Kırmızı 11.000 devirde başlıyor....Kitapçıkta ne olursa olsu kırmızı kısma sokmayın diyor ibreyi.Ben okumadan önce bilmiyordum 4-5 defa yaptım ama artık yapmıyorum.
Kırmızı 11.000 devirde başlıyor....Kitapçıkta ne olursa olsu kırmızı kısma sokmayın diyor ibreyi.Ben okumadan önce bilmiyordum 4-5 defa yaptım ama artık yapmıyorum.
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
arkadaşlar bu motorun artıları ve eksilerini yazabilirmisiniz birde aldığınızdan beri kaç kere servise uğradınız şimdiden çok teşekkür ederim allah nasip ederse 2. elini almayı düşünüyorum ya bunun ikinci eli yada kanuni racers 200 almayı kanuni alırsam 0 bunu alırsam 2. el neyse cevaplarınız için tekrardan çok teşekkür ederim saolun. kazasız belasız sürüşler.
ŞU CUMHURİYET İNKİLABININ İÇERİSİNDE Kİ EN GÜR SEDA İSLAMIN OLACAKTIR
arkadşlar slm yeni geldim. motora yeni başlıcam cbr125 yeter dediler ole yapicaz artik tarkoo epeydir müşteri ariyon senin motorun benim için ideal gorunuyo msn werim ekle konusalım
hasbi_tembel_746@hotmail.com
bi motora yapabileceğiniz en kötü 3 şey..
1)ısınmadan abanmak..
2)redline kullanmak..
3)rölantide bağırttırmak..
o yüzden 12000 devir fln hiç merak etmeyin bence..
piston altınızdan fırlayınca hoş olmaz
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
zaten o devirlere çıkmanın anlamı yok motor 11000 devirde falan güç kaybetmeye başlıyo 10500 de vites değiştirirseniz daha çok performans alırsınız.
Günaydın özgür...
Ben de şu an bayılmak üzereydim...
Öğlen gibi ayılmaya çalışırım...
Konuşuruz 4-5 gibi...
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Vitesi yüksek devirde sonraki vitese geçirmek, motorun bir sonraki viteste daha iyi ivmelenmesini sağlar. Kısaca daha atik olursunuz.
bu vites hareketlerini bilgisayar (araba yarışları) oyunlarında görüyoruz. oyundaki otomatik vites tekniği ile vites 6000 - 7000 devirde atıyor. motor ses yapıyor ve araba daha seri oluyor. ama gerçek hayatta kimi izlediysem vitesi 2000 ile 3000 arasında değiştiriyor. ama araba biraz hantal kalıyo. motordaki de aynı şey işte. yüksek devirli kullanırsan daha seri olur. alçak devirli kullanırsan daha sessiz olur.
Dikkat! Motosiklette nikotin vardır, bağımlılık yapar! :bounce:
ehehe...
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
kısaca ben açıklıyım
cbr en yüksek gücünü 9000 10000 devir arası verir..
en yüksek torku ise 8000 devirde verir..
yanlış görmüyosam
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
Doğru görüyorsun...
Dikkat çekmek istediğim nokta , grafikler , bu devir aralıklarından sonra düşüş gösterir...
Yani yüksek devir yüksek güç değildir... Motor redline'a girdikçe güçten düşer , isterseniz 12.000'de vites atın , bu atak olacağınız anlamına gelmez , aksine güç kaybedersiniz...
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
@ KESER :
Kardeşim nasıL indirdin direksiyonu anlat da bilelim yaPaLım deil mi Bu arada kac kez yazdım yaa ; Neden MSN de yoksun sen
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Tamaaam jeton sonra düştü benim
k.a.g.a.n@hotmail.com ben antalyadaym kardeş eklersen bi konuşuruz fiyatı falan..
Şu an bu konu içerisinde 97 kullanıcı var. (0 üye ve 97 misafir)