalda ufak bir yapistirma soyulmasi var
temiz gorunuyor.
not: amacim motoru kotulemek degil eksiklerini bildirmek.
3100luk motorda...
evet depo ezik , ama catlak yok sanirim. boya catlamadikca sorun olmaz. catlarsa , catladigi yerden pas baslar.
aynalar nerede?
diger detaylari goremedim fotolar cok kucuk...
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
ivmelenme esnasında 5000-6000 devir gibi bir duraksama oluyor gibi millet. sebep ne olabilir .. bugun basladı yapmaya
[B][COLOR="Red"]C[/COLOR][/B]ourageous [COLOR="red"][B]B[/B][/COLOR]eautiful [COLOR="red"][B]R[/B][/COLOR]acer...... [B][I]HoNDa RuLeZZzzz[/I][/B]... :cat:
standart hava filtresi yerine k&n takmani tavsiye ederim.
ha neden dersen , "ooo bi hava filtresi yapmisim motor ucuyo , herkesi tokatliyorum" gibi bir yorum bekleme , fakat k&n filtre yikanabiliyor. yani degistirmek yerine yikayabiliyorsun.
heryerde k&n bulamazsin... hele sizin oralarda zor. bizim tayfaya bir sor , olmadi sana kargolarlar bulurlarsa... kucucuk birsey.
ben ozgurcan'a amerikadan getirtmistim sagolsun...
hos bulamazsan da uzulme , zaten birdahaki degisim 12.000 -16.000 km sonra olacak... o zamana kadar kim olee kim kala. fakat orjinal filtre k&n den biraz daha pahali...
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Esir iken mümkün müdür ibadet,yatıp kalkıp Atatürk'e dua et..Senin gibi dürzülerin yüzünden,dininden de soğuyacak bu millet.İşgaldeki hali sakın unutma,Atatürk'e dil uzatma sebepsiz.sen anandan yine çıkardın ama,baban kimdi bilemezdin .erefsiz.
Beyler benim zincir son kısma geldi artık.. Zinciri değiştirmem mi gerekiyor ???
Peki zincir değişeceği zaman dişliler de değişmeLi mi ???
Artı hava filtresi ve zincir fiyatı ne tutar ???
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
zincir+dişli beraber değişmeli..
bu da yaklaşık 290 ytl ydi sanırm görki bilgi verir..
hava filtresi 50 60 ytl civarıydı..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
Oy oy oyy 260 YTL mi Motor yatacak anlasılan
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
olur... k&n olur performans filtresi diye gecer... ama tek basina cibirda hicbir ise yaramaz.
cakalaz
Zincir-disli takimini birlikte degistirmek daha saglikli olacaktir...
Fakat dislilerin henuz asinmamissa sadece zincir de degisebilir.
dislilerin asinip asinmadigini kontrol etmek icin , disli uzerinde hasar meydana gelmis mi veya disli uclari sivrilesmis mi diye bir bak.
Honda'da sadece zincir , zincir-disli takimindan daha pahali. Bu yuzden alacaksan takim al. Yaklasik 200 ytl.
Ama zincir kritik durumda ve butcen elvermezse sanayiden ayni ozellikte cek mali zincir alip taktirabilirsin simdilik...
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
sağoL Görkem'cim En sağlıklısı bekleyip ; takım değiştirmek serviste
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
selam millet...gecen gün küçük bi kaldırımdan ineyim dedim ama hiç tahmin etmedim sakalın değeceğini..tık dedi o geçmeli papuçlar kırıldı birini bulabildim diğerini bulamadım...yapışırıcı ile tutturdum..şu 2 yapıştırıcının birbiri ile karıştırılarak yapıldığı yapıştırıcı...çok sağlam oldu ama öteki ne olacak ? bilginiz varsa sevinirim
Benim sansima midir nedir jillian'da ne yaptim ne ettiysem de sakali kiramadim.
Yuksek kaldirimdan mi atlamadim , caddede orta refuje mi cikmadim , arazide tumseklerden mi ucmadim, merdivenden mi cikip inmedim...
(bunlar ozel sartlar altinda profesyonel suruculer tarafindan yapilmistir , yolda denemeyin )
black kirilan parcanin fotografini ceker misin?
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)