Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
31 Temmuz 2008, 16:11
#12321
ben AGV K serisi bir kask kullanıyorum sağlamlık konusunda iyi bir kask ama 350 ytl+ bi fiyatı var ben 300 ytl vermiştim... bence kask alacaksınız dış görünüşü için almayın öylesine polis çevirmesin diye bi kask alacaksanız 20 ytl ve 50 ytl arası kask bulabilirsiniz ama yere sakın düşürmeyin kırılıyor...
97 oktan benzin kullanıp fazla para vermeye gerek yok 95 iyi bizim cıbır için...
Reklamlar
-
31 Temmuz 2008, 16:20
#12322
Darkkiller adlı üyeden alıntı
ben AGV K serisi bir kask kullanıyorum sağlamlık konusunda iyi bir kask ama 350 ytl+ bi fiyatı var ben 300 ytl vermiştim... bence kask alacaksınız dış görünüşü için almayın öylesine polis çevirmesin diye bi kask alacaksanız 20 ytl ve 50 ytl arası kask bulabilirsiniz ama yere sakın düşürmeyin kırılıyor...
97 oktan benzin kullanıp fazla para vermeye gerek yok 95 iyi bizim cıbır için...
Cevap için çok teşekkür ederim ama ben CBR ı almaya zor para buldum kaska verecek 300 ytl param yok evimde bi tane 50 ytl lik kask var motora binince 50-60 km nin üzerine çıkamdan onunla sürerim sonra korumalıklar arttıkça hızımı da arttırırım 95 oktanın zararının olmaması sevindirici oldu boşa paramız gitmesin
-
31 Temmuz 2008, 16:32
#12323
CBR-125,
Benzinin bir deposuna ~35 ytl para vereceksin.Ayda ne kadar yol yaparsın bilmiyorum ama 200-250 ytl bir kask için fazla para değil.Sık dişini biriktir.Bir cıbır parası biriktirdiysen bu devede kulak kalır.
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
-
31 Temmuz 2008, 16:48
#12324
-
31 Temmuz 2008, 17:02
#12325
150 YTL civarına lazer veya nolan n62 alabilirsin..
şu yukarıdaki sayılan kasklardan iyidir(gor gdr vs neyse)
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
-
31 Temmuz 2008, 17:03
#12326
ben agv kullanıyorum gayet güzel.
-
31 Temmuz 2008, 17:23
#12327
Shrieker adlı üyeden alıntı
Oktan kabaca yakıtın yanmaya karşı gösterdiği direnç olarak tanımlanabilir.Eğer motorun sıkıştırma oranı fazlaysa, daha yüksek oktan benzin kullanılır.Bunun amacı daha hızlı yanma ve daha fazla performans elde etmektir.Daha fazla performans, aynı sıkıştırma oranını kullanan bir motora daha yüksek oktanlı benzin koyarak elde edilmez.Daha fazla performans elde etmek istiyorsanız benzinin oktanını arttırmakla birlikte motorun sıkıştırma oranını da arttırmanız gerekir.Ancak bizim cıbır için kullanım kitapçığında belirtilen benzin kurşunsuz 91 oktan ve yukarısı.Bunun anlamı şu: Eğer 91 oktan altını kullanırsanız motorunuzun verimi düşer çünkü benzin piston en üst konuma gelmeden önce yanacağından -çok kısa süreliğine de olsa- motorun hareketine ters bir itme kuvveti oluşacaktır.95 ve 97 oktan kullanmak arasında teknik olarak gerçekten fark var mı ? Bu soru açıkçası beni aşıyor.Kişisel fikrim 4 zamanlı 125 cc tek silindir motorda kayda değecek bir fark olmaz.
Mesela şöyle bir örnek verelim: Dünya superbike şampiyonasında yarışan motorlarda büyük ihtimalle yol versyonlarına kıyasla daha yüksek oktanlı benzin kullanılıyor.Ama optimum yanma sağlanması için motorlara modifiye yapılarak sıkıştırma oranları arttırılıyor.Yani, "aga benimki de 1000 RR o da 1000 RR" deyip superbike motorları gibi yüksek oktanlı benzin koyarsanız performans düşüşü ve motora zarar vermekten başka birşey elde etmessiniz.
bilgi için tesekkürler böylece benim için bu mesele çözülmüstür,ben motorun ömrünü uzatmak ve performans acısından düsünmüstüm fakat ters etki yaptıgını anladım.. 95 oktana devam tesekkürler.
GorkeM ve kask konusunda yardım ve bilgi veren diger arkadaslara tesekkürler kask meselesini lz6 ile noktaladım(arastırma siteleri hep 5 yıldız vermiş vardır bi bildikleri dedim) düşüp kalkmadıgım parcalamadıgım sürece uzun bi süre devam. 4 senelik emektar shıromuda dinlenmeye ayırdım.
Shrieker senden birsey rica edicem cbr'ın kullanım kitapcıgının bir kopyası varsa veya pdf dosyası falanda olur bana mail atabilirmisin.
-
31 Temmuz 2008, 17:40
#12328
-
31 Temmuz 2008, 17:47
#12329
GorkeM adlı üyeden alıntı
GorkeM bey cok tesekkürederim. indirdim sayfayı.
-
31 Temmuz 2008, 17:47
#12330
MONTANA,
Bendeki kitapçığı da Görkem verdi
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
-
31 Temmuz 2008, 17:50
#12331
Shrieker adlı üyeden alıntı
MONTANA,
Bendeki kitapçığı da Görkem verdi
tamam, linkten indirdim şimdi, benim moturu aldıktan sonra sitelerde baya aramıs bulamamıstım baya makbule gecti..... paylasım ve yardımlasma bambaska bişey!
-
31 Temmuz 2008, 18:00
#12332
Bu arada yanlış yazmışım service değil owners manual olacak...
Bu da Honda'nın Genel Servis Kitapçığı.
http://www.nighthawk750.com/maint/Ho...ice_Manual.pdf
Mükemmel bilgiler var , incelemenizi tavsiye ederim.
Yakında ana sayfayı güncelleyeceğim... 1-2 güzellik yapıcam sizlere
-
31 Temmuz 2008, 18:05
#12333
arkadaslar bende ındırdım ama bu bende acmıor hangı porgramla acamalıyım yenı format attım pc ye de..
-
31 Temmuz 2008, 18:07
#12334
Adobe acrobat reader yüklemelisin... pdf formatındadır dosyalar.
-
31 Temmuz 2008, 18:09
#12335
-
31 Temmuz 2008, 18:22
#12336
arkadaşlar yaptıgım kazada kaskım işaretledigim bölgeden darbe aldı birazda vizöründe çizik var acaba hala iş görür mi yoksa yenisini mi almalıyım kaskım lazer vertigo stroke
-
31 Temmuz 2008, 18:25
#12337
GorkeM adlı üyeden alıntı
Bu arada yanlış yazmışım service değil owners manual olacak...
Bu da Honda'nın Genel Servis Kitapçığı.
http://www.nighthawk750.com/maint/Ho...ice_Manual.pdf
Mükemmel bilgiler var , incelemenizi tavsiye ederim.
Yakında ana sayfayı güncelleyeceğim... 1-2 güzellik yapıcam sizlere
GorkeM tesekkürler süper!
-
31 Temmuz 2008, 18:28
#12338
Lebowski
Kask üç katmandan oluşur... İç katman (strafor) , orta katman ve dış katman(fiber veya karbonfiber)
Ortadaki katman kaza esnasında kırılarak darbeyi emer , ve darbenin kafamıza ulaşmasını engeller.
Fakat ne yazıkki kazalarımızda orta katmanın kırılıp kırılmadığını anlayamayız.
Büyük kazalardan sonra kaskımızı değiştirmekte yarar var.
Fakat o kadar şiddetli bir kaza değilse devam da edebiliriz, bu tamamen bize ve biraz da bütçeye kalmış birşeydir...
Fakat sanırım havalandırma plastiği vurmuş yere , birşey olacağını sanmıyorum...
*not: kaskların anatomisini içeren bir kaynak aradım fakat bulamadım. benim bilgim bu şekilde.
-
31 Temmuz 2008, 18:29
#12339
lebowski cok gecmiş olsun.. umarım kaskından baska kötü bişey yoktur..ben resimde çatlak kırık falan farkedemedim ama catlak falan varsa hiç risk alma derim.
lebowski öncelikle gecmiş olsun umarım kaskından baska kötü bisey yoktur. ben resimde catlak kırık falan farkedemedim ama catlak falan varsa riske atma derim... tekrar gecmiş olsun
-
31 Temmuz 2008, 18:44
#12340
Arkadaslar elinde CBR-125 in kullanma klavuzu olan varsa TÜRKÇE kısmını bana taratıp gönderebilir mi ? Yada kullanma klavuzunun komplesini bana kargo ile gönderebilirmisiniz kopyasını alıp geri kargolarım size kargo ücretlerini ben ödicem Lütfen varsa yardımcı olun Saygılar
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 145 kullanıcı var. (0 üye ve 145 misafir)
Bu Konudaki Etiketler