Benim milim şaşma yoktu valla göstergede
Benim milim şaşma yoktu valla göstergede
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
bu olay benimde başıma geliyor o devirlerde sapıtıyor titreme yapıyor benim devir ibreside,birde yavaş giderken 10km ile 30 km arasında bir titreşim yapıyor,
artık delidir ne yapsa yeridir diyorum
bir ara servisten orjinal 0 kilometre teli alıp takayım diyorum yağlamayla felan uğraşmayım,ee 42bin km oldu yazık günah sıfır bi tel iyi gider artık,belki düzelir
KaLbİnDe ŞeYtAnLaRıN mElEkLeRdEn FaZlA oLmAsInA iZiN vErMe!!!
by tpr.
Benim devir saatim de titreme yapıyor... 6 vites 110 ile giderken 8 000 devirde titreme yapıyor Normal bişey sanırım !!!
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
tuğper
Ben bu gün sipariş verdim , 2 gün sonra elimde olacak... Fabrika stoklarında var.
29 yetele...
Bir arkadaşın km telini koparmıştım da
Devir saatinin titreme yapması normal birşey değil arkadaşlar...
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Görkem
nasıl başardın onu aylardır kullanmamanın acısı olsa gerek
normal bir şey değilse kesin değiştiririm fiyattada uçmamış honda çok iyi fiyatta bence.
abi hızır gibisin senden soruluyor stoklar felan valla,ist'ye gelince alırım takarız seninle üst taraf vidalı fakat alt tarafı bilmiyorum nasıl takılır bir şekilde takarız
KaLbİnDe ŞeYtAnLaRıN mElEkLeRdEn FaZlA oLmAsInA iZiN vErMe!!!
by tpr.
titremesi kronik bi sorun o zaman
olley bizim motorunda kronik sorunu varmış.
Devir saati titremesi dedidiğiniz nedir tam anlayamadım?
Göstergenin titremesi mi yoksa devir ibresinin titremesi ve kendini kaybetmesi mi?
Benimde bir sorum var benim rölanti devri sabit değil yani kafasına göre durduğumda 1500 de ceviriyor daha fazlada ceviriyor daha az da neden oluyor bu çok hızlı kullandığımda rölanti yükseliyor bi problem mi var acaba?
Esir iken mümkün müdür ibadet,yatıp kalkıp Atatürk'e dua et..Senin gibi dürzülerin yüzünden,dininden de soğuyacak bu millet.İşgaldeki hali sakın unutma,Atatürk'e dil uzatma sebepsiz.sen anandan yine çıkardın ama,baban kimdi bilemezdin .erefsiz.
Günaydın! Ey CBR-125 topiği camiası !
Sonun da bunu başardım ve artık bir CBR-125 Repsol sahibiyim motoru bugün kocamustafa paşa dan alıp taksimden işyerime PERPA ya gelicem plakam
34 UE 6337 beni gören arkadaslar durdursunlar tanışalım. Henüz ilk motorum ve bayağı borcun altına girerek aldım şimdilik koruma olarak sadece kaskım var başka bişey alamadım motor için bi tanıdık otopark ayarladım ŞİRİNEVLER-ATAKÖY civarında motor için otopark arayan arkadaşlara da yardımcı olabilirim borçlarım bitene kadar gezilerinize katılamayacağım için çok üzülüyorum ama borçlar yaklaşık 3-4 içnde biter inşallah işte o zaman sizlerleyim fotoğraf eklemek burada biraz meşakkatli iş ama çeker çekmez ya görkem e gönderirim o ekler yada ben eklerim.Bugün Motoru alana kadar topic deyim almaya gidince haber veririm belki eşlik etmek isteyen çıkar
hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler..
hayırlı olsun..
devir saati titremesi ilginç bizim canavarın devir saati görkemin bozuk aküsünün taktığımız zaman hariç hep mükemmel çalışırdı...
not:cbrla 200 gördüm..akü bozuk olunca çok kolay oluyo
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
@ CBR 125 :
Hade hayırlı oLsun Kazasız sürüşler
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Bana CBR-125 de en uygun frenlemeyi hız a göre gruplandırıp söyleyebilirmisiniz ya bunu hiç bilmiyorum
Örneğin 60 ile gidiyorken ani fren yapmak için şunu şunu yap
90 ile gidiyorken yavaşlamak için bunu bunu yap gibi bilgilere ihtiyacım var
Bide 1. viteste kalkarken güzel kalkamıyorum ya öne fırlıyor yada çok yavaş kalkıyor bunun içinde yardım bekliyorum
Birde ayaklarımın motor üzerindeyken yere tam basmasını istiyorum şimdilik sadece parmak uçlarım basıyor bu motoru alçaltmak için bişeyler yapılıyormuş o konuda da bilgisi olup da yazandan allah razı olsun.
Herkese ilgisinden dolayı çok teşekkür ederim
Daha bilgili arkadaşlar da vardır ama ben de bildiklerimi yazayım..
Birincisi Kesinlikle Belli bir hızla giderken Arka frene asıLmamalısın.. Lastik kilitlenmesi sakatlıklar doğurabilir.. İki freni aynı anda be belli bir uygunlukta kullanmalısın ki arac yola uygun yavaslasın... Ben sürekli vires düşürerek Yani motor fren ile yavaslarım... 60 la gidiyorum ; önüme arac çıktı hemen ön frene dokunu anında vitesimi düşürürüm; daha emniyetli bir yavaslama sağlıyor...
Kalkıs esnasında ise ; Senin sorunu debriyaj ile ilgili.. Unutma debriyaj aracların beyin noktasıdır.. Debriyajsız ; durma ; kalkma ; vites atma ; vites azaltma vs yapılamaz... Eğer hafif gazı duyup debriyajı yavasca bırakırsan gayet güzel bir kalkıs yaparsın.. Hareket edinceye kadar bırakıp hareket edince öyle tutup 1 metre sonra tamamen bırakıp sadece gazla devam ediyosun.. Olay bundan ibaret
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Debriyaj olayını biliyorum ama fren kısmını bilmiyordum boş yolda bu değdiğini bir iki kez yapıcam bakalım nasıl oluyor hafif ön fren sonra hemen debriaj 3. viteste iken 2. ye atıp deriyajı bırak ve gaz verme heralde olay bundan ibaret sonra da tam durmak için ön ve arka fren
fren ilgili eğitim tadında konulara arama butonunu kullanarak ulaşabilirsin... çok ani bişey olursa ve kaçabileceğin bi boşluk varsa frene değil gaza bas kaçamıyosan 2 frenide aynı anda önü kaydırmadan sıkmalısın önün kayma noktasınıda motoru kullanarak bulabilirsin....
kalkış konusunda motor rolantideyken debriyajdan elini gaz vermeden yawaşça çek motor ileri ufak bi hamle yapacaktır, hamle yaptığı noktayı el hafızana kaydet dicem oda deneyimle olur... hamle esnasında gazı çok az açman rahat bi kalkış yapmanı sağlar... ama rebriyaj çok yukarılarda kavrama yapıyorsa debriyajını gidip serviste ayarlatman lazım çok yukarıda kavraması şehir içi trafikte sol kolunu yorar ve debriyaj balatası için de çok iyi bişey değil....
motorun alçaltılması ile ilgili bi bilgim yok...
Ben şu sorularımı tekrar sorayım bilgisi olan arkadaslar yine esirgemesin yazsınlar araya kaynamasın sorular.
Bana CBR-125 de en uygun frenlemeyi hız a göre gruplandırıp söyleyebilirmisiniz ya bunu hiç bilmiyorum
Örneğin 60 ile gidiyorken ani fren yapmak için şunu şunu yap
90 ile gidiyorken yavaşlamak için bunu bunu yap gibi bilgilere ihtiyacım var
Bide 1. viteste kalkarken güzel kalkamıyorum ya öne fırlıyor yada çok yavaş kalkıyor bunun içinde yardım bekliyorum
Birde ayaklarımın motor üzerindeyken yere tam basmasını istiyorum şimdilik sadece parmak uçlarım basıyor bu motoru alçaltmak için bişeyler yapılıyormuş o konuda da bilgisi olup da yazandan allah razı olsun.
Herkese ilgisinden dolayı çok teşekkür ederim
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)